Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 10:35
Onderwerp: Je gaat naar de hemel... en dan?
|
|
|
CARIN303 schreef: | Persoonlijk geloof ik niet dat God je voor "straf"een harp in de handen geeft als je het hier niet zo gelooft! Waar komt die harp eigenlijk vandaan? Net als engelen met vleugels? Was dat niet de gebroeders Grimm |
Engelen en cherubs staan in de bijbel. Cherubs hebben vleugels; sommige wel 6.
GrZ!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 10:32
Onderwerp: naar de disco
|
|
|
MARIO216 schreef: | En Chris al kapitein Haak |
Heeft Chris wel een houten been dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 23:33
Onderwerp: What 'rocks' and what 'sucks'?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Moest er ook even over nadenken , maar ik heb er nog een stuk of 20. Geloof dat ik ze gewoon kan dumpen. Trouwens het is floppy en voor de leken onder ons is het een (meestal) een zwart vierkant schijfje dat gelezen en geschreven kan worden door een oude pc (desk top). Je stopt het in een aparte drive. |
Ja, en deze kun je nìet omdraaien, in tegenstelling tot die zwarte schijven die je op een draaitafel legt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 23:30
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hoho picknicken he!! |
Jaja... òp het geënterde schip, met de cm-vlag in top En een kameel int kraaiennest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 23:26
Onderwerp: is vasten iets wat we zouden moeten doen
|
|
|
HENK710 schreef: | Ik probeer mijn hele leven vrij sober in te vullen. Ook probeer ik me in alle bezigheden toch ook regelmatig even naar binnen te keren (de binnenkamer) om een moment met God te hebben. Verder probeer ik er gewoon te zijn voor anderen als invulling van mijn mens-zijn, gelovend dat we elkaar gegeven zijn als hand en voet. Kortom: gerichtheid op God en Zijn geschenk (het leven) en dankbaarheid voor Zijn geschenk in vol besef van mijn afhankelijkheid van Hem en verantwoordelijkheid voor mezelf en voor elkaar. |
Ja, dat doe ik ook en daarnaast vast ik regelmatig. Ik denk toch dat onze opvattingen over wat vasten nu pcies inhoudt enigszins verschillen.
GrZ!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 21:41
Onderwerp: Picknicken bij het henschotermeer
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Voorlopig gaan mee:
muis, 5 jaar (wie is dat?... ) hannah 810, 37 jaar met pleegdochter johanna598, 48 jaar erika 129, 35 jaar anoniempje met kinderen, vriendin en nog meer kinderen zinga672 46 jaar onder voorbehoud
cor299, 49 jaar gauke 185, 46 jaar griffin748 (heeft geen leeftijd) Benny340, 44 jaar (onder voorbehoud)
wie volgt? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 21:35
|
|
|
CARIN303 schreef: | Maar ik ben overdag aan het werk, die mensen zijn er ook hè En schepen enteren in de avond....is wel spannend,hmmm welk topic staat dit in trouwens?? |
k Heb em ff 'ge-upt' Staat onder Henschotermeer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 21:29
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Zo heb ik een tijd geleden m'n dochter kennis laten maken met een LP-speler...
Over ons oude geld gesproken... Nog regelmatig hoor ik mensen de 5-eurocent een stuiver noemen...
Wist je trouwens dat ons dubbeltje nog steeds vertegenwoordigd wordt, zelfs tot over de hele wereld... Het gat van een cd of cd-rom en dvd ed. is gebaseerd op ons dubbeltje. |
Sommigen weten al niet eens meer wat een floppie is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 21:28
Onderwerp: Picknicken bij het henschotermeer
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Wie heeft er zin om deze zomer naar het henschotermeer te gaan.
Lekker luieren en genieten van de mooie omgeving. Zwemmen in het meer. Je een piraat wanen op een piratenschip. Bouwen aan je eigen zandkasteel. Hardlopen rond het meer. Wandelen langs weiden, bos en strand. Of met een verrekijker speuren naar een ree, bosuil of boomvalk… Het kan allemaal in, bij en om het Henschotermeer: een unieke zwemplas met witte Caribische stranden, middenin de mooiste bossen van de Utrechtse Heuvelrug.
Het Henschotermeer is toegankelijk van zonsopgang tot zonsondergang. Honden worden niet toegelaten langs het meer. Aangelijnd mogen honden wel op de omleidingsroute (aangelegd voor hondenbezitters). Deze route gaat via de toegangsweg richting de vierde parkeerplaats. Voor een bezoek aan het Henschotermeer wordt geen entreegeld geheven. Voor de fietsenstalling geldt een dagtarief van € 1 per fiets en € 2 per bromfiets of motor.
Op zwembare dagen wordt er badtoezicht gehouden. Ouders let wel goed op uw en andermans kinderen want een 'ongeluk zit in een klein hoekje'. De waterdiepte is ten hoogste 2 meter, waardoor de temperatuur van het water altijd relatief hoog is.
De kwaliteit van het zwemwater is goed. In de zomer wordt het water regelmatig in opdracht van de provincie gecontroleerd door het waterschap.
Het 4 km lange (!) zandstrand leent zich prima voor allerlei strandspelen, zoals strandvolleybal. Er zijn diverse speeltoestellen aanwezig, waaronder ook een speelschip. Aan de rand van het bos liggen speelweiden en speelheuvels. Het meer heeft een eiland, dat door twee voetbruggen met het strand is verbonden.
Voor gebruikers van een rolstoel is een speciale parkeerplaats, een aangepast toiletgebouw (bij de grote kiosk) en een picknicktafel. Het voetpad rondom het meer is ook geschikt voor rolstoelen.
De Henschotermeer ligt in de gemeente Woudenberg en Heuvelrug. De streekbus (lijn 83, van Driebergen-Zeist NS naar Veenendaal) brengt u naar het Henschotermeer via halte Heygraeff.
Met de auto : Vanaf de A12 neemt u de afslag Maarn/Doorn Vervolgens volgt u de N227, richting Amersfoort Ga op de kruising met de N224 rechts en volg de N224, richting Woudenberg Na 1,5 km. rechtsaf het terrein op.
Adres: De Heijgraeff 2 3931 MK Woudenberg
Het terein is tijdens het hoogseizoen tot 22.00 uur open.
Het parkeren is helaas niet gratis. De tarieven hangen af van hoelang je erbent. http://www.recreatiemiddennederland.nl/aanvragen/parkeren-henschotermeer.html
N.B. Zwemmen is niet verplicht. |
Up!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 21:26
|
|
|
CARIN303 schreef: | Oh help, zwemmen? En ik maar denken dat CM ontspannend is
schepen enteren klinkt nog veeeeeel leuker, met een lapje voor je rechteroog ,verwacht ik? COOL |
Opgeven dan!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 21:24
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ah....Marieke, wat jammer nou dat ik niet kan nog wel in Amersfoort De week erna kan ik wel trouwens, misschien meer? Of hen ik helemaal niets meer in te brengen |
Euhhh, de 14e gaan we al zwemmen. En schepen enteren enzo.
GrZing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 21:20
Onderwerp: forum
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ik ben ouder geworden
Je bent het toch hoop ik wel met me eens dat iemand van 18 jaar tegen andere dingen aan loopt dan iemand van 28...ik in elk geval wel! En zeker in de eerste periode van "jongvolwassenheid" kan iemand erg gevoelig zijn voor meningen van anderen en daardoor flink in de knoop raken...dat houd echt niet automatisch op als je 18 word en dan voor de wet puber-af bent...ook in studie kunnen deze dingen nog heel erg spelen. Sterker nog...ik ben zelf op mijn 18e het huis uit gegaan en doordat ik in de kerk maar weinig kans heb gehad om daar mijn ervaringen te delen, heb ik behoorlijk wat verkeerde keuzes gemaakt. Zoals stoppen met mijn opleiding omdat ik in de knoop zat met mezelf, ook op geloofsvlak. Keuzes die ik wellicht niet gemaakt had als er zo'n soort "vangnet" geweest was. We leren heel wat bij in maar tien jaar en nu ben ik dus oud en wijs genoeg om zelf de dingen te onderzoeken, en er uit te halen wat ik nodig heb. In die tijd was ik daar veel te onzeker voor... Wat absoluut niet wil zeggen dat alle jongeren dat zijn, maar ik denk dat het wel degelijk goed is om een vangnet te creëeren... |
Goed zo Tess... En ze toe te rusten voor wat er allemaal op hen afkomt.
GrZ!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 12:01
Onderwerp: Jongeren en geloof
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Bij ons in de kerk behoor je tot je 25e officieel onder de jongeren... Het jeugdwerk is dan ook behoorlijk groot! Onderdeel daarvan zijn de "family groups" ...een groep jongeren van dezelfde leeftijd die onder leiding van een ouder iemand regelmatig bij elkaar komen om te praten over de dingen die hen bezig houden. Na de zomer is het de bedoeling dat ik als zo'n begeleider ga fungeren en wil me natuurlijk wel een beetje op voorbereiden. Zoals in een ander topic al aangegeven, zijn de jongeren (18-25) maar weinig actief op het forum en daar willen we natuurlijk verandering in brengen. We zijn namelijk nooit te oud of te jong om van elkaar te leren...
Waar loop je als christelijke jongere nou allemaal tegen aan in deze maatschappij? Betrek je je geloof in je keuze's?..(school, werk, relatie) Heb je het idee dat je ergens terecht kunt met je "problemen"...dat er naar je geluisterd word? Vraag je je wel eens af of je als christen wel past in de huidige maatschappij?
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen... |
Tess; mss es op een jeugd-/jongerenforum meelezen? Kweenie of zoiets bestaat, maar dat zal toch wel??
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 11:57
Onderwerp: Heimwee naar de Hemel
|
|
|
BEUN656 schreef: | Heimwee? Hou het wat mij betreft maar op verlangen. Hoe kan je nou heimwee hebben naar iets waar je nooit eerder bent geweest...? |
Dat kan, als je de hemel als je thuis beschouwt. Als je het woord letterlijk neemt dan staat er zoiets als 'thuispijn'... Maar het wordt idd eigenlijk op een andere manier gebruikt.
Ik heb nooit een thuis gekend; kan er dus ook niet naar terug verlangen. Toch verlang ik naar een thuis... ergens waar je hoort, veilig bent etc. Ik ben wel eens benieuwd hoe anderen hun 'thuis' ervaren?
GrZ!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 11:43
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
EVA685 schreef: | Ik heb ooit een boek gehad....van kramp naar kracht....dat heb ik erbij gehaald. |
Hi Eva, dat boek ken ik maar dat gaat toch niet over sex
(Is overigens wel een héél goed boek.)
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 22:44
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De meeste evangelische boeken ontstijgen voor mij het niveau niet van de Libelle. Ik lees ze dus ook niet vaak. Of er zitten een paar vreemde theoriëen in, waardoor ik helemaal kriebelig wordt. Vooral die zgn profetische boeken over de eindtijd. Ga ik persoonlijk van over mijn nek. Boeken die ik lees zijn detectives en thrillers |
Fraai... Een voorganger die alleen detectives en thrillers leest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 22:29
|
|
|
PIETER649 schreef: | zo zie je maar, ieder zn redenen en smaak. ik ben de hele dag scherp en alert, dus s'avonds mag ik me graag even verpozen met iets luchtigs, denk dat dat voor t koppie ook wel goed is, enige ontspanning |
Sja... ik doe niet echt aan ontspanning. Behalve dan cm Maar je hebt wel gelijk dat het goed is om af en toe iets luchtigs te doen. Ik kom er alleen niet aan toe.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 21:52
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik zie in dit topic wel errug veel boeken voorbij komen over christelijk leven. Nou zal ik wel een enorme heiden zijn, maar mij trekt die lectuur totaal niet, kan me ook niet heugen ooit een dergelijk boek gelezen te hebben. Mijn vraag is dan ook: lezen jullie dat soort boeken echt of wil je gewoon goed voor de dag komen op dit forum??? Tweede vraag, op andere topics ben ik in het verleden namen tegengekomen waar toen zwaar voor gewaarschuwd werd omdat het dwaalleraars zouden zijn, dezelfde namen kom ik in dit topic weer tegen, dan als bejubeld schrijver... in hoeverre verdiep je je in de achtergrond van een schrijver voordat je iets van hem leest?? Als het idd een dwaallicht is, had je je beter bij den Bijbel kunnen houden, toch?
ps. vanavond ga ik bij Bol.com het boek "ooit evangelisch" bestellen, aanrader of niet? |
Ik lees sinds jaren zelden meer fictie. Omdat ik het echte leven veel spannender vind. Zelfs enerverender dan wat men ook maar kan fantaseren. Boeken over geloof en christelijke levensstijl lees ik omdat ik wil groeien in mijn geloof. Ik toets wat erin staat aan de bijbel.
Verder doe ik veel vrijwilligerswerk en ik vind dat je, als je anderen wilt helpen, je ook wat te bieden moet hebben. Je relatie met God moet goed zijn, je moet voldoende kennis bezitten en je moet zuiver leven.
Heb ik je vraag zo naar tevredenheid beantwoord Pieter?
GrZing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 21:45
Onderwerp: verder...
|
|
|
Prachtig Imke!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 19:38
Onderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | moet iedereen zijn nickname nu uitleggen?? |
Niets moet, maar k mag het toch wel vragen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 18:57
Onderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Oh...ik dacht dat je gewoon op zoek was naar een tweede lepeltje, om te lepelen...(lepeltjeshouding) |
Blijft de vraag.... wáárom, hoe komt iemand erbij om jou Lepeltje te noemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 18:51
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | De questionaire die je voor jezelf kunt invullen. De uitleg over "gebonden zijn" Hoe belangrijk het is dat je nuchter blijft, en niet achter een elke boom een demoon ziet ..... De praktijkvoorbeelden En wat mij vooral raakte, de simpele dingen waar je zelf waarschijnlijk nooit aan gedacht zou hebben, hoeveel invloed die onbewust op je (geloofs) leven kunnen hebben. |
En in vergelijking met de boeken van Neil T. Anderson (De Bevrijder e.a.) welke vind je beter (als je ze kent)?
GrZing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 18:33
Onderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Nou dan moeten we dat maar dan plannen.....ver weg nog zeg..
Maar ja er moet ook nog wat georganiseerd worden.
Gisteren heb ik er nog eens over nagedacht. Groep moet niet erg groot zijn.
En we gaan geen vasten houden in de vorm van helemaal niet eten, want dat trekt niemand. Maar zaken als hapjes, drankjes, alcohol, luxe wordt t niet, en dat het weekend vooral in teken moet staan van volgende punten.
- soberheid en dankbaarheid - zegen van God zien in ons leven - stilte voor jezelf - gezamenlijk zoeken naar wat God wil zeggen - tijd voor gebed en bijbel studie - wat houdt ons bezig en wat houdt ons van God weg |
Ik kan er niet bij zijn, maar k heb wel een aanvullende suggestie op je 'programma' als het mag. Namelijk: lofprijs en aanbidding. Onderschat de kracht van gezamenlijk God aanbidden niet...
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 13:52
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | MARIEKE897 schreef: we willen dus op 31 juli voor de derde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de tweede pagina van dit topic......inclusief foto van het restaurant. ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop nog op een stapel extra aanmeldingen, en hoop jullie komende zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
Johanneke 817 32 jaar, met kinderen Hannah810 37 jaar met kind Marieke897 39 jaar met kids (onder voorbehoud) Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud ) Susannah475 44 jaar zou graag met iemand meerijden Lielie304 Erika 129 35 jaar Grace585 53 jaar met kinderen Trijnie 48 jaar Miekjes285 41 jaar Angelique 49 jaar Mariska johanna598 48 jaar anoniempje, rond 45 jaar, met vriendin marieke913 37 jaar imke917 54 jaar, met vriendin sandra206
Cor299 49 jaar Martien579 41 jaar (onder voorbehoud) Visser278 43 jaar Henduk729 40 jaar Timo 194 25 jaar Geholi 202 50 jaar Rob325 52 jaar Andre671 33 jaar Lucas 715 29 jaar zoekt nog vervoer vanaf station ede. Henk546 (onder voorbehoud) Marcowaal200 39 jaar met 2 kinderen (heeft 2 plaatsen over voor regio sliedrecht.) Billy701 48 jaar gert856 52 jaar (onder voorbehoud) dirk548 42 jaar (onder voorbehoud) rick261 30 jaar sambal490 35 jaar(onder voorbehoud) frankt627 46 jaar(onder voorbehoud) gauke185 46 jaar William521 39 jaar neemt iemand mee (onder voorbehoud)
we zitten dus op 15 vrouwen, en 20 mannen! er kan nog méééér bij, er kan nog méééér bij........ de heide is nog lang niet vol!! |
Je telling klopt niet meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 07:57
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Bij een ander topic kwam naar voren, dat het opviel, dat er weinig jongeren actief zijn op het forum...
Opzich wel jammer natuurlijk...
Laat dit een poging zijn om hier 's verandering in te brengen...
Tot voor kort beschouwde ik m'n jongere broer als 'jongere', maar die begint nu inmiddels ook tegen de 30 aan te lopen... ...en m'n dochter is nog net wat te jong om te refereren aan de 'jongeren'.
Maar waar houden jongeren zich nu vooral mee bezig?
Wat is bijv. 'cool' of juist 'not done'? Zijn er dingen die wij nog zouden moeten leren van de jongeren? Zijn er nog rages ergens van? Is het cool om nog stickers te sparen? Welke muziek is hip? Een artiest als Caro Emerald bijvoorbeeld, die haar muziek juist een 'old fashion' tintje geeft... hoe ervaren jongeren dat? ... en meer van dat soort 'stuff'...
|
Van wat ik gehoord heb is "cool" alweer "not done". t Is nu lauw. Of niet natuurlijk. Maar k ben geen jongere dus houd nu snel mijn mond in de hoop op reacties van de jongere generatie
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op woensdag 28 juli 2010, 07:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 07:52
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
GRACE585 schreef: | ik heb nog wel een ouwetje maris weet alleen niet of ie nog compleet is is nl al vaker uitgeleend geweest
maar ik ga gewoon uit van droog weer was vorige x ook,nauwelijks regen,die regenwolken sturen we gewoon ff door |
Hm... er vallen hier nu wel dagelijks pittige regenbuien hoor!
Ik vind et wel een leuk idee zo'n koek en sopie tent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 23:26
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Geruisloos de 300 gepasseerd...
Waar is de aanmoedigingsbokaal voor beginners???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 23:18
Onderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | Ik lach me een bult, eh, drie bulten, maar het is wel een goed idee. Wie zoekt overigens even die tekst op overdie kameel die naar binnen wil. Je weet wel waar... Als het over sobëheid gaat zijn dat soort kamelen meer dan welkom. |
Geniaal
En ja; daar heeft die kameel alles mee te maken
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|