Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 11:25
Onderwerp: Jezelf zijn
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | soms vraag ik me af of het wel toegestaan is om jezelf te zijn op een site als deze. |
Dat is zelfs verplicht wat mij betreft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 10:50
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Het zou wel een hoop schelen Bij het afstellen, van de kleppen |
Bij het afstellen van de kleppen???? Veel verstand heb je er denk ik niet van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:21
Onderwerp: Iemand blokkeren
|
|
|
GERRIT084 schreef: | ach wat dan vrouwen en blokkeren doet de vreugde en rust wederkeren |
oh nou als we dan vrouwen aan vreugde koppelen en blokeren aan rust dan zal ik het maar als een compliment opvatten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:17
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hoe onkat is Floshke dan, dat hij een foto van een muis gaat maken, ipv die muis in zijn/haar nekvelletje te grijpen?
Nee, ik vermoed dat deze foto zelf gemaakt heeft, nadat Floshke 's nachts zijn baas dit beestje op bed gebracht heeft..... |
heeft frank dan een bedje van gras
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zou er wel rekening gehouden worden met een mannenhart? |
t is te hopen van wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 22:54
Onderwerp: Iemand blokkeren
|
|
|
ROLF230 schreef: | Gerrit schreef:
Hebben ze jou dat, of jij hen Smiley die vol vragen zit
De eerste heb ik geblokkeerd. De tweede blokkeerde mij, en toen heb ik die ook maar geblokkeerd. |
gezellie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 22:51
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Vertel ,wat is de sleutel voor de mannen om binnen te komen Anita? |
tja Maritime elk vrouwenhart heeft zo zn eigen sleutel t zou en beetje al te makkelijk zijn anders he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 17:50
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik heb gisteren niets gegeten en vandaag sla ik eens een keertje over. Ik heb helemaal geen trek. Ik heb zelfs niets geproefd in de AH. |
ja hier al net zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 16:55
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Het is zo niet bedoelt, maar ja, het gebeurd wel, dat bedoelt Mariska...Ze snapt denk ik wel hóe het is bedoeld....
Een aflevering van 'Het kleine huis", geschreven, en geregisseerd en geproduceerd door Michael Landon...die de 'vader' speelt van het gezin..
De situatie werd nijpend in Walnut Grove, en de vader besloot de boerderij te verkopen, en weer naar de 'Old Woods' te gaan met zijn gezin...
Door omstandigheden die positief waren konde ze toch blijven in Walnut Grove, want dat wou het gezin zo graag...
Toen is de vader, Charles, gaan bidden en denken, en toen hij terugkwam, kwam hij zijn excuses aanbieden aan zijn vrouw, dat hij alleen de beslissing had gemaakt om te vertrekken naar de Old Woods, zonder te overleggen met zijn gezin. Aflevering heet dacht ik 'Coming Home'.
Dát vond ik zo mooi...hoeveel mannen beslissen zonder met hun vrouw en kinderen te overleggen? |
ja het blijft mooi Het kleine huis op de prairie En het zal vast waar zijn dat veel mannen beslissen zonder met hun vrouw te overleggen. Maar ben bang dat het omgekeerde ook vaak voorkomt dat veel vrouwen de baas zijn in het gezin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 16:27
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Wat heb ik toch een hekel aan het woordje onderdanig. Het komt bij mij over alsof ik me zelf niet mag zijn binnen het huwelijk. Als vrouw zijnde geef je eigenlijk je echtgenoot alle rechten. Dat geeft een man weer macht.
Man en vrouw zijn gelijkwaardig. Ook de mening van de vrouw kan een positief iets geven binnen het huwelijk. Er zijn natuurlijk zaken waarin de een beter is dan de ander. Maar dat wil nog steeds niet zeggen dat de vrouw onderdanig moet zijn.
Een vrouw moet geen slaafje zijn van haar man. |
Nee Mariska zo is dat woord onderdanig zijn ook niet bedoelt. Man en vrouw zijn inderdaad gelijkwaardig. Maar niet gelijk een man is geen vrouw en omgekeerd. Bij een voetbalelftal heb je een aanvoerder nodig Maar zijn daarom de andere spelers minder? Bij een vergadering heb je een voorzitter nodig maar zijn daarom de anderen die aan de vergadering deelnemen minder? Zo zie ik het ook in een huwelijk de man is het hoofd staat en in de Bijbel. Oke 1 moet de leiding hebben maar het is net zoals bij dat voetbalelftal en die vergadering de andere deelnemers hebben alle recht en tijd om samen de beslissing te nemen
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op woensdag 2 januari 2013, 16:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 15:23
Onderwerp: Zou je nog kinderen willen?
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | och je moet eens weten hoeveel kinderen ik wel niet heb, echt uit de hand gelopen hobby geworden..........................
2 van mijzelf 3 van een andere 4 mijn vriendinnen die kunnen soms zo kinderlijk zijn ( in de leeftijd van 42, 50, 53, 72......) enz..............! |
je vergeet nr 1 jij weet niet hoe het met jou is maar ik ben soms het grooste kind
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 14:47
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hahahahahaha, dachten we hetzelfde, Roelande? |
ja en op precies hetzelfde moment
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 14:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...van haar broer genieten??? |
nee van de stoelen natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 14:43
|
|
|
Heel mooi gezegd Steentje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 14:40
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | dat ik net een verrassing kreeg..........! dat ik zo blij ermee bent.
mijn broer heeft de stoeltjes van mam, overbekleed en oude lak eraf gehaald, ze zijn zo mooi geworden, ze zijn net gebracht! |
Wat leuk zeg!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 11:40
Onderwerp: Waarschuwing voor lauwheid.
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Bijbelteksten aanhalen is niet erg als je maar donders goed weet waar je het over hebt en je je goed in exegese hebt verdiept voor je er een duiding aan geeft. De weerzin ontstaat als mensen een standpunt hebben dat kennelijk met er bij gesleepte bijbelteksten onderstreept moet worden. Het wordt pas betweterij als bijbelteksten worden misbruikt. Zo kun je met bijbelteksten slavernij goedkeuren, wat in de Gouden Eeuw op grote schaal gebeurde. Een van de meest vreselijke topics hier ging over de positie and de vrouw en waar ze als oorzaak van het kwaad werd neergezet - en dat is daar een goed voorbeeld van. Als mensen standpunten innemen en zichzelf gezag aan proberen te meten met bijbelteksten dan is dat eigenlijk blasfemie. Heel veel mensen voelen dat feilloos aan. Het kan dus wel degelijk betweterij en veroordelend zijn als je suggereert het beter te weten aan de hand van bijbelteksten. Het probleem zit hem niet in de bijbelteksten zelf maar het ijdel en verkeerd gebruik ervan en vooral het gebrek aan de juiste interpretatie. Zeker als het de persoonlijke vroomheid kennelijk moet onderstrepen - en dat is maar al te vaak het geval. Mijn standpunt is dat je boijbelsteksten niet mag gebruiken om je eigen ego direct of indirect op te hemelen. De ervaringen met dit soort types zijn bij veel mensen die op CM zitten erg slecht. Persoonlijk ben ik van mening dat veel van dit soort types zich zo hebben gedragen dat we dankbaar mogen zijn dat veel mensen zich niet daardoor van het christendom hebben afgewend. Mensen die de moeite nemen de Bijbel goed te bestuderen en ook kijken naar de context en de bedoeling, moeten een flinke inspanning leveren en komen niet met makkelijke uitspraken. Dan ben je echt niet lauw, bepaald niet zelfs. Thomas, nog aan tafel gebeden voor varkensvlees? Dan heb je bijbels gezien volgens de letterlijke interpretatie echt geen recht van spreken. | Ja als dat echt zo zou zjn Thomas dan kan degene die in een overhemd geweven uit 2 stoffen bidt voor varkensvlees dat op de sabbath bereidt is,helemaal wel inpakken. Maar dat staat maar in een deel van de Bijbel nml de wetten van Mozes. In Handelingen 15 staat een hele vergadering van de apostelen weergegeven over waar zij uit de heidenen (wij dus)zich moeten houden Er staat het heeft de Heilige Geest en ons goed gedacht dat zij zich van een aantal zaken moeten onthouden nml zich onthouden van afgodenoffers ,het bloed het verstikte en de hoererij vrs 29 Als reden wordt daar bij gegeven dat hen die ut de heidenen zijn geen juk opgelegd moeten krijgen die de joden zelf ook niet konden dragen.
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op woensdag 2 januari 2013, 11:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 23:13
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Dat ik het nu eindelijk warm heb nu ik in bed lig met 3dekbedden op Dacht vanmorgen dat ik gegeten had waar ik allergisch voor ben. Maar heb hoge koorts en dus waarschijnlijk gewoon griep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 22:27
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
JOL252 schreef: | Dank! Ik word er sssenuwappig van als ik er aan denk.
Klusserdeklus aan de slag. |
Ja Jol veet suk6 en sterkte en hopelijk genoeg hulp
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 21:38
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Gisteravond heb ik een poging gedaan mannen beter te begrijpen.........ik schoot er niets mee op Glennis Grace was voor de tv,een prachtige lange vrouw met dito benen,ik vind het een plaatje,de mannen vonden haar niet bijster mooi Toen ze een vrouw zagen met een,in mijn ogen,saai uiterlijk,gewoon doorsnee zeg maar,niet slank,geen mooi gezicht,gewoon kort haar,geen make-up......... riepen ze dat dat wel een leuke vrouw was.........
Ik heb het opgegeven!Discussie over mooi of niet ga ik niet meer aan met de heren!
Leanne,heeft ooit op een date gezegd dat ze niet voor uiterlijk gaat waarop de man uiteraard diep beledigd was |
haha LOL je weet toch dat mannen over het algemeen veel ijdeler zijn dan vrouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 19:17
Onderwerp: Filmfreaks
|
|
|
Is er iemand die de Hobbit al gezien heeft??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 19:08
|
|
|
JOL252 schreef: | In een liefdesrelatie is geen plaats voor angst en dreigende totale afwijzing ... |
Nee maar in een liefdesrelatie staat die Ander ook niet buiten, dus hoef je voor het bovenstaande ook niet bang te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 18:56
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Dat wat de Here Jezus zegt, wordt gezegd tegen diegene welke zeggen van Hem te zijn. Een waarschuwing omdat de kerk van God, nog koud en heet is in deze tijd..... |
Ja dat verwoord je goed Maritime degenen die zeggen van Hem te zijn maar het niet zijn. Een gemeente die zichzelf rijk acht maar in Gods ogen arm en blind en naakt. Omdat Hij buiten de deur staat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 18:39
|
|
|
Je schrijft het zelf al Jezus stond in deze gemeente aan de deur te kloppen. Hij was niet binnen maar buiten. Ieder die Hem toebehoort heeft Jezus binnengelaten in zijn/haar hart. Het feit dat Hij buiten stond betekend dat zij dat niet hadden gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 16:37
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ja zeg, wat nog allemaal??? Ik zal jullie voeten nog masseren ook... |
oh das lekker Frank en als je toch bezig bent......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 16:21
|
|
|
ANNA415 schreef: | Gevist |
achter of voor het net??
de vraag is natuurlijk of je iemand aan de haak geslagen hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 18:29
|
|
|
ANNA415 schreef: | Gewerkt. Carbid schieten daardoor gemist |
Kom naar barneveld daar schieten ze nog volop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 15:17
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Heb ik het woord "deftig" ergens horen vallen??? |
ja deftig wat is dat is dat belgisch??
|
|
Naar boven |
|
|