Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 juli 2013, 20:59
Onderwerp: Meerdere scheidingen in een mensenleven
|
|
|
mooie tekst cortazar, een huwelijk is om elkaar als partners te heiligen. ma ja das beetje ontopic, gaat over scheiden. maar vind het mooie tekst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 juli 2013, 17:13
Onderwerp: goede film over geloof
|
|
|
ha ha dan weet ik waar je ben, bij lady boy.... kan me voorstellen dat je de eerste keer beetje raar keek.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 juli 2013, 17:06
Onderwerp: Meerdere scheidingen in een mensenleven
|
|
|
iemand die drie keer gescheiden is, denk ik toch wel, wat is jouw aandeel er in? zou je toch denken dat het wel voor heel veel aan hem ligt....
schuldloze scheiding... samen maak je een relatie, samen breek je hem, samen moet je vechten voor herstel, en dan kan er eentje niet meer willen, of kunnen.... t e veel kapot gemaakt??? of eentje vecht maar, de ander niet en moet de vechtende voor betere relatie, zich zelf redden. omdat het niet meer kan zo. bv als je leeft met man met ptts door oorlog. moeilijk om een oordeel over te geven. wie is er dan de schuld? degene die niet meer wil? samen?
en ooit een vriend gehad, waarvan ik ging denken... ik begrijp je ex wel warom ze wou scheiden.... dat ik dacht minder... dit is hem niet.
heel belangrijk voor mij is, hoe een man reageert over zijn scheiding, denkt hij na over zijn eigen aandeel erin? hoe praat hij over zijn ex? Warom gingen ze uit elkaar....
meolijke vraag leanne, maar goede vraag.
vrouwen maken nog wel es de fout om bv weer na zelfde soort man op zoek te gaan en ja hoor zitten ze weer met agresieve man. schuld van die vrouwen??? nee ze zoeken naar het bekende vertrouwde... beetje moeilijk effe uitte leggen, maken daarmee een fout in hun onwetendheid, maar of je dan echt van s chuld kan spreken??? vind ik van niet, wel het aandeel van die je maakt met partner keuze is duidelijk als je iedere keer op bv alceholisten valt ,dat het iedere keer mis gaat.... maar dat is een simpel vb.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 juli 2013, 14:13
|
|
|
irritant dat wachten....ze komt zo vast wel. misshcien kan zei effe mee helpen opruimen... petra die ook echt moet opruimen, es echt gaat beginnen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 juli 2013, 14:00
|
|
|
ik luister gewoon altijd alles bij zoiets en onderzoek dan zelf de woorden die worden gezegd via de bijbel, maar eh zit wel zon twee minuutjes een nederlander bij, waar je effe bij moet doorspoelen dan hoor shanita... en wil over hem ook geen discusie voeren, gewoon de film delen, vond hem zelf heel mooi en goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 juli 2013, 13:51
|
|
|
En ja, ik vertrouw ook helemaal niet iedereen hoor die zegt van dit en dat, ja, dan spoel ik even door...als ik denk van 'on nee he'.
worden wel goeie dingen gezegd, vind ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 juli 2013, 13:46
|
|
|
waarvoor bescherming shanita???? voor gevoelens die er bij los komen???? voor het feit dat het wel charamatische cristenen zijn? liefs
effe wat bij zetten, zie dat je nu wat meer heb gezet in je bericht, je hoeft niet te antwoorden hoor en alleen de film kijken als je die leuk vind...
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op woensdag 31 juli 2013, 13:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 juli 2013, 11:48
|
|
|
ben benieuwd wat jullie er van vinden als jullie hem helemaal hebben gezien. beetje ontdekkingstocht van de maker over geloof.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 23:49
|
|
|
ROLF230 schreef: | Hoi Petra, heb een stuk ervan gezien. Zeer de moeite waard. Ga hem zeker nog afkijken. |
hij is mooi he, die man heeft er drie gemaakt, ben nu met tweede bezig, ze duren lang maar ha ha de moeite waard vind ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 16:12
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
PETRA373 schreef: | Wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen lanfy? Cristenen belachelijk maken, terwijl je op een cristelijke site zit???? Warom doe je dat eigenlijk, verveel je je en ga je zo mensen uitdagen? Ik persoonlijk vind het beetje respect. Loos, na anderen toe op de site Eh de hel is zo gek toch niet,,, na ik zit liever niet in de hel met Adolf. Neem aan dat Adolf hitler word bedoeld. Vind ik ook respectloos na joden toe. en tevens slaat het nergens op, om het in een nieuws topic te zetten. |
effe terug naar mijn vraag aan lanfy..... wat hij nu hier eigenlijk mee wil zeggen???? wacht het antwoord wel van lanfy af.... op mij komt het zo over lanfy, maar misschien zie ik het verkeerd....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 14:17
|
|
|
Valt nog al op jol als je al zijn bijdragen leest. En het maakt me niet uit of hij gelooft of niet, even welkom, Maakt me wel uit als je gaat spotten met geloof van anderen hier, en zo kwam het ook beetje voor me over.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 13:41
|
|
|
Ijskoude coca cola kan ook, met een rietje Petra die vandaag lekker doe niks dag heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 13:24
|
|
|
Ach zo denken we allemaal verschillend Shanita. Ps ik kan ook Engels hoor. Denk er gewoon anders over. Wat mij irriteert is dat het voor me gevoel weer een reactie is , zonder respect na andere forum leden toe. Dan kom ik op een punt dat ik ook me mening effe ga neer schrijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 12:02
|
|
|
Is niet het filmpje van lanfy wat ik niet vind kunnen, maar zijn reactie erbij. Van de hel is zo gek nog niet. Wat betreft film die ik geplaatst heb, je hoeft hem niet te kijken, alleen geef er geen oordeel over, voordat je hem helemaal heb gezien. Ma ja, zal de redactie zo wel weer reageren, ontopic.... Maar voorlopig blijft het ontopic gedoe van lanfy staan En misschien zie ik het verkeerd, maar op mij komt het over als op een cristelijke site, dingen plaatsen om ergens te zeggen, kijk jullie zijn dom cristenen, komt ook door meerdere bijdragen van hem hier Dan krijg je een beeld van een lanfy die graag mag aantrappen tegen geloof En cristenen, de vraag die over blijft is, warom, zit je eigenlijk dan op christelijke site lanfy???? En als je daar op bent, heb respect voor de gelovig en hier En vraag voor de redactie..... Blijft een cristelijke site toch? En dan keur je reacties goed als de hel is zo gek nog niet???? Komt er geen vermaning van eh lanfy.... Dit is een cristelijke site. Graag een beetje respect voor de cristenen hier...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 09:23
Onderwerp: de een gereformeerd de ander PKN
|
|
|
KLUS667 schreef: | Verkeringstijd is ontdekkingstijd. Je leert elkaar kennen. Je praat veel met elkaar. Ik neem aan dat als je zondag bij haar bent, je meegaat naar haar kerk en zij gaat mee naar jouw kerk als ze bij jou is. Je praat erover en als het serieus worden en je trouwt, nou dan kunnen jullie ook wel een keuze maken in welke stroming je je thuisvoelt. Het "ik" wordt "wij" en "wij" nemen beslissingen: God wijs ons de weg..... |
mooi gezegd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 09:22
|
|
|
LANFY127 schreef: | Kortom: de hel is zo gek nog niet! |
dit... dit is gewoon . slaat nergens op woorden hebben kracht.... Dat lanfy niet gelooft is inmiddels denk ik wel velen duidelijk, alleen respecteer wel anderen met hun geloof.
Dit is gewoon anderen hier uitdagen.....uitlokken.... tegen geloof aantrappen...... zo zie ik het.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 08:51
|
|
|
Dankje voor de link goed. Copi eren Shanita.
Je moet eigenlijk de hele film eerst kijken voor je inderdaad een mening kan vormen vind ik.
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op dinsdag 30 juli 2013, 08:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 00:35
|
|
|
http://nl.cross.tv/88882
hoop dat ik de link goed gecopeerd heb, film van zon 90 minuten over geloof, zeker de moeite waard om een keer te kijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 22:20
|
|
|
LANFY127 schreef: | Kortom: de hel is zo gek nog niet! |
Wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen lanfy? Cristenen belachelijk maken, terwijl je op een cristelijke site zit???? Warom doe je dat eigenlijk, verveel je je en ga je zo mensen uitdagen? Ik persoonlijk vind het beetje respect. Loos, na anderen toe op de site Eh de hel is zo gek toch niet,,, na ik zit liever niet in de hel met Adolf. Neem aan dat Adolf hitler word bedoeld. Vind ik ook respectloos na joden toe. en tevens slaat het nergens op, om het in een nieuws topic te zetten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 22:06
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ik heb vakantie: huis van top tot teen opgeruimd, gestoft, gezogen, gedweild. Vrieskist ontdooit en schoongemaakt. Gras gemaaid + kantjes geknipt. Mèn, je kan beter werken
Morgen badkamer schrobben, wc's schoonmaken, ramen binnen lappen en daarna: vakantie......hoop ik. |
De bedoeling van vakantie is dat je effe je rust pakt..... Dus morgen nog en dan is alles schoon en van je vrije dagen genieten..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 20:24
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
je vast blijven houden ook aan alle mooie, leuke lieve dingen die gebeuren in het leven shanita liefs en leuk dat je gisteren zo leuk bij de pn hebt gehad....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 18:18
Onderwerp: ga je mee? picknick/bbq, zaterdag 27 juli in ede op de heide
|
|
|
KLUS667 schreef: | Aaaaahhhh zielug |
das hetzelfde met naaktslakken, je loopt door de tuin en je ziet ze soms niet..... en dan zie je weer iets geplets.....
ma ja, anna die een worst gedraaid had????? eh ha ha... ik zeg niks en voor jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 13:22
Onderwerp: ga je mee? picknick/bbq, zaterdag 27 juli in ede op de heide
|
|
|
ANNA415 schreef: | ik zei nog zo tegen je........... |
Zat nog te twijfelen, zou ik dingen verzetten,en gaan? maar met het weerbericht dacht ik smiddags dacht ik nog verdorie, weer is gewoon heel goed. petra, die niet zo van onweer houd, dacht eh met onweer in het bos....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 08:19
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Die kinderen zo zien,dat raakt je want die hebben geen keus...........ik begrijp uithuisplaatsingen nu wel beter. |
Triest, vooral de machteloosheid
|
|
Naar boven |
|
|