Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 19:37
Onderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
|
|
|
RENSKE067 schreef: | nee hoor anders was ie inderdaad niet op mij gevallen
ik ben nl. lelijk, arm en heb megaveel problemen |
Lelijke mensen bestaan niet Rens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 16:20
Onderwerp: Gezocht: Sjouwers m/v
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | gezien de afmetingen van bed en laadruimte van de auto, gaan we het zonder sleurbak doen. in principe zou het geheel namelijk achterin de Saab moeten kunnen passen. (scheelt weer kostbaar sap, moet je maar denken ) |
*danst de kamer rond van blijdschap!*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 16:19
Onderwerp: ROOS
|
|
|
Oef...das heftig zeg! Zal zeker aan Roos denken in men gebed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 07:42
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
GRACE585 schreef: | mijn zoontje moest na het douchen dus schoon ondergoed aan;zegt ie mam waar heb je mijn VERSE onderbroek gelegd |
En toen zei jij natuurlijk: In de koelkast schat, naast de kaas en de worst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 07:41
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | 'k Heb er helaas ook ervaring mee, 'k weet dat het geen pretje is.
Marijan, maakte een grapje |
Tess wist dat...maar wilde het toch ff zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 16:51
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
Uk is echt verzot op proekpoep!
Bij ons ook wel bekend als kroepoek...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 16:49
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Had ik maar een keer een stalker, dan heb je nog iets. |
Kan het je toch niét aanbevelen, Marijan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 07:44
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | hm, eens kijken of ik wat kan betekenen... (ik ben weer veel te goed voor deze wereld)
auto (zwart) ...check! trekhaak ...check (maar (nog) niet aangesloten. moet ik nog even studie van (laten) maken) APK...check!
dus alternatief:
2e auto (grijs)...check! trekhaak....check! APK.....ehm...absoluut niet zo check
tenzij...autootje van moeders. maar dat weet ik dus niet zeker. (en dan nog even een aanhanger versieren...)
en dan zou de route dus worden: 035-040-078...180km enkele reis.
volgens de ANWB kost dat 23,-. zonder aanhanger achter de auto kan ik me dat wel voorstellen. met sleurbak (met de stroomlijn van een badkuip) erachter wordt het een ander verhaal, vrees ik. (factor 1,5)
ergo: het kàn wel, maar ik beloof nog niks. |
Wij wachten (on)geduldig af!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 07:37
Onderwerp: U2
|
|
|
BEREND677 schreef: | is u2 beter als micheal w smith??????? |
Vind allebei errug goed eigenlijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 19:40
|
|
|
Het is de bedoeling dat er bij Grace vandaan een mooi nieuw bed voor uk meegenomen word.. Aangezien het nog al een endje fietsen is van daar naar hier zijn we dus op zoek naar iemand met een auto met trekhaak (en wellicht een aanhanger?) om deze op te halen en hier naar toe te brengen. Wie o wie is in de gelegenheid om dit te doen? (over de kosten worden we het natuurlijk wel eens...)
Mail Grace of mij ff en we komen er wel uit!
p.s. Grace zoekt nog steeds vervoer deze kant op voor de 18e...wellicht te combineren?
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 6 september 2010, 19:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 15:52
Onderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox
|
|
|
*ligt helemaal in een deuk van het lachen!*
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 6 september 2010, 15:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 15:50
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Toen ik vanmorgen constateerde dat de nieuwe woning nog steeds niet verhuurklaar is, ondanks dat ik al ruim een week bezig ben om dat duidelijk te maken!
En ik nu dus heel bang ben dat de sleutel nog later zal gaan komen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 07:35
Onderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!
|
|
|
Ahum...dames! Volgens mij zijn jullie een beetje abuis en niet Jonathan... Het topic namelijk, waar alleen vrouwen op mochten reageren...staat tussen vriendschap en relatie's Dit topic ging alleen over een uitje dat alleen voor vrouwen is, misschien toch ff makkelijk om dat gescheiden te houden
Deze dus!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 6 september 2010, 07:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 07:34
Onderwerp: Alleen voor vrouwen
|
|
|
Ahum...dames! Volgens mij zijn jullie een beetje abuis en niet Jonathan... Het topic namelijk, waar alleen vrouwen op mochten reageren...staat tussen vriendschap en relatie's Dit topic ging alleen over een uitje dat alleen voor vrouwen is, misschien toch ff makkelijk om dat gescheiden te houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 22:41
Onderwerp: Van ruilen komt huilen?
|
|
|
GRACE585 schreef: | AANGEBODEN een ikea hoogslaper model gulliver (zonder matras) matrasmaat 90x200 totale hoogte ongeveer 180 kleur metalic grijs met midden/donkerblauw de hoogslaper bevat onder het slaapgedeelte een groot bureau.
ruilen tegen een bos bloemen of een fles wijn
ik hoor wel wie interresse heeft;mail me maar |
Ja, ja, ja...zeker interesse hier!
Zie mailtje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 16:34
|
|
|
RENSKE067 schreef: | mijn slechtste moment: dat ik inlog op cm en erachter kom dat mijn niveau te laag schijnt te zijn voor cm je moet dus een IQ hebben van hoger dan 142 om hier nog wat te zoeken te hebben wat zal het leeg worden hier beetje jammer dat je blijkbaar alleen lol mag hebben in vertier ende jolijt en op een afgebakend stuk op het forum we zijn of te heftig of te lollig tja ik ben nu eenmaal iemand van uitersten sorry chris maar de lol is er voor mij wel af op cm |
Sjonguh...dat red ik ook niet hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 16:31
|
|
|
Oh geweldig jongens! (en meisjes) Ben echt enorm blij met jullie hulp De komende weken zal k i.v.m. het klussen niet zo heel veel online zijn denk ik, maar ga jullie allemaal sowieso nog even mailen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 11:32
|
|
|
CARIN303 schreef: | Bijzondere dag voor je Tess....eindelijk de sleutel van je nieuw paleisje Rondkijken in een huis waar je alleen nog maar beton ziet en vergeeld behang en dan in je gedachten voor gaan stellen hoe het er over een maand uitziet. Met jouw uitermate goeie smaak voor kleuren en inrichten wordt het een waar thuis, gezellig en warm. Enne......ik kom die bak koffie dan een keer halen he! |
Thanks! Ja...heel bijzonder idd! Alleen jammer dat de dag verplaatst is naar volgende week Woendag haha Maar goed, we komen er vanzelf hoor...zo niet, dan toch! En die koffie, die blijft ook wel goed
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 3 september 2010, 11:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 18:32
Onderwerp: begrafenis of crematie?
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Is God dan niet bij machte je lichaam weer in vernieuwde staat te brengen, ongeacht hoe het eigenlijke lichaam al of niet vergaan is? Of je nu verbrand bent, in de zee gedumpt bent of gewoon begraven... Na jaren is er werkelijk nog zeer weinig van dat lichaam over. Dus wil je het orginele lichaam weer bijelkaar hebben, tot weer een volmaakt lichaam... leuke puzzel wordt dat dan.
Ik zie het al helemaal voor me... God al die lichamen weer bij elkaar aan het puzzelen... "Hmmm, waar hoorde dit celletje ook alweer bij?" |
Nou als dat zo is...laat die wederkomst vast nog even op zich wachten!
Maar goed dus dat we uiteindelijk allemaal een vernieuwd lichaam krijgen...scheelt een hoop gepuzzel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 15:40
Onderwerp: U2
|
|
|
U2 is ontstaan in 1976 op initiatief van Larry Mullen jr. (drummer) als een schoolbandje. Larry plaatst op het prikbord van de school een advertentie met de mededeling dat hij op zoek is naar andere muzikanten om een bandje te vormen. Dit schoolbandje gaat van start onder de naam 'Feedback' en bestaat verder uit Paul Hewson (Bono), Dave Evans (The Edge) en Adam Clayton. Bono en the edge reageren op de advertentie, Adam is er later bijgevraagd. Oorspronkelijk had de band ook een vijfde lid, Dik Evans, de broer van Dave. Ze kenden elkaar voor deze tijd niet! In 1978 veranderden ze de naam van de band in "Hype"...om hem niet lang daarna weer te veranderen in "U2". Onder de naam U2 tekent het viertal twee jaar later bij een platenmaatschappij en brengt hun eerste single '11 O'Clock Tick Tock' uit.
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 2 september 2010, 16:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 07:36
Onderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De nadruk van de discussie lag naar mijn idee op het vasten, vandaar mijn reactie. |
Jammer, want een heel stuk terug heb ik zelf al uitgelegd dat er andere ideeen bestonden bij het geheel..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 09:41
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ik heb het altijd al een mooi nummer gevonden hoor, voordat ik in die rode hartvormige wolk stapte! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 09:38
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hee jong ding,afblijven,mr.Big is niet voor jouw doelgroep maar voor de.........euh........rijpere vrouwen |
Tsss...daar voel k toch helemaal niks van mens En dan...op een ouwe fiets moet je t leren, toch?!
Steekt Carin der ook nog wat van op, als ze der dan achter zit te kwijlen
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 1 september 2010, 09:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 08:55
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Alleen als je verliefd bent Carin, alleen dan!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 1 september 2010, 08:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 07:42
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat betreft het eerste, nee. Het tweede: heb ik erbij gezet, is het mooiste van vandaag. |
Eh...dat moet je dan natuurlijk wel even netjes verdelen over beide topics he!
|
|
Naar boven |
|
|