Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 15:58
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Jonge cappucijners met spek, tomaatje en ui |
Mmmm..je brengt me op een idee steentje! Heerlijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 15:55
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Gisterenavond een telefoontje dat er een neef (23) tijdens zijn werk van een trap is gevallen...Ze gezicht is zwaar beschadigd....maar is een wonder dat hij leeft!!!
Vanmiddag even langs het zkh geweest..WOUW ik ben erg geschrokken... Nu was het meest akelige nog het geronnen bloed op zijn hele gezicht.. Kaakbreuk...neusbreuk bond en blauw, maar echt een wonder. Ze hebben hem gevonden op zijn kop hangend tussen een ladder..Dat heeft zijn val gebroken maar tevens zijn redding.... |
Wat een akelig verhaal Zeeland! Wens hem ook namens mij maar sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 12:33
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Vanmorgen om 6 uur weer uit bed geramd....door graafmachines, vrachtwagens en ander gespuis....nou moest ik toch vroeg op omdat oppaskindje zou komen...edoch.....pappa oppaskindje belt af dat kindje niet komt, mamma ziek. De straat hier is nu één grote Sahara....een zandmassa, helaas zonder kamelen en bedoinen....en ik strompel zo mijn deur uit, in de hoop dat ik de supermarkt kan bereiken..... Als dit geen slecht moment is....pffffff
maar....
Het kan altijd slechter: Mijn werk belt af dat ik deze week niet hoef te komen wegens ziekte en een verhuizing.....net nu ik jarig moet gaan worden.....waar moet ik nu die 17 kratten bier van betalen ?
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op dinsdag 22 november 2011, 16:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 12:25
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Lekker hoor soep..k"Lust er wel soep van!!!!
Voor mij is het recept van de rijstepap nieuw.. Met krenten en rozijnen en bruine suiker??? Lijkt me lekker ja...
Ik stop die in de griesmeelpap!!! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 12:21
Onderwerp: Gebed gevraagd naar aanleiding van gevolgen aanranding.
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat ik nog ff kwijt wil. Je hoort soms mensen zeggen en ik zei het ook weleens, dat je 'voelt' dat er iemand naar je kijkt, of achter je loopt.
Nou, dat kan niet, denk ik. Je voelt dat dan niet, je denkt of vermoed dat gewoon. ik liep gisteren onder dat stille viaduct, en ik was vrolijk en zat te denken van fijn dat je hier zomaar kan lopen. In gedeeltes van Amsterdam kan dat niet.
Ik werd van achteren beslopen, ik hoorde niets en voelde niets. Paar jaar geleden zou ik daar niet durven lopen, maar ja, door therapie enzo had ik het vertrouwen terug. zoiets gebeurd incidenteel enzo.
Maar goed, ik voelde niets, pas toen hij mij beet had. en zelfs toen dacht ik van een wel héél erg flauwe en lullige smerige grap van '...' wat eigenlijk niet kan, maar ik zou het anders ook niet weten...ofzoiets, die teveel heeft gedronken. Nou drinkt '...' nooit, en hij zou zoiets ook nooit doen, maar ja, je moet iets denken dan. Dus ik gaf na een paar seconde een gil. dat is mijn geluk ik gil om alles de hele dag. Van het allerkleinste schrik ik al, en geef ik een afgrijselijke gil, gisteren dus ook.
En je moet ook altijd schreeuwen heb ik gehoord. Nog veel beter, je moet keihard 'brand' roepen. Bij een gil kijken mensen niet zo snel meer op, zeker in steden niet. Als je daarentegen 'Brand' roept, zijn mensen veel meer geneigd naar buiten te kijken. Heb ik gehoord, maar zit ook een logica in.
Mijn pepper spray had ook niet geholpen in dit geval, als je vanachter wordt beslopen kan je niet bij je tas of jaszak.
Anyway, bedankt voor medeleven. Ik ga nu beetje opruimen, zedenpolitie kan zo komen. |
Ik ken geen karate...judo of zoiets, maar Shanita....ik zou zo iemand met liefde een turbo-keihard-kniestootje geven...maar ja...dat valt niet mee van achteren he...meis...sterkte! ik denk aan je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 20:00
Onderwerp: mooie, bijzondere uitspraken
|
|
|
PIETER649 schreef: | jammer dat ik ze niet op cm durf te plaatsen he?? |
Pietje iets niet durven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 17:14
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik dacht net te hebben gelezen dat het uit was met je liefje?? Is het weer aan? |
Hihi...neej Willemijn...je bent de tel gewoon effe kwijt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 17:11
Onderwerp: mooie, bijzondere uitspraken
|
|
|
PIETER649 schreef: | Had gewoon bij kreet vd week geplaatst kunnen worden toch?
maar goed, omdat de topictitel impliceerd dat er een extra lading aan de uitspraak zit, zal ik hier ook een mooie bijzondere uitspraak neerzetten
Ik ben de boer, jij het veld. Ik zaai, jij groeit. Gyneacoloog oogst, seizoen na seizoen.
Pieter649 |
Ehhhh....zal voor een domme Goudse wel te hoog gegrepen zijn, ik vat-em effe niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 17:09
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | We hebben elkaar afgesproken hoor Hij zal aan mij denken |
Aiii, Brigit, neemt hij jou niet eens mee naar dat zonnige Egypte? Valt me vies tegen van je Herman, je laat zo'n leuke meid toch niet hier in de kou en de mist staan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 17:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | DAH DOE ONS OK MEESTAL>>> VINNE WE LEKKER,, |
Dan ga ik dat Zeeuwse voorbeeld vandaag maar es volgen: een eigengemaakt extra gevuld groentesoepie, met nog een ressie rauwkost en een fruitje toe....ik heb dr zin in!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 17:05
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Moest vanmiddag aan de andere kant van Gouda zijn....foei foei wat een dichte mist, gelukkig wist mijn karretje zelf de weg....maar ik vond het wel enggggggg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 12:24
Onderwerp: Lichtje
|
|
|
Hartelijk bedankt Jans, voor je lieve mail! Ik wens jou heel veel moed en sterkte toe. Een dikke knuffel uit Gouda
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 12:12
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Zaterdag leuke strandwandeling in Scheveningen gedaan Zondag naar de kerk en de rest van de dag was zeer mistig, dus bleef ik thuis. Vanmorgen de was opgehangen en alles is geregeld voor vakantie. Mijn liefje brengt me weg naar Schiphol en bij behouden thuiskomst haalt ze mij ook op. Ik zal haar 1 week missen. |
Herman, je bent een gelukkig mens!!! (Enneh...waarom vraag je dr niet mee?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 20:27
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
PIETER649 schreef: | daar had jij geen last van gehad erika... je bent nu eenmaal te oud om in mn doelgroep te vallen
enne..... ik hield gewoon vast aan dat principe |
Hebbie sowieso nog een doelgroep Pietje? En wat vindt Annette dr van?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:57
Onderwerp: Zingen in de kerk.
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Schijn bedriegt hoor, hij is al acht jaar oud en ik schat de dagwaarde op ongeveer 2000 euro. |
2000 euro!!! whow....ik wou dat ik het vond in de w.c.pot....ik ging mooi dreggen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:54
Onderwerp: mop
|
|
|
BEREND888 schreef: | Herman,
Ik las dit , maar vindt het niet kunnen. Hier wordt geloof (katholiek) in een negatief licht gezet. Een lieveheersbeestjes alleen door de uitdrukking van de naam verbonden met onze Heere Jezus Christus, die alles heeft gedaan om zondaren te redden en te verlossen. Hij is mijn Redder. Door deze "grap" wordt onwillekeurig naar Hem verwezen. Dit zijn dingen waarmee je Christenen kan kwetsen en de wereld lacht erom. Het zou fijn zijn als je jouw bedoeld grapje verwijderd.
hartelijke groet, Berend |
Ik moet ook zeggen dat ik wel es een leukere mop uit jouw pc heb zien vlieden Her....het niveau daalt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:50
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
BERT168 schreef: | gelukkig zijn er meer berten hier! haha
maar ene bertje kan ik zo niet vinden... |
Nee, Bertje bestaat niet meer he....hij heet nu Bert want hij zit aan het bier (zie profielletje) en is nu groot
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:16
|
|
|
Geen zon gezien vandaag, het was hier in Gouda een heeeeel klein wereldje!Toen ik bij de kerk aankwam vielen de druppels van mijn hoofd (en dat was bepaald geen zweet, brrrr) Maar gelukkig wist mijn fiets de weg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:13
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Aangezien het halve gezin ziek is hebben we het vanmiddag maar op een bord zelfgemaakte rijstepap gehouden. Vanavond maar even simpel een bord spagetti. |
Uuuuuuch....rijstepap? hoef ik nie mee te eten? (Ik ben niet ziek, maar zou het acuut worden!)
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op zondag 20 november 2011, 19:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:10
Onderwerp: wat staat er over jou in het grote boek??
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Volgens mij is dit geen onderwerp van Sjaak. Daarvoor heeft het een te hoog Libelle gehalte.... |
Chat jij hebt Sjaak toch ook horen zingen, vorig jaar 16 december! Mag ik dan niet zeggen dattie een geweldig mooie en warme stem heeft? Ik heb van hem genoten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:47
Onderwerp: Kerstoptreden Sela
|
|
|
PIMPERNEL883 schreef: | het was de 20ste |
Gelijk heb je Pimp : 20 december dus.....sollie fool foutje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:40
|
|
|
GERRIT084 schreef: | kzou maar efkes trug leze, kga nie in herhaling |
Als het in mijn macht ligt...ga ik voor mijn part 10 keer in herhaling! Als de boodschap maar overkomt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:37
Onderwerp: operatie
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dank je wel Marry |
Nieuwe foto Her? Gelukkig dat je nog één arm over hebt he!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:36
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Wauw, het wordt prachtig strandweer Ik heb zin in |
ahaaaaaaaa....proef ik hier romantiek????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:11
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Dat bedoel ik dus, maar niet tegen staande van dat, hou ik me wel bij mijn eigen kerkje oud vertrouwd en prachtig, met een krachtig pijporgel i.p een disco achtige band. |
Gek he....ligt vast aan mij....maarreh...ik kan van beiden even heftig genieten, ben gek op orgelmuziek (enorme fan van Martin Mans en KlaasJan Mulder), maar eens per 6 weken hebben wij een thema-plus dienst...met band, en ook in zo'n dienst kan ik mateloos genieten, helemaal leeg-jubelen! Noemen ze dat niet een eh....brede smaak?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:07
Onderwerp: operatie
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Balen Balen Vanmorgen ben ik naar het ziekenhuis geweest voor controle van mijn hand / duim. De dokter heeft inschatfout gedaan, 5 weken geleden röntgenfoto`s gemaakt en vanmorgen weer. Dat bleekt geen verschil, het was niet vooruit gegaan van het botje. Die is nog steeds te dun en moet ik over 3 maanden terugkomen. Het is nog steeds erg kwetsbaar. Volgende week krijg ik kleinere spalk met klittenband voor komende 3 maanden. Verder mag ik niets doen en veel rust nodig. Ik hoop dat het weer sterker wordt. |
Rust nodig.....voor een gezonde en sterke man.....Herman...dat moet inderdaad vreselijk zijn....de rest van je lichaam is prima....maar je mag nix doen...Ik leef met je mee Her...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:04
Onderwerp: wat staat er over jou in het grote boek??
|
|
|
MARISKA601 schreef: | heb geen schoorsteen... dat zal het em zijn... brievenbus deugt zeker niet... |
Heb ook geen schoorsteen maris....is voor mij nie so errug...ik hou nie so van pepernoten...(wel van marsepein, maar ja...dat past ook niet in mijn brievenbus)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:02
Onderwerp: Lichtje
|
|
|
Over lichtjes gesproken: het is vandaag oudejaarsdag in onze kerk, de namen van de overledenen werden afgeroepen...best emo hoor! En aanstaande zondag is het dus advent. Voor mij het startsein: haal je adventsster van zolder en hang um op! Laat heel de wereld weten dat wij Hem verwachten! Sela zingt dat heel mooi: Op U mijn Heiland blijf ik hopen...Ik wens jullie allen een goede adventstijd!
|
|
Naar boven |
|
|