ChristianMatch

Forum

Berichten van PETRA373
Ga naar pagina Vorige 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 ... 76 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA373
Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 21:13
BerichtOnderwerp: Forum vernieuwd

KLUS667 schreef:
Wat is te groot? Het is toch een link in een pagina, dus de server(s) van CM hebben er geen last van. Alleen hen die nog met een inbelmodempje inbellen zullen last krijgen met het laden als de grootte (kb's, niet afmetingen lxb).

Als het een kwestie van lxb is, dan kan de programmeur een (max) hoogte meegeven...... Smiley die vol vragen zit

Suc6!

Geef nou maar gewoon toe klus dat jij de schuldigge bent , met je veelste grootte foto,'s over kabouter en hol bewoner....
Speciaal voor jou moest er weer een nieuwe regel komen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 19:32
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?

Goed gesproken Erica en inderdaad die programma,'s geven wel beeld de wereld in alsof iedereen zich vol vreet.
Heb een zus ze is dik, ze at altijd minder als ik
Ze is trouwens mooier als me andere twee duNne zussen.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 19:26
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

ERIKA129 schreef:
Voor jullie dat ik er weer ben voor drie dagen Clown smiley

H ha hoort bij ander topic, waar word je blij van Lachende smiley
Wel Comeback effe

Vind dat we met zijn allen stem topic moeten maken, de redactie jou dertig gratis dagen geeft
Aangezien de redactie forum voortaan leest Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 17:42
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

SHANITA130 schreef:
Zometeen Ziekenhuis, voor holtertape, daarna werken, dan middagdutje, dan 's avonds, zie ik nog wel weet ik nog niet. Misschien film kijken bij vriend.

Succes Shanita met dat ding 24 uur. Liefs

Laatst aangepast door
PETRA373
op woensdag 24 juli 2013, 17:42
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 15:40
BerichtOnderwerp: Durf ook afstand te nemen

MANNA420 schreef:
Klopt ik geloof wel dat je via een site als deze iemand kan vinden maar daarna moet je de relatie in real voortzetten. Een relatie die zich geheel via een scherm afspeelt kan ik geen relatie noemen.

Ik denk ook niet dat er iemand is hier die een relatie via een scherm heeft.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 15:38

[quote=KLUS667]Huilende smiley, smiley in tranen Ik kan niet kiezen Huilende smiley, smiley in tranen

Mwhaaaa. Volgens mij kunnen de dame 's beter nog effe vrijgezel blijven Twijfelende smiley

Dat is het ook niet een kabouter of holbewoner....

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op woensdag 24 juli 2013, 20:15
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 10:17

ANNA415 schreef:
Je moet hem ook echt alles uitleggen Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

zegt iets over zijn hersenen... die zijn denk ik net zoals van een holbewoner Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
hij heeft ook vast wel wat barbaarse dingen die er bij horen Lachende smiley

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 09:39

SHANITA130 schreef:
Mijn ene ex heeft een vriendin Boze smiley

Ja, nou weet ik wel; hij had mij gewaarschuwd in die zin, als jij niets wil alleen vrienden laat ik haar komen.

En nou is ze daar, elk weekend, of om het weekend, zoiets, een nacht en twee dagen dus.

Hij knapt er wel wat van op, dat wel.

Wou ze bijna niet komen gisteren ga ik hem nog een tip geven wat ie verkeerd zei, door de telefoon Gefrustreerde smiley , wat niet de bedoeling was; ik dacht dat die dat bedoelde.

Nou ja, ik was al weken blij voor hem, zie dat het hem goed doet, ja ze doet erg veel voor hem, en ik niet meer, maar daar komt ze nog wel achter Duiveltje smiley en ja ik heb hier ook me andere ex die bij me slaapt en waar ik elke dag mee bel, dus ja, wie ben ik?

Maar ja, nou is tie jarig, dus normaal negeer ik dat ze er is. Ben tenslotte wel es vaker een of meerdere dagen dat ik hem helemaal niet zie, ja, ook regelmatig als ik gewoon alleen ben.

Maar nu is tie jarig. Nou ben ik niet zo van verjaardagen, dat opgeprikte met z'n allen bijmekaar zitten, urenlang.

Hij ook niet, maar hij vroeg of ik kwam, en zijn zoon komt ook, dus het is voor hem erg belangrijk, dus ja, ik heb gisteren een kadootje gekocht Duiveltje smiley

En vanmiddag ga ik mij helemaal optutten en erheen Duiveltje smiley

Ik voelde me gisteren best wel balen hoor. Boze smiley , ook gisteravond, heb al een post die ik, zoals ik me later bedacht voor het merendeel uit frustratie schreef, maar die is al verwijderd.

Ja, kijk, vrijdag sliep ik nog bij hem, ja, op de bank natuurlijk, en toen gebeurde wat ik hier helemaal boven beschreef.

Nou, en dat is gewoon balen. want ik nam eerst gewoon afstand was blij voor hem, en gedroeg me daar in huis gewoon als toen ik er zelf nog woonde.
Ja, en nu zie ik dat vanmiddag dus een ander doen, én, gisteravond wou ik ook bij hem film kijken en zat ik dus ook, onverwacht alleen.

Ach... Slapende smiley Zo lopen deze dingen, ben blij voor hem Lachende smiley (voor zolang het duurt dan Duiveltje smiley

En nu eerst een lekker bakkie koffie (troost noemen dat toch weleens Knipoog smiley maken.

Ik maak op het moment de andere kant mee, twee exxen, weg er in gevonden om als vrienden verder te gaan,
heb ze veel vergeven, en nu ben ik verliefd en kunnen ze het niet laten af en toe hun frustratie te ventileren,
zijn kleine dingen, maar ik vind het niet leuk, en zeer kinderachtig.
en probeer op een vriendelijke manier me grenzen er in aan te geven.
diep in me hart is me irritatie op dit moment best hoog en denk ik word volwassen jongens, jullie hebben genoeg kansen gehad en zijn echt triest bezig.
Ze laten hun frustratie merken, door minachtigge plagerigge opmerkingen t e maken en in bijzijn van me kinderen..... waar ik dus tegen in ga, waneer ik vervolgens een opmerking krijg als, je kan wel merken dat je echt heel verliefd bent, je komt zeer gelukkig over.... als me irritatie op hoogte punt is, ik geirriteerd denk, hoe geef ik vriendelijk me grens aan?
grapjes.. plagen in bijzijn met kinderen over dat vrouwen van mijn leeftijd met kort haar mooi zijn, ik dikke kont krijg, dikke buik heb,
ik ook nog goede kwaliteieten heb als opruimen, nadat zoon fles ranja in de keuken liet vallen in bijzijn met ex. puber zoon die darom in een deuk lag,
mama die boos reageerde, omdat die twee met hun schoenen er door heen liepen lachend en door de rest van me huis. ruim het ook op als je zon rommel creëert..... en dan krijg je de opmerking weer, kan wel zien dat je verliefd bent, wat ben je gelukkig
en ik denk triest.... hoop dat hij er een weg in vind en normaal blijft doen, heb niet voor niks zo me best gedaan om als vrienden verder te gaan, in belang van kinderen en ook jou nog vaak geholpen als jij het moeilijk had exje......
en gun me mij geluk ook.
petra proberende grenzen goed er in te vinden, vriendelijk aan te geven
en dacht dit is de andere kant shanita.......alles heeft twee kanten.....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 09:26

ANNA415 schreef:
vermomt als holbewoner :VERMOMT Gefrustreerde smiley

wel, hij moet zich wel vermommen, zijn kabouter muts bv af doen. anders kan hij niet meer over komen als holbewoner toch Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 09:24
BerichtOnderwerp: CM of andere datingsite

deze site, het is meer dan een dating site, je kan gedachten wisselen over geloofsonderwerpen, dingen in het leven
site is er ook voor gewone vriendschappen
dus het daten staat niet centraal.
darom zit ik er ook nog op, ondanks dat ik sinds kort een lieve vriend heb
Die vriend heb ik heel relaxe steeds beter leren kennen, begonnen met vriendschap
Ervaring met andere datingsites bij mij is, dat het daten centraal staat, lijkt een man je leukt, gaat die meteen van mogelijke relatie uit, dus niet echt ruimte goed vond ik, om elkaar eerst als vrienden beter te leren kennen.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 22:43

KLUS667 schreef:
Komen jullie zaterdag dan langs? Ik heb toch niets te doen, dus welkom!
Koffie, thee of fris?

Nou ik denk dat bepaalde dames een prins verwachten op d epicknick, die hun heerlijke zelf gemaakte cake aanbied op een heel romantische manier Lachende smiley

En als je je dan nog vermomt als holbewoner, word het allemaal heel spannend Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 17:14

ROELANDE345 schreef:
toen ik net door de winkelstraat heen fietste en er en duif op mijn net gewassen haren poepte Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Smiley die vol vragen zit Wie fietst er nu ook onder een duif door als hij net aan het poepen is.... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 09:09
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

Fijn Shanita, de deur uit, tussen de mensen
Ach beetje rommel is toch niet erg als je keuken enzo gewoon schoon is en zelfs je administratie bij Lachende smiley
En je was, ha ha. Zo word je nog de perfecte huisvrouw ooit zoals Bree van desparete house wives.
Werk ze en geniet vanmiddag van de siësta,
Petra die ach heb de afwas van gisteren laten staan, eind van de dag, moe van de warmte.... En maar ee gaat beginnen en daarna hele dag in de zon hangen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 21:18

LEANNE226 schreef:
Dank voor de reacties,het is schoonfamilie,wordt er niet minder erg om,dat niet......

Zij kwam in Nederland om te werken,kreeg van hem een verblijf en kost tegen "hand en spandiensten"..........ahum............er zijn namen voor zulke mensen maar die mag ik hier niet neerzetten Knipoog smiley
Zijn pleziertje van 3 maanden is bijna om,hij baalt dat hij betrapt is en zij haalt haar schouders op Zieke smiley

We slepen mijn schoonzus er wel doorheen al zal de schade groot zijn voor haar en de kids.

Echt hè, gewoon echt triest Boze smiley
De man weet niet wat liefde is, sukkel Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 21:14

ROELANDE345 schreef:
Aller slechts; naar Haren met de trein voor het allerlaatste plakje cake die vast niet zo lekker zal smaken en dan valt eerst de airco in de trein uit en bij aankomst rest je slechts kruimels want Klus heeft het laaste plakje opgegeten
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley

Weet je wat nu echt slecht van klus is???. Dat hij helemaal niet in haren woont.... Tssssssss
Hij woont vlak bij mij
Dus iedereen die onderweg na haren is Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Vind dit echt de slechtste actie van jou vandaag klus, beetje ons hier na verkeerde plaatst willen sturen Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 20:14

ANNA415 schreef:
Daarom zei ik ook: "het plakje mag gebracht worden Clown smiley "

Oehhhh is dat een uitnodiging voor klus Smiley die vol vragen zit
Liefde bloeit op het forum Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 20:11
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

STEENTJE178 schreef:
Verraste, verbaasde smileyVerraste, verbaasde smiley
En dan vervolgens de he-le dag aan moeten horen dat ze zo zielig zijn, omdat ze onder de jeukbulten zitten, zeker??
Nee, daar wordt je NIET blij van Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

Nee joh, als hij daarover gaat zeuren, pak je doekje met azijn, doe je erop zeg je dat helpt, en dat doet dan zo,n pijn voor hem dat hij niet meer verder zeurt
Je moet zulk soort zaken beetje slim aanpakken, Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 20:05

Kan nog slechter, naar haren voor plakje cake die vervolgens niet lekker smaakt Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 14:40
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

NATASCHA642 schreef:
oww vandaar dat ik ze had Knipoog smiley

Das een nadeel van geen man meer hebben,
Als je man hebt, en er zijn muggen in de nacht, doe je de deken van hem af als hij slaapt. En dan kun je zelf wel lekker slapen. Ha ha Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 14:34
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?

FAITH187 schreef:
Wat mooi te lezen dat God je zo geholpen heeft! Achterblijven met 7 kinderen is niet niks...dan heb ik nog het 'geluk' geen kinderen te hebben... Ik vind het heel knap dat je voor jezelf gekozen hebt destijds en voor je kinderen. En fantastisch te lezen dat je nu een christelijke vriend hebt-ik ben heel blij voor je!! Gods Zegen!

we hebben deZelfde vader als God, Faith, wat hij voor mij heeft gedaan en doet, wil hij ook voor jou
Zijn armen om je heen doen, zodat je bij hem uit kan huilen en
De wonden in je hart en op andere gebieden herstellen.
En jaaa, ik had gebeden om lieve vriend,lijkt als of het gebed nu verhoort is
Liefs en Gods zegen toegewenst en
Wel met kinderen is makkelijker, misschien, dan moet je wel door, heb je altijd iets om voor door te gaan, als je op een dag, gebroken op de bank zit, door een huwelijk wat mis ging.
En ja je kennissen en vrienden kwijt, en ach wat kunnen mensen onbegrip hebben......
Faith. Betekent vechtster, vecht voor je geluk weer
Je ex heeft al genoeg kapot gemaakt bij jou, nu niet nog meer laten kapot maken door hem,
Geestelijke mishandeling..... Alles wat hij zei, zijn denk ik leugens, houd je aan Gods woorden, de waarheid vast,
Schreef. Jol het niet eerder hier? Dat je een parel in Gods hand bent?
Knipoog smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
PETRA373
op maandag 22 juli 2013, 14:35
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 13:14

PRECIOUS607 schreef:
Muziek geluisterd en gekeken. Stukje geoefend op de piano. En er liggen nog wat taken in het huishouden te wachten. Even geen zin in.

Veel ste mooi weer, die taken lopen niet weg Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 13:13

NATASCHA642 schreef:
ehh moet je bj je ex schoonmaken ?

kan je niet beter je richten op jezelf en nieuwe geluk ?

afijn je moet het zelf weten maar komt op me over alsof je niet wil maar geen nee durft te zeggen en een ex is niet voor nix ex van exit of next Knipoog smiley

Natascha die het beste met je voor heeft knuffff

Dat moet ik van mezelf, we helpen elkaar beetje in het leven als vrienden,
Huis schoonhouden is zijn zwakke kant dus 1 keer per maand ga ik het hele huis door bij hem, en als ik dat niet bij houd, word het beetje ongezellig daar, rommel en vies.
En begin van je happy voelen is een schone leuke omgeving, vooral waar je in woont.

En Anna, dat dacht ik ook misschien in de avond, maar misschien ben ik dan te moe....maar ik houd moed over pn, er komen er nog meer dit jaar, dit word het jaar dat ik na de pn ga, heb ik me voorgenomen.....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 00:44
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?

FAITH187 schreef:
Ik vind het heel fijn dat ik dit nu lees, want ik heb te maken gehad met geweld in mijn huwelijk (en ook geestelijke mishandeling) en werd veroordeeld door mijn gemeente omdat ik ging scheiden (ten einde raad, hij wilde niet in therapie en niet veranderen). Iedereen heeft mij laten vallen en die tijd. Deze reactie doet me dus persoonlijk erg goed-dank je wel!!!

ik denk dat God in sommigge gevallen achter de scheiding staat, Zo als bij jou b.v.
Zelf ben ik ook gescheiden, bleef getraumatiseerd met zeven kinderen achter, als je wist wat God allemaal voor me gedaan heeft,
Me heeft geholpen met veel dingen
Geestelijk herstel
Vinden van een woning
Eten voorzien als ik 's dacht hoe moet ik 's ze te eten geven al die kinderen?
god zorgt voor mij en me kinderen als een hele lieve vader,
Ik had ook een agressieve man.
Nee ,denk niet dat god het leuk vond zoals alles ging, er ook verdrietig er om was, maar helemaal achter me stond dat ik weg ging en een veilige thuis basis voor mij en me kinderen zocht.
Denk dat god eerder verdrietig was geweest als ik was gebleven.
Mij liet afbreken en mezelf en me kinderen niet redde
Oh ha ha als je wist hoe veel god voor mij en me gezin doet,
en sinds kort heb ik zelf een lieve cristelijke vriend, ook daar zie ik veel zegen van God in.....
Liefs.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 00:25

LEANNE226 schreef:
Nou,het was meer een slecht weekend...........(getrouwde)zwager bleek er nog een vrouw op na te houden.

Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 23:54

E ha ha erg.... Als hij dicht bij me komt, word ik steeds verlegen, echt en dan effe samen eten maken... Hij staaat heel relaxed en cool
En ik gedraag me echt als muppet kok. Zeer vermoeiend best wel om verliefd te zijn Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 23:51

ANNA415 schreef:
Och als het voorbij loopt, mag ik graag van dat 'stukje natuur' genieten Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley
Maar voor een relatie gaat het om het innerlijk

Klopt maar is wel leuk als je hem ook mooi vind....
Ha ha hij had een spijkerbroek aan en bloesje en ha ha als je die open knoopt, hoef je hem alleen uit het water te laten lopen met zo,n fles weet ik veel wat voor drinken uit die ene reclame met die mannen. Die dan uit het water lopen en dat je denK oehhhh ha ha ha

Dus ik was Verraste, verbaasde smiley Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden

En die picknick, moet zaterdag grof vuil zien wegte brengen, bij exvriend schoonmaken Twijfelende smiley Of ik daarna nog energie heb Smiley die vol vragen zit E had gisteren eigenlijk al moeten schoonmaken bij Exje..... Heb het al verzet.had eigenlijk ex willen vragen of die effe meeging, is vrijgezel..... Maar nu heeft hij oproep dienst zaterdag, de vraag is tot hoe laat??? dus ga er maar niet van uit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 23:39

KLUS667 schreef:
Slechtste moment van gisteren, mag dat ook nog?

Ik wilde na het mixen van cakebeslag de kloppers eruit drukken. I.p.v. het releaseknopje drukte ik het aan-uit knopje in........

Mix xers zijn ook niet voor kaboutertjes gemaakt, snap ook niet waar de fabel van Daan komt, dat ze altijd voor je opruimen, bij maken ze alleen maar rommel in de keuken,
Als ik ooit ene kaboutertje betrap in mijn keuken met mix xer, stop ik hem tussen de mix xer Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 10:55

nog niks, dus laat ik maar es beginnen...... en gisteren ha dik weer date met mister x...
zucht ben echt vet verliefd op hem..... Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley niet gedacht ik dat nog ooit zou worden, een man me zoveel zou doen Verlegen lachende smiley
en nog wel via cm ontmoet Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 10:46

oh oh shanita, Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 23:43
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd voor Rust en Vrede ondanks ernsige ziekte.

Wat zal je je naar hebben gevoeld Shanita,
Fijn weekend toegewenst, ondanks al de dingen die er met je gebeuren..
Liefs
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA373
Ga naar pagina Vorige 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 ... 76 Volgende
Pagina 27 van 76