Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 03:13
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIO216 schreef: | Veel bla bla de laatste tijd. | daar is dit topic toch voor??? of mis ik nu iets?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 13:26
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Bij Frank schijnt altijd de zon, dus ff liggen op de zonneschommelbank en dan istie zo weer droog | die hij net geschilderd heeft....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 13:18
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | geen idee, ik heb Alzheimer Light.
misschien weet Chatuliem het. |
in dat geval zal ik werktechnish gezien goed voor je zorgen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 13:01
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | bovendien begint-ie zelf te mieren over dieren. dus eigenlijk moet-ie zichzelf de schuld geven van eventueel off-topic gaan. |
wat ben ik ook al weer grif???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 12:26
|
|
|
YELNIN491 schreef: | aanmelden dan maar voor een Koninklijk lintje | maar hij gaat wel aan de kant als het hard regent zodat de fietsers niet extra nat worden, hoe galant kun je zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 12:23
Onderwerp: Het weer
|
|
|
het is warm buiten....zou het zo blijven, het hele weekend??? nu nog de zon er goed bij...helemaal top weer voor een terrasje...een wandeling langs het strand.....noem maar op...lekker buiten te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 20:03
|
|
|
uiteindelijk is het droog geworden ....en jawel....eerst een waterig zonnetje, maar toch werd het een mooi eind van de dag....genieten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 20:01
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Super!! En wordt dan ook de BBQ erbij aangestoken? |
ik zou er nu nog geen vis in zetten....daar mee zou ik wachten tot volgend jaar..... eerst de zuurstof planten...en dan de gewone planten....veel succes en geniet ervan!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 05:36
|
|
|
lange-broeken-met dikke-truien weer? met regenlaarsjes? en een paraplu? o nee, windkracht 8 voor de middag, geen goed idee.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 06:02
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ik als nachtzuster verantwoordelijk ben voor alle slapende en dolende mensen?? en dat waar nodig ik slaapmedicatie mag geven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 06:01
|
|
|
amper regen en onweer gehad...ppppfffff...was dit het nou????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 01:00
|
|
|
hier is het benauwd en vreselijk warm...eigenlijk erg broeierig wel....ben blij dat ik s nachts werk...heb ik er minder last van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 15:40
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
wist je dat de herfst is begonnen en dat het gelijk al mooi weer is?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 21:07
Onderwerp: Singledag 2012 ?!
|
|
|
ik ben ook geen single meer, maar iets plannen in deze regio, 072 e.o zou ik ook leuk hebben gevonden..... voor veel dingen moet je nu altijd ver reizen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 15:49
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik hoorde van mijn aanstaande schoonzoon dat hij daar aan het werk is, zonnig en droog in de buurt van Amsterdam. Ik heb hier vanmiddag verwarming aangedaan omdat mijn dochter hier zo koud vond |
ik weiger de cv aan te zetten.....maar het zou wel errug lekker zijn ja.....dan maar extra dekentje op de bank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 13:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | Picknick aan de kust? Moet te regelen zijn Frank. Alleen die tijden , dat jij wakker bent, ik denk dat er geen kip is die daar animo voor heeft. En alleen aan de kust ?... Niks mis mee hoor. En anders neem je Floshke en Prikkie mee, die vinden zo'n dagje uit misschien ook wel leuk. |
joepieeeeeeeeee.....zand in je boterham.....schrijf mij maar op.....mag mijn huisdier dan ook mee?? kan ze mooi met floshke en prikkie spelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 13:33
Onderwerp: Spijt!!!!
|
|
|
GIJS102 schreef: | Aan de ene kant is het ook wel goed om steeds weer bij je zonde bepaald te worden, dat je een zondig mens bent. Er vast meer die dingen die je daar aan herinneren. |
ik zie het plaatsen van een tattoo niet als iets zondigs, laat staan dat je daar aldoor aan herinnert dient te worden.....ik gaf aan dat het een bepaalde periode markeert én dat je daar aan herinnert word, laat ik in het midden of het een goede of een slechte periode was...... ik heb er zelf ook....mooie, die ik zelf wilde in een bepaalde periode....ben er trots op en schaam mij er niet voor.... Als mensen ze zien en er naar vragen, kan ik uitleggen waarom die afbeeldingen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 13:26
|
|
|
hier is het een wisselend weerbeeld, net erg grijs/ donker...elk moment kon het gaan regenen maar nu zie ik veel blauw.....het is ook altijd wat.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 01:17
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
voor de zoveelste keer de natgeregend, zoals aldoor gebeurd in de afgelopen dagen......gaat niks meer worden met de zomer...rollen zo de herfst in.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 07:38
|
|
|
we hebben hier gisteen schitterend weer gehad......strak blauwe lucht, met wat wind...regen en onweer niet gezien ( Alkmaar en omgeveving)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 07:36
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nou dames jullie zijn van harte welkom om mij een mooiste moment van de dag te bezorgen. Als één van jullie een kettigzaag heeft om die stomme heg te kortwieken en als je het goed hebt gedaan mag je mijn rug masseren en voor eten zorgen. Zo lief ben ik dus | en als we dat allemaal gedaan hebben, wat ga je dan voor ons doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|