Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:10
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik ken er ook zoeen...'moeders'. die denkt elk moment dat ik vrij ben te kunnen inpikken. zo van:'we kunnen toch wel even daar of daar naartoe rijden?'. hallo: ik zit de hele dag al achter 't stuur...ze verwacht ook dat ik altijd maar voor iedereen (lees: broer en zussen) klaar sta. sinds ik hier woon (en da's nu 5 jaar) hebben ze nog geen spijker voor me in het hout geslagen... | Ik leef met je mee, sinds ik alleen ben denken meer mensen over mijn agenda en tijd te kunnen beschikken.....nee, leren zeggen, het moeilijkste woord wat er is......gaat steeds vaker in mijn woordenboek voorkomen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 17:58
Onderwerp: Getrouwd zijn en op een datingsite staan .
|
|
|
ik heb mijn relatie ook hier gevonden...betekent dat ik nu gelijk mijn lidmaatschap op moet zegggen??? dacht het niet!!! Ik blijf nu voor de gezelligheid, om te delen, mee te leven en voor mij persoonlijk, voor de contacten tijdens mijn toch wel eenzame werk in de nacht, er is altijd wel iemand om mee te praten..... Kom ik dan te kort?? NEE. Maar de gesprekken hier zijn waardevol, heeft niets met aandacht te kort komen te maken. Anders had je je vraag anders moeten stellen,is mijn mening.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 00:53
Onderwerp: knuffel of lief woord voor jou !!!
|
|
|
een dikke knuffel voor mijn lief...omdat hij vierkant achtr me staat en me aanmoedigd om dat gene te doen wat ik eigenlijk al heel lang wil...thanx, lieffie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 16:32
|
|
|
mijn slechte moment was dat iemand anders denkt over mijn agenda te kunnen beschikken..... overkomt dus niet nog es.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 09:04
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=Uank0gwFgyE&feature=fvsr
de tekst is op 2 manieren uit te leggen, denk bij You aan de mens of aan God.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 08:58
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
nou de langste dag is geweest, de dagen worden al weer korter.....de nachten weer langer. Als ik de vpogels moet geloven, nog lang niet niet. (slapen die beessies dan nooit?).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 08:56
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
een valium???? ik ben gek op injecties tegenwoordig!!!! dus wie wil.....kom maar halen. Kan ik meteen mijn registratie bijhouden om vakbekwaam te blijven, dus 2 vliegen in 1 klap:iemand volldeig tot rust en ik mag injecties blijven prikken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 06:03
Onderwerp: Het weer
|
|
|
rond 3.00 vanancht hield het onweren op.....maar regenen doet het nog wel...net weer een fikse bui gehad......maar.....achter de wolken schijnt de zon.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 05:59
Onderwerp: Gebrek aan feestende vrienden
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik vind wel dat je daarmee op moet passen. Natuurlijk is het belangrijk allereerst in thuis te investeren, maar ik vind het wel eens zorgelijk dat je altijd maar hoort roepen dat mensen geen tijd meer hebben... helemaal als zowel familie als vrienden dat roepen... of vanalles beloven en het niet doen... |
hoi Susannah,
ik bedoel er verder niet mee dat ik ook zo in elkaar zit, maar dit is wel wat je tegenwoordig hoort en ziet gebeuren. Ik voor mezelf ga 's avonds niet graag weg, ongeacht wat het is, geeef mij maar een goed boek of een film.....glas wijn of rose erbij.....mijn avond kan dan niet meer stuk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 21:49
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Alkmaar: tussen 2 buien in.....met de buien: vreselijk veel regen en onweer....heel dichtbij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:14
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
ik heb geen leidinggevende aspiraties, maar initiaieven om jou te plagen neem ik wel.....samen met Yelnin, ach moet je tegen kunnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 18:28
Onderwerp: Het Uiterlijk
|
|
|
maar dus ook altijd bij iemand in de smaak, toch????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 17:59
Onderwerp: Gebrek aan feestende vrienden
|
|
|
de mensen zijn met een mooi woord aan het "cocoonen" lekker thuis met je eigen gezin of familie, dus geen tijd en zin om buiten de deur te gaan.Mensen hebben het tegenwoordig zo druk.....dat de tijd thuis nog belangrijker is geworden......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 17:57
|
|
|
waaro het nou zo vreselijk heet is? Kan het ou niet eens rustig opgebouwd worden en weer afgebouwd???morgen meteen weer over, en woensdag 10 graden koeler......ppfffft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 14:42
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
blauwe ( mijn keuken is niet blauw, maar creme) en erg warme keuken ook niet aanmoedigd om te gaan eten......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:24
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ja, soms zou ik best wat karate kunnen gebruiken, het kan een heel zwaar beroep zijn hoor. In sommige instellingen gaat het personeel op zelfverdedigings cursus.... geeft wel wat aan.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 05:38
Onderwerp: Verpleegkundige
|
|
|
ik plak het liefst pleistertjes en voor degene die het weten ook C's zet ik met liefde......maar ben geen verpleegkundige.....een beetje lager, telt dat ook???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 05:36
|
|
|
nou dat weet ik nog net zo niet visser......ik heb óók geen bericht.....kan je dan nog spreken van geen bericht goed bericht??? misschien toch een beeetje ongerust gaan worden of hij zijn afspraak wel heeft kunnen nakomen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 05:34
|
|
|
hoi martin, mijn meiden zijn geslaagd voor hun karate examen.....ondanks dat het een erg zwaar jaar was voor de meiden, hebben ze het toch maar gedaan......allebei een band hoger, nu mijn zoon nog.......volgende week......ik zal hem maar om een lesje karate vragen.....komt misschien ooit nog van pas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 15:31
|
|
|
nu lijkt net alsof ik de hele nacht niets anders doe dan koffie drinken.....hm, ik zla toch es wat meer moeten vertellen over mijn werkzaamheden s nachts. Maar de koffi egaat er altijd wel in, schenk nog maar es in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 00:06
|
|
|
ik dpoe met je mee Yelnin....graag zelfs
Laatst aangepast door
|
TINK100
|
op donderdag 23 juni 2011, 00:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 00:04
|
|
|
joepieeeeee!!! de meiden geslaagd voor hun examen.....pas maar op, ernstig gevaarlijke meiden thuis......meot er zelf ook voor uitkijken. Ik ga denk ik ook maar op karate......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 00:02
|
|
|
grrrrr, de kids naar karateexamen... de meiden geslaagd, mijn zoon thuis ziek in zijn bed, kon neit mee doen...volgende week dan maar, balen voor de jongen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 juni 2011, 08:41
|
|
|
ik vind jullie zooooooooooooo geweldig lief, ik geniet van jullie!!!thanx
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 23:44
|
|
|
ach, ik ben er toch ook...knnen we gezellie kletsen.....koffie drinken. Wat wil een mens nu nog meer!
|
|
Naar boven |
|
|