Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 07:06
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Ik vraag me af of er wel topics over blijven. Er worden er zoveel gesloten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 21:53
Onderwerp: plastische chirurgie .........kan dat ?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ergens gelezen: Als je het vet van je billen in je gezicht laat spuiten is dat dan ook recyclen? |
Ik denk eerder intern transport
Ik moet er toch echt niet aandenken dat je daar knapper/aantrekkelijker van wordt. Wat sommigen er wel niet voor over hebben om er eeuwig jong uit te zien
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op donderdag 23 mei 2013, 21:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 mei 2013, 13:29
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Hamvraag is dan misschien, wat is het je waard die ander te zien en in de ogen aan te kijken? |
Bij een eerste date niet alles. Als je verder een relatie wilt opbouwen, dan moet inderdaad je allebei eens goed naar je agenda kijken.
http://www.youtube.com/watch?v=0yZ1-r_dkyE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 mei 2013, 10:02
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
Wanneer een date? Lastig als je allebei een drukke agenda hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 mei 2013, 09:56
Onderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...
|
|
|
eigenlijk hoort dit in een ander topic: Wanneer een date..? Als je gebakken ei klaar is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 mei 2013, 08:45
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | ...er een gele klaproos bestaat, die kwam ik net tegen
|
Die zal dan wel heel zeldzaam zijn.
Over bloemen gesproken, m'n vader had laatst bloemetjes gekocht mooie rooie, buiten gepoot, een regenbui, witte bloemetjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 mei 2013, 00:04
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja en als ie nu al gebakken is moet ze wel opschieten |
Ach het ei wordt nooit zo heet gegeten als het wordt opgediend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 23:47
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Aha, goed bezig dan!!
Vermeld je er dan wel ff bij hoe je hem gebakken hebt? Geklutst? Rechtsstreeks vanuit de dop in de pan, met heel dooier? Met een hard dooier? Met een zacht dooier? Heb je er ook nog spek, ham, kaas, kruiden, tomaat ofzo in verwerkt? En in olie of in boter?
Kortom: heel wat dilemma's rond een simpel gebakken eitje |
En dan het ei. Kippe-ei, struisvogel....?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 18:16
Onderwerp: Wat heb je aan vandaag
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Witte jurk met rode blazer en rode pumps en haren op zo een soort grace kelly rol, vrij classy weer vandaag |
rood, kleur van de liefde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 19:07
|
|
|
[quote=ROELANDE345]
Inderdaad, wie wat waar hoe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 13:17
|
|
|
Ik een witte trui aan en spijkerbroek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 10:21
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 1 juni in ede op de heide
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Gezellig Shanita, dat jij er ook erbij bent!
Ja Carry veilig voor nog maar 1 hondje Jilly...........
En voor de holbewoner ook.......... |
Pas maar op, misschien dat ik eind van de middag nog ff langs kom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 07:07
|
|
|
JOL252 schreef: | Dubbel zelfs. Niets beter dan een pyamadagje. Maarre ... leuke pyama? |
Nu niet meer Nu is het een spijkerbroek, witte trui met vhals, moet de fabriek in vandaag dus sokken , kettinkje, horloge ring, beetje verf smeren, heleboel haarlak en een beetje snuf snuf van Hugo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 06:16
|
|
|
Ik heb een pyjama aan. Telt dat ook?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 20:40
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Broccoli met zalm en aardappels...appel-kaneel toetje toe.... |
Heee ik ook zalm en broccoli
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 07:23
Onderwerp: Gezondheid!!!
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja zie je wat eten voor je kan doen Ikzelf eet sinds een paar maanden zonder enige toevoegingen van schadelijke Enrs en zonder suiker. Veel groenten en fruit en liefst biologisch vlees vis ei enz> Als zuivel alleen goeie kaas en yoghurt. Het heeft mijn gezondheid ook enorm verbeterd: Ben inmiddels 16 kilo afgevallen Slaap veel beter mn bloedruk is weer normaal en ik voel me hierdoor veel en veel beter meer energie Ik schreef het hier al eerder volgens mij doet wat je eet veel meer voor je gezondheid dan wij denken |
Heel herkenbaar. Je hoeft niet een 'overdreven' gezond te eten o je stukken beter te voelen. Suikers, zout, alle toevoegingen in kantklare soepen/sausen en pruttel zo veel mogelijk aan de kant. Lekker fruit, bruin/volkoren brood, groente. Ik eet trouwens geen aardappelen, heel stom misschien, maar daar voel ik me beter bij. En dan wel een flinke lap vlees (sorry Rolf)en veel groente.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 07:16
Onderwerp: Forum
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Lijkt mij vrij normaal idd..... |
Ach in Nederland hebben we vrijheid van spreken, maar daarmee ook van zwijgen. Volgens mij kun je niet iemand dwingen tot antwoord. Of het beleefd is niet te antwoorden .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 12:13
Onderwerp: Emancipatie
|
|
|
JANS221 schreef: | Ach…..…..Jet heeft in elk geval weer even de discussie doen oplaaien……. Vrouwen moeten af van het eeuwige schuldgevoel over hun gezin en moeten eerder een schuldgevoel krijgen over het feit dat de overheid zoveel in ze heeft geïnvesteerd. ALS we maar een schuldgevoel blijven houden… Meestal is het de keuze van de vrouw zelf om niet buitenhuis te werken en fulltime moeder te willen zijn. Zolang vrouwen die keuze zelf kunnen/mogen maken vind ik het goed.
En gelukkig zijn we er sinds 1330, toen op verzoek van Paus Johannes XXII het volgende werd geschreven, er wel op vooruitgegaan: -Eva is de moeder van de zonde. Van dan af werd de vrouw een instrument van de duivel. (Dit is ook nog weleens te lezen op het forum van CM) -De vrouw verleidt de man met leugenachtige lokmiddelen en listen. Ze schildert haar gezicht, danst erotisch en heeft betrekkingen tijdens de menstruatie. -Sommige vrouwen zijn goddeloze waarzegsters en toveren, verhinderen de voortplanting, doden kinderen en storten maagden in het verderf. Vrouwen werken ongeloof in de hand door zich over te geven aan de vleselijke passie. (foei, vrouwen ) - Haar kenmerken zijn: dwaas- en onwetendheid, schreeuwerig en babbelziek, onstandvastig, twistziek en opvliegend. -Het boek waarschuwt de echtgenoot voor het onheil van het huwelijk. (niet trouwen dus, samenwonen of latten) -Vrouwen sturen als onzuivere wezens het kerkelijk leven in de war en meiden hebben een slechte reputatie. |
Och dat babbelziek Ik zou me bijna schuldig gaan voelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 09:46
|
|
|
JOL252 schreef: | Er zit maar 1 ding op: dankbaar zijn aan de overheid voor alles wat ze voor ons hebben gedaan... behalve dan de salarissen van mannen en vrouwen gelijk schroeven. Hoe kan dat? |
Ik weet niet of ik wel zo dankbaar ben. De hele economie is tegenwoordig gebaseerd op twee inkomens (hebben "we met z'n allen" ok in alle vrijheid voor gekozen. het kon niet op). Dus als vrouw zijnde kun je haast geen vrije keuze maken. Nu wordt je ook nog een schuldgevoel aan gepraat als je niks met je studie doet. Ik weet wel een oplossing voor Jet: vrouwen mogen alleen studeren als ze daarna minimaal 10 jaar fulltime gaan werken
En je salaris, sinds wanneer mag een vrouw daarover niet onderhandelen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 07:51
|
|
|
Leuk, onze minister Jet Bussemaker van Onderwijs.
Quote: | Volgens haar is bijna de helft van de vrouwen niet economisch zelfstandig. ,,Onwenselijk", zei Bussemaker zaterdag in Trouw.
,,Veel gehuwde, niet-werkende vrouwen lijken zich niet te realiseren dat, als het inkomen van de man wegvalt, het gezin niets heeft om op terug te vallen." In sommige gevallen leidt dat zelfs tot regelrechte armoede. Bussemaker wil het onderwerp vrouwenemancipatie weer op de kaart zetten. Want ,,emancipatie heeft voortdurend onderhoud nodig". En ,,als het geen onderwerp van gesprek meer is, dan verdwijnen idealen". De minister wil vrouwen erop wijzen dat de overheid veel in ze investeert in het middelbaar en hoger onderwijs. Als vrouwen die kennis vervolgens niet gebruiken in een baan, dan zouden ze zich daar ,,schuldig" over moeten voelen, betoogt Bussemaker. Het is volgens haar ,,wezenlijk" dat vrouwen erover nadenken hoe ze, als het moet, in hun eigen onderhoud kunnen voorzien. (stukje van Telegraaf.nl) |
Tja wat zijn de idealen van de emancipatie? Volgens mij toch dat de vrouw dezelfde vrijheden (en daarmee ook plichten) heeft als de man? Waar is dan de vrijheid om 'voor het aanrecht' te kiezen? Waar is dan de vrijheid om later als je kinderen groter zijn om iets te doen met je studie?
Vroeger had je als vrouw maar 1 baan, huisvrouw. Ja deze rol was op gelegd en ja niet iedere vrouw was (en is) daar blij mee. Gelukkig kun je nu kiezen welke baan je wilt. Of.....?! Hebben niet veel vrouwen nu twee banen? Die van micro-economisch-manager (vroegere termen: huisvrouw en moeder) en nog ergens in den lande eentje.
En nu ons Jetje. Dames niet thuis zitten maar aan het werk! Dames jullie kosten de overheid geld! Weg verworven vrijheid voor de vrouwen. We worden weer aan de ketting gelegd en dan ook nog door een soortgenoot.
Die hele emancipatie is een fiasco, een melkkoe, politieke reclame. Emancipatie kan me gestolen worden! Ik ben geen man, ik wil er nooit een zijn. Ik wil vrijheid!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 16:23
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
PETRA373 schreef: | snap er niks van, afspraak was eerste instantie gewoon vrienden. Eh , tot nu toe word altijd met een date een man verliefd en deze komt gewoon niet opdagen of heeft gedacht eh helppppp. ha ha oke morgen kan ik e r om lachen, nu voel ik me wel heeeel erg stom en vind het eigenlijk ook niet oké, stel dat je iemands tipe echt niet bent , dan kun je toch nog wel effe koffie drinken , heb ook gevoel. voel me best verdrietig beetje, uur gewacht en toen dacht ik ach ja...ik vertrouwde hem, sukkel die ik ben ha ha en dan wacht ik nog een uur ongeveer.... |
wat een [*piep*]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 07:22
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
PETRA373 schreef: | Bij de c1000 leuke goede vlees actie, 5 bakjes vlees vor 10 euro zit beafsteak tussen, 450 gram voor 2 euro..... moet je wel effe uitzoeken, want je hebt ook bakjes met minder vlees erin, dus wie vlees wil inslaan voor barbecue.... en allerlei verschillende soorten vlees |
zei je BBQ-en?!
Ik ga straks na een country fair EHBO-en. Geen idee wat er te zien is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 07:19
Onderwerp: Ziel
|
|
|
JOL252 schreef: | Tjonge, interessant!
In de Statenvertaling vind ik:
Genesis 2:7: "En de HEERE God had den mens geformeerd uit het stof der aarde, en in zijn neusgaten geblazen den adem des levens; alzo werd de mens tot een levende ziel."(SV)
In NBG51: 7 "toen formeerde de HERE God de mens van stof uit de aardbodem en blies de levensadem in zijn neus; alzo werd de mens tot een levend wezen."
Wezen van de mens, innerlijk, adem ... |
Eigenlijk wel een interessante tekst. De ziel is de levensadem, door God zelf ingeblazen. Als je je laatste adem uitblaast gaat je ziel dan ook terug naar waar hij vandaan kwam?
Is dan de ziel het gene wat je tot een levend wezen/lichaam maakt? En je lichaam het 'omhulsel' en je geest je eigen ik, je eigen denken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 07:41
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
PETRA373 schreef: | ik begin nu te begrijpen hoe heide de was ophangt veel spannender als een wasdroger
en die buurvrouw ligt eronder en kijkt na heide,s wasgoed en denkt... daar hangen weer 7 witte onderboeken en witte sokken wasdag bij heide |
Denk je echt dat Heide witte sokken heeft Arme buurvrouw..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 07:30
Onderwerp: plastische chirurgie .........kan dat ?
|
|
|
Met plastische chirurgie kan je meerdere kanten op.
Ja er zijn mensen die zich totaal laten verbouwen. Kijk bv naar Michael Jackson, maar ook vrouwen die hun borsten laten uitbouwen tot een giga formaat. Die mensen hebben over het algemeen een laag zelf beeld. Mag het wel of niet van God? Ik denk dat God juist verdrietig is dat deze mensen ongelukkig zijn.
Daarnaast is plastische chirurgie een oplossing voor mensen die gepest worden met hun uiterlijk. Bv grote haakneus. Ik kan me goed voorstellen dat je dan wat laat doen. Mag het wel of niet van God? Ik denk dat God juist boos is op de pesters.
En wat dacht je van bv brandwonden. Denk aan Volendam. Dan kan je gezicht weer gereconstrueerd worden. Mag het wel of niet van God? Ik denk dat God juist blij is dat het kan.
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op vrijdag 10 mei 2013, 08:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 13:20
|
|
|
PETRA373 schreef: | ei Was je darom tijdje niet op forum, was je bezig een ei te leggen |
Op m'n werk een ei gelegd...
(oepsie slowchat)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 13:11
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
PETRA373 schreef: | Wat ik me afvraag hoe jij d e was ophangt, dat het toch weer bij die dame onder je balkon eindigt... |
Volgens mij gooit hij het gewoon over de reling
|
|
Naar boven |
|
|