Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 19:16
Onderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik ben tegen de doodstraf, dus ook tegen een regering die hem uitvoert. Helaas hebben we niet altijd een christelijke regering. In Romeinen lees ik dat ik dat moet accepteren. Echter kan ik wel voor de overheid bidden en m'n stemgedrag erop aanpassen. |
Als men in een land woont waar de wetten van God overtreden worden, hoeft men daar niet gehoorzaam te zijn aan de regering, maar alleen aan God en Zijn gebod. Simpel voorbeeld is Noord-Korea.
Als men abortus als voorbehoedmiddel gebruikt, omdat de regering het legaliseerd, mag men zich er gerust tegen verzetten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 18:53
Onderwerp: Het gitaristen topic
|
|
|
QSJE546 schreef: | ik heb n cd van tourniquet,ben ik nu een stoere chick? |
Zeker weten, wel en beetje heftiger dan Doemaar, maar wel geslaagd het concert?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 00:08
Onderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
|
|
|
HANNAH810 schreef: | Pieter, we zijn allen te gast bij "het uilenbos", en zij beslissen of er honden al dan niet worden toegelaten in het restaurant. het is heel vriendelijk dat je rekening wilt houden met anderen die plannen hebben om te komen, maar meestal gaan dit soort dingen als vanzelf goed. beau gaat vast lekker voor de haard liggen, en wie niet zo op honden gesteld is, neemt een ander tafeltje dat wat verder bij de haard vandaan staat; hoe eenvoudig kan het leven zijn, toch?
er komen nu dus drie keffertjes mee, prima toch? |
Wat Uilenbos en mij betreft wel, ze zeiden dat huisdieren geen bezwaar waren, ik heb,dus zoals jij adviseerde, even gebeld met Uilebos. Komt er straks nog een hondedatesitebij misschien, of gaan die lieve beesies gestresd met ludduvuddu naar huis?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 21:12
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Ikbenhet wel met d esensedingsapparaathouders eens dat het wel lekker gemakkelijk is, maar de lekkerste koffie kreeg ik vroeger thuis.
Koffiebonen malen in de perculatorpot en die op de kleinste pit voorzichtig laten pruttelen. Soms 's winterdag bij speciale gelegenheden roomde moeder iets af van room vd melk af vanwat op de melk in de melkbus dreef. Maakte daar slagroom van, ook de lekkerste die ik ooit heb gehad.
Pas toen was koffiedrinken echt genieten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 18:22
|
|
|
EDWIN451 schreef: | Ik begrijp je wel, maar dit is natuurlijk ook omdat ik een rocker ben en zo ook andere rockers tot denken te zetten. Ook die moeten gered worden en ik kan het weten hahahaha. |
zag dat ik ff offtopic was met de vorige reactie, maar op deze clip speelt een bekende van mij die ook nog maar een paar jaar speelt en geen noot kan lezen, een beetje les van grote broer gehad, wat hij hoort wil hij naspelen gelijk op deze clip. halverweg ekomthj zelf ook gedeeltelijk inbeeld http://www.youtube.com/watch?v=F3BipgFiKlY
Soms als ik beneden kom en hij is bezig zeg ik weleens kan die herrie niet wat zachter, dan zegt hij altijd, dit is ook christleijke muziek pa,
Maar muziek is een groot goed en je kan er veel goeds mee bereiken, keep up the good wurk. Gods zegen daarmee gewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 17:36
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ik was niet aan het bellen hoor in de auto als ik dat doe vlieg ik meteen de bosjes in. Nee ik was in gedachten zo druk.....
Heb trouwens nog maar 2 keer in mn leven een bekeuring gehad een voor door t rode licht lopen en 1 voor verkeerd parkeren dus valt best mee |
Mijn complimenten, ik heb meerdere bekeuringen gehad, maar als men veel op de weg is en haastig (om cliënten op te halen) kans ook wat groter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 16:13
|
|
|
MARGREET739 schreef: | Als het geen bezwaar is, neem ik mijn hond Kyra ook mee. |
Wat mij en Beau (jong en speels) betreft niet, ik heb "voor de zekerheid, nog even contact gehad met "Uilenbos, er werd gezegd huisdieren geen bezwaar die mogen gewoon mee.
Nog een kleine aanvulling, dat er honden mee komen is dat bezwaarlijk voor hen die anders wel hadden willen komen, maar nu niet durven?
Ik neem Beau liever wel mee, maar wil geen spelbreker zijn. Maar geef even aan als je wel komt en "bang voor honden bent, kunnen we ze bijvoorbeeld ook wel wat op afstand houden.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op vrijdag 19 oktober 2012, 23:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 22:07
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja het is een beetje ver om te lopen en er gaat geen bus maar iemand met de auto is in 15 min heen en weer dus dat moet toch goed komen. desnoods mag je bij mij achter op de fiets |
Ik denk dat vervoer station naar uilenbos geen probleem mag wezen, ik hobbel zo even op en neer, 't is maar dikke 7,5 kilometer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 21:54
|
|
|
HANNAH810 schreef: | op de picknick hadden we ook niks geen last van hem, toch? t is een lief beest, vind ik.
anders kun je even bellen naar het restaurant? en voor het restaurant zijn bomen waar je hem ook even vast zou kunnen zetten, hoor; rondje bos zal beau ook geweldig vinden denk ik!! |
Zoals ik al zei, problemen bestaan niet alleen soms de oplossing even zoek, jij draagt er al eentje aan. Zelf dacht ik aan om zijn bench ook mee te nemen, maar hij moet iig niet binnen, want hij kan soms een uitlaatgas produceren dat ik hier soms er over denk, om maar en gasmasker aan te schaffen.
Dat hij meekomt hangt ook af van de situatie boven in Friesland, de week daarvoor is hij weer in Dokkum omdat ik Brabantse en Zuidhollandse wateren onveilig maak, misschien kunnen ze hem weer zelf onderhouden en krijg ik hem dan zo en nu en dan even te logeren. We zien wel, komt sa't komt.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op donderdag 18 oktober 2012, 21:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 21:29
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en ik heb me nogal wat "ijsen", pieter;
watikuwesdanmaarzoudetwillenzeggen is; datikzovrijbenkomentezijnuopdelijsttesmijten.......... eventussenuenmijgezwegenbeaukomtookmee?
niet al te gedienstig worden, he? |
desalnietminniettegenstaandehetfeitdatikmaarzeggenwildathetheiropneerkomendzomoetzijndatikmijafvroegof Beau wel meemoet, mede omdat de locatie wat anders is en mogen huisdieren wel in de zaak of op terras?
Hij is jong en speels, maar wat mij betreft mag hij mee als men dat wil, want problemen bestaan niet alleen de oplossing is soms zoek, mocht het nodig zijn vind ik die wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 21:02
Onderwerp: Raadsels
|
|
|
JOL252 schreef: | Een dronken overjarig spruitje aan een touwtje achter een vliegtuig. |
Helaas dat was niet wat ik bedoelde, dat was namelijk een kanahahaharie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 20:48
|
|
|
Het is geel het vliegt en heeft lol?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 20:27
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hoi allemaal,
na enig overleg zijn we er uit; picknicken in april duurt ons te lang om bij te kletsen; we hopen op zaterdag 15 december naar restaurant "uilenbos" te gaan met elkaar.
het voordeel is dat we binnen kunnen zitten als het erg koud is; er een verwarmd terras is; en voldoende leuks voor de kinderen; een kinderboerderij en grote speeltuin.
Het eten is goed (al duurt het even voor de kok klaar is....... ) menu-kaart voor de lekkerbekken onder ons.......; http://uilenbos.customer.redhosting.nl/content.php?id=71
daarnaast kun je een heerlijke wandeling maken in het prachtige bos rond het restaurant; ik heb zelden zo'n mooi bos gezien!! vorige week wemelde het er nog van de vele soorten paddenstoelen!
mocht je kinderen meenemen en het bos ingaan dan zou ik niet het nieuwste van het nieuwste uit de kast trekken; je kunt er heerlijk ravotten met alle omgevallen bomen, mogelijkheden om hellingen af te rennen en er valt genoeg te struinen om lekker diep donker zwart weer naar huis te gaan.
http://www.youtube.com/watch?v=Adf0bUMu-c0
dus;
vanaf 13.00 uur zijn wij in; restaurant "uilenbos" Engweg 61, 6741 KC Lunteren (GPS: Beukenlaan 5) Tel. 0318-48 23 27
voorlopig hopen mee te gaan;
- roelande345, 53 jaar, regio 0342 evt met kleinkinderen - hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter 6 jaar - margreet 739, 46 jaar, regio 0320 evt met dochter 16 jaar
- maritime853, 50 jaar, regio 0596, met zoon 20 jaar - pieter619?
. |
er staat een vraagteken te veel achter mijn naam, dus ja ik kom ijs en wederdienden
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op donderdag 18 oktober 2012, 20:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 18:20
Onderwerp: mannen....wat vinden jullie nou woest aantrekkelijk aan een
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, ik zat wel te denken over "het uilenbos" in lunteren; dat is een leuk restaurant/pannenkoekenhuis in een prachtig bos, met daarnaast een gratis speeltuin en een kinderboerderij.........ze hebben een woest aantrekkelijke terrasverwarmer daar, en je kunt eigen eten en drinken nuttigen.
dus zeer geschikt voor een low-budget-cm-uitje. is het iets voor de kerstvakantie en zal ik er een nieuw topic voor openen?
we raken wat off topic hier, namelijk............. ik zocht even een filmpje op youtube.........grappig; dit filmpje is opgenomen toen wij met de hele familie daar waren zie ik; mijn pleegdochter roetst van de woest aantrekkelijke glijbaan........
http://www.youtube.com/watch?v=Adf0bUMu-c0 |
Waarom niet, ik gef me op. Ik wil weleens met wat meer met woestaantrekkelijk mensen in contact komen, gewoon voor de gezelligheid en zo kom je dan te weten welke personen er achter een profiel schuilt, wa rj emee chat of op reageerd op het forum.
Laatste keer Ede, ben ik met een goed gevoel weer naar huis gegaan. Kan ik dan misschien ook aan deze en gene wat meer vertellen van wat ik meer vind, van hoe een woest aantrekkelijke vrouw er uit zou moeten zien. Belangrijkste bljft wel staan, dus wat ik al eerder heb geschreven ,maar enkel een aanvulling dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 13:20
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Krijg ik smsje of ik zaterdag even naar Neuss Duitsland op en neer wil rijden om mijn zoon op tehalen, kan ik mijn scooterreparatie wel vergeten. Dus toch maar 3 uur richting zuiden zaterdag, misschien beter weer daar.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op donderdag 18 oktober 2012, 13:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 23:49
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | aha! Of moet je eerst die schop.... |
Het is dankzij aanstaand schoondochter dat ik op een datingstie (zelf CM opgezocht) zit. .
Het voordeel is wel dat ik wat meer aan sociale contacten kan werken. Op de laatse picknick toch weer leuke mensen ontmoet. Prachtig om zo ongedwongen kennis met elkaar te maken, het was mijn eerst keer, maar ga zeker weer volgend jaar.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op woensdag 17 oktober 2012, 23:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 23:26
Onderwerp: Humor
|
|
|
ROLF230 schreef: | MANNEN ZIJN MANNEN EN MANNEN BEHOREN IN DE KEUKEN
LES HOMMES SONT DES HOMMES ET LES FEMMES APPARTIENNENT DANS LA CUISINE
MÄNNER SIND MÄNNER UND FRAUEN GEHÖREN IN DER KÜCHE
MEN ARE MEN AND WOMEN BELONG IN THE KITCHEN
?????? ?? ?????? ??????? ????? ?? ??????
aldus vertalen.nu |
Wat is nu het verschil tussen die talen en de Nederlandse? Moet je de uitkomst van die vertalingen weer eens terug gaan vertalen , zien of de stelling gelijk blijft. Ik ben zelf ook geen talenknobbel, heb deze grap ooit als begin van een preek gehoord, letwel de preek ging niet over waar de vrouwen thuis horen, meer over misverstanden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 21:25
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Nou das een duidelijke wens profiel. Er moeten toch wel vrouwen zijn die daar in passen. Dus waarom heb je er nog niet een zou ik zo zeggen? |
Pieter is een bleue ......... . ik weet niet of die term wel in het Algemeen Aanvaard Nederlands (A.A.N. is, wat vroeger ABN was) is.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op woensdag 17 oktober 2012, 21:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 21:03
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | AMEN Had niet verwacht het ooit nog eens zo hardgrondig met je eens te zijn |
Ik ben wel geen leraar maar denk omwat men zegt over geitenwollensokkendragers, fantastische voetbedekkers, s'winters lekker warm en zomers niet te warm.
Ja ik weet het, het ging over geitenwollensokkendragers leraars, maar moest dit wel even kwijt aan jullie beide.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 20:54
|
|
|
CORTAZAR588 schreef: | omdat jullie het weer helemaal op de persoon spelen. Ja ik zou dat kunnen.
Ik zou een verrader kunnen executeren. Een kindermoordernaar een dodelijke injectie toedienen.
Wat deed de Profeet met Koning Agag? Toen Saul hem in leven liet?
Hij hieuw hem in stukken ......
Was Samuel toen een moordenaar ? Ja absoluut. |
Jammer dat je dus op de troon van God gaat zitten, God zelf bepaald wie en wanneer Hij vind, dat iemand de doodstraf verdiend. Maar bedankt voor je eerlijke reactie. Ik prober het du smeer op Hoe Jezus wil dat we met elkaar omgaan.
Natuurlijk ben ik geen heilig boontje en heb zo ok mijn gebreken. Maar juist omdat wij mensener soms een potje van maken, zeg maar grote pot, heeft God door het Nieuwe Verbond in Jezus laten zien, Zijn Liefde voor ons mensen. Het verhaal van de overspelige vrouw staat niet voorniets vermeld in de Bijbel, hij geeft ook aan dat w eniet onbeperkt mogen zondigen. Overspel toentertijd stond de doodstraf op, wat zei Jezus tegen hen die recht zouden uitvoeren?
Hopelijk kun je nu een beetje begrijpen waarom er velen je standpunt niet kunnen delen. Letwel ik ben absoluut voor straffen en afzondering van demaatschappij, mensen moeten beschermd worden tegen zware criminelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 20:41
Onderwerp: Humor
|
|
|
Beste dames het is niet aan, mij maar helaas valt dit wel onder de noemer humor. Helaas is men in vele talen het niet eens met deze Nederlandse stelling. MANNEN ZIJN MANNEN EN MANNEN BEHOREN IN DE KEUKEN
Men nemen dus Google, dan op "meer" klkkken, dan "vertalen" en daar moet je het volgende neerzetten: MANNEN ZIJN MANNEN EN MANNEN BEHOREN IN DE KEUKEN dan laten vertalen naar oa Duits Engels Frans, zie het resultaat.
Toch ga ik niet emigreren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 18:06
|
|
|
CORTAZAR je kan heel veel hier neerzetten maar zou jij als beul het vonnis willen uitvoeren? Zou jij gelijk Pieter649 vroeg en ik de vraag herhaalde, dus zelf moordenaar willen zijn, omdat het volk dat zo graag ziet ? Zou jij kunnen zeggen "in Jezzus naam voer ik dit vonnis uit" terwijl Jezus zelf vergeving vroeg voor hen die Hem aan het kruis sloegen, dus vermoorden?
Geef eens eerlijk antwoord op deze vraag,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 23:25
Onderwerp: Am Yisraeel Chai
|
|
|
PIETER649 schreef: | lees nog eens goed... volgens mij beantwoord hij MIJN bijdrage |
Excusses aan beide, heb ik over het hoofd gezien, staat zowel jou vraag als die ik later herhaalde dus nog open. zou ik toch wel eenantwoor dop willen zien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 22:46
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik heb voor de zekerheid nog ff gekeken, maar Cortazar geeft jou helemaal geen specifiek antwoord op jouw vraag.
Cortazar geeft niet aan dat hij een mordenaar wil zijn, eigenlijk vind ik dat je dat ietwat beledigend uitdrukt. Hij geeft aan dat hij als officier van justitie in bepaalde gevallen die straf zou vragen. De rechter is nog steeds degene die het uitspreekt en de beul degene die daadwerkelijk executeerd. Daarnaast heeft God de overheid het zwaard gegeven. Wie denk jij dan dat je bent om dat te criminaliseren???
Cortazar heeft gelijk als hij zegt dat Jezus in bepaalde kringen teveel gezien word als een langharige hippie in geitewollen sokken met sandalen die continu Peace Man! roept. Jezus behoord tot de Heilige 3-eenheid, oftewel ook Jezus was deel van de oudtestamentische God die dat zwaard gaf. Dezelfde God die Israel opdracht gaf om bij de verovering van het beloofde land NIEMAND in leven te laten, zelfs het vee niet. Wellicht moet je je Godsbeeld eens n beetje herzien, waarde Pieter.
Ten slot wil ik je complimenteren met je advies aan Zwaan. Ik heb jou altijd als een betweterig persoon gezien dat bijzonder met zichzelf ingenomen is, nog nooit fouten heeft gemaakt etc etc... Maar het blijkt nu toch maar weer: zelfs jij kan goede adviezen geven!! Top man! |
Ik vraag aan Cortazar: "Zou jij in Gods naam, als beul, iemand het leven van iemand willen beroven als dat tegen Gods wil is, maar wel de wil van het volk?"
Het antwoord van Cortazar is :
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:09 Ja Pieter ... Het is zelfs zo dat een ter dood veroordeelde aan de familie van het slachtoffer om vergiffenis moet vragen , wil hij/zij een kans maken op gratie.
en als die familie het niet wil ......
Is bikkelhard in onze ogen.
De kogel moet de fam idd betalen. En het lijk ophalen anders wordt het in een naamloos graf gegooid.
Tja ..........
Wat moet ik dan opmaken uit dat "ja?"
Ik ben beslist geen betweterig persoon, beslist niet, Ik probeer uit te gaan van WWJD. een topic over de doodstraf, geen probleem, maar als er tegengas gegeven word vanuit WWJD, die zegt wie zonder zonde is werpe de eerste steen, is Hij dan ook betweterig?
Jezus kwam niet om de wet aan de kant te zetten, maar om de straf op de zonde juist opzich te nemen, voor een ieder, zelfs de grootste zondaar. De bijbel hebben we zowel als wetboek dan alswel als leerboek.
Zonder Bijbel zijn we nergens, juist omdat ik Jezus aanhang, probeer ik alleen maar, hen die mij zullen vertellen dat ik puur theoretisch christen moet zijn, ivm met aangedragen teksten, ik het voorbeeld van de overspelige vrouw voor me zie en probeer vanuit die insteek naar situaites te zien, meer niet, men vergeet dat weleens hoe Jezus toen handelde. Leefregels uit de Bijbel moeten wel nagestreefd worden.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op dinsdag 16 oktober 2012, 23:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 21:18
|
|
|
CORTAZAR588 schreef: | veroordelend?
raar ik dacht dat ik meestal een onderwerp aandraag wat niet iemand veroordeelt.
Sjaoul wordt van alles en nog wat berticht. waarom kunnen mensen hier niet reageren op feiten zonder her persoonlijk te maken ?
als je het niet er mee eens bent laat dan je eigen oordeel / gevoel / sentiment achterwege.
Zwaan is de grond ingeboord ...... waarom ? omdat bepaalde mensen boos werden om wat ze zei. hoe triest ben je dan ? en hoe graag hoor je dan jezelf je eigen mening verkondigen als je haar aanvalt ?
Geen kunst om zoiets te doen bij haar . Ik ben iets scherper en dien van repliek ....
daar moet je tegenkunnen. |
Niet veroordeeld? Moet je voor de aardigheid eens lezen wat je als antwoord op mijn vraag geeft of je de beul wilt wezen, bij de topic over de doodstraf.
Jij wilt dus zelf ook een moordenaar zijn, ondanks dat Jezus zegt "hij die zonder zonde is werpe de eerste steen". Heb je dan helemaal niet in de gaten wat Jezus daarmee bedoelde?
Het aandragen van onderwerpen bij jouw zijn juist wel veroordelend, er staat toch geschreven "oordeel niet opdat gij niet veroordeeld worde. Jij wil de doodstraf weer invoeren omdat jij vind dat een zondaar geen kans op bekering mag hebben, wat misschien wel het geval zou zijn geweest als men daar Bijbelstudies doet in de gevangenis.
Zwaan een schat van een meid (gezien haar reacties) maar die gelijk Sjaoul (die wel op juiste wijze handeld) met onderwerpen komen waarvan de meesten hier en vooral nieuwe leden misschien juist een afkeer krijgen van CM. Ik heb Zwaan ook aangeraden om een eigen weblog te openen, miijn zoon heeft dat ook. Kreeg veel positieve reacties.
De belangrijkste leefregel voor een christen moet zijn, WAT ZOU JEZUS DOEN. Zou Jezus de beul zijn of juist het tegenvergestelde en hem of haar vertellen wie Hij is en waarom Hij gedaan heeft wat Hij heeft gedaan?
Het is goed om onderwerpen aan te dragen maar als je weet, dat ja als een bewust belijdend christen moet leven en gehoorzaam moet zijn aan wat Jezus wil, "doe dan wat u niet wilt dat u geschied zo ook een ander niet".
Helaas geef ik repliek waar jij niet van gediend bent en ga je zo reageren, wat mij betreft een zwaktebod.
Desalniettemin, probeer wat meer als christen (dus wat zou Jezus doen) te leven en niet te veel van de wil van het volk.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op dinsdag 16 oktober 2012, 21:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 17:58
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Serieus natuurlijk Pieter, zoals Anne al zei we zijn niet nieuwsgierig maar willen wel alles weten |
Wat het aantrekkelijkst aan een vrouw is , zit er in, namelijk ik ga voor innerlijke schoonheid. Buitenkant is absoluut niet het belangrijkste voor mij, ik ga dus liever voor eerlijk, oprecht, liefdevol, begrip op kunnen brengen, wat humor hebben hoort er ook bij, moet zo nu en dan ook een schop onder de kont kunnen geven, wij mannen hebben soms een beetje stuur nodig, althans ik wel.
Maardesalnieteminnietegenstaandehetfeitdatikmaarzeggenwildatikzeggenwilishieropneerkomend, dat het uiterlijk op de laatste plaats komt, het mag gerust een ietsje meer vrouw zijn dan het zogenaamde streefgewicht, natuurlijk zijn streef of ietsje minder gewicht die wel voldoen aan de innerlijke schoonheidswensen, zelf met een mooi uiterlijk onder de zelfde eisen ook welkom. Zou ik bijna vergeten ze mag atuurlijk geen hekel aan kinderen hebben, ik heb er 4 waarvan 2 met aanhang.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op woensdag 17 oktober 2012, 19:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 13:05
|
|
|
GERRIT603 schreef: | een antichristelijk nummer maar toch altijd lekker om naar te luisteren
ben wel een liefhebber van de muziek van lennon |
Maar waar haalde hij zijn inspiratie vandaan, gelijk wel meedere artiesten? Zo ook met Queen, kunne wij op subtiele manier beínvloed worden door mooie verkeerde muziek?
Wees waakzaam allemaal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 12:57
|