Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:11
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Slechtste moment er alweer opzitten.....
Bezit een enorme blonde teamleider... 2 mnd geleden heeft ze me mondeling toegezegd dat ik zeer w.s. nieuwjaarsdag vrij mag zijn. Dit omdat ik (door slechte planning) eerste kersdag uit de nacht kom. Omdat er bedden gesloten zijn, zijn er minder mensen nodig. Paar dagen geleden gaf ze op mijn vraag aan dat ze nog gen 100% garantie kan geven omdat er wat zieke collega's zijn. Kijk ik vannacht op mijn rooster, zie ik dat ik gewoon ingepland sta en een andere collega geschrapt is.
Conclusie: teamleider zegt dat er altijd al minder collega's ingepland stonden.... ik wist inmiddels wie er van de lijst gehaald was maar alles was ze alweer vergeten..... hoezo dom..... |
na wat heneweer gekissebis, vandaag het prachtige bericht gekregen dat er èècht niemand anders gevonden is om op nieuwjaarsdag te gaan werken... Dus Cootje kan alsnog opdraven.... Eerst 160 km hiervoor rijden....
Iedereen alvast een goed nieuwjaar gewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Soms ben ik wel lief hoor, heel zelden.... als ik slaap.... (maar dat doe ik gelukkig makkelijk èn veel (voor sommige mensen is dit anders) |
En je slaapt vast héél alleen en dan is je verhaal niet te staven...dus je kan zeggen wat je wilt... [/quote]
jawel want juist dàn heb ik nooit ruzie....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:57
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat deed ik ook voor mijn man toen ik een jaar of 15 was... |
tmot niet gekker worden.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Volgens de etiquette moet je minstens 5 weken verkering hebben vooraleer je een huwelijksaanzoek doet. Je mag voor het huwelijksaanzoek al wel naar een trouwjurken-winkel gaan bij wijze van een stille wenk... |
èn binnen die 5 weken mag je ook al een bos rozen geven....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:18
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Lekker he, ik ben normaal blij als de schoolvakanties weer om zijn, maar deze vakantie heb ik dat nog niet. Dinsdag gezellig bij mn zus op de koffie geweest en daarna met mn dochter en een vriendin met haar dochters naar een paardenshow geweest, gisteren met het zelfde clubje een meidenmiddag gehouden, met zn 6en op de bank een dvd zitten kijken en mn zoontje vond dat zo irritant dat ik vanmiddag verplicht met hem een 'jongensfilm' moet kijken. Tussendoor doen we wat spelletjes, koken of bakken we met zn drietjes en zijn we vooral gewoon lekker lui.
Geloof dat ik nog eens leer om te genieten van schoolvakanties, het geheim is geloof ik jezelf voor te vakantie vast te beloven dat behalve de dagelijkse dingen zoals de was en stofzuigen er gewoon even geen huishoudelijke dingen gedaan hoeven te worden. Normaal was ik hele dagen aan het opruimen en soppen, en dat was totaal zinloos met 3 kinderen de hele dag thuis want voor ik klaar was lag er alweer rommel. Voortaan neem ik ook gewoon vakantie als ze thuis zijn |
Geniet gewoon lekker van de vakantie en je kids...... Ze zijn groot voor je het weet!
Cootje: vanmorgen in de ochtendzon lekker bijgekletst bij een vriendin. Haar man heeft haar 3 jaar geleden ontvoerd naar 160 km verderop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:09
|
|
|
FRANKDT schreef: | ik geef het op...nu reageer ik nooit meer...
| eindelijk rust....
Josina schreef: | Dat wil ik nog wel 's zien |
ERIKA schreef: | DAt we dat nog mogen gaan meemaken
| inderdaad, een mijlpaal in ons leven
FRANKT627 schreef: | Ik bedoel dat ik niet meer reageer op die rebelse Cootje...zij is soms erg onlief...pfffff, ik zou haast nog gaan wensen dat ze binnenstebuiten is... | Soms ben ik wel lief hoor, heel zelden.... als ik slaap.... (maar dat doe ik gelukkig makkelijk èn veel (voor sommige mensen is dit anders)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:01
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
Mijn neefje van 3 is zindelijk..... tenminste... meestal blijf-tie droog
Als je moeder dan zegt 'moet je plassen' zeg je natuurlijk 'Nee hoor ik hoef niet' De nieuwe gewoonte is, dat als een ander even later wel gaat, je dan opeens heeeel nodig moet en dan zorg je dat je net iets eerder op het toilet zit.
Toen ze op visite waren, dacht mijn schoonzus slim te zijn. Dus toen meneer niet naar het toilet 'hoefde' zei ze: okee dan ga ik wèl even..... Neef springt overeind en rent naar de deur richting de hal/ toilet... Toen hij zag dat z'n moeder weer ging zitten en die vroeg 'Wat ga je doen?' Antwoordde hij heel parmantig: 'de deur voor u openhouden!'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 00:26
|
|
|
MARRY942 schreef: | ook lid van redaktie Story? |
ze zeggen dat vrouwen nieuwsgierig zijn maar..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 00:24
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik vandaag een goed gesprek gehad heb met mijn leidinggevende en dat ik vanaf volgende week verder ga reintegreren op een groep en daardoor weer een stapje dichter mijn eigenlijke werk kom! |
superrrrr!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 00:21
Onderwerp: Vandaag ben ik dankbaar voor ...
|
|
|
MARIO216 schreef: | Toch wel dankbaar voor het moment dat ik thuis kwam en heel huids uit Parijs kwam. Voor de rijkdom die ik heb, heb heel veel zwervers en krottewijken gezien in Parijs. |
Verder wel leuk gehad Mario?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 00:19
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik denk dat die avonden bij Marry de moeite waard zijn om eens mee te maken... |
kijk... de uitnodiging is vastwel onderweg.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 00:18
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ik vrees dat je dan tot volgend jaar moet wachten Frank....wegens gebrek aan belangstelling vier ik deze oudejaarsavond alleen.... Maar mocht het volgend jaar doorgaan, dan ben je van harte welkom hoor! Bij deze vast |
Frank telt voor 3, dus dan toch voldoende belangstelling toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 00:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ons Cootje spreekt weer heel duidelijke taal...en zonder 'dt' fouten... |
Pas maar op FRANKDT627
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 00:10
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Geen idee misschien klik je onbewust twee keer? Viel mij ook al op dat je veel aandacht wilde hebben |
tja.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 00:10
|
|
|
TINK100 schreef: | het werd ras minder toen ik hoorde dat er NORO was/ is..... |
aha... nu weet ik waar het naartoe is.... wij zijn nu weer Noro vrij Sterkte, ik leef met je mee!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:15
|
|
|
Sociale contacten maar weer es bijgehouden vandaag... Vanmorgen in het nieuwe huis van m'n grote zus gekeken en straks bij mn schoonzus op de koffie en de kids vermaken Vanavond gourmetten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:12
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Oei...Ik zal even reageren.
Kijk, ik las nu en dan es op het forum over pgb´s dat je die zomaar kan aanvragen, en handevol geld kost, zoiets, in die geest. als een soort van half grapje, half serieus.
Nou, ik hoop dat ik nu duidelijker ben. Ja, ik dacht een beetje grappig te zijn, maar ja, dan kan je misverstanden krijgen...
|
tja dat is altijd het lastige van tekst hè? je lees alleen de woorden en je kent de persoon/ situatie erachter niet voldoende
Toch zijn de smily's wel handig......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:10
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Vandaag, en niet alleen vandaag, ben ik dankbaar voor het feit dat ik in Nederland woon, waar ik in vrijheid mag gaan en staan waar ik wil, een dak boven m'n hoofd, genoeg te eten en te drinken, lieve mensen om me heen heb, naar de kerk kan en gaan waarheen ik wil, geld heb om te kopen wat echt nodig is, waar de gezondheidszorg heel goed is, waar ik een mening mag hebben, welke doorgaans ook gerespecteerd wordt, waar ik als vrouw vrijwel gelijkwaardig ben t.o.v. mannen, waar ik niet continu op straat hoef te vrezen voor mijn leven, waar .............. ach, het klinkt zo cliche, maar wat worden we gezegend hierzo!
(zelfs zo gezegend, dat we er soms verwend door gewenning dreigen te raken ) | helemaal mee eens Steentje! dit raken we nog weleens uit het oog...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:08
|
|
|
VISSER278 schreef: | 'k was liever naar het strand gegaan . Maar ja , lieve koekjes bakken ze hier niet. |
nee maar wèl lekkere vis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 12:01
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Anette schreef: | Mijn moeder zei dat altijd als we ons bord niet leeg wilden eten: de kinderen in afrika zouden een moord doen voor zo'n bord eten. Een hele stomme opmerking die veel moeders in die tijd maakten geloof ik, en waar veel kinderen, net als ik, na een paar keer op antwoorden: stuur het dan op, want ik lust gewoon niet meer! |
Toen ik op de kleuterschool zat vertelde de juf over 'de arme bruine kinderen' in Afrika. Dat maakte veel indruk op me en op die leeftijd is wat de juf verteld ook geweldig....
Die avond: mijn broer lustte zijn eten niet, dus wat zegt Cootje: de bruine kinderen zouden het wèl lusten..... Pfff.... dat heb ik geweten.... dit jaren later nog gehoord... als ik iets niet lustte
Maar gelukkig at ik bijna alles....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 23:25
|
|
|
Gezellig op verjaardagsvisite geweest bij m'n nich-ie Leuk om die meiden weer te zien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 23:18
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Hoezo ... onze vrouwen 'k wist niet eens dat je een vrouw had
En maar klagen dat vrouwen niet te vertrouwen zijn |
Cross... hij is nog altijd B*** hor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 23:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | oliebol??? Ik krijg die vettig rubber echt niet doorgeslikt... |
Je mot die dingen ook niet in de winkel kopen.... en zéééééker niet bij de AH
Cootje eet super heerlijke van dr moesje... Die bakt 12 pakken weg ( de inhoud ervan)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 23:12
|
|
|
LEANNE226 schreef: | We zijn nog thuis,hij is zn geld aan het tellen,hij dacht dat ik een voorkeur zou hebben voor de duurdere merken en daarom geld bij zou leggen...............mannen zijn *piep* he?
Daarbij vergeet hij de koffie met wat lekkers,dat hoort er bij toch,dat je daar je moeder op trakteert? Wat een leuke dag |
lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 23:07
Onderwerp: A beautifull card for You
|
|
|
YELNIN491 schreef: | owww nu niet meer, sjammer hoor |
wat niet is... kàn weer komen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 23:05
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Bedankt voor de tip. Nu je toch zo in love bent en gaat trouwen, mogen onze vrouwen weer buiten komen... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 23:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Weet je dat als je om acht uur je bed uitrolt het nog net zo donker is |
owww....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 23:01
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank..... dat Belgisch is voor een Hollander niet te vertalen hoor. |
Tuurlijk wel! Hij verward alleen Gelderland met Drenthe.....
|
|
Naar boven |
|
|