Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 17:42
Onderwerp: Alleen voor mannen
|
|
|
Theo is het even kwijt! Hadden we het nou over strijken of over bedden opmaken
Overigens snap ik niet wat Carel in een naakte man ziet...zolang ze eh...hij, Johanna heeft om de strijk te doen
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 17:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 17:38
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
CARIN303 schreef: | Klinkt een heel stuk beter, Renske, maare......als ik het zo volg op het forum ga je me inzetten voor dozen inpakken en sjouwen en zo Wist je dat ik heel erg goed ben in koffiedrinken bij iemand? Houd me aanbevolen dus! |
Kan het beamen hoor! Ze drinkt het achter mekaar op
Overigens was mijn slechtste moment een half uur geleden...toen mijn lijf ineens liet blijken dat het griepje toch wél doorzet
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 17:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 16:02
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | jemig, heb ik dat geschreven? ik word oud, dat blijkt wel weer...
|
Sja...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 15:01
|
|
|
GRACE585 schreef: | mijn slechtste moment is dat er een deurwaarder op de stoep stond met een dikke rekening en ze niet ff 1 mnd willen wachten tot ik de financiele mogenlijkheid heb om te betalen |
Misschien moet je dan toch es overwegen om die foon neer te leggen grace, scheelt ook weer een hoop geld!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:59
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | dan weet jij toch meer dan ik, Tess
|
Ik citeer:
poosje wegblijven? dat overleeft toch niemand?
bovendien: het 'poosje wegblijven' begint pas als mijn abbo afloopt, en da's pas begin november...
misschien heb ik m'n 2nd half al gevonden, wie weet...
tis maar hoe je het opvat, ik vatte het blijkbaar verkeerd op dan
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 15:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 07:39
Onderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | wat zijn daar de kosten van ?? |
Sja...geen idee dus! Kan het even navragen...
Overigens is mijn deelname onder voorbehoud want ws. kan ik dat weekend niet..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 07:37
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Eh...wat is een wigged game Net zoiets als een wicked game?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 07:35
|
|
|
CARIN303 schreef: | Volgens mij, Griffin, wil je ons iets leuks gaan vertellen Is er iemand in het bijzonder? Ik beloof dat ik het niet verder zal vertellen! |
Volgens mij had ie dat al verteld...maar hoe ze heet? Tis toch wat...dalijk het hele forum vol met loverboys
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 07:32
Onderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
|
|
|
Afgelopen weekend startersweekend gehad met de tieners in een oud scouting gebouw in Maassluis. Tegenwoordig Kampeerboerderij "de dijk" ... weliswaar ietwat sober, maar wel een perfecte locatie. Wellicht is dat wat?
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 07:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 19:33
Onderwerp: Gezocht: Sjouwers m/v
|
|
|
Op Zaterdag 18 September hoop ik te verhuizen naar mijn nieuwe paleisje Hiervoor zoek ik dus een paar stoere CM-ers m/v die willen helpen mijn meubeltjes en dozen te versjouwen naar de overkant! Natuurlijk niet voor niets...voor iedereen die een helpende hand geboden heeft tijdens de verhuizing staat er achteraf een lekkere hap klaar
*Natuurlijk is er tijdens de werkzaamheden ook genoeg vocht en voedsel*
Dusss...wie wil er een paar uurtjes van de Zaterdag komen helpen? Zet je naam ff op het lijstje of stuur een mailtje en ik neem contact op!
Miekjes285
Griffin Willie400 (onder voorbehoud) Jonathan890 en kids (zitten op de reservebank)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 10:54
Onderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ah...hier spreekt een ervaringsdeskundige , hoor ik Maar nee, dat is mij nog niet overkomen gelukkig! |
Sja...al heeft het in mijn geval weinig van doen met verliefd zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 07:40
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Joost zei het al: de mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest, doch dat nimmer op komt dagen.
Thomas van de Vondel |
Vergeet vooral het woordje "dikwijls" niet, Thomas... de mens lijd dikwijls het meest...door het lijden dat hij vreest!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 07:38
|
|
|
CARIN303 schreef: | Vertaal het woord maar Griffin en je ziet dat het helemaal klopt ! |
Het gaat denk ik meer om de tegenwoordige associatie met het woord Carin, das een stuk minder positief!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 07:37
Onderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal
|
|
|
CARIN303 schreef: | sorry Mario.......hoe kan ik jou toch telkens vergeten? Is dat idd een symptoom van verliefd zijn? Zucht....moet nog veel leren dus |
Zolang je je sleutels nog niet terug vind in de vriezer of na veel rookvorming constateert dat die pizza toch echt een uur geleden al uit de oven had gemoeten gaat het nog best!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 21:39
Onderwerp: Gezocht: Sjouwers m/v
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | o, heerlijkheid!
ik kijk net in mijn rooster, en wat denk je: 3 dagen vrij! 17-18-19 september, dus hou er maar rekening mee dat ik langs kom. ja, een buschauffeur heeft het zwaar, dat zie je maar weer: 3 dagen vrij na vier dagen werken...
vraag je nog wel even aan de woningbouw of ze de lift willen laten werken?
(het voorbehoud van de vrije dag kan je dus wegstrepen, nu nog andere kanjers zien te vinden) |
Jottum!
Op Zaterdag 18 September hoop ik te verhuizen naar mijn nieuwe paleisje Hiervoor zoek ik dus een paar stoere CM-ers m/v die willen helpen mijn meubeltjes en dozen te versjouwen naar de overkant! Natuurlijk niet voor niets...voor iedereen die een helpende hand geboden heeft tijdens de verhuizing staat er achteraf een lekkere hap klaar
*Natuurlijk is er tijdens de werkzaamheden ook genoeg vocht en voedsel*
Dusss...wie wil er een paar uurtjes van de Zaterdag komen helpen? Zet je naam ff op het lijstje of stuur een mailtje en ik neem contact op!
Miekjes285
Griffin Willie400 (onder voorbehoud)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 16:49
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | En dan heel graag een top 5! Een top 6 slaat volgens mij nergens op, dus als je (Mario) toch gaat corrigeren. Dan hebben we de lijst helemaal correct! Wat mij betreft mogen we ook stoppen met deze wekelijkse top 5 hoor. |
Natuurlijk zat dan ook inbegrepen in mijn verzoek!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 16:16
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | dat ook, en de nr. 3 en 4 ...... |
En dan nu graag de correcte versie!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 29 augustus 2010, 16:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 15:23
Onderwerp: wie o wie weet iets van werking voetreflex therapie
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jij hoeft gelukkig niet voor Zinga te denken en in te vullen......kan ze heel goed zelf hoor.... |
Nee, dat hoef ik inderdaad niet te doen! Maar ik kan wel, als ik zie dat er miscommunicatie ontstaat mijn best doen om te helpen het ware verhaal boven te krijgen... Juist dit soort situatie's namelijk zorgen er vaak voor dat een topic uiteindelijk alleen nog maar bestaat uit een hoop "bekvechten"... En soms ziet een derde dan juist waar de zwakke plek zit, en is het goed om dat te benoemen. Vind het dus ook erg jammer dat je zo reageert, want het gaat er niet om dat Zinga, of jij...niet voor zichzelf kan denken. Het gaat erom dat een al bestaande spanning tussen jullie "voorkomt" dat de boodschap over komt zoals deze bedoeld is en dat heel veel afbreekt in een ontzettend interessante discussie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 15:11
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Hebben jullie weer geluk zeg! In het midden van het land is het weer (dubbele betekenis) drama. |
Nou zit ik natuurlijk net boven Zeeland, maar hier is het onweer inmiddels ook losgebarsten hoor... Mooie daarvan is wel dat ik er echt even van aan het genieten ben na de preek van vanmorgen waarin weer even duidelijk gemaakt werd dat we zoveel hebben om ons over te verwonderen! Zoals bijvoorbeeld: Onweer!
Wellicht mijn mooiste moment van vandaag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 15:08
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Toch zou ik me voor kunnen stellen, dat Willemijn dat wel zo voelt. Ik voel ook een behoorlijke scherpe toon in de discussie. Natuurlijk mag iemand zijn mening zeggen en daarvan overtuigd zijn, maar breng het dan wel met respect (voor iemand die er anders over denkt) en met liefde. En dat mis ik eerlijk gezegd een beetje. |
Dat zou inderdaad kunnen...het blijft moeilijk om via een pc schermpje teksten te intepreteren. Vaak hangt het toch ook af van eerdere "ervaringen" met diegene die de reactie geschreven heeft. Laat ik het dan zo zeggen: Ik denk niet dat Zinga het denigrerend of beledigend bedoelt heeft, maar vooral haar eigen visie erop wilde delen. Maar dat er soms (ook door mij) nogal fel gereageerd kan worden omdat we ons "aangevallen voelen" en het respect daarin niet bepaald duidelijk naar voren komt is zeker waar! Best jammer, want daardoor lopen soms enorm interessante discussie's regelmatig uit de hand...wellicht kunnen we allemaal wat meer moeite doen om hier rekening mee te houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 14:45
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Miekjes285, van harte gefeliciteerd!!!!
en natuuuuurlijk ook de andere jarigen van vandaag!!! |
Sluit me der maar ff bij aan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 14:40
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat je me absoluut niet mag Zinga is me wel duidelijk met al je betogen..... Moet je ook helemaal zelf weten........ Wat ik wel vervelend vind is dat je iedere keer als ik wat schrijf daar sarcastisch op reageert, komt de sfeer op het forum niet ten goede en ik heb hier-net als jij dat hebt- ook het recht mijn mening hier neer te zetten...... Of jij het er nu mee eens bent of niet.... |
Ik zie het sarcasme in Zinga's opmerking niet zozeer als naar jou gericht. Ik denk dat jullie beiden een andere visie hadden op "wonderen" ...in jou geval een zieke die geneest en in Zinga's geval wonderen die zo "groot" van omvang zijn dat zelfs de meest ongelovige persoon dat niet meer kan afschilderen als "toeval" of een "kleinigheidje" Overigens heb ik ontdekt dat als je je ogen er voor open houd, je ook steeds meer wonderen mag aanschouwen...hoewel sommige ogenschijnlijk klein...maar vaak wel met grootse gevolgen. Welke wonderen dan wel van God komen en welke niet vergt denk ik vooral een goed onderscheidingsvermogen. Vaak ervaar je op het moment zelf al of iets goed is of niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 09:14
|
|
|
CARIN303 schreef: | "En op de zevende dag zal men NIET arbeiden maar rusten"..... |
De 7e dag was gisteren hoor...maar toch
Snap dat dan Carin...tis geen arbeid! Hij haalt zijn rust uit strijken
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 29 augustus 2010, 09:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 15:13
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | krijg nou wat:
het weer is van slag! de zon schijnt hier!
11:13uur:
ik vrees dat ik deze opmerking moet wijzigen in:
donders! het bliksemt hier!
|
Hier schijnt ie nog steeds!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 09:20
|
|
|
CARIN303 schreef: | Pfff.....zwak hoor maar je moet nog strijken? hoor ik van Tess......wacht ff haal ik mijn strijkgoed er ook bij, nog meer gegadigden?? Tess? Mario? |
Nouhou...op t moment ff niet! Maar...ik ga binnenkort verhuizen weet je...dus dan kan k vast wat verzamelen, zouden we em dan weer aan de strijk krijgen denk je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|