Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 09:47
Onderwerp: Je kunt vertrouwen op God - ervaar je dat?
|
|
|
De rode draad die door mijn leven loopt, is wel de draad van God! Al begrijp ik zelf niet altijd, ik weet wel dat God mij steeds weer doorheen leidt! Ik vertrouw op God ,met mijn hart en ziel! Zonder Hem ben ik niets.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 00:30
Onderwerp: De klik...
|
|
|
MARITIME853 schreef: | De ware klik ervaar ik alleen bij iemand onder ogen en bij samen zijn. Via de statische weg zegt een "klik" niks. |
Soms chat je met iemand al een poosje en je denkt wat een leuke persoon die zo schrijft! En dan kom je de persoon in het live tegen en dan merkt ik vaak dat ze toch heel anders zijn!
net als Maritime schrijft, in echt is veel beterder, in de ogen van de ander kijken! dan voel je pas de klik!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 12:17
Onderwerp: Angst om lief te hebben
|
|
|
Waar liefde is, kan geen angst bestaan.
In de liefde is geen angst, maar de volmaakte liefde drijft de angst juist uit. Angst houdt verband met straf. Als het goed zit tussen jou en je Vader, hoef je niet meer bang te zijn voor straf. Immers, Jezus heeft die straf gedragen...
Ja maar ik ben bang om gekwetst te worden. God zegt: kom eerst bij Mij, leer eerst Mij lief te hebben, dan zal ik je wonden genezen.
Ja maar hoe weet ik of ik die volgende man / vrouw zal kunnen vertrouwen? God zegt: vertrouw Mij, en blijf ALTIJD in Mijn liefde, dan zal Ik je de weg wijzen die je moet gaan.
Ja maar ik ben TE gekwetst om lief te hebben. God zegt: Juist door lief te hebben, zul je genezing ontvangen. Vertrouw maar op Mij.
Is het niet de allergrootste uitdaging voor iedereen om je naaste lief te hebben, vanuit de veilige relatie die je met God mag hebben?
wat mooi Roady en zo herkenbaar......! Steeds zeg ik dapper, ik wil geen vriend , ik ben nog niet aan toe aan een relatie, diep binnen in mij verlang ik naar een relatie weer...... Alleen ik ben zo bang, bang om weer zo diepe liefde , de liefde die zo mooi is en als dat weer zo eindigt in die diepe pijn! Weer die mes steek voelen in mijn hart die zo verscheurde, iemand loslaten die je zo lief heb! Dan zou ik liever zo blijven leven, dan maar geen diepe liefde meer en dan maar gewoon stoer zijn..................! Want bij God voel ik veilig en ik kan dan zo wel weer verder.............. alleen ik ben geen mens, geen vrouw om alleen te zijn, mijn hart is groot er zit zoveel liefde in mijn hart. Ik wil het zo graag delen en gewoon samen zijn met mijn geliefde ooit.......! God zegt: Juist door lief te hebben, zul je genezing ontvangen. Vertrouw maar op Mij.
Ik dank U Here dat U de woorden in deze man legde om hier neer te zetten dat wij dit mogen lezen De woorden van liefde De woorden van U Och Ik dank U Amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 10:44
Onderwerp: Het mannenhart
|
|
|
De vrouwenhart is rechtvaardigheid, zij overziet alles en zorgt voor haar gezin! Ze is heel scherpzinnig. De mannen hart is barmhartigheid, de man zorgt dat er vrede zal zijn en harmonie in het gezin. Ook in de familie, buren...........om de gezin heen!
Joodse wijsheid
Zo zie je maar weer, we hebben elkaar gewoon nodig, aanvulbaar voor elkaar......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 10:37
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Jaaaaaaa, vriendin jarig, dus net de deur versierd...............en ze zal eerst moeten verbouwen om weer naar binnen te komen............. Vanavond feestjeeeeeeee Zaterdag maar eens goed uitgebreid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 08:55
Onderwerp: Pesten...
|
|
|
KEITH722 schreef: | oh valt wel mee hoor anna, ik weet wie het zeggen en als ik zeg: met m'n hande is dat ook voor een gedeelte >overdrachtelijk< bedoeld, net zoals ik zou zegge een ikea meubeltje (dat ik nooit koop) in elkaar te hebben geschroefd zo'n meubeltje is al geprefabriceerd, dan heb je het niet zelf gemaakt en zo maar alleen in elkaar gezet
btw het pianostuk heb ik wel helemaal zelf uit mn hoofd geleerd! daar is niks geen ikea bij
by the way, de warme chocola en appelpunt zijn hatstikke goedkoop bij de ikea in groningen, maar 2,20 euro! yum! a | Zijn wel leuke meubeltjes van ikea, niks mis ernee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 januari 2013, 20:11
|
|
|
ja een echte emancipeerde vrouw ben ik zeg..........ff de tafel in elkaar gezet, na lang puzzelen iets gevonden dat het mooi op elektrische schroefboor de bouten kan vastzetten........de aanhouder wint
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 januari 2013, 09:58
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
ik ben blij met mezelf................................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 januari 2013, 01:21
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
dat vandaag wel een bijzondere dag is zoveel bijzondere dingen gebeuren vandaag en dat ik helemaal ondersteboven ervan bent
wel leuk hoor............................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 januari 2013, 01:13
Onderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
|
|
|
Och ik was eerst ook zo terug houdend, als je niet probeert zal je blijven in dat ene kleine hoekje de angst hoekje! En angst is een slechte raadgever
gewoon proberen en luistert naar je hart die zal je voelen als het goed voelt en de rest komt vanzelf wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 19:45
|
|
|
opdrachtje binnen gekregen kunstzijde bloem corsage maken en zo leuke compliment
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 19:24
Onderwerp: stil alleen
|
|
|
heel mooi geschreven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 10:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een uitslag van het ziekenhuis krijgen..die positief is!!!! |
sterkte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 10:45
Onderwerp: Het weer
|
|
|
spelende kinderen in de sneeuw schreeuwend van pret de fietsende mensen mopperend over de weg de auto's voorzichtig op de weg en ik , ik kijk door het raam mooi witte wereldje kachel aan en ik blijft maar mooi lekker thuis!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 10:41
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
FRANKT627 schreef: | In het voorjaar mag je hier ook wat komen doen...ik heb nog een heg die een flinke beurt nodig heeft...begin alvast nu maar te bidden voor energie... |
het zit wel in je maag met die heg zeg................!
kan je niet beter een oproepje plaatsen
speciaal voor de dames, wie mij (frank) komt helpen met de heg, die mag allemaal mee met wokken.................... bijv
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 10:37
Onderwerp: HEBBEN WOORDEN KRACHT ?
|
|
|
ALTJE848 schreef: | En het blijft daar dan niet bij wat jij los laat vult de HEER weer in en dat is veel mooier dan we ons kunnen bedenken. Of je hebt rust vrede in je hart dat is al fijn maar het kan ook zijn dat jij je zelf belemmerd voor andere openingen die veel mer te bieden hebben waar je van groeit en dat is wat de HEER ook van ons wil dat wat in overeenstemming is met Hem als iets niet goed aanvoelt is dat zo en mag je een keuze maken wat je er mee doet , maar soms is breken helen , want dan kan de HEER de vaas waar HIJ mee bezig is zo mooi vormen en die vaas ben je zelf tijd met Hem en dingen uit de weg ruimen dat is genezing heling en vrijheid dat is leven.
Groet Anita |
Lief van jou , dankje wel Anita God zegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 10:27
Onderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Tis maar net waar zij dat ding voor gaat gebruiken |
voor de appeltaart deeg.....?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 22:27
|
|
|
ALTJE848 schreef: | (Grapje hoor) maar je doet het goed gewoon net als emoticons een muurtje er tussen zetten maar dan niet blijven bonken maar je omdraaien en weglopen zegt toch genoeg ?? Dan ben je er wel van af maar ook volhouden dan en niet de muur afbreken of een gat er in maken want dan is de kans weer groot dat er een opening is die je niet wil .
Groet Anita |
KLopt is ook veel beter, omdraaien weg gaan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 22:23
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
JOL252 schreef: | Je weet pas echt dat je aan de beurt bent als je moeder tegen je zegt: maar jij bent ook de jongste niet meer. |
au
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 22:18
Onderwerp: Boos!
|
|
|
Niet wat hij/zij heeft, maakt een mens rijk,
maar wie hij/zij is!
spreuken 13:7
Sommige stellen zich rijk aan, terwijl zij in het geheel niet hebben;
Anderen houden zich arm bij veel bezit
(Bijdehandboekje)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 11:45
|
|
|
Aan het bijkomen, Iets gegeten, waar ik niet tegen kan, slechte nacht gehad! Mijn maag is er nog overstuur ervan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 11:00
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Soms heel soms, en betrekkelijk weinig, maar het komt voor, niet zo veel dat wel kunnen ook negatieve woorden, opbouwend zijn. Het is hem maar net, een goed verstaander heeft een half woord nodig, als is,of klinkt het negatief, kan je het zelf positief afhandelen |
De positieve is, je zie direkt wie die persoon is .......... De negatieve is, ik kan er niet goed van af komen...nu!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op maandag 14 januari 2013, 11:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 januari 2013, 14:22
|
|
|
woorden hebben kracht helaas negatieve woorden hebben ook kracht ze breken je af..........................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 januari 2013, 14:21
|
|
|
ff frisse neus halen, in het zonnetje , frisse weer.................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 januari 2013, 14:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Geen wind, niet echt koud...ik heb met Floshke lang buiten gezeten...genoten, gebeden, gelachen...en dat alles in de stilte...een echt contemplatief leven... |
wel een rustig leven.....................zullen velen jaloers op jou zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 januari 2013, 14:19
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
en vanavond gaan wij ............ samen met dochter en schoonzoon en zijn moeder
wordt vervolgd........
nee het was niet wokken, wel lekker chinezen........
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op maandag 14 januari 2013, 00:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 januari 2013, 14:14
|
|
|
ROOS575 schreef: | Precies, maar 'k ga morgen die ramen maar gauw gaan zemen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 januari 2013, 12:41
Onderwerp: Henk van Zon - Duistere ondertonen van de popmuziek
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | ik heb onlangs nog een dubbel-elpee gekocht, het laatste album van Donald Fagen. op transparant vinyl.
balen: de naald van mijn platenspeler stond achterstevoren gebogen in z'n houder, dus moet ik eerst een nieuwe naald kopen à €30. |
zou het ook niet met een stopnaald kunnen.....................
|
|
Naar boven |
|
|