ChristianMatch

Forum

Berichten van SUSANNAH475
Ga naar pagina Vorige 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 71 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SUSANNAH475
Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:54
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...

LIELIE304 schreef:
Om even weer ontopic te gaan.
Een hele dikke knuffel voor alle lieve mensen hier! Ik ga jullie missen. Tot ooit!

dikke knuffel terug Lielie...
't was leuk om je eens te ontmoeten op 1 van de picknicks...
Ik wens je een fijne tijd in Engeland !
Het ga je goed !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:52

GIBBY159 schreef:
Susannah....een voorbeeld: Stel je eens voor...op een staande voetbal-tribune...staat het vol met mensen. De persoon die helemaal bovenaan staat...zegt het volgende tegen zijn ' beneden b uurman' die 1 trede lager staat: " He, we krijgen morgen regen en flinke onweersbuien en weing zon te zien!" De man een trede lager zegt tegen de persoon die weer een trede lager staat: " He, heb je het gehoord? We krijgen de zon te zien tijden die onweersbui en geen regen!" Vervolgens zegt die het weer tegen de man weer een trede lager: " Hey! Weet je dat we een heleboel regen krijgen met maar 1 zon te zien en geen onweer....!!!" Om een lang verhaal kort te houden, beste Susannah....hoe je het ook went of keert...verhalen doen altijd heel anders uitkomen dan het oorspronkelijke! En zo vergelijk ik dat nu dat hele gedoe rondom mijn' persoons en Angelique! Laten we nu maar eens OPHOUDEN met dit hele gedoe! CM het wordt tijd dat er maar eens schoon schip moet worden gemaakt! Desnoods met mijn vertrek dan maar!!!! Ik durf mijn fouten te erkennen en vraag hierbij ook vergeving aan ieder die zich door mijn toe doen gekwetst voelen. Zo...dit ben ik kwijt....en ik heb gezegd!
Lachende smiley

Blijkbaar voel jij je nogal aangesproken door mijn verhaal Gibby.
Wat ik schreef was alleen bedoeld voor Angel, niet voor jou.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:44
BerichtOnderwerp: eerste date afspraak ,wat doen samen ?

INKA401 schreef:
aangenomen dat je elkaar via chat of foon al vrij goed kent,
en er beiden súper naar verlangd om elkaar te ontmoeten ...

je neemt vanzelf sprekend voor je nieuwe liefde een mooie bos bloemen mee ... naar mijn mening maakt het helemaal niet uit wáár je elkaar ontmoet ... die klik en vertrouwen ... moet er van te vóren al zijn ...
bij de onmoeting hoef je elkaar alleen maar in de ogen te kijken, en de rest gaat vanzelf ... is de klik er nog steeds ... dan vlieg je elkaar om de nek ... en zijn samen blij ... is het ánders ... wees dan éérlijk en ga het gesprek aan wáárom er bij jou de klik er niét is, of andersom ... en gun elkaar de tijd om hier over na te denken ... met elkaar hierover discuseren is hierbij van groot belang ... je vond elkaar immers via chat of foon toch súper leuk? terwijl je elkaar nog nooit ontmoet heb ...

is de verwachte klik van beide kanten er nog steeds, gá er dan voor ... je nieuwe liefde wil niets liever dan leuke dingen met je doen, en beantwoord dan dan ook, ja uuuuh ... mannen?? ... wél initiatief ondernemen hé ... het komt je écht niet toe gewaaid ... vrouwen snappen dit hahaha ...

ga na jullie date samen heerlijk uit eten ... de gesprekken volgen vanzelf, al moet ik er wel bij zeggen, dat jij als man een beetje initiatief moet tonen ... de rest komt vanzelf ... suxes mannen ...

mooie theorie Inka...
Nu de praktijk nog... Zieke smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:25

ANGELIQUE327 schreef:
OKEEEEEEEEEEEEE.....HET WAS GEIN!!!!! om het geklep over mij es effe lekker te voeren! IK GA NIET TROUWEN, OOK NIET MET ZN VIEREN en ik hoop dat het gezever daarmee de wereld uit is...zo...ik heb gezegd!

Nou ga ik ook ff reageren... Zieke smiley
Angel, ik heb jou heel serieus persoonlijk de vraag gesteld of je ging trouwen, waarop je vervolgens met "ja" antwoordde, waarop ik je feliciteerde.
Ik denk dat ik voortaan bij jou maar mijn mond ga houden, want eerlijkheid staat bij mij hoog in het vaandel, terwijl ik bij jou gezien hebt dat je je bijdrage (destijds over dat je C.M. niet meer kon betalen) verdraaide tot een heel ander verhaal.
Niks over gezegd verder, en nu weken later dit en had je kunnen weten dat ik deze vraag heel serieus aan je stelde en om een dag later er zo op het forum achter te komen dat het gein was... pffff....
Denk eens na Angel... voor je iets zegt...
En nu houd ik wijselijk mijn mond... Smiley met dichtgeplakte mond ben het zat die verdraaiingen...

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op woensdag 26 januari 2011, 21:27
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:15
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

MARIJAN072 schreef:
Deze bedoel je toch, Suus. Knipoog smiley Die vind ik ook geweldig.

http://www.youtube.com/watch?v=YvhWTWpNWL0

yep... !! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:06
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

MARIJAN072 schreef:
Speciaal voor Suus. Knipoog smiley 'k Vind 'm zelf heel erg mooi, zowel de muziek als de tekst.

Sons of Korah - Psalm 121

http://www.youtube.com/watch?v=h5W-XKHwS-A

Is misschien weleens eerder geplaatst, maar bij een mooi lied mag dat hè. Knipoog smiley

'k Voeg er nog een van ze toe, want deze plaatste ik inderdaad al eerder. Psalm 23 is ook mooi.

The Lord is my Shepherd
http://www.youtube.com/watch?v=bhpypRkV47w

tnx Marijan !! Lachende smiley
Maar bij een mooi lied mag je 'm dubbel plaatsen zei je toch... Knipoog smiley

Mooi lied, al vond ik die psalm 91 van Sons of Korah persoonlijk wel erg indrukwekkend...
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 12:42
BerichtOnderwerp: voor elke dag bemoediging: lied, gedicht of bijbelvers

ANITA324 schreef:
ANITA324 schreef:
Maandag 15 - 11 - 2010Ik hef mijn ogen op naar de bergen, vanwaar mijn hulp komen zal. 2 Mijn hulp is van den HEERE, Die hemel en aarde gemaakt heeft. 3 Hij zal uw voet niet laten wankelen; uw Bewaarder zal niet sluimeren. 4 Ziet, de Bewaarder Israels zal niet sluimeren, noch slapen. 5 De HEERE is uw Bewaarder, de HEERE is uw Schaduw, aan uw rechterhand. 6 De zon zal u des daags niet steken, noch de maan des nachts. 7 De HEERE zal u bewaren van alle kwaad; uw ziel zal Hij bewaren. 8 De HEERE zal uw uitgang en uw ingang bewaren, van nu aan tot in der eeuwigheid. Shalom,

CROSSROAD317 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=beFeeEtvBOo

'k Ben benieuwd hoe jullie deze vinden...

http://www.youtube.com/watch?v=pcHvkxFJy8E&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 12:36

SWEETLADY943 schreef:
Hoi Sus, dank je en was ook gezellig om jou ook weer te zien.
Knuffel voor jou ook.

Heb je trouwens je bordje nog leeg gekregen Knipoog smiley
Was in ieder geval wel lekker eten allemaal.

hahaha... plaaggeestje... Knipoog smiley
Maar eh, m'n bordje is nog niet leeg hoor, heb wat left-overs meegekregen (salade) dus ben nog bezig Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt hihi
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 21:36

Ik ga een hele dikke knuffel geven aan Sweetlady.
Het was leuk om je weer te zien Sweetlady... !! Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 21:25
BerichtOnderwerp: goed nieuws voor sommigen

ANNETTE792 schreef:
We kicken langzaam af sus, pieter is donderdag voor het laatst, ik zondag Knipoog smiley

oke dan.
Nou je houdt het vast langer vol (zonder C.M.) dan ik dat in 't verleden deed... Clown smiley
Succes alvast... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op maandag 24 januari 2011, 21:25
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 21:17

PIETER649 schreef:
t was gezellig sus.. en gelukkig ging jij niet zingen!! Knipoog smiley

gemiste kans hee... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 21:16

Een dikke knuffel voor Pieter en Annette...
En om jullie nu eens te verrassen... jullie weten wel waarom !! Knipoog smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 21:12

HENK710 schreef:
Ach Sus, die vertrekt ook...
...ook hier weer met een beruchte slag om de arm natuurlijk Clown smiley

Hey ziedaar...weer een knuffel...vangen Pieter en Annette Knipoog smiley Kussende smiley

ow ships, da's jammer...!!
Nou Annette... knuffel voor jou, jammer dat je ons ook gaat verlaten.
Veel geluk in jullie verdere leven, en dank jullie wel dat ik aanwezig mocht zijn destijds op de bbq. en zoveel gezelligheid mocht meemaken.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 21:07

PIETER649 schreef:
Mijn abo op cm verloopt volgend weekend.
Waarschijnlijk tot vreugde van sommigen verleng ik het niet. Lachende smiley

In bijna vier jaar heb ik vele leden persoonlijk ontmoet.
Daar zaten mensen tussen waar het contact mee zal blijven.
Ook mensen die ik inmiddels alweer vergeten ben.
Zelfs mensen die ik niet meer tegen hoop te komen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik wens u allen ( dus ook de eikels onder u) een prettige voortzetting op cm.

't Zal stil zonder je zijn Duutser Knipoog smiley
En ergens hoor ook jij bij het (hele oude Knipoog smiley ) meubilair van C.M. intussen dus zal je toch gaan missen...
Geniet van je tijd met Annette en Esther (en natuurlijk de andere kinderen van Annette).

nu ben ik wel benieuwd of je van Annette's abo afblijven kunt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 21:13
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?

LEONARD480 schreef:
Maar als het laat wordt hannah ......kan ook de caravan meenemen van m'n pa .....kunnen er minstens 3 personen in ....en ook veilig tegen de vallende eikeltjes haha........ Knipoog smiley

Leonard

Vallende eikeltjes in april Leonard ? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 23:37
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

EVA685 schreef:
Misschien dacht je s. avonds nog teveel aan die (leuke) man uit de HEMA Knipoog smiley Suus Knipoog smiley grapje Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hahaha... gelukkig niet Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 23:01

Ik dacht dat mijn slechtste moment was vanmiddag in de Hema, waar ik heerlijk wilde gaan zitten met een kop koffie terwijl ik in alle rust een werkformulier dacht te gaan invullen.
Gelukt, alleen niet in die rust... een eindje verder zat een man ongelofelijk te flirten met me... ('t was ook mijn typ niet... Knipoog smiley ), ik was blij toen ik er weer weg ging... Lachende smiley

Tja, dacht dat dat mijn slechtste moment was tot ik vanavond naar koor ging en voor het eerst bij de nieuwe koorleidster in ging zingen... pfff... ik dacht altijd dat zingen ontspannend was, maar het werd zo inspannend dat het me ff teveel werd...
Ik houd wel van zingen, maar niet op deze manier. Gelukkig is het een hele lieve groep en begrepen ze het dat ik ff (te) emotioneel werd.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 22:55

CHATULIEM619 schreef:
Goed, het is tijd om te gaan. ...cu all

Bedoel je van C.M. Chat ?
Ik zou het jammer vinden als je wegblijft, ook al schrijf je wel eens dingen waar ik me totaal niet in kan vinden, je schrijft op zijn tijd ook hele goede bijdrages die ik niet had willen missen.
Dus gauw terugkomen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 22:46
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?

HANNAH810 schreef:
1 2 3 4 5 single mensen
7 8 9 single mensen
alle single's mogen komen.....

t is net als buiten spelen, mariska;
niemand, ik herhaal; niemand, wordt buitengesloten
iedereen die zich gezellig kan gedragen is welkom.

ik vind het erg jammer dat je niet komt.

Ik kan me wel indenken dat mensen zich zouden kunnen (gaan) terugtrekken (of met wat meer voorzichtigheid zich zouden aanmelden), met name als ze van plan zijn/waren kinderen mee te nemen.
Hannah, zoals jij het hier schrijft lijkt het er op dat je iedereen in je straat mag uitnodigen... is dat dan de bedoeling ?
Ergens is er wel een grens neem ik aan, in je straat kunnen mensen hele andere waarden en normen hebben... hoe single ze dan ook zijn.
Natuurlijk kunnen die er ook tussen zitten op C.M., maar minder kans en altijd nog een profiel die als je twijfels hebt kunt mededelen bij voorheen Chris van C.M.

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op dinsdag 18 januari 2011, 22:50
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: maandag 17 januari 2011, 22:28
BerichtOnderwerp: Hoe open moet je partner naar je zijn ?

CHATULIEM619 schreef:
Vaak heb ik gemerkt dat liefde en pijn hand in hand samengaan. Soms is liefde alleen maar pijn....heb er ff niks meer aan toe te voegen.

Ik snap denk ik wel wat jij bedoelt Chat, maar denk je dat het op die manier de bedoeling was ?

Als ik bijv. naar mezelf kijk denk ik soms ook, ik gaf zoveel maar wat kreeg ik terug ? In mijn beleving denk ik dan dat het op die manier niet zo bedoeld was te zijn... liefde voor een ander is ook liefde voor jezelf en dat bedoel ik in die zin dat als je jezelf niet liefhebt een ander niet kan liefhebben... je moet ook eerst weten denk ik wat jij waard bent...
Achteraf denk ik bijv. ook wel eens... die persoon was mij niet waard omdat hij niet inzag en de moeite niet deed om te zien wie ik was...
Dat hielp mij bij het verwerkingsproces erna.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: maandag 17 januari 2011, 21:18

CHATULIEM619 schreef:
Hoe meer liefde, hoe meer pijn...maar als ik weer voor de keuze zou staan, zou ik het zo weer doen..

Ergens denk ik dan dat er iets niet klopt als ik liefde en pijn in 1 zin zie staan...
Leg eens uit Chat, als je wilt...
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:38
BerichtOnderwerp: Mannen van het forum, verenigt u

MAR907 schreef:
Hey Sus.. je ziet er beeldig uit met de nieuwe foto...
Was even verbaast...

Knipoog smiley

tnx... haha... en... lijkt ie een beetje op mezelf ? Clown smiley

ff antwoorden hoor, dit is wel heel erg offtopic

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op maandag 17 januari 2011, 20:39
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:34
BerichtOnderwerp: Mooie uitspraken/teksten!

ANGELIQUE327 schreef:
De ideale echtgenoot drinkt niet, rookt niet, flirt niet en bestaat niet!

Ik vind wel dat je op moet passen met zo'n uitspraak.
Als het bijv. gaat om iemand die geen maat kan houden met alcoholische drank mag je daar denk ik best een grens in trekken.

Je hoort toch vaak dat diegene een relatie had met de drank en ik vind dat iemand die daar een probleem mee heeft eerst bij zichzelf te rade moet gaan waarom diegene drinkt en of die ook bereid is ermee te stoppen... daadwerkelijk (niet alleen zeggen).
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:03

CHATULIEM619 schreef:
Goed die mannenclub was iets te zot, was ook niet mijn idee. Maar hoe kunnen de mannen vrouwen overtuigen dat ze wel ok zijn. Daar gelaten dat ze dat ook oprecht zijn...Vaak worden we opgezadeld met een beeld van onbetrouwbaar...hoe kunnen we dat doorbreken.
Als wij roepen wij zijn ok! dan zingen de vrouwen in koor mee. Maar hoe kunnen we de harten van de vrouwen heroveren???

Als mannen oke zijn (ik zeg het ff in jouw woorden), denk je dat het overtuigen zin zou hebben ?
Zou het niet zo kunnen zijn dat als de man oke is, dit de vrouw met wantrouwen helemaal niet kan overtuigen omdat dit wantrouwen bij die vrouw zelf zit ?
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: maandag 17 januari 2011, 19:56

PIETER649 schreef:
uit dit probleem blijkt dus dat vrouwen oneerlijk zijn.
al dat gezeur over vertrouwen dat beschaamd is door een vorige echtgenoot/ partner... schei es uit, moet de nieuwe echtgenoot/ partner dat weer opbouwen???

Het simpele feit dat een levend wezen met dezelfde chromosonencombinatie als ik er toevallig een zootje van gemaakt heeft, kan en mag nooit de reden zijn dat ik daarop aangekeken word!!

Wellicht zouden vrouwen ook es in de spiegel moeten kijken en de reden zoeken waarom hget gedrag van de vorige echtgenoot/ partner ging veranderen... kan zeer verhelderend zijn namelijk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Kortom, ik ga geen moeite doen te bewijzen dat ik beter ben dan mn voorganger... ik heb RECHT op een onbevangen benadering omdat ik die persoon niet ben.
Zo simpel is het!! Coole smiley met zonnebril

soms Engeltje smiley heb je wel rake opmerkingen Pieter, dit is er 1 van... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: maandag 17 januari 2011, 19:42

GRACE585 schreef:
ik denk dat je als partners totaal transparant zouden moeten zijn
en dat je verkeringstijd daar een groeiproces van is
als je niet transparant durft te zijn bij je partner heb je dus angst en ga je dingen verbergen, dan heb je mijns inziens geen vertrouwen maar wantrouw en dat maakt een huwelijk cq relatie vroeg of laat kappot.

idd. Grace, denk dat blijven communiceren en eerlijk zijn van cruciaal belang is in een relatie.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 22:02
BerichtOnderwerp: Ik ga d'r vandoor

JOLAN931 schreef:
Hallo allemaal.

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen.
Na ruim een jaar lid van CM geweest te zijn wil ik velen van jullie bedanken voor hun vriendschap.
Ik ga het zonder CM proberen.

En ik ga niet alleen, want ik heb willie511 ook meegenomen Knipoog smiley
We hebben nu ruim een jaar, en zijn heel gelukkig samen, dus het wordt tijd om op te stappen.

We wensen jullie een heel fijne tijd nog op CM, en misschien tot ziens!
Het ga jullie goed.
Willie511 & jolan931

En nu nog volhouden om weg te blijven

Jolan, ik heb je vanaf het begin hier al ontmoet in de chatbox. Jammer dat je C.M. gaat verlaten...
Ik wens je veel liefde met je Willie Knipoog smiley en Gods rijke zegen voor jullie toekomst !!
En bedankt !! Kussende smiley Je weet wel waarvoor... Knipoog smiley

Susannah
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:52
BerichtOnderwerp: Dating/vriendschapsite of Bijbel-Discussie site?

GIBBY159 schreef:
Op het Forum is het soms net als in de Lobby: snéring en inslag van pinnige antwoorden en het (af)reageren op elkaar. Ik denk dat het komt door dat iedereen het beter weet! Ik voel me daar soms met de Bijbel om de oren geslagen. Vandaar dat ik deze topic schrijf met de bedoeling het gezelliger te maken. Zowel in de Lobby alswel op het Forum. Laten we stoppen met dat "snéér" gedoe! Een dating/vriendschap site is er voor om VRIENDEN te maken. Verder vraag ik mij af of er ook andere normen en waarden zijn ter beoordeling voor onderwerpen dan alléén op Bijbelse waarde toetsing.

Laat ik voorál met mijzelf beginnen! Even voor alle duidelijkheid: ik ben géén moderator...géén gedragtherapeut...géén onderwijzer enz...enz. maar een doodgewone (zich nog zéér jonge voelend) man. Van eenvoudige afkomst en net als iedereen graag mijn lsociale leven met Gods gerechtvaardigde LIEFDE wil delen met een aardige vrouw. Ik heb gezed.

Zijn er andere en leukere onderwerpen dan die op het Forum staan? Altijd die uitgebreide Bijbelstudies. Ik krijg soms het idee dat ik op een Bijbelschool website zit te lezen. Geen vleugje romantiek, geen leuke toespelingen over en weer geen "warme hintje(s) naar elkaar toe en nog belangrijker: eens uit te leggen wié en hoé je bent! Dáár kunnen we gezélliger op elkaar (af)reageren dan zoals het er nu soms aan toe gaat, ja toch? In de Lobby gaat dat niet goed want als het druk is zie je de regels met een noodgang naat boven scrollen of beter gezegd: vliegen!

Het valt me van het begin af aan op dat er op deze site merendeel over de Bijbel en het Geloof wordt gesproken. En nog meer gediscussieerd over de Bijbel. Waarom geen onderwerpen over de persoon zelf wat meer diepgang? Bijvoorbeeld hoe hij/zij is en waarom hij/zij op deze dating site is gekomen. Verder bijvoorbeeld wat hij in de ander ziet en waarom... Wat vaker vragen stellen of een bepaalde stelling formuleren over ...iets met persoonlijker inhoud. Bijvoorbeeld: mijn uiting bij het onderwerp "Scheiden en (her)Trouwen. Wat meer durf om over jezelf iets te vertellen...ook al zijn het misschien geen leuke ervaringen maar toch.
Het is toch niet moeilijk ook eens dingen te vertellen wat je kewetsbaar maakt? Deze site is vol van erbarmen op Christelijke Basis! Kom op dan! Hang je "vuile" was hier ook maar buiten. Ik scháám mij daar niet voor! Oke...men hoeft ook niet hun hele hébben en houwen te openbaren!

Ja..op je Profiel kun je ook van alles neer zetten. Maar het staat daar allemaal zo kort en bondig met een strak en stramme stijfheid. Nog af
gezien van de vraag wat wáár is of...niét waar! Nou...ik ben benieuwd of ik wéér gebombardeerd word met prikkelende reacties op dit topic. Smiley die vol vragen zit

Dat is bij mij trouwens geen kwestie van durf...
Het is een forum, met veel mensen die ik niet eens ontmoet, waarom zou ik daar meer diepgang over mijn persoonlijke leven over kwijtwillen ?
En als ik dat doe is dat omdat ik denk dat het ergens toe kan bijdragen, niet omdat een ander dat wil.
Bovendien zoals jij het hier neerzet, lees ik het haast als een 'moeten', daarin ga je volgens mij weer net iets te ver over een grens heen.

Wat is er trouwens mis met een zoals jij het zegt "een bijbelschool website" ? Daar zit trouwens wel degelijk een verschil, het meeste van de reacties hier zijn persoonlijke verhalen, niet altijd de feiten.
Zeker op dit forum is het mijns inziens belangrijk te toetsen of het wel waar is.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:45
BerichtOnderwerp: Dating/vriendschapsite of Bijbel-Discussie site?

GIBBY159 schreef:
Op het Forum is het soms net als in de Lobby: snéring en inslag van pinnige antwoorden en het (af)reageren op elkaar. Ik denk dat het komt door dat iedereen het beter weet! Ik voel me daar soms met de Bijbel om de oren geslagen. Vandaar dat ik deze topic schrijf met de bedoeling het gezelliger te maken. Zowel in de Lobby alswel op het Forum. Laten we stoppen met dat "snéér" gedoe! Een dating/vriendschap site is er voor om VRIENDEN te maken. Verder vraag ik mij af of er ook andere normen en waarden zijn ter beoordeling voor onderwerpen dan alléén op Bijbelse waarde toetsing.

Laat ik voorál met mijzelf beginnen! Even voor alle duidelijkheid: ik ben géén moderator...géén gedragtherapeut...géén onderwijzer enz...enz. maar een doodgewone (zich nog zéér jonge voelend) man. Van eenvoudige afkomst en net als iedereen graag mijn lsociale leven met Gods gerechtvaardigde LIEFDE wil delen met een aardige vrouw. Ik heb gezed.

Zijn er andere en leukere onderwerpen dan die op het Forum staan? Altijd die uitgebreide Bijbelstudies. Ik krijg soms het idee dat ik op een Bijbelschool website zit te lezen. Geen vleugje romantiek, geen leuke toespelingen over en weer geen "warme hintje(s) naar elkaar toe en nog belangrijker: eens uit te leggen wié en hoé je bent! Dáár kunnen we gezélliger op elkaar (af)reageren dan zoals het er nu soms aan toe gaat, ja toch? In de Lobby gaat dat niet goed want als het druk is zie je de regels met een noodgang naat boven scrollen of beter gezegd: vliegen!

Het valt me van het begin af aan op dat er op deze site merendeel over de Bijbel en het Geloof wordt gesproken. En nog meer gediscussieerd over de Bijbel. Waarom geen onderwerpen over de persoon zelf wat meer diepgang? Bijvoorbeeld hoe hij/zij is en waarom hij/zij op deze dating site is gekomen. Verder bijvoorbeeld wat hij in de ander ziet en waarom... Wat vaker vragen stellen of een bepaalde stelling formuleren over ...iets met persoonlijker inhoud. Bijvoorbeeld: mijn uiting bij het onderwerp "Scheiden en (her)Trouwen. Wat meer durf om over jezelf iets te vertellen...ook al zijn het misschien geen leuke ervaringen maar toch.
Het is toch niet moeilijk ook eens dingen te vertellen wat je kewetsbaar maakt? Deze site is vol van erbarmen op Christelijke Basis! Kom op dan! Hang je "vuile" was hier ook maar buiten. Ik scháám mij daar niet voor! Oke...men hoeft ook niet hun hele hébben en houwen te openbaren!

Ja..op je Profiel kun je ook van alles neer zetten. Maar het staat daar allemaal zo kort en bondig met een strak en stramme stijfheid. Nog af
gezien van de vraag wat wáár is of...niét waar! Nou...ik ben benieuwd of ik wéér gebombardeerd word met prikkelende reacties op dit topic. Smiley die vol vragen zit

Verbeter de wereld, begin bij jezelf... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 00:59

CHATULIEM619 schreef:
Ik begrijp deze discussie niet zo goed. Als je samen bent, deel je toch alles met elkaar? Tenminste, zo had ik het wel ervaren. Openheid is vanzelf aanwezig, omdat je toch werkelijk in elke vezel met elkaar verbonden bent?

Ja. daar heb je wel een punt Chat, zoals de titel hier aangeeft gaat het hier om je partner, ik doelde misschien meer op de tijd daarvoor, de tijd dat je elkaar net begint te leren kennen, dat lijkt me wat voorzichtiger omdat je relatie nog zo pril is.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SUSANNAH475
Ga naar pagina Vorige 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 71 Volgende
Pagina 26 van 71