Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 19:44
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...dat het warm is. Maar nog ongeveer 114 keer slapen (zonder middagdutjes erbij gerekend) en we zitten weer in een periode dat het lekker fris is... |
En dan ga je weer mopperen waar die zon toch blijft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 19:41
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
JOL252 schreef: | Met de enige leuke cm-er. |
Geweldig jol, samen op vakantie, klinkt goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 10:22
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Leuk, kan me voorstellen, kinderen moeten lachen hun op oppa oppassen, Fijne tijd met hem toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 10:15
Onderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
|
|
|
En ik zeg niet dat de bijbel ons niets leert, maar dat de bijbel ons niet leert om anderen te veroordelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 10:00
Onderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
|
|
|
LANFY127 schreef: | Huh? Oude testament nooit gelezen?? Het volk van Amalek, de kinderen daarvan? Het slavenhoofdstuk? Het is niet erg als je dat nooit gelezen hebt, maar heb er dan ook geen mening over! Sorry hoor! En hoezo leert de Bijbel ons niets? De Bijbel heeft mij juist heel veel geleerd! Iedereen werd sowieso veroordeeld door de zondvloed, als je de Bijbel gelooft! |
Oude testament is oude testament, later kwam er een nieuw verbond van god met ons, het nieuwe testament, daar komt de boodschap toch duidelijk over dat we elkaar niet moeten veroordelen?
En warom mag ik er geen mening over hebben, ha ha echt jij weer om dat te schrijven.... Ook al zou mijnnmening verkeerd zijn, daar is toch forum voor om te discusieren over meningen en dan kunnen we van elkaar leren. Maar om nu te zeggen dat ik er geen mening over mag hebben? En jij ? Warom mag jij er dan wel een mening over hebben??? Omdat jij denkt ik de bijbel niet lees En ja kan hem niet zo goed als sommigge anderen hier maar, zet toch lekker me mening hier neer
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op dinsdag 9 juli 2013, 10:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 22:26
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARIO216 schreef: | Gelukkig bij thuiskomst een lekke fietsband |
Ha ha hoe doe je dat? Meeste mensen krijgen die ergens ver weg van huis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 16:46
|
|
|
nee joh, kan ex ook niks aan doen, die heeft andere ex en stuurt die dochters met hoofluis weer na hem... die flipt er ook op.
enfin laat ik maar es gauw verder gaan, wou vanavond ook na de kerk, bid avond en dan nog effe al die kinderen behandelen, wat een ramp altijd ha ha en dan na de kerk ik z elf maar, en ik ga nog een keer ten onder aan al die luizen lotion... ha ha en soms denk ik, ben net onkruid ofzo, niet kapot te krijgen ... tot nu toe.... maar inderdaad ben geen kakerlak en geen onkruid, maar een kind van god, darom niet zomaar kapot te krijgen, wat er ook gebeurt. Alle pijn en verdriet draag je niet alleen maar samen met jezus en ha ha als je dan met andere cristen zit te praten over geloof en er komt ook nog een duif bij je zitten , wat zit ik dan eigenlijk te mopperen???? laat ik de dingen amar es omdraaien, de dingen waar ik dankbaar voor ben punt 1 dat ik luizen lotion heb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 16:29
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ja maar Petra nu weten de dames nog steeds niet wat je niet wilt zeggen...je weet dat ze nieuwsgierig zijn...ze kunnen niet tegen geheimzinnigheid... |
geef nou maar toe dat het geen dames zijn, maar jij het wilt weten..... en natuurlijk kwam me zoontje ook weer es terug voor de zoveelste keer met hoofluis van ex en heb ik nog 1 euro in huis, tot de 11 de.... ha ha soms het leven.... zit aan thee en dan ga ik al me kinderen straks maar weer es met luizen lotion behandelen. alle lakens wassen en stofzuigen in huis heel goed... ha ha ha en is niet zo erg, maar ik vond het erg.... gelukkig ben ik zoiets als een kakkerlak , niet kapot te krijgen dankzij de genade van jezus, die me altijd weer troost en ook wel weer zou voorzien met me laatste euro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 12:37
|
|
|
dank jullie voor jullie lieve reacties, ben al weer blij, vanochtend in de kerk schoonmaken, geweldigge getuigenis gehoord van een vrouw die op outrech ging, ha ha na een stam ergens in de bosjes in mozmabique hele ochtend aanbiddings muziek heel hard door de kerk gedraaid en gezellig koffie gedronken met hele team de zon schijnt.... en ik ben al weer blij, god laat me niet los, ook hier in ,loopt hij met me mee, met dingen waarmee ik het moeilijk heb
indrukwekkenste was haar verhaal over dat als je uitdeelt, god steeds bijvult op allerlei manieren we zaten daar samen over te praten en er kwam een duif bij ons zitten.... ha ha , we zeiden nog een duif, of gods geest??? God is goed, soms zak je effe in een put denk je nee, kan effe niet meer, maar als je dan opstaat geeft hij je weer de kracht om verder te gaan. dwars door alles heen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 23:00
|
|
|
Zo loop je over e en wolk en zo ineens krijg je slecht nieuws Geen zin om er over te praten, maar ha ha voelt als of ik zo ga huilen En dan maar morgen maandag en gewoon doorgaan, zucht Het leven, meestal prachtig, geweldig en mooi. Met soms de dalen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 17:22
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Moet Frank eerst komen en dat gebeurt minder snel dan dat jij een poepje laat |
en die laat ik niet, 1 keer per jaar laat is es een heel klein s....tje, een dames s....tje en die ruiken na bloemetjes, (en kwade gehaktballen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 17:20
|
|
|
whaaa haaa, zit hier weer es te lachen achter pc.
de heide in ede, liep daar vroeger, heb e r gewoond... voor iedere bevalling ging ik na de schaapskooi kijken en dacht ik, als die schapen het kunnen , kan ik het ook. tot nu toe kan schoonzoon nog, geen kies die onststoken is, geen exvriendje van me op de lijst ...Pfffff enfin laat het twee dagen van te voren wel horen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 17:04
|
|
|
klopt, ooit moet ik het doen... ha ha, maar duhhh als frank ook komt en ik laat een s....t , word hij vast heel kwaad
das toch best een goeie smoes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 13:46
|
|
|
[quote=NATASCHA642]
zou je denken dat vanzelf op een dag daar een ziekte uitbreekt tussen die duiven als het zo onhygienisch is, misschien ben je dan er van af.
Die programma,s bonje met de buren enzo, helpen wel vaak echt. hoe vaak zie je niet programma over buren met tig katten enzo en dan komen ze en helpen die mensen voor betere omstandigheden voor mens en dier. Dat zetje hebben die buren dan effe nodig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 13:42
|
|
|
is wel een idee..... maar es kijken hoe of wat 27 juli, had ook al drie keer met schoonzoon en dochter willen komen, iedere keer kwam er wat tussen en alleen vind ik nog erg moeilijk om die stap te maken, of met andere cmers meegaan. gelukkig worden er veel picknikcs gehouden. want wil best graag es sommigge in echt zien. ha ha , ik ben in echt, verlegen, onzeker, nog steeds met laadtste loodjes straatangst aan het knokken, van zal het echt niet terug komen??? Vorige keer was er zo,n geruzie op forum dat ik dacht eh maar niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 11:05
|
|
|
ssssssssssssssssssttttttttt misschien leest frank het niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 11:02
|
|
|
ach anna
ooit ineens is die ene er, die jou d e leukste vrouw vind
petra, die na voor het eerst na 8 jaar een man heeft ontmoet die echt wel heeeel erg leuk is hij heeft zelf zijn abbo niet verlengd warom zou hij ook, als ik op dit moment de leukste vrouw voor hem ben
zelf blijf ik nog effe, had net me abbo voor drie maanden verlengd, voor de gezelligheid enzo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 08:27
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | de duiven hebben water gekregen maar dan tegen het hok aan
de liefde is er nooit geweest heb een hoop getolereerd maar nu ist genoeg pff kan niet eens in me tuin zitten
dank je en lief van je |
Is het echt zo erg nataschja? Ik bedoel ik moet ook iedere dag me tafel en bank effe schoonmaken verder heb ik geen last van vogels, ik heb een hele rij musjes vaak op me schutting zitten, ha ha ongelooflijk zei gisteren nog iemand tegen me, ze zitten gewoon langs je. eh gisteren een op me kopje drinken... die moet je dus niet onbewaakt laten. ze maken hun veertjes schoon in een stukje zand in me tuin en soms geef ik ze wat te eten. en dan zijn er zeemeeuwen met hele grote poepen...ach ja dan maak je dat stukje raam effe schoon... weet dat duiven heel erg kunnen zijn maar is het echt zo erg???? wat is erger? iedere dag effe schoonmaken, of hoog geirriteerd de hele dag zijn en met risico op een uit de hand gelopen irritatie met misschien buren ruzie??? Wat zou voor jezelf het beste zijn? Die duiven zitten er en die blijven let maar op.... Nu heb ik een andere buurman, daarvoor een buurman die zich steeds boos maakte als er een zeemeeuw op zijn raam poepte, boos mopperend ging hij dan zijn raam wassen en dan dacht ik waar maak je je druk om, ten eerste hoef je niet je hele raam te wassen, maar klein stukje, maar zonde van je dag, en van je zelf, hoe je je nu druk loop te maken? petra hopend dat het mee valt en je er mee kan leven in rust en vrede ik heb een speciale emmer en sponsje in me schuur voor iedere dag effe wat poepjes van zon tig musjes en wat zeemeeuwen op te ruimen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 00:48
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Dankje allemaal hoor. We zijn aangekomen in ons huisje en het gaat gelukkig al een stuk beter met me. Groetjes allemaal! |
hele fijne vakantie toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 23:17
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Dankjewel allemaal! Vooralsnog ben ik zo ziek als een hond Griep te pakken, maar de jongens hebben zoo lief een lekker flesje parfum gekocht van Cacharel en gaven dat vanmorgen, en van Sem van 5 kreeg ik een prachtige tekening met lieveheersbeestjes er op geplakt, wat hou ik van mijn drie knullen!! |
Sorry voor de laten reactie mamaloe Hele fijne verjaardag en fijn jaar toegewenst met veel zegen van god. En hoop dat de griep gauw over is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 21:16
Onderwerp: Betrekkelijk of blijvend
|
|
|
Begrijp je wel denk ik wat je bedoelt, Trouwens welkom terug op het forum.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 21:12
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
Nou ga ik toch wel heel erg neuwsgierig worden na de waarheid
Zeggen ze niet altijd, Wie het eerst zegt Heeft het gas gelegd????
Heavy Roelande.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 20:45
|
|
|
En liefde voor de vreemdeling, waren Jozef, Maria en Jezus ook niet zelf een tijdje vreemdeling in een land?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 20:44
|
|
|
Als je man vreemdgaat, verbreekt hij het verbond en mag je scheiden, tenminste dat begrijp ik uit het nieuwe testament, heb ik geluk hij ook vreemdging alsmaar.... Vind je schrijven beetje overkomen alsof de cm leden die scheiden erg van God zijn afgedwaald En ik zie ook wel Es' mensen om me heen waarvan ik denk eh, moet dat nou echt scheiden en jullie verbond dan met elkaar ooit gemaakt etc. zelf heb ik een hekel aan scheiden, maar het is niet allemaal zo zwart, wit. De zonde van sodom Ezechiel 16. 49 Zie,dit was de ongerechtigheid van uw zuster sodom, in trots, overdaad en zorgeloze rust leefde zij met haar dochters Zonder de ellendigge en de arme te ondersteunen. Verwaten waren zij en bedreven gruwelen voor mijn aangezicht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 20:30
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, of er is toorn nerdergedaald door de marsmannetjes vanwege stiekume inentingen. |
En die marsmannetjes zitten in het riool en dat gas is gas van de marsmannetjes.... Zo zie je maar hoe wij burgers voor de gek worden gehouden door de media, Roelande. Maar denken dat ze de waarheid zeggen, maar onderhand gebeuren er heel andere dingen..... Weten wij burgers veel dat ze niet tegen water kunnen en darom al die brandweer mannen.....
En die marsmannetjes komen op die kippen in Barneveld af, die wouden ook barbequene houden en effe wat kippetjes halen Waarom denk je dat die kippen zo aak enge kippenziekte heb ben, komt weer door de virussen die die marsmannetjes mee nemen.
Waar we helaas nog geen inenting voor hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 15:41
Onderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
|
|
|
Vind het ook maar raar een groen drankje, vreemd, wat zou er in zitten
Misschien wil ik het wel niet weten
Gewoon fles gevuld. Uit sloot? Of kikkers in blender gedaan. Of het drankje is al heeeel heel oud
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 13:12
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Het is beter om wijsheid te begeren,dan op zoek te gaan naar het antwoordt. |
Hier moet ik echt over nadenken.... Als je wijsheid begeert, ga je toch op zoek na antwoorden En leuk je weer schrijft op het forum heide.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 08:33
|
|