Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:42
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wel ja jij kom terug en maakt ons lekker met 30 graden Maar goed het zei je gegunt ik heb nog geen winterkleren aan hoor |
eh....regenlaarzen, gevoerd met een nepbontje???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:31
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Mijn ouders zijn vandaag 50 jaar getrouwd
|
Van harte gefeliciteerd!!!! een mooie dag toegewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:27
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | één ding scheelt in dezen: je kofferbak is ook weer niet ZO groot...
|
whahahahahahahaahahah.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:26
Onderwerp: Huisdieren en opvoeding
|
|
|
mijn hond blaft ook......helaas, ze is aan 1 kant doof, hoort daarom anders/ minder. Dit betekent voor haar dat ze sommige geluiden niet kan plaatsen en uit angst/ onzekerheid aanslaat. Ze reageerd wel weer op de deurbel...handig dan weet je overal in huis dat er iemand voor de deur staat mocht ik debel niet horen. Ik heb er met mijn buren over gesproken, zij vinden het niet vervelend, juist omdat ze het niet de hele dag door doet. Dat zou namelijk kunnen betekenen dat zij niet alleen kan zijn en aandacht nodig heeft. Wat je er nog meer aan kunt doen, weet ik niet...ik heb enig verstand van mensen( de oudere mens) en niet van dieren.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:22
Onderwerp: Moeten we bang zijn voor boze geesten?
|
|
|
ik werk regelmatig met een collega die "geesten"kan zien.... nu werk ik alleen in de nachtdienst en deze collega steekt 's nachts wierook aan om deze geesten te verdrijven.....zijn dat boze geesten, neen, in dit geval zijn het de geesten van de mensen die overleden zijn....Als nuchtere meid zeg ik bestaat niet, maar....er is meer tussen hemel en aarde, veel meer, waar wij niets van af weten. Als collega denk ik, prima, moet je doen, als ze zo kan functioneren ( het ruikt ook nog lekker). Ik voor mezelf heb er geen moeite mee, ik accepteer het anders denkende van de deze collega..... Zijn er geesten, boos of niet, ja, dat denk ik dus wel....engelen bestaan ook.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:13
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
if you love something, let it go.... if it come's back, it's yours if it doesn't, it never was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:08
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Huh nu heeft tie weer het gewone formaat het is dat ik geen sterke drank drink anders zou ik denken dat ik net kachel was Zijn de lama's verdwenen soms
maarre hoe ist met pootje Tink? |
mede dankzij de (occulte) stickers ben ik voor een groot gedeelte van d epijn af.....heb nu een sport tape gekregen.....tijd en rust is het advies nu...jaja......working mom met kids....en half single..whahahahahaaha, rust
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:06
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik ken vele soorten en maten mw de Lama Tink | hmmmm, in dat geval, zal ik ze aanbieden in orginele vorm en samenstelling...dán vallen ze je dus NIET op..... Mw. de Lama-die -de-kofferbak-vol-heeft-liggen-met -placebo's
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:04
|
|
|
wakker worden na een heerlijke nacht goed te hebben geslapen......en kids die daar rekening mee hebben gehouden. Ben helemaal blij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 17:48
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik wil helemaal geen lama zijn Gaat straks heel cm tuffen Enne waarom is deze topic in breedbeeld formaat | geen idee, viel mij ook al op......komt miss door het hoge lamagehalte??? passen er niet meer op......dus tja, dan moet het wel aangepast worden.....denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 17:47
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Euh placebo's he Misschien werken die wel bij Frank Bij mij niet ik herken die dingen | jaaaaa, maar ik vermom ze.....placebo undercover
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 13:55
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ik ruim mijn hangmat maar op......35 graden word het toch niet meer...en palmbomen groeien hier ook niet...... de bomen verkleuren al, dag zomer, hello herfst....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 13:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | wakker blijven doe je niet met slaappilletjes...pfffff, moet ik nu echt alles gaan uitleggen? |
ja, hoor er bestaan ook pilletjes om wakker te blijven..uren achter elkaar....maar ja...óf dat gezond is weet ik dan ook niet echt.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 13:48
|
|
|
ik weet het niet, maar heb ik iets losgemaakt bij deze en gene met die lama???? neemt iedereen toch een lama....met nummers, oplopend...of aflopend, maakt niet uit......thanx voor al jullie heerlijke reacties......heerlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 13:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | als ik de reacties lees van de dames op het topic 'wat was je mooiste moment vandaag?' bezorgd me dat een slecht moment...
Eigenlijk kan ik beter van deze topic wegblijven tot woensdag of donderdag om er dan hopelijk iets moois te mogen op te zetten...of zou dat ijdele hoop zijn??? |
nee hoor, blijf gezellig...er is plek voor meerdere lama's....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 05:23
|
|
|
op een segway??? gebruiken zi in het ziekenhuis al wel.... motormuis...eh...lama....zuster...ach wat....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 04:12
|
|
|
de nachten duren al heel langer dan voor de zomerperiode.....het heeft weinig zin om een poëtische bijdrage neer te zetten.....of het moet een nachtelijke inspiratie zijn......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 04:11
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
ik slaap ook niet....maar..... dat gene wat je kunt doen voor een ontspannen nachtrust, moet je ook zeker doen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 04:10
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
een lama plaatsen op je profiel een onmogelijke taak is???en dat je daar een hele middag mee bezig kan zijn zonder resultaat??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 04:09
|
|
|
op je werk komen en horen dat je in je eentje voor 2.5 afdelingen moet gaan zorgen.... had ik dat geweten, had ik mijn rolschaatsen meegenomen..pfffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 04:07
Onderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Zo te lezen, denk ik dat zowel het een als het ander niet goed is voor de gezondheid van diverse mensen...
|
maakt niet uit, er zijn erg lieve collega's om je bij te staan....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 05:46
Onderwerp: Off topic gaan.
|
|
|
een beetje humor moet kunnen vind ik.....ook als je daar mee off topic gaat...daarna kun je toch weer terug bij het onderwerp komen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 05:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dacht dat wij dat waren Maar sterkte Frank ermee en ik wil ook wel met je lachen en praten hoor |
hij heeft maatjes zat...t is maar waar hij kijkt/ zoekt.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 05:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Voor wie? |
ik weet het niet frank....beetje op z'n belgisch voetbal aan het spelen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 05:42
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | hm, dan zal 'griffioen' ook wel niet mogen. beetje rare vogel. bovendien zo occult als maar zijn kan...
|
ik weet het niet...ik dacht dat een fenix ook zo iets was....zo'n vogel die uit de as herrijst....of is dat dan ook een griffioen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 02:09
|
|
|
ik word lama genoemd...mag ook niet...wel jammer, hij kijkt me zoooooo lief aan....
|
|
Naar boven |
|
|