Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:27
Onderwerp: Het mannenhart
|
|
|
CORNE927 schreef: | Mannenhart...vrouwenhart, wat ingewikkeld toch allemaal.
Maak van beide harten 1
en..onderhoud dit zorgvuldig uit liefde voor elkaar...tot de dood ons scheidt! Zou dit niet bedoeld worden in het huwelijksformulier?
Meer toevoegen lijkt me niet nodig want is bijzaak. |
Tja 1+1= ook 2 he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:20
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | whahaha gaat lekker meiden !!!! Thats girl powerrrrrrrrrrrrr |
Kijk nou, das de moderne vrouw van tegenwoordig eerst commentaar dan pas denken Laat dat nu maar over aan de moderne en voorheen zwoegende man, te veel van jullie afgekeken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:17
|
|
|
ANNA415 schreef: | Niks niet uitrusten! Je moet nog stofzuigen! |
Kijk en daar zittum nu de kneep he, das ut eerste wat ik doe dan hoort de buurvrouw het En belt, kopje koffie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:00
|
|
|
LYDIA448 schreef: | En hard is natuurlijk wat anders dan waterdicht... toch? |
Nee hooooooor, vrouwen hebben het meeste met wassen, en het meeste te maken met water ontharder,s Maar als puntje bij paaltje komt, kunnen, zij dat hart, harder maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 19:59
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Het mannenhart is ondoordringbaar (waterdicht). Dat kent geen woorden. Het blijft een mysterie voor vrouwen. |
Precies plus hard, sluit ik mij er volledig bij aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 16:42
Onderwerp: De klik...
|
|
|
En soms heel soms,maar niet te vaak, het komt voor, soms wel en soms niet eigenlijk wel vaak, en je vreest met grote vrezen. En je kan soms l....n als Brugman, en of het dan wel dan niet, maar vaak soms heel af en toe, en je wordt verkeerd begrepen. Dan weet je nog niet hoe het zit, en voor je het weet, meestal niet meteen, maar door de band genomen, binnen niet afgezien hoe lang. De tijd ook mogen verstrijken, en je al heel veel hebt besproken, krijg je toch nog een ferme schop onder dat geen waar je al helemaal niet op zat te wachten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 13:10
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
PIETER619 schreef: | Er is niemand (behalve God) die het vrouwenhart begrijpt, dan de vrouw zelf, mits helemaal gezond van geest natuurlijk. Juist het onbegrip van ons mannen, doen we het soms fout. Als men als man, wel even verklaren zal , wat en vrouw behoord te doen en te zijn, omdat het in de Bijbel staat, ben je al helemaal verkeerd bezig, als blijkt dat men zich als man het hoofd (dus baas) van het gezin hoger geplaatst moet zijn.
Een hart, bij een relatie, is gegeven en men behoort er zeer delicaat (Breekbaar, Broos, Fijnzinnig,Fragiel, Fijngevoelig, Fijn, Gevoelig, Heerlijk, Kwetsbaar,) mee om te gaan. Pas als men in een relatie eerlijk naar elkaar toe is en oprecht en eerlijk trouw belooft en houdt in liefde, kan men iets moois opbouwen, op grond van gelijk en en de ander boven je zelf stellen, Jezus stelde zich ook nederig op, ten opzichte van ons door onze staf te dragen. |
precies, gelijke, monniken gelijke kappen, en geen klappen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 12:47
Onderwerp: Het doel van 2013
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik herken dat....probeer dat ook...maar ja...je weet... |
Kom op Zeeland, 2013 is pas 4 dagen jong... je kan het.......misschien.. kweet ut zeker.... oké....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 12:44
|
|
|
LYDIA448 schreef: | zijn dat bemoedigingen via het forum? waar lees ik die?
en is het misschien zo dat als je een bemoediging niet leest, je op dat moment misschien niet een bemoediging 'nodig hebt?'
Ik weet het niet hoor, ik denk maar zo wat voor me uit... |
Het zou misschien beiden mogen zijn, bemoedigen en ontmoedigen, met vrouwen harten kan je beide kanten op. Sommige zijn gevoelig anderen overgevoelig, en je hebt er die zijn ongevoelig, of één richting gevoelig, of eigen richting gevoelig zonder anders gevoelig te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 10:49
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Begin vandaag met een lachje Met een dansje erbij Dan begint deze dag al weer goed! |
Ik vrees met groten vrezen.......... deze heb geen tandjes
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op vrijdag 4 januari 2013, 10:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 10:22
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...was het een blinde hond? |
Alez welnee, das unne Nhollanse ond, earst snuffellen dan toehappen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 09:33
Onderwerp: Hoe verlies je 2 miljard Dollar in 10 minuten?
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Zeg dan ff welke kant het opgegooid wordt, ga ik daar wel ff staan (jullie krijgen dan ook hoor ) |
effe vakantie boeken naar Griekenland daar hebbie putten zonder bojums
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op vrijdag 4 januari 2013, 09:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 09:13
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | We hebben uiteraard al een topic gezien over de goede voornemens voor dit jaar, maar welke doelen heb je jezelf gesteld die je dit jaar wilt behalen? En hoe ben je van plan dit te doen?
Zelf wil ik dit jaar graag na een aantal jaar vrijwillig projecten op te hebben gezet betaald werk gaan vinden. Hoe? Door mezelf nog meer op de kaart te zetten en een opleiding te gaan volgen tot life coach! |
De enigste goede doelen die ik nastreef dat ik dit keer pal voor de maand december eens een keer niet bedrogen uit kom Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Meer En daar kunnen een hoop mensen (vr) aan mee werken
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op vrijdag 4 januari 2013, 09:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 23:22
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Wat ik me afvraag, isse simpel, of ik morgen nu eindelijk na 3 maanden wel de goede medicijnen krijg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 23:20
Onderwerp: Iemand blokkeren
|
|
|
ROLF230 schreef: | Gerrit schreef:
persoonlijk vind ik Verraste, verbaasde smiley blokkeren mens onteren Gefrustreerde smiley zeker zonder opgaaf van reden Zieke smiley
En als iemand je echt schoffeert? Moet je dan nog vanalles uit gaan leggen? Nee toch, gewoon zeggen: je bent over de grens gegaan, adieu, en dan blokkeren. |
Dat is al zo wie zo een antwoord, maar er zijn er die zonder aarzelen blokkeren, en je weet niet eens hetwaarom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 22:56
Onderwerp: Iemand blokkeren
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik zal hem onthouden |
persoonlijk vind ik blokkeren mens onteren zeker zonder opgaaf van reden
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op donderdag 3 januari 2013, 22:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 22:06
|
|
|
[quote=JOL252]
Oké sterkte........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:58
Onderwerp: Zingende christenen zorgen ervoor dat vogels niet paren
|
|
|
PELLE852 schreef: | Ik heb het vernomen pure kolder natuurlijk. Er worden zoveel muziekfestivals georganiseerd, daar hoor je toch ook niemand over ?! En wat te denken als je 's morgens naar buiten stapt, dan schrikken de vogels ook wel eens van je ?! Misschien gaan die vogels juist wel paren als ze 50.00 man horen zingen, hebben ze daar wel eens over nagedacht... |
Nou, ik woon bij een bos (park eigenlijk) daar krioelt het in het broed seizoen van de krijsende spreeuwen, je doet haast geen oog dicht Het kan je wel vergeten, je wil niet weten waar ze die beestjes mee weg jagen oké niet met 50.000 stemmen iets minder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 20:51
|
|
|
JOL252 schreef: | Te hoog (verheven) "voor een vrouw*... Nou dan ga ik erjuistvoor Dde kunst is om tegelijk met de voetjes op de aarde te blijven zodat je te vinden bent.t |
Stotter je nu of ben je gewoon verkouden.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 20:50
Onderwerp: Zingende christenen zorgen ervoor dat vogels niet paren
|
|
|
Ach men moet altijd wat te zanikken over het Christendom, waren het in het verleden de klokken, is het nu het zingen. Maar van mij mogen ze wel een toontje lager zingen, ze zingen soms veel te hoog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:27
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja en zeker als hij uitgeslapen heeft en dat ik moest gaan werken. Dan verwacht ik bij thuiskomt mn pantoffels en mn wijntje en het eten bijna klaar |
Kijk dat bedoel ik nu ze zijn er toch nog natuurlijk, een wijntje en je pantoffels, krantje er bij het eten dat opstaat (zonder beentjes) Het wasje al in de kast, en rustig verder rusten................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:07
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Hemel staat tussen haakjes Gerrit! Hemel op aarde voor nu... |
Oké had me oogjes waarschijnlijk even weg gestuurd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:02
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Waarom mannen het initiatief moeten nemen?!
Nou, dat lijkt me simpel; Vanaf het moment dat ze beet hebben beperkt het recht van de vrouw zich enkel nog maar tot het aanrecht dus laat die man dan voor die tijd in elk geval bewijzen dat hij de moeite waard is om z'n vuile vaat te doen!
Tess, misschien iets té geëmancipeerd... |
Doe mij dan er maar ééntje van de stapel der emancipatie kan je wat rustiger aan doen, en ben je minder pegels kwijt Plus, dat je s,morgens ook een keertje uit kan slapen als zij naar dur werk gaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:55
|
|
|
MARITIME853 schreef: | De meeste vrouwenharten zoeken een man in de "Hemel" . |
Nou dat weet ik niet zo zeker, ik weet van hen die op cm zitten, en ik zeg niet allemaal, dat ze een maatje voor nu zoeken. En voor cm , moet je toch nog wel een paar pegels over de balk smijten, zonder garantie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:39
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | ik ben best technisch, al zeg ik het zelf: versnellingsbak of motor vervangen is een peulenschil. maar aan een vrouwenhart waag ik me niet (meer). |
Gewoon blijven proberen hoewel aanhouder wint oké er zijn grenzen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 12:41
Onderwerp: Jezelf zijn
|
|
|
LAVERDE524 schreef: | Lees de Bijbel maar eens over aan wie mensen zich irriteerden. Dan lees je exact dat het ging om de verkondiging der waarheid Gods.
Als ik kijk naar de apostelen alleen al, dan zie ik hoe mensen zich kapot irriteerden aan hen omdat ze niet spraken naar de begeerte(gevoel en emoties) van mensen, maar naar wat de profeten hadden voorzegt. De Bijbel zit er vol van hoe mensen toen der tijd zich irriteerden aan de waarheid Gods, zou dat vandaag de dag niks anders wezen?
Lees maar eens hoe Paulus werd genoemd als hij zei: word mij navolger zoals ik Christus navolg. Dat vonden zijn eigen gelovige volksgenoten niet leuk om te horen, daarom werd hij ook wel voor sekte uit gemaakt, in deze dagen is het niks anders denk ik. Ze irriteerden zich kapot aan Paulus en aan zijn radicale uitspraken, omdat het niet in overeenstemming was met wat men toen der tijd al leerden.
Maar de vraag is; hoe werkt dat in deze tijd? |
Precies het zelfde, Paulus bleef waar hij voor stond, en week er niet van en de mensen, gelukkig niet de meesten, bleven zich irriteren. Maar het verschil is er wel, ik denk dat op een gegeven moment de mensen van toen hun ogen sloten, en zich er soms bij neerlegden. Maar hier op cm kan men wat halsstarrig zijn, en continu de confrontatie aan gaan, zonder wat water bij de wijn te doen. En wat daar toen gold, geld hier ook, je hoeft niet je kan, je moet niet maar mag. Een straatje omgaan, of een cmertje overslaan...............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 11:53
Onderwerp: Jezelf zijn
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Tuurlijk mag je jezelf zijn..., Maar zoals er eerder al gezegd werd, het word door weinigen maar geaccepteerd.
Soms moeten we maar accepteren dat een ander irritaties bij je kan opwekken. En dan is het de vraag hoe ga je er mee om? Aan wie ligt het dat een ander je kan irriteren? |
Als je niet aangeeft wat je irritaties zijn, dan wordt het wel erg lastig, als je ze op een gegeven moment aan geeft, kan men er rekening mee houden. Als dat dan niet gebeurd kan je die ander negeren, of blokkeren, maar geef het dan wel aan, anders zit een ander in het ongewisse. Of gaat op een andere manier verder, zonder er weet van te hebben was loos is
|
|
Naar boven |
|
|