ChristianMatch

Forum

Berichten van GRACE585
Ga naar pagina Vorige 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 49 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GRACE585
Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 10:25
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

MARISKA601 schreef:
het is geen DINSdag maar REGENdag.

nee maris hier is het droog Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
wel bewolkt en winderig Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 18:28
BerichtOnderwerp: wie gaat er (MISSCHIEN) mee naar EVA

ik ken een journaliste en kollumschrijfster van eva dus zal eerst eens bij haar informeren van het hoe en wat?
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 18:22
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

mijn mooiste moment was bij de revalidatiearts die vertelde dat mijn dochtertje stabiel was gebleven en dat ze zeer tevreden was en dat Dominique dus niet in een nachtspalk hoeft met haar benen
dat haar terugslag van de vorige x waarschijnlijk gedeeltelijk de invloed was van haar groeispurt
ook de uitslag van haar heupfoto's was perfect.

en ook de reactie van mijn dochter voor we naar de dokter gingen;nl;
ze vroeg zou God iets speciaals met mij voorhebben dat Hij toegelaten heeft dat ik een spierziekte heb,misschien voor andere mensen als getuigenis???Want God kan alles dus ook mij genezen
kijk dat noem ik nu vertrouwen hebben als een kind.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 14:08
BerichtOnderwerp: Waarom op zondag naar de kerk?

LEPELTJE037 schreef:
Nog even dit...

Misschien ben ik hier en daar wat fel in m'n bewoordingen geweest.
Mogelijk dat ik mensen heb gekrenkt.
Das is nooit de bedoeling geweest van dit hele onderwerp.

Al gauw ging het 'off-topic' door de mensen in de medische sector te bekritiseren.

Datgene wat ik heb gezegd, daar sta ik nog steeds achter.
maar wellicht was het niet de juiste timing en de plaats om zo fel te zijn in m'n bewoordingen.

Aan degene die zich dan ook gekwetst voelen door mijn woorden, daar wil ik bij deze m'n excuses voor maken.

Vooralsnog hoop ik met dit onderwerp mensen aan het denken te mogen zetten, aangaande Gods heiligheid.

Net als God serieus met ons is, dienen we God ook serieus te nemen., in alle facetten.

excusses aanvaard
maar ik denk dat wij niet minder serieus zijn met Gods woord lepeltje
ik denk dat het er gewoon meer omgaat hoe je in het leven staat en dan denk ik bv aan het voorbeeld van de barmhartige sammaritaan terwijl de andere wettisch dachten ivm onreinheid en sabbath etc.
vandaar dat ik het verlossingswerk van Christus dan als mijn bevrijding zie ,niets als excuus maar als extra dimensie
ik ben niet Joods van oorsprong,ik ben een christen die ge-ent is op de stam.Denk dat God naar onze vruchten van het leven kijkt niet of we precies de wet houden want dat kan niemand .
kijk maar hoe Jezus tegen de farizeeers tekeer ging en die deden alles volgens de regels dachten ze.
lofoffers zeggen meer dan slachtoffers etc etc etc.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 13:06

LEPELTJE037 schreef:
Ik ben niet degene geweest die het woord 'zonde' met dit alles in de mond heb genomen.
Het gaat me meer om de kwestie van, in hoeverre je bereid bent te doen wat God van je vraagt... Hoe heilig is datgene wat door God geheiligd is?

Ik proef overal excuses, om je niet persé te hoeven houden aan de dingen die door God heilig zijn gemaakt.

Maar ja, nu je het er dan wel over hebt... God heeft voor een bepaalde reden de zevende dag ingesteld als rustdag... Heb je lak aan die redenen, dan leidt dat inderdaad tot zonde en mis je dus het doel, waarvoor God iets heeft ingesteld.

het was jijzelf die de mensen over 1 kam scheerde lepeltje en zei dat de mensen in de zorg sch... hebben aan Gods heilige dag,
daarnaast zijn wij allen ook nog eens gebonden wat de regering in een land als regel steld en hier heeft men dus de regel dat men in princiepe zondag vrij heeft.uitzonderingen daargelaten iv m het soort werk dat men heeft.
de meeste kerkdiensten zijn hier dan ook idd op zondag .
daarnaast mijn vraag zijn wij dan verantwoordelijk voor wat onze verre voorouders ingesteld hebben cq regeringen/koningen.ook die regeringen zijn daar geplaatst,wij kunnen dit dus niet meer terugdraaien denk ik.
ik denk dat je dan niet mag stellen dat al die mensen dus hun doel in God gaan missen,denk dat je dan nl voorbijgaat aan het reddings doel van Jezus Christus.
en ik zeg dit zeker niet als excuses,want ik neem dit zeker heel serieus.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 11:06

LEPELTJE037 schreef:
Ik heb ook nog wat gezegd, over wanneer iedereen Gods rustdag hield en er dan ook nog mensen in het ziekenhuis liggen...

Dus toch beter lezen... Knipoog smiley

als jou kleine meis in het water valt en vezuipt op een heilige rustdag mag niemand haar redden want je je mag geen schijnt hebben (om jou woorden te gebruiken )om op Gosd rustdag iets te doen want reddend zwemmen is ook een vorm van werk
misschien beter de bijbel lezen lepeltje
sorry vond je erg kort door de4 bocht
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 09:30
BerichtOnderwerp: Onbegrijpelijke - koranverbranding

PIETER649 schreef:
Dan zou ik het nieuws maar es wat beter bijhouden, bijbelverbrandingen zijn zoooo dagelijkse kost geworden dat het het nieuws vaak geeneens haalt.
Maar afgelopen week heb ik minimaal 5 incidenten gezien.

Waarom behandelen we hier in het westen nou niet eens gewoon een week lang de moslims hier zoals de christenen daar behandeld worden??
1 weekje maar....

ben het bijna met je eens pieter
men beseft idd niet wat er naar de christenen toe gebeurt idd ook volop bijbelverbrandingen en hoe vaak zijn hun kerken niet in de fik gezet in moslim landen
vele christenen die om hun geloof in gevangenissen zitten en mishandeld/gemarteld worden
we hebben nog heel wat te leren hoe men met elkaar omgaat maar we hoeven idd niet alles te accepteren.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 september 2010, 20:55
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 37 jaar met pleegdochter
erika129 36 jaar
grace 585 54 jaar
muischje
susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
hechas020 48 jaar
marianne 129 49 jaar (evt met kinderen)
thabitha338 49 jaar
angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD)
katja065 "honderd" jaar met introducee
annette 965 49 jaar
wadriaan 54 jaar
eveline482 55 jaar

billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud)
MarcoWaal200 39 jaar zonder kinderen) 3 plaatsen Omg. Sliedrecht A15
herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen
yes356 45 jaar
frank627 46 jaar
william521 39 jaar
roel350 42 jaar

14 dames en 9 heren dus....

het zou fijn zijn als jullie allemaal een prikbordje zouden willen plaatsen, en op het laatste bericht reageren, anders bestaat de kans dat er namen van de lijst raken, namelijk!
overigens begint het lijstje weer prettig te groeien!
wie wil er nog meer mee? you're welcome!

.

Laatst aangepast door
GRACE585
op vrijdag 10 september 2010, 20:58
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 10:44
BerichtOnderwerp: Aanrader voor mensen met huwelijksproblemen of relatie...

kon de film door oude pc ff niet bekijken maar afgaande op voorgaande stukjes ;hebben we 40 stappen nodig voor een relatie/huwelijk of een relatie/huwelijk te redden????
denk dat we beter samen naar Jezus kunnen gaan.
knieologie doen als echtpaar Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 10:36
BerichtOnderwerp: kromme kinderbabbeltjes

vriendin komt op vakantie iemand tegen met syndroom van tourette die konstand in iedere zin aan het schelden en vloeken was ,dus zij legt aan haar kinderen uit dat die mevr.beetje ziek in haar hoofd is.
zegt haar jongste van 5 ; als jij boos bent mam ben jij dan ook beetje ziek in je hoofd??? Geschokte, onthutste smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 21:46
BerichtOnderwerp: kromme kinderbabbeltjes

mijn zoontje moest na het douchen dus schoon ondergoed aan;zegt ie mam waar heb je mijn VERSE onderbroek gelegd Clown smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op woensdag 8 september 2010, 21:47
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 11:11

MARIJAN072 schreef:
Had ik maar een keer een stalker, dan heb je nog iets. Twijfelende smiley Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley

nou bezint eer gij begint marijanne Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 17:03
BerichtOnderwerp: Van ruilen komt huilen?

LEANNE226 schreef:
Ik heb beeeeeeeeeergen kleding over van mijn winkeltje,voor ik het in de kledingcontainer gooi wil ik even peilen of er hier misschien belangstelling voor is?

Het merendeel is gedragen kleding,winter en zomer,jongens en meisjes,vele maten,meest bovenkleding maar ook broeken en jassen,maillots,pyama's etc.Alles is netjes.
Een gedeelte is nieuwe kleding,restant van deze zomer.

Ik kan pakketten maken.......laat maar weten of er belangstelling is,dan ga ik inventariseren en zal ik het hier plaatsen

ik heb interresse,ik mail je wel ff
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 16:57
BerichtOnderwerp: Gezocht: Sjouwers m/v

HANNAH810 schreef:
nee, zinga; het bed erin
en grace aan de trekhaak, snap dat nou toch!!

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 14:17
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
dat onze cross weg is
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 14:15

TESSYBEAR731 schreef:
Toen ik vanmorgen constateerde dat de nieuwe woning nog steeds niet verhuurklaar is, ondanks dat ik al ruim een week bezig ben om dat duidelijk te maken!

En ik nu dus heel bang ben dat de sleutel nog later zal gaan komen... Boze smiley

idd heel erg balen,hoop en bid dat je em gauw krijgt
sterkte en suc6 Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 14:09

ERIKA129 schreef:
Ik wil een laken zakdoek is te klein crossie weg Huilende smiley, smiley in tranen
En ook Billy is weg Huilende smiley, smiley in tranen

geff mij ook maar laken Geschokte, onthutste smiley
ik huil ff mee Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 14:03
BerichtOnderwerp: Hij zal zittend,het zilver smeltend en reinigend

We are all going thru that fire at one point in our lives or the other…….. only to be refined as pure silver

Malachi 3:3
\\\" He will sit as a refiner and purifier of silver...\\\"

Amen

This verse puzzled some women in a Bible study and they wondered what this statement meant about the character and nature of God.
One of the women offered to find out the process of refining silver and get back to the group at their next Bible Study.
That week, the woman called a silversmith and made an appointment to watch him at work. She didn\\\'t mention anything about the reason for her interest beyond her curiosity about the process of refining
Silver.
As she watched the silversmith, he held a piece of silver over the fire and let it heat up. He explained that in refining silver, one needed to hold the silver in the middle of the fire where the flames were hottest as to burn away all the impurities.
The woman thought about God holding us in such a hot spot; then she thought again about the verse that says: \\\"He sits as a refiner and purifier of silver.\\\" She asked the silversmith if it was true that he had to sit there in front of the fire the whole time the silver was being refined.
The man answered that yes, he not only had to sit there holding the silver, but he had to keep his eyes on the silver the entire time it was in the fire. If the silver was left a moment too long in the flames, it would be destroyed.
The woman was silent for a moment. Then she asked the silversmith, \\\"How do you know when the silver is fully refined?\\\"
He smiled at her and answered, \\\"Oh, that\\\'s easy -- when I see my image in it.\\\" If today you are feeling the heat of the fire, remember that God has his eye on you and will keep watching you until He sees His image in you.

This very moment, someone needs to know that God is watching over them. And, whatever they\\\'re going through, they\\\'ll be a better person in the end.

\\\"A friend is someone who reaches for your hand and touches your heart\\\"

--------------------------------------------------------------------------------
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 11:27
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

ERIKA129 schreef:
vergeet de lente uitjes niet he das drie Knipoog smiley

en de rode uitjes ; das 4 Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 09:07
BerichtOnderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox

RENSKE067 schreef:
dat was mij ook opgevallen Knipoog smiley

goeie morgen renske Kussende smiley

ik groet jou altijd Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 09:05

RENSKE067 schreef:
lekker
wat hebben we bij de koffie vandaag?

koekje erbij??? Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 08:57

.nl

Laatst aangepast door
GRACE585
op dinsdag 7 september 2010, 09:02
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 08:52

een mooi moment was dat de mama van een schoolvriend aanbod om de kids met de auto naar school te brengen Kussende smiley
want het regende en onweerde vreselijk hard.
ik blij dat ik thuis en binnen kon blijven Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 19:33
BerichtOnderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox

mensen wat doen we toch weer lekker moeilijk
gewoon in de room gaan waar je je lekker voelt en als het niet aanstaat kan je zelf ervoor kiezen ff te gaan of naar een andere lobby te gaan.
heb ik ook wel gedaan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 13:26

HANNAH810 schreef:
doe mij maar dropsleutels en kippeboutjes.........daar heb ik meer verstand van.....

ja ook heerlijk hoor hannah Kwijlende smiley

alleeen niet zo gezond voor mijn lijn Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 13:24

dat na 6 weken vakantie de wekker weer om 7 uur afging Slapende smiley en we weer in het gareel moeten. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 13:21

de rust in huis nadat de 1e schooldag weer aan de gang is. Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 13:19
BerichtOnderwerp: Den Bosch

KATJA065 schreef:
wordt Gefrustreerde smiley verwijderd van agenda.

???????????????????? wilde net vragen welke datum??????????
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 13:18

MARIJAN072 schreef:
Wat voor dingen dan Smiley die vol vragen zit Sorry Pieter, maar ik kan me er geen voorstelling bij maken. Twijfelende smiley

moet je toch wat technischer worden marijan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

zijn waarschijnlijk het soort schroefjes(boutjes dat je wel in kan schroeven maar niet meer eruit doordat de draaikop maar aan 1 kant houvast geeft.
als ik het mis heb horen we dit vast van pieter

gracie die ook wel beetje technisch onderlegt is Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585 (68)

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 22:23

AANGEBODEN
een ikea hoogslaper model gulliver (zonder matras)
matrasmaat 90x200
totale hoogte ongeveer 180
kleur metalic grijs met midden/donkerblauw
de hoogslaper bevat onder het slaapgedeelte een groot bureau.

ruilen tegen een bos bloemen of een fles wijn Knipoog smiley

ik hoor wel wie interresse heeft;mail me maar
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van GRACE585
Ga naar pagina Vorige 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 49 Volgende
Pagina 26 van 49