Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 23:46
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Kom maar op met je vraag.....gaat het over een kapotte wasknijper .......of een smerig poetsdoekje.......een vlekje op je laars ..........of misschien over een gordijnhaakje?
|
Alleen , alleen als er heel serieus op wordt ingegaan.
Maar heeeeeel misschien morgen . 'k Zal er nog een dagje over nadenken of ik het wel of niet doe.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 22:57
|
|
|
Ik stel hier geen vragen meer . Stelt een vrouw hier een vraag dan wordt er wel serieus antwoord op gegeven , doet een man hier een vraag dan wordt er maar een beetje mee gespot.
En vissertje zit nu juist zo verschrikkelijk met een vraag in z'n maag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 23:19
Onderwerp: Het weer
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is het nu gestofzuigd of stofgezogen vraag ik me af?????? Ik zeg dat laatste nl altijd...... |
Volgens mij gestofzuigd. Maar dat kan Thomas wel vertellen. Stof gezogen lijkt me niet echt gezond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 23:08
Onderwerp: Het weer
|
|
|
En het weer vandaag was? Lentekriebelsweer. Iedereen aan de grote schoonmaak? Vissertje wel. De badkamer blinkt weer , heel het huis weer netjes gestofzuigd. de tuin ligt er weer een beeeeetje fatsoenlijk bij. Alleen die zandbank in mn auto nog , da's een karweitje voor morgenavond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 22:02
Onderwerp: liefde en waarheid
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | En elke zondag horen we het weer in de kerk; hebt uw naasten lief, Ik vind het nogal vaak ver te zoeken hier op deze topics onderling! Jammer....... |
Helemaal mee eens .
Je kan merken dat de kleuterscholen in het noorden van het land ook weer begonnen zijn vandaag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 september 2012, 14:19
|
|
|
ANNA415 schreef: | Bijna, kan haast niet wachten..... De voorbereidingen zijn al in volle gang. Boten van Spanje naar Nederland allemaal afgehuurd. Vissertje moet ons wel zien langsvaren als hij staat te vissen... |
Vaar niet te dicht onder de kust want daar zitten haaien.
Vrijdagavond viswedstrijd op het strand van Zoutelande en mn buurman die takelt even 2 haaien uit het water. Netjes gemeten , foto's gemaakt en weer terug gezet.
Dus ..... laat die beesten met rust. Vissertje wil ze ook wel eens vangen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 september 2012, 03:04
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Mijn slechtste moment van de week betreft mijn lieve pa, hij moest bloed laten prikken voor de shocktherapie die ze zouden gaan doen, en kwamen erachter dat zijn lever vergroot is, ontstekingen elders in het lichaam, eiwitgehalte te hoog en bloedbezinksel te hoog We weten alleen nog steeds niets als alleen dat het niet goed is, en het zou kunnen dat het met kanker te maken heeft, maar dat hoeft niet, maandag word hij doorgestuurd naar de internist. En om dan maar Heide zijn topic titel te gebruiken, kracht en trouw, kracht vragen aan God, en trouw blijven in je geloof! |
Vooral dat onzekere is zo moeilijk he . Het is te hopen dat het allemaal mee mag vallen . In ieder geval , heel veel sterkte Mamaloe.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 september 2012, 02:54
Onderwerp: Met elkaar afvallen?
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Het is stilletjes hier.... Zijn jullie nu dan al die vakantie kiloooooos al kwijt? Ikke nie..... |
Hoe krijg ik die verloren vakantiekilo's weer terug?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 september 2012, 02:47
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Ach...dan maak je er toch gewoon 5 weken van Vissertje
trouwens...het jasje zit errrugg lekker |
Haha , en weet je wat het hier was vandaag ? Juist ...braderie. En weet je wie ik daar tegenkwam? Juist .... mn zus. Ik weet zeker dat zij er langer geweest is dan ik . Ik was binnen een kwartier weer thuis . En weet je wat ik gekocht heb? Juist.....een zak oliebollen. De gerookte paling was me te duur. Vijf euro voor een broodje paling , dat ging me te ver. Ten eerste ....je moest op dat broodje zoeken naar de paling ten tweede ..... voor de sportvissers is het een beschermde diersoort. (gevangen paling dient direct in hetzelfde viswater worden terug gezet) Dus het was gewoon tegen mn principe om dat te kopen ,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 09:57
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ja en ik heb het wel eens met een hele grote ton en een bank gedaan. |
...........
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 1 september 2012, 09:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 09:31
|
|
|
HEIDE115 schreef: | gewoon bij iemand met die deur in huis vallen Visser:) je buurman paar huizen verderop bijvoorbeeld;)) |
Ja , die zit daar écht op te wachten denk ik. Afijn , het is zaterdag , meestal is er dan in de straat wel één die dan naar stort moet . Als tie dan voorbij rijd , hou ik hem gewoon aan en zeg hem dat er net een deur van zn karretje gevallen is .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 09:27
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Klopt Visser, ik was even weg......al die opmerkingen en hate mailtjes aan mijn adres over dat ik geen goede christen was raakten mij erg in mijn hart.....Waar maak je dan druk om zeggen sommigen..... Maar ik ben in ieder geval blij dat jij zo opmerkzaam bent en dat in de gaten had dat ik twee dagen weg was....... |
Ze zeggen wel eens dat die zeeuwen niet normaal zijn maar zo zie je maar hè....wél opmerkzaam. Tóch vreemd dat er altijd zoveel zijn die graag naar Zeeland op vakantie gaan dan. Maar ja , altijd mooi weer natuurlijk.... als ik nu naar buiten kijk, het lijkt wel een zomerse dag te worden. Ze treffen het hier vandaag op't durp met de braderie. Wie weet gaat vissertje óók even 10 minuten een kijkje nemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 01:36
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nou Visser, nodig haar eens uit.... |
Sjonge , W-tje , het is echt te merken dat je 2 dagen geen lid geweest ben van CM. Er is zelfs een speciaal topic voor geopend .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 01:20
|
|
|
ANNA415 schreef: | Deken op dak van auto leggen deur erop. Ramen open. Met touw vastbinden. Flink doorsjezen dat de politie je niet ziet |
Whaha , net als mr. Bean dus . O nee , hij deed dat met een stoel hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:30
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Als een leeuwin visser |
Goed zo
Maar ik dacht , misschien neemt ze Petra wel mee . Die wil altijd nog een keer gaan vissen in zeeland , is altijd benieuwd naar de zeeuwse waslijnen , dus ja.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:27
Onderwerp: Vakantie 2012
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Fietsvakantie door Oostenrijk achter de rug...slechts ruim 300km gefietst Super de luxe mooi land... enne... nèt gedaan alsof ik een goeie conditie had... |
300 km. ? Pfffff , daar heeft die fiets van mij wel 15 jaar voor nodig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:25
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Tis hier bladstil hoor |
Ja maar ja , jij heb ook geen strand in je huis .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:23
|
|
|
JOSINA022 schreef: | In de meeste gemeenten kun je bellen voor een afspraak met grof vuil, maar ja...in een achtergebleven gebied als Zeeland weet ik het natuurlijk niet |
Nee dat kennen we niet . Maar dan bel ik jou wel even .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:18
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | oho wat ben jij schieuwnierig!! nee hoor mijn dochter van 33 gaat mee en mijn kleinzoon (haar kind)van 1,5 j allebei nog vrijgezel, maar bij die kleine duurt dat vast niet lang meer... |
Ik ben niet nieuwsgierig , was pure belangstelling.
Maar waak maar goed over je dochter en je kleinkind. Zeeuwen ? ........... het is een raar volkje hoor. Dat zegt Erika tenminste altijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:13
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Wat ik me afvraag is .... of het vanavond op het strand ook nog zo hard waait.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:08
|
|
|
INGE721 schreef: | Samen met Dennis of lopend of deur op de fiets en samen lopen. Wordt het bij jullie niet opgehaald dan???? Je kan ook de ruit aan diggelen slaan, die in de glasbak doen en de rest van de deur een kopje kleiner maken of een goede buur of verre vriend vragen om even mee te helpen.... |
Hier halen ze alleen de kliko's op en de rest kan je op het stort kwijt. Aangezien die deur niet in de kliko past........ Denk dat ik em maar in de oosterschelde dump , hebben de schoolgasten mooi een vlot om op te spelen.
Je denkt toch niet dat ik heel dat eind met een rotte deur ga lopen sjouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:04
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | kijk komt dat even goed uit ik ben morgen ook niet thuis |
Dat snap ik. Maar even een vraagje .... gaan er nog CMmers mee ook met je naar Zeeland?
Visser is altijd wel nieuwsgierig naar die cm-uitjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:00
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja visser ik moest eerst nog werken vandaag en inpakken enzo maar ik kom er aan hoor Morgen
roelande@diezoalkanziendat vissertje behoorlijkdroog isachter zn oren |
O, morgen ben ik niet thuis ....moet dan ontbijten .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:54
|
|
|
Ik weet niet of het écht huishoudelijk is maar toch maar even de vraag. Heb hier een buitendeur liggen die naar het stort moet. Past niet in de auto , heb geen aanhangwagentje , is te zwaar om op de fiets onder m'n armen mee te nemen . Hoe krijg ik die daar? In stukken zagen gaat niet want er zit nog een ruit in. Op het dak van de auto gaat ook niet want ik heb geen imperiaal of dakdragers.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:47
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nee visser daar heb ik een hele goed kijk op of ze daar al droog zijn
|
Nou ... t is maar waar je van houdt. Ik vind oren nou niet zó geweldig om naar te kijken . Maarruh , waarom ben je nog niet in Zeeland als ik vragen mag. De zon schijnt hier lekker alleen je waait wel bijna uit je hemd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:33
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | mm valt bij mij op het werk niet mee op de 150 vrouwen zijn er maar 8 mannen, En met de gene die al droog achter hun oren zijn wil ik absoluut geen date |
Dus jij voelt altijd eerst aan iemands oren? Bij ons mag dat niet ... noemen ze handtastelijk worden of zo iets
En er zijn ook geen vrouwen bij ons op het werk die op CM zitten. ( volgens mij)
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op vrijdag 31 augustus 2012, 15:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:25
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Tsja, met de wetenschap dat bijna de helft van de werkende mensen wel eens verliefd is geweest/geworden op een collega, een relatie heeft (gehad) met een collega....... heb je niet eens zoveel fantasie nodig......
Dus Visser, we luisteren............. |
Je snapt zeker wel dat ik blij ben met die weekenddiensten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:23
|
|
|
PETRA944 schreef: | echt niet dan gaan we nog meer ruzie met elkaar hier maken als blijkt dat meerderen dezelfde mannen leuk vinden, zoveel mannen zijn hier niet rond onze leeftijd dus.... petra die maar effe soort dumpmail na hem gaat sturen, want ooit wou hij met me daten, ging me te snel dus zei nee, maar hij schreef me, dat hij maar aan me bleef denken, graag met me wil chatten en mailen, maar ondertussen heeft hij wel een date binenkort met een vrouw die hem ook leuk leek gewoon niet meer na zijn leuke foto kijken en dumpen, verstandig zijn, dat wou ik hem eigenlijk zeggen en voor ik het wist hadden we weer leuk gesprek moeilijk zo,n datingsite, ja een date is nog geen verkering, maar voelt niet goed, ook niet tegen over die vrouw. als het nou gewoon vriendschap was, maar hij lijkt me best leuk. dus zie hem toch als mogelijk slachtoffer... ha ha |
'kzou wel vragen oftie ook van vissen houdt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 13:11
|
|
|
PETRA944 schreef: | zet me tot nadenken hoe spannend me leven is, dat ik hier met spanning zit te wachten over vissers liefdes leven. ha ha Maar mijn leven is ook zeer spannennd, net twede hoofluisbehandeling achter de rug, voor de zekerheid, stel dat er nog eentje een luis heeft , als die beesten nu nog leven weet ik het niet meer, zelf had ik het gevoel dat ik tegen de vlakte ging op een gegeven moment.. spannend vittens bellen, voor de rekening die ik niet op tijd kan betalen....alhoewel het natuurlijk zeer spannend is als er iemand me water af komt sluiten, een knappe man.... hele dag weer druk bezig, grote schoonmaak, door 1 stomme luis die ik vond vorige week in een kinderkopje, wat een werk. tussendoor, ziekke kleuter die aan het opknappen is, kind wat aan het afknappen is door schildklier , puber die weer es problemen met ns heeft door ov en maandag moet beginnen,en nog berg was na een week introducite, kan er nog wel bij wat was na hoofdluis.... puber die zich nog niet heeft ingeschreven op school en de hele ochtend met vriend lief in bed hangt. want de school zit fouten te maken.... twee jongens die effe in de pauze een eitje komen bakken hier, en super enthousiaste dochter die echt leuk vandaag de sleutel krijgt van een woning, echt vlak bij mij En dan is het nog maar 1 uur. ben inmiddels totallos en oh jee warom heb ik gisteren die best leuke man op cm zo,n stomme mail zitten te schrijven.... ehhh enfin thee op en verder met het spannende leven van een huisvrouw. |
Ja , doe dat net maar eens . Laat het toetsenbord vandaag maar lekker met rust. Tssssss, weekenddienst en liefdesleven , je moet wel heeeel veel fantasie hebben om daar een overeenkomst in te zien.
|
|
Naar boven |
|
|