ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 09:23
BerichtOnderwerp: leiding van God

WITHGOD126 schreef:
Ik vraag gebed voor Gods leiding in mijn leven en die van mijn familie.
Ik wil rust ,vrede,en vergeving in de familie.Ook mbt het opzetten van een bedrijf,dat de Heer mij openbaart wat ik moet doen.Genezing voor Jeremia die heel veel pijn heeft en niet kan lopen.

Ja, WithGod,

Ik zal bidden dat alles verloopt naar Gods wil. En voor Rust en Vrede.

Ja, meer kan ik niet zeggen.

Idd. Gebed is het machtigste wapen!

Zegens en Rust toegewenst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 25 augustus 2013, 10:41
BerichtOnderwerp: Daten

JOL252 schreef:
Shanita. Ik vraag me af waarom je steeds meent te moeten uitleggen en ook dat terwijl er wat aan Nicky wordt gevraagd. We blijven hierdoor ook steeds oft topic.

Ha Jol,

Ik leg niets uit, ik geef mijn mening.

Weet je wat, ik hou mij even afzijdig van deze discussie.

Ik ga nu dus niet weer zeggen waarom ik het belangrijk vind om verschillende meningen op een forum te zien.

Een hele fijne zondag Lachende smiley

Ps: Ik was het met Nicky eens, Nicky met mij, misschien dat dat ermee te maken heeft.
Het was mijn mening.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 25 augustus 2013, 10:44
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 25 augustus 2013, 06:10

Ja, dat mag en kan je denken, ik zie het anders. Ik zie het dat men zegt hoe men erover denkt.

De een wil iemand met een opleiding op hetzelfde niveau als dat degene zelf heeft.

Dan zijn er, die het wel wat belangrijk vinden maar er niet alles van af laten hangen.

En dan zijn er die het helemaal niet belangrijk vinden, opleidingsniveau.

Ik vind het wel leuk en ook interessant om de verschillende denkwijzen te lezen. En de verschillende meningen.

Er is ook wel voor elke mening iets te zeggen vind ik, alleen ja, zelf vind ik het opleidingsniveau helemaal niet belangrijk. En ik begrijp wel waarom een ander dat wel belangrijk vindt.

Dit was de OP van TS: Geplaatst: vrijdag 16 augustus 2013, 19:04

ROLF230 schreef:
Hallo daar,

Ik dacht ik open es een topic over daten. Bij deze.

Dan zal ik zelf maar beginnen:

Mijn laatste date dateert al weer van maart jl. Na wat gedate te hebben, zag ik het denk ik even niet meer zitten. Sinds kort ben ik weer wild actief erin en het leek me interessant hier wat ervaringen over uit te wisselen.
Mijn 1e ervaring is dat ik leuk mailcontact had met iemand en vandaag kreeg ik een mailtje waarin zoiets stond als: succes verder, zonder verdere uitleg. Jammer....maar we gaan gewoon verder.
Ik verheug met op jullie reacties.

Groet,
Rolf

Dus Jol Lachende smiley , BOT! (voor de domme blondjes Knipoog smiley : Back on Topic=Terug on Topic)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 25 augustus 2013, 06:14
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 22:45

Ha Jol Lachende smiley

Ik bedoel eigenlijk te zeggen, dat ik het jammer vind, dat het punt wat Nicky probeert te maken, wat ik wel goed vind, namelijk dat er vaak wordt gezegd; 'iemand van hoog niveau', en dat er dan eigenlijk bedoeld wordt dat iemand een opleiding op hoog niveau heeft gedaan.

Dat vind ik jammer.

Want er wordt dan idd gesuggereerd dat het niveau van iemand gekoppeld aan zijn hoge opleiding is.

En dat komt echt niet leuk over voor degene met een opleiding van een lager niveau.

En dááraan wordt nu voorbij gegaan, omdat Nicky het volgende bedoeld, denk ik, 'ja, iedereen, laag niveau van opleiding, hoog niveau van opleiding kan 'zijn hart niet op de juiste plaats hebben'.

Ja, en daar wordt het woordje klojo (rotzak) voor gebruikt.

En dat wordt ook gebruikt in een post om aan te tonen dat een hoge(re) opleiding niet altijd wil zeggen dat iemand dan ook snugger is.

En door over dat ene woordje door te gaan, wordt er voorbij gegaan aan wat Nicky eigenlijk wilde zeggen, nml dat het haar niet uitmaakt, welke opleiding en hoe hoog als ze een date zou hebben of een relatie, en dat het gegeven van een hoge(re) opleiding zeker niets te maken heeft, juist niet, met niveau. (=[zelfstandig naamwoord]• kwaliteit of waarde)
Of andersom natuurlijk, het niveau van iemand, heeft niets te maken met de opleiding/studie die diegene heeft afgerond.

Het kan gebruikt worden om de hoogte of moeilijkheidsgraad van een opleiding aan te duiden.
Net zo goed als je het kan hebben over het niveau van het water, daar wordt de waterhoogte mee bedoeld, van bijvoorbeeld een rivier.

Dan zeg je ook niet dat is een rivier met niveau...als de waterstand door regenval erg hoog is.
Waarom dan wel, dat is iemand met niveau, als degene heeft afgestudeerd?

Gezegende avond!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 25 augustus 2013, 11:04
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 21:58
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

Wij, ik dus, gaan zo heerlijk ons bedje in... Slapende smiley

Ik wens iedereen, welterusten en fijne dromen! Knipoog smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 21:55
BerichtOnderwerp: kreet van de week

Ik vermag alle dingen in Hem die mij kracht geeft! (Bijbeltekst)

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 21:52

.....

Klojo.....

......lekker belangrijk so to speak.....

heel onschuldig woord.

Net als kluns oid.

Kunnen we niet on topic blijven ipv ons vast te bijten aan een klein woordje Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 20:32

Heeft iemand nog ervaringen met daten? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 18:57

De gevaarlijkste hartziekten zijn nog steeds: afgunst, haat en hebzucht.

Pearl S. Buck

Amerikaans schrijver 1892-1973
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 14:27
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

JOL252 schreef:
Spaghetti a la Jans, waarom ze erbij staat te wenen weet ik niet... Clown smiley

Oei.. Geschokte, onthutste smiley ...Kijk je uit Jol?

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 14:11

[quote=JANS221]Heel deze topic gaat nu over het opleidingsniveau van mannen en vrouwen hier.Dat heeft ook te maken met daten, omdat sommigen het opleidingsniveau een erg belangrijke overeenkomst(kunnen) vinden. En anderen selecteren daar nu juist weer niet op.

De meeste geven aan, dit niet belangrijk te vinden, maar ondertussen wordt er wel heel wat geschreven. Daar is het forum ook voor, om je mening en ervaring over iets te kunnen geven.

Het valt mij op dat dit bij die en gene toch wel gevoelig ligt. Het lijkt wel of mensen zich aangevallen voelen als het over het niveau van opleiding gaat.
Dat heb je goed gezegd, idd, dat lijkt zo, mi.

Menigeen schiet in de verdediging en gaat bij een hoger opleidingsniveau woorden gebruiken als: hoogmoed en belangrijk zijn,
Als het eea zo overkomt bij iemand dan mag degene dat gewoon op het forum schrijven het is dan namelijk diegene zijn mening.

je schijnt zelfs hoogopgeleide klojo`s te hebben.
Ja, en? Het stond er trouwens zo: "Elk nivo kan een vervelende klojo zijn". Dat kan iemand zijn mening zijn, en óf zijn ervaring.

Overigens twijfel ik daar niet aan, maar vind ik het niet relevant om dat hier te melden.
Misschien vindt een ander het voor zichzelf en voor anderen wel relevant om dingen te melden, en jij vindt het niet relevant, dat kan.

Het blijkt moeilijk te zijn het opleidingsniveau van iemand los te koppelen van de persoon zelf. Dat blijkt idd. Omdat er vaak wordt gezegd, iemands niveau, en dat gekoppeld aan opleiding, zonder de opleiding te noemen.

Het opleidingsniveau van iemand zegt niets over iemand als persoon, het zegt iets over de opleiding die iemand gevolgd heeft.
Idd. En dat wordt, mi te onduidelijk gecommuniceerd.

Als je gaat mailen en chatten kom je er vanzelf wel achter of je met elkaar kunt praten en elkaar wat te vertellen hebt.
Dat zou kunnen.

Enige overeenkomsten lijken mij wel wenselijk, en over de verschillen die er zijn kun je ook nog lange gesprekken hebben.
Dat denk ik zelf ook, dat overeenkomsten belangrijk kunnen zijn. En idd, over de verschillen kan je ook praten :)

Voor mij hoeft hier niemand te bewijzen dat ieder mens waardevol is, dat is ook zo.
Dat hoeft voor mij ook niet, ieder mens is gelijk, dat is evident.Ik heb ook niet het idee, dat iemand dat hier loopt te bewijzen. Ik heb meer het idee, dat er wordt gecommuniceerd hoe het eea over kan komen. En dat men hier de verschillende meningen laat zien, wat degenen belangrijk vinden bij een eventuele relatie.

Maar laten we niet in de stress schieten als iemand die een hogere opleiding heeft gevolgd, ook iemand zoekt met een hoger opleidingsniveau.
Ik denk niet dat dat gebeurd. Ik kan alleen voor mezelf praten, ik schiet niet in een stress. En waarom ook, dat is degene zijn mening, ja, dat kan, dat is juist leuk aan een forum, je leert verschillende meningen en zienswijzen kennen.

Of er vervolgens ook nog een klik is, lijkt mij belangrijker. Zonder die klik gebeurt er toch echt helemaal niets, zelfs niet als je ongeveer het zelfde denkniveau hebt.

Een klik moeten beiden hebben als een een klik heeft en de ander niet dan is vriendschap een optie.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 24 augustus 2013, 22:28
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 01:42
BerichtOnderwerp: Vakantie 2013

ANNA415 schreef:
Coole smiley met zonnebril schouders nog verbrandt van zonnen bij de dode zee Clown smiley

Ja, goed insmeren, en niet te lang in de zon.

Fijne vakantie ;)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 01:27

NICKY029 schreef:
En dan is het nog steeds zo dat het niks zegt over wie je bent!

Elk nivo kan een vervelende klojo zijn.

Zelfs ik weet wat Nicky hiermee bedoelt....

Idd, Nicky, dat is waar.

En ja, iedereen heeft nu eenmaal zijn eigen mening.

De een wil iemand die een studie heeft gevolgd op hetzelfde niveau, en ook al zou ik dat niet belangrijk vinden, ik kan het wel begrijpen.

Degene heeft geen zin, om elke keer dingen uit te moeten leggen, als tie over zijn werk oid praat. Dat vind diegene irritant, en ja, ik kan me dat wel heel goed voorstellen, ook al zou ik dat zelf niet hebben.

En ik kan mij dus ook voorstellen dat er mensen zijn die het opleidingsniveau niet belangrijk vinden, en meer naar andere zaken kijken, zoals karakter, persoonlijke interesses en hobby's.

Zo is iedereen anders.

Dat is mi juist het fijne van een forum, onder andere, dat je kennis kan nemen van verschillende meningen en verschillende opvattingen over zaken.

Fijn Weekend!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 24 augustus 2013, 01:28
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 15:32
BerichtOnderwerp: Het weer

JOL252 schreef:
Na een rit van gevoelsniveau Clown smiley 2dagen gestrand op een heet terras in zuid Limburg.. 29 graden.. da's pas lekker.

Wat een verschil...Héérlijk, en mooi daar zeker? Lachende smiley

Gevoelsniveau 2 dagen, ja, kan... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 14:51

Als je van kamperen houdt ga je toch niet in een hotelletje.... Twijfelende smiley

Juist met een tentje, dát heeft wat Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 12:23

Neh 8,12

Ook de Levieten brachten het gehele volk tot kalmte door te zeggen: Weest stil, want deze dag is heilig, weest dus niet verdrietig.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 12:17

JOL252 schreef:
Regen Boze smiley tentje moet opgerold...

Da's raar... Smiley die vol vragen zit

Nou..sterkte.... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 19:30

JOL252 schreef:
We gaan BBQen en daalt het niveau dan klopt dat, we gaan aan de wijn.

Of wellicht komen we juist los en stijgt het niveau naar ongekende hoogte.

LOL

Ljans en ljol

HAHA, grappig....

Nou veel plezier, Ljans en Ljol...HIHI... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 19:03

JOL252 schreef:
Om het op persoonlijk vlak te trekken is m.i. een denkfout. Ja je kunt met elkaar verschillen van niveau en een gesprek aan gaan maar als je spreekt van levenspartners en op langere termijn het gesprek gaande te houden is enige overeenkomst qua niveau wel gewenst.

Ik trek het niet op het persoonlijk vlak.

Er is een verschil of iemand zegt, het niveau van zijn opleiding, of 'zijn hoge niveau'.

En dus een ander zijn 'lage niveau'....

Smiley met dichtgeplakte mond

Ja, dat wil jij, vind jij gewenst. Dat kan, dat is jou goed recht. Je hebt dan ook inderdaad overeenkomsten en gedeelde interesses, met dezelfde soort opleiding.

Maar ja, voor mij zou het, gedeeltelijk zo kunnen werken.

En hou ik van iemand, dan interesseert het me nou echt helemaal niet of dat hij heeft gestudeerd, of dat hij wat dan ook is.

En zo heeft iedereen zijn eigen criteria.

Ik was het gewoon met Nicky eens, hoe het vaak over komt en over kan komen, het praten over iémands niveau(waarde en/of kwaliteit), ipv het niveau, de hoogte, ofwel de moeilijkheidsgraad van zijn opleiding.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 augustus 2013, 19:16
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 18:52

Ik weet wat je bedoeld, ja, ik ken het in het dagelijks leven, ja, iemand snap iets niet, dan kan je het uitleggen, maar ja, in je werk zoals bij jou moet dat.

Maar in het dagelijks leven, ja, kan je gewoon denken, ja degene snapt dat niet, logisch...Andersom had ik het nu eenmaal niet gesnapt.

Dan kan je ook over andere zaken praten.

Maar snapt degene dingen niet door gewoon te weinig onderwijs, tov van een ander.

Of snapt degene wel dingen die over het leven gaan en over gevoel. Dat laatste vind ik wel veel belangrijker. Ofwel heeft diegene een eq, een emotionele intelligentie....kan degene dingen aanvoelen, intuïtief en instinctief.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 augustus 2013, 19:06
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 18:36

JOL252 schreef:
Alleen over opleiding en daar is niks mis mee.

Sorry, nog even wat toegevoegd.

Komt er op neer: ik vind het niet, dat iemand met lbo geen gesprek op niveau/van hetzelfde niveau zou kunnen voeren met iemand met universiteit....

Ja, hij kan niet mee praten over het onderwerp en vakgebied van de studie, nee, dat niet.

Maar ik vind het niet juist om dat met 'niveau' aan te duiden, omdat niveau ook andere betekenissen heeft, zoals waarde en kwaliteit.

Ben het gewoon eens met Nicky in deze.

Mazzeltjes!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 augustus 2013, 18:43
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 18:21

JOL252 schreef:
Nou, dat is toch gewoon zo dat het niveau lager is van opleiding? Zegt dus niets over jou als persoon maar wel of je als lbo_er met een universitair geschoolde, ik noem maar even een dwarsstraat, hetzelfde niveau van gesprek kunt aangaan.

Dat zei ik ook nml:
Quote:
Maar het is wel zo, als je overeenkomsten hebt, ja, dan kan je makkelijker met elkaar praten. Dat geldt ook voor vriendschap.

Waarom zou iemand die lbo heeft gedaan geen gesprek van hetzelfde niveau kunnen voeren? Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond

Dan zeg je dus wel wat over die persoon.... Smiley met dichtgeplakte mond

Ik kan me voorstellen dat als je zelf hebt gestudeerd, dat als je iemand vind die ook heeft gestudeerd, dat dat een toegevoegde waarde kan hebben.
Omdat je dan, samen, iets gemeenschappelijks hebt om over te praten, dezelfde passie, voor wiskunde bijvoorbeeld.

Maar om dat gelijk over verschil van niveau te praten Smiley die vol vragen zit

Ik vind het zelf heel vervelend overkomen, en zeker naar degene die hadden willen studeren, maar al snel kinderen kregen, of andere dingen.

En ook: 'iedereen kan studeren...', vandaar dat het praten over niveau, ja, ik zelf vind dat niet leuk.

Ja, oké, de een leest de pagina's door, die haalt het tentamen, de ander moet er uren voor blokken, voor dezelfde pagina's uit het hoofd te kennen.

Niveau opleiding, en dan kan iemand nog de domheid zelf zijn hoor.

Ik vind, hoe er soms over wordt gesproken gewoon hoogmoedig overkomen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 augustus 2013, 18:34
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 16:46
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.

Google Doodle ter ere van Claude Debussy geboren op 22 augustus 1862, met 'Clair de Lune'.
Hij was een Frans componist die vernieuwing bracht binnen de klassieke muziek...

Klik hier

En deze, ipv piano, met een snaarinstrument.

Beide zo mooi; Een geschenk van God...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 augustus 2013, 17:25
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 14:58

NICKY029 schreef:
Ik vind het nergens over gaan.! Dat opleiding op het zelfde nivo moet liggen.

Ik ook niet, daarom schreef ik ook:
SHANITA130 schreef:
een opleiding hebben gevolgd die op het zelfde niveau ligt, ja, dat kan een hele belangrijke overeenkomst zijn.

Kán hoeft niet.

NICKY029 schreef:
Elkaar respecteren is veel belangrijker.
Er zullen altijd genoeg onderwerpen zijn waar je over kunt praten.

Gaat het nu om liefde of belangrijk zijn?
Of hoogmoed?

Ja, idd. Komt bij mij ook weleens zo over.

Maar het is wel zo, als je overeenkomsten hebt, ja, dan kan je makkelijker met elkaar praten. Dat geldt ook voor vriendschap.

Kan, hoeft niet.

Ik zelf vind het erg raar, heb dat altijd zo gevonden, dat 'het niveau' wel gelijk moet zijn.

Dat lijkt er idd op, dat als je lbo oid gedaan hebt, je van 'minder niveau' bent.

Zeker als je kijkt wat het woord 'niveau' betekend, namelijk: [zelfstandig naamwoord] kwaliteit of waarde...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 augustus 2013, 15:18
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 13:49
BerichtOnderwerp: Heilige Geest

PIETER619 schreef:
Quote:
Laten wij de Geest voor 100% toe is ons leven, of mag Hij wel aanwezig zijn en zijn we zelf ook nog baas?

Wat doen wij bijv met de gaven van de Geest?

Waarom kan Hij ze niet geven aan ons?

...wat te doen om hem aan Zijn werk te laten gaan, dus hoe een totale overgave aan Hem om zo het goede te kunnen doen

Ja, ik laat dat wel. 100% Waarom ook niet? En ja dan zijn wij zelf natuurlijk de baas. God geeft ons die verantwoordelijkheid, en we moeten alleen aan God verantwoording afleggen, dan aan onszelf, en als we een partner hebben aan onze partner, meer niet.

Ik zie de heilige Geest als de geest van God.

Ik heb wel een ander standpunt dan jij over de gaven van de Geest.

Ik geloof wel in gebed. Voor kracht, rust, vrede en wijsheid, om met moeilijke omstandigheden om te gaan. En zelfs voor vreugde en geluk in moeilijke omstandigheden. Dat kan ook een proces zijn.

Maar in wat Jezus deed toen hij hier 2000 jaar geleden rond liep dat dat toen was, niet nu.

Wel ben ik ervan overtuigd, dat God ons helpt wb gebed, en waar twee of meer zijn in Mijn naam...

Als je alleen bent kan je ook bidden, en ik denk als er meerdere bidden heeft het meer kracht.

Je kan, denk ik, bidden ook door te denken, maar dan naar God, de hele dag.

Zegens!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 augustus 2013, 16:30
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 13:15
BerichtOnderwerp: Relatie met een ongelovige

De vraag is ook niet, of je dat aan zou willen gaan.

De vraag van TS is:
Quote:
Ben benieuwd of hier ook mensen zijn die dit nu meemaken of die dit hebben meegemaakt; Relatie met een ongelovige dus.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 09:01

Zo :), wat leuk!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 00:32

Slapen en daarna heerlijk uitslapen.... Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 00:02

Het klinkt heerlijk Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 23:48
BerichtOnderwerp: Relatie met een ongelovige

ROELANDE345 schreef:
Toch zou ik geen relatie aangaan met een niet gelovige partner.
Ik wil datgene wat het allerbelangrijkst is in mn leven wel met mn partner kunnen delen en samen beleven

Ik zal er zelf ook niet naar zoeken, nooit gedaan trouwens. Ook gelovigen kunnen zo'n gedrag hebben dat zou je niet beter weten zou je denken dat ze gelovig zijn....

En andersom trouwens...

Zie Romeinen 2 vers 14,15b...
Wanneer toch heidenen, die de wet niet hebben, van nature doen wat de wet gebiedt, dan zijn dezen, ofschoon zonder wet, zichzelf tot wet; 15 immers, zij tonen, dat het werk der wet in hun harten geschreven is...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 augustus 2013, 00:27
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 ... 235 Volgende
Pagina 30 van 235