Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 16:58
Onderwerp: Het weer
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dat heb ik ook gezien Mar... Ik ga naar Hurghada, dat is 300km zuidelijker van Cairo |
Oh Hurghada! Das waar ze twee jaar geleden langs de Rode Zee met bommetjes aan het gooien waren Oeps, wil je niet ongerust maken hoor Her, en ik ben dr ook geweest en ik leef ook nog steeds
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 10:12
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
HERMAN388 schreef: | voor je verjaardag krijgt je van iemand voor halfjaar gratis abonnement |
.....en jij gelooft nog in sprookjes????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 10:11
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Bedankt voor je tip Mar.... dan ga ik beter naar Egypische woestijn gaan en daar schijnt de zon en warm |
Her, kijk je wel uit daar in Egypte? Ik weet niet waar je precies heen gaat, maar in Cairo is het een gruwelijk zooitje he! (zag je gisteren het journaal?) Je hebt zo een bussie pepperspray in je toet hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 10:09
|
|
|
29 november....enneh...ik weet ook nog nie of ik verleng.....kan dr nog een paar nachies over slapen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 10:07
|
|
|
Momenteel schijnt hier een waterig zonnetje. Heel de straat is opengebroken omdattie opgehoogd moet worden. Met een beetje fantasie waan ik me dus in de Sahara....alleen de temperatuur doet niet mee, en de kamelen zijn de hort op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 20:07
Onderwerp: HET LEVEN KAN ZO MOOI ZIJN
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik denk dat het leven altijd mooi is, net zo mooi als je het zelf maakt. Dat het leven niet altijd makkelijk is dat is een heel ander verhaal......... maar daarom kan het nog wel mooi zijn.... |
De schoonheid van het leven ontgaat mij momenteel effe Willemijn....maar ik denk dat ieder van ons hier die momtenten wel kent???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 20:06
|
|
|
Hannah, natuurlijk heb je gelijk (frappant dat ik in mijn profiel een gesprek met David zou willen)...maar soms rijzen de zorgen de pan uit Hannah, en dan ...nou ja....dat las je al...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 20:01
Onderwerp: beroepskeuze en scheiding
|
|
|
HANNAH810 schreef: | "MARRYYYYY, ik wil bij je blijven!!"
(gelukkig kan ik om mijn eigen plagerij-tjes lachen, visser.........smile!!)
. |
ik stuur niemand weg hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 19:59
|
|
|
[quote=VISSER278]
t was een rottige samenloop van omstandigheden Visser....ben wel bijna op alle picknicks geweest en heb daarvan genoten...ook vorig jaar Noordwijk strandwandelen was ik bij...maar liep effe uit de hand...volgend keer krijg je een knuffie van me hoor Visser! Bij deze beloofd... (eh...indien gewenst he)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 18:58
Onderwerp: Kennis ondergeschikt aan de Geest
|
|
|
HANNAH810 schreef: | in mijn ogen valt "twijfelen aan wat God zegt" onder ongeloof, momo. en ongeloof valt onder de zonde; sterker nog; de enige zonde die God niet kán vergeven, ís ongeloof! |
jeemig wat ben ik dan super-zondig!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 18:57
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Pizza.... (ik weet er is gezonder voer...had 2 redenen...ze waren in de aanbieding en ik was laat thuis) |
reden 3: het is heel lekker!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 18:52
Onderwerp: De Bijbel in straattaal, wat vinden we ervan?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dus nu moeten we eerst de straattaal gaan leren om dat te kunnen verstaan?
Visser , die maar in een klein dorpje woont |
Nou Visser, dat heb je in no-time door hoor! Ge verstaot tog ok Belgis?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 18:50
|
|
|
[quote=MOMO697]Helemaal met je eens. Heb gewerkt als gastouder en heb stage gelopen op een kinderdagverblijf. Is absoluut niet te vergelijken. Maar zelfs als gastouder kun je soms teveel de ouder moeten vervangen. Het kleine meisje dat als 3 jaar oude baby gedurende vier volle dagen bij ons kwam, sprak eerder mijn naam uit dan dat ze "mamma" zei.[/quote
Ja Momo...ik heb ook (nog steeds wel!) moeite met dat hechtings-proces...als zo'n kind volle dagen bij je is...whow....je zou het plat willen knuffelen, maar dat is niet verstandig he...pas geleden nog zo"n moppie van 6 jaar...mamma komt haar halen: mam...ik wil bij marry blijven......pffff...dat doet toch meer dan je denkt hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 17:59
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Je bent zelf toch ook oppasmoeder? Als je het voor dit kind al erg vind, waarom pas je zelf dan op? |
Ik geef mijn oppaskindjes dezelfde opvoeding als ik dat mijn eigen 4 kids gedaan heb...ik was er als ze uit school kwamen, ze konden hun verhaal kwijt, en het zijn allevier zelfstandige, waardevolle mensen geworden. Liefde en aandacht Maris, dat is zo belangrijk als ze zo klein zijn. Op zo'n "legbatterij" voor kinderen krijgen ze dat niet....op tijd fruit...op tijd eten...maar 3 leidsters op 25 kinderen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 17:21
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Pappa en Mamma zullen er wel vrede mee hebben ... |
Dat hoop ik voor ze!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 17:18
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Weet je wel zeker dat hij je auto heeft gewassen ..
Eerst geeft hij aan dat hij door die "stomme" boeren, die de straat niet schoonmaken, elke dag zijn auto moet wassen. Dan komt hij met de mededeling dat hij ... let op ... voor het eerst in een half jaar, zijn auto heeft gewassen ... Nu ga jij ons vertellen dat Herman jouw auto heeft gewassen ... ik zou toch nog ff kijken of je auto wel echt gewassen is ... |
(en of het wel JOUW auto was....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 17:17
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ow, maar dat vind ik wel lekker hoor, zeker de indische kippensoep van mijn man |
De Indische? Haal je die kippen dan helemaal uit India? Zeker wel heet gepeperd he....?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 17:15
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | Mijn lieve Herman heeft mijn auto gewassen, hij is de man van alles. Ik ben dolgelukkig met hem. |
Wat fijn Brigit! dat jullie elkaar gevonden hebben. Wees maar zuinig op hem he, t is een lief jong hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 17:13
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ben zelf zonder kinderen maar als ik ze had gehad en het zou mogelijk zijn dan zou ik ook thuis willen zijn als de kinderen dat zijn. Mijn moeder werkte onder schooltijd maar als we thuiskwamen dan zat ze klaar met de thee of limonade en konden we ons verhaal kwijt. Daardoor kijk ik wel met warme gevoelens terug op mijn kinderjaren, maar begrijp ook heel goed dat het in sommige gevallen niet anders kan omdat de ouder alleen is of omdat er gewoon geen inkomsten gemist kunnen worden. Anders vind ik het dat als de ouders beide volledig blijven werken omdat ze hun eigen cariere te belangrijk vinden en de kinderen 5 dagen dumpen in een dagverblijf want zo noem ik dat, en de kinderen later sleutelkinderen worden die veel centjes van pa en ma krijgen om pizza te kopen enz... |
Bij mijn dochter (ze loopt stage op een kinderdagverblijf) komt ook zo'n jochie, wordt 5 dagen per week gebracht en gehaald door de au-pair....een puber nog met een sigaret in de ene hand en haar mobieltje in de andere hand...Pappa en Mamma zijn beiden chirurg en maken lange dagen. Dat SNIJDT door je ziel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 17:09
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik heb auto van mijn lief gewassen en keurig afgeleverd. |
Oh Her, kom je morgen de mijne ook effe wassen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 17:08
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Hmm..
Niet kunnen werken met die hand en wel een auto kunnen wassen? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 17:07
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Volgens ons de rest van de poot ook niet hoor |
Nou ik lust er wel pap van...(eh...kippepap?) nee....dan maar soep!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 17:05
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Daar kan ik nou zo makkelijk vorbijkomenIk hou niet van vlees met botjes erin. Maar zag pas een recept staan met kippepoten wat er wel lekker uit zag, dus ik denk: laat ik mijn man een plezier doen, ik ga kippenpootjes maken. Dus ik druk bezig met zelf marinade maken, pootjes halve dag laten marineren, uur in de oven, tussendoor bedruipen.
Nou, wat hij in een ander topic schreef over dat je elkaar niet binnen een paar weken helemaal kunt kennen klopt, want na twee en half jaar huwelijk bleek hij mijn mening over eten vlees met botjes te delen. T recept was verder erg lekker hoor, maar de volgende keer gewoon met kipfilet. |
Ja, maar Annette, je moet die botjes ook niet opeten!
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op woensdag 23 november 2011, 17:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 15:49
Onderwerp: Zingen in de kerk.
|
|
|
PIETER649 schreef: | als hij wel wil zingen op forum, zou hij voor het zingen de kerk ui... ach laat maar, ik wil geen ban |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 15:48
|
|
|
HENDRIKA148 schreef: | Het leven kan zo mooi zijn Als je gezond en gelukkig bent En je geen zorgen en verdriet kent.
Het leven kan zo mooi zijn Als je van je vrijheid genieten mag En je genoeg te eten hebt,elke dag.
Het leven kan zo mooi zijn Als je je kinderen mag zien opgroeien En de kleinkinderen je blijven boeien.
Het leven kan zo mooi zijn Als alles in je leven naar wens gaat En je dat mag zien als een weldaad.
Het leven kan zo mooi zijn Als je je vertrouwen stelt op de Heer Hij wil ons het goede geven,steeds weer.
Het leven kan zo mooi zijn Dank God voor het goede jou gegeven Voor alle mooi dingen in je leven!!! |
Het leven is wat minder mooi als: je niet gezond bent, je niet gelukkig bent, je kinderen niet mag zien opgroeien, en de kleinkinderen dus ook niet, als niet alles naar wens gaat, mijn vertrouwen in de Heer een enorme deuk gekregen heeft....dit rijmt niet...maar het is helaas in mijn geval de keiharde realiteit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 15:44
|
|
|
De gemarineerde kippenboutjes waren in de aanbieding bij C-1000...gek he....ik kon er toch zoooo moeilijk voorbij komen....ze liggen nu gaargesudderd in de koekenpan.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 13:00
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ga ik m'n abo nog verlengen, niet verlengen , wel verlengen, niet verlengen , wel verlengen. Pfffffffffffffff |
Doe nu maar gewoon wel Visser...je gaat je eenzaam voelen zonder ons!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 12:58
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ja, brrrr. Hier dikke mist, en grijs/grauw in de lucht
Waar blijft het herfstzonnetje?? |
Het herfstzonnetje komt vrijdag Steentje...dan ben ik jarig, en ik heb hem voor mijn verjaardag gevraagd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 12:56
Onderwerp: Gebed gevraagd naar aanleiding van gevolgen aanranding.
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Door praktische reden kan dat niet, doch ik zal er over denken en eens kijken. |
Men heeft allemaal van die geweldig goedbedoelde tips he....je moet dit...doe dat...maar daar heb jij momenteel nix aan he...eerst alles maar weer een plekkie geven Shanita! Ik bid voor je! Of je weer tot rust mag komen....vertrouwen in de mensheid mag krijgen...Heel veel sterkte! Marry
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 16:03
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Eindelijk eindelijk geen spookeiland meer Ik kan weer buiten in de zon zitten de temperatuur stijgt weer naar 9 graden |
bbbbbbuiten zzzzzzitten??? huh? man, je kont vriest aan je tuinstoel vast!
|
|
Naar boven |
|
|