ChristianMatch

Forum

Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 10:21
BerichtOnderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!

SHANITA130 schreef:
Hai Gerrit :)

Ik vind je stuk erg duidelijk!

Ik heb een vraag over de tweede alinea. Daar snap ik dit stukje niet van:

Bedoel je met 'de kop', de eerste bijdrage waarmee je dit onderwerp begon?

En deze zin: 'maar als ik bubbel bemand zou zijn....dat moet natuurlijk, denk ik, zijn, 'dubbel bemand'. En bedoel je daar dan mee, met 'dubbel bemand', dat je zeg maar met twee vrouwen date, of met 2 vrouwen een vriendschap hebt?
Dat dan 'het vlees' het zou winnen?

Ja, dit zijn oprechte vragen.

Alvast bedankt voor de antwoord(en)!!!

ps: nu, enkele minuten later denk ik het te snappen: je bedoelt met 'dubbel bemand', dat je gewoon met zijn tweeën bent, dus een vriendin hebt....

Dubbel bemand, is misschien een beetje vreemde uitdrukking, als ik met zijn twee zou zijn, en dat ben ik niet, anders zou ik hier een soort van bigamie gaan plegen.
En dat mag ook nie............ en dan nog, ik heb al moeite er één te ringen, laat staan meerdere.............. Boze smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op woensdag 16 januari 2013, 10:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 09:52

CORNE927 schreef:
Gerrit, je bent wel wat angstig hoor...leef! Elke dag is er weer 1 minder dat je dit kunt doen. En ja, pijn hoort erbij, maar geluk ook. Aan jou en je partner de eer er samen het beste van te maken en de moeilijke tijden te trotseren en de fijne tijden te genieten. Inge verwoordde het goed, een wijze vrouw, helaas bezet voor je, maar er zijn er meer. Zoekt....en Gij zult vinden!

Enne...afdrogen? Als je het een uurtje laat staan...is het al droog he.

Angstig is wel en groot woord hoor Corne, en of ik voorheen angstig was?!
De gedachte, en uiteindelijk noem ik het valse voorzichtigheid, zoals ik in het verleden Christelijk ben opgevoed.
Geen valse opvoeding van mijn ouders hoor, maar meer de misleiding die de kerk (algemeen) heeft gebracht, binnen het huwelijk, of over het huwelijk.
Ze hebben er, naar mijn gevoel, een kerkelijke afhankelijkheid van gemaakt, die vroeger nog wel eens werd misbruikt.
En niet alleen de kerk, maar ook de gemeente algemeen, en uiteindelijk is dat bij die laatste nog steeds zo.
Ik zie het als één grote centen afhankelijke mogendheid die als enigste
twee profijt hebben, van het a) binden en b) ontbinden van een huwelijk.

En wat de kop betreft?!
Hoop ik wel, dat ik altijd mijn hoofd er bij te houden, mijn huidige positie is in deze momenteel, wel erg makkelijk van oordeel.
Maar ik geloof ook wel, dat als ik bubbel bemand zou zijn, het vlees het zou winnen.
Maar wel met die gedachte, dat het menselijkerwijs emotioneel goed is.
En of er ooit nog een kerk of gemeente huis aan te pas komen, ja, daar zijn er nog al tijd twee die daar over beslissen, en niet één alleen.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 07:18

CORNE927 schreef:
Gerrit, je bent wel wat angstig hoor...leef! Elke dag is er weer 1 minder dat je dit kunt doen. En ja, pijn hoort erbij, maar geluk ook. Aan jou en je partner de eer er samen het beste van te maken en de moeilijke tijden te trotseren en de fijne tijden te genieten. Inge verwoordde het goed, een wijze vrouw, helaas bezet voor je, maar er zijn er meer. Zoekt....en Gij zult vinden!

Enne...afdrogen? Als je het een uurtje laat staan...is het al droog he.

Nee, maar dat heeft meer te maken met mijn schrijfwijzen Gefrustreerde smiley ik heb geen relatie Huilende smiley, smiley in tranen
Dus helaas, afwassen al 30 jaar op mun uppie Woedende smiley bij mij zetten ze al na een paar maanden op een rennen Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op woensdag 16 januari 2013, 07:19
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 23:42

INGE721 schreef:
Ik herken het probleem heel goed.
Ik had in mijn profiel gezet dat ik een man zocht die mijn hart wilde veroveren en gelukkig heeft mijn lief dat gedaan.
Een huwelijk is echter zoveel meer dan alleen 1 vleessch te zijn.
Op een gegeven moment moet je toch weer boodschappen doen en de was wegwerken, niet waar?
Het samen toegroeien naar een relatie in 1 huis kan mi.i. Niet zonder een gezonde periode van elkaar leren kennen.
Maw: het is een stuk makkelijker om het vleessch te delen dan te bepalen welke pannenset je gaat gebruiken in de nieuwe keuken en welke meubels(lees herinneringen) je wegdoet of perse wilt bewaren.

Zorg er gewoon eerst voor dat je het fijn hebt samen, dat je kunt praten met elkaar. Waarom al die haast? Als het meezit heb je nog jaren te leven met elkaar. Geniet gewoon van het gewone en neem lekker de tijd om ouderwets verkering te hebben met elkaar.
Dan leer je vanzelf de binnenkant van elkaars hart kennen.

Eerlijk gezegd zat mijn laatste opmerking, meer in de richting van, en geen vlees en geen hart.
Maar meer de vrije ongebonden zaligheden, het neutrale zonder te hoeven kiezen.
Wand waarom zou ene vrijen man, het ongeluk der zwaar beproefden slavenjuk op zich nemen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Maar ja alleen den afwas bewerken is ook niet alles, per slot van rekening moet er ook afgedroogd worden Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 20:18
BerichtOnderwerp: Wat vind jij het belangrijkste van een vriendschap?

STEENTJE178 schreef:
Zieke smiley ..... ik hoop toch echt een volledige hand terug te krijgen, als ik een hand geef. Geen losse onderdelen Kotsende smiley
ach, een terug gegeven paard kijk je niet in de bek Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 20:02
BerichtOnderwerp: Wat vind jij het belangrijkste van een vriendschap?

Wat ik het belangrijkste vind van vriendschap Smiley die vol vragen zit dat als ik een hand geef, ook weer 3 vingers, een duim, en een pink terug krijg Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 12:22
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

MIEKE364 schreef:
[i]winteromelet, makkelijk en toch voedzaam voor twee personen:
- roerbakken in olijfolie met een stuk roomboter erbij:
- ui, halve paprika, handvol champignons, handvol gehalveerde spruitjes (kleintjes, die zijn zoet), winterwortel in plakken, stukjes pompoen, handvol boerenkool, knoflook.
- drie eitjes natuurlijk van kipjes met buitenuitloop en speelgoed (hooibalen en zo), en heeeel veel ruimte en leuke nesten, - ok ik draaf door - met een scheutje melk loskloppen en bakken in olijfolie.
- Neem een groot bord en leg de omelet erop leg er plakken kaas op en bedek de helft van de omelet met de groenten, kruiden naar smaak - probeer eens kerrie.
Omelet half over de groenten klappen, zout en peper op strooien.
- Donkerbruin brood besmeren en beleggen met een punt van de omelet, glas biologische melk erbij.
- Smikkelen maar.
-Niet romantisch ok maar wel lekker voor een weekendlunch of snelle avondmaaltijd. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

3 jaar en een week later Geschokte, onthutste smiley geweun pankeekjes uit grootmoeders tijd Gefrustreerde smiley
eigenlijk met honig van 3 jaar trug Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 11:14

JOANNIE702 schreef:
voor de appeltaart deeg.....?

Gelukkig Lachende smiley zit ik nog tussen vlees en hart Gefrustreerde smiley en kan ik nog vrij Verlegen lachende smiley mijn weg vervolgen, zonder 112 te bellen Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 09:55

TESSYBEAR731 schreef:
Zelfs vrouwen mét deegroller kunnen best heel leuk zijn, Gerrit. Maar je moet ze wel een kans willen geven natuurlijk Knipoog smiley

Tess, heeft ook een deegroller in de la liggen.

Tis maar net waar zij dat ding voor gaat gebruiken Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 09:46
BerichtOnderwerp: Het weer

FRANKT627 schreef:
ik heb teveel merels voor een voederhuisje...ik heb de 2 tuintafels tegen elkaar geschoven en daar hun brokjes gelegd...ze schuilen nu ook voor de sneeuw

Sohee, slimme brokjes Frank Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 08:37

GERRIT084 schreef:
Hier benne ze al lekker aan ut skieen en langlaufen Clown smiley , em me kinderen hebben al een reuze sneeuwpop gemaakt Gefrustreerde smiley en net zijn ze met hun moeder en de slede weg gegaan Slapende smiley zzzzzzzzzzzzzz

En het enige wat op waarheid is berust Geschokte, onthutste smiley is die klootte sneeuw Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 08:30
BerichtOnderwerp: De klik...

TESSYBEAR731 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ... De klik afzetten?... Of je date afzetten?... Geschokte, onthutste smiley

Jaha, soms heeft de één hem wel Verliefde smiley en de ander niet Geschokte, onthutste smiley en dan moet de één hem weer af/uitzetten Gefrustreerde smiley en das best moekelijk Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 23:23

MARIANNE338 schreef:
hier ook nog geen sneeuw te bekennen..gelukkig!

Hier benne ze al lekker aan ut skieen en langlaufen Clown smiley , em me kinderen hebben al een reuze sneeuwpop gemaakt Gefrustreerde smiley en net zijn ze met hun moeder en de slede weg gegaan Slapende smiley zzzzzzzzzzzzzz
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 19:02
BerichtOnderwerp: Pesten...

Pesten en, of, treiteren het is maar net hoe lang het duurt, soms heel soms, maar ook wel vaak, heel vaak, kan pesten, als het te lang gaat duren treiteren worden.
En het is aan die gene, wie gepest wordt, of het treiteren is geworden, of pesten is gebleven, zelf beoordelen, en niet een ander.
Soms heel soms, maar helaas maar al te vaak, zijn er mensen die het niet kunnen laten te lang, en soms zo dom zijn door te gaan, dat anderen ze wel eens effies af kunnen schieten maar het niet doen.
En als dan die gene die het doen het wel mee vinden vallen, ook heeel Lachende smiley blij zijn als daar door een bannetje krijgen, en achteraf niet zitten te Huilende smiley, smiley in tranen janken.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 12:44
BerichtOnderwerp: De wet is enkel geschreven in een hart van een bekeerde...

ROOS575 schreef:
Even voor de duidelijkheid:
1. er is geen stands verschil tussen rassen
2. er is inderdaad ook veel rottigheid gekomen in de wereld toen de 'blanke' bevolking over de wereldzee ging (denk aan de alcohol, slavenhandel enz)
3. ik vind dat er ook goede dingen verspreid zijn, zoals opbouw van economie. Simpel omdat daar toen de kennis niet voor was, structuur van de 'leiding' en de vele oorlogen. (overigens is dat soms helaas nog zo)

Wat ik alleen duidelijk wilde maken dat er indertijd ook veel mensen door allerlei overheidsmaatregelen een nieuw vaderland gingen zoeken. Om daar een eerlijk stuk brood te verdienen.
Dat er ook fouten gemaakt zijn geef ik volmondig toe! Waar niet? Net of wij in Nederland altijd van die lekkertjes waren!?
Je wil ook niet weten wat daar momenteel gebeurd Zieke smiley

Ach overal is het wat Huilende smiley, smiley in tranen

Nee Roosje, leuke naam eigenlijk, hoe heet je eigenlijk echt, oh daar gaat het niet over..................
Eerlijk brood, das daar nu wel, maar toen kende men dat niet eerlijk brood, broodroof dat kende die boeren weer wel.
Als de tijd is verstreken, en dat is het weer wel, vergeet men toch wel een beetje de realiteit, en dat krijg nogal snel met terug rekenen.
Maar ga je uit van de eigenlijke doelstelling, moet (mag) je uitgaan en verder rekenen, van uit de schepping naar nu.
Dan schrik je jezelf toch wel tandjes hoe alles is gegaan, na Babel, toen werd alles veel duidelijker, wat nu op het moment duidelijk word.
Dat het blanke ras zich in de loop der jaren, enig iets van derden onteigend heeft als zijnde eigendomsrecht gekaapt of gemaakt heeft
En dat kunnen wij nu eenmaal niet wegknuffellen......................
Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 12:00

ERIKA129 schreef:
Keith houd je er rekening mee dat jou gedrag ook wordt bekeken van de gesprekken??
Kan me namelijk heerinneren dat die ook niet altijd even perfect zijn!!!

Precies Erika, iets met balken en splinters toch, pot en ketel, wat u zelve is geschiet, doe dat ook bij die ander niet Gefrustreerde smiley
Het is dat jij het nu zet, ik begon al te twijfelen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 11:27

ROOS575 schreef:
Nee dat heb je mis, het zijn die mensen die daar een nieuw vaderland zochten op de eindeloze lege vlakten.
Een gedeelte sloot vrede met de plaatselijke bevolking een ander deel verpestte het...
Weet je wat er toen gebeurde? Hele volkstammen moordde groepen blanke uit!
Om dan maar niet te spreken over de Engelsen die vervolgens de overmacht kregen...

Heel klein beetje heb je wel gelijk, maar das dan ook wel een heel klein beetje, concreet heten die mensen die daar het geluk gingen zoeken, eigenlijk gewoon, gastarbeider.
Lang heel lang, heel wat jaartjes er voor, zeg maar een paar eeuwen, voor die vlaktes leeg en dor waren.
Hadden wij slimme blanke broeders Smiley die vol vragen zit het idee in ons bolletje gekregen heel grote schepen te gaan bouwen.
En met die heel grote schepen de wereld zeeen te bevaren en landen te ontdekken, en in die landen woonden negertjes. (geen discriminatie)
Die mensen die daar woonden wisten niet wat zij zagen, bleekscheterige mensjes en die daar kwamen eigenlijk ook niet.
En ze waren daar maar wat blij met spiegeltjes en kraaltjes en gaven zo het één en ander weg, voor die prullaria .
Die mensen werden toen gevangen gezet, en wereldwijd verkocht, SJEEM OON US, Zieke smiley
En toen ontstonden de kale vlaktes, waar weer later heel wat ruzies door ontstonden tussen Nederlanders Engelsen en Fransen.
Die nadat Nelson Mandela was vrijgelaten, weer werden terug gestuurd, en dah vinden gij nie eerlijk, mos nie maggen nie Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 08:18

SVEN797 schreef:
Ik denk dat Nederlandse Christenen, burgers, boeren en buitenlui niet in sprookjes geloven, en ik vind het heel jammer dat je elke Christelijke Hollander bestempeld als hufterig met een belgishe voorganger en heel vreemd dat boeren uit Zuid Africa veel liefelijker en vriendelijker zijn, is dat vriendelijk zijn tegen iedereen of alleen tegen elkaar in Zuid Africa?

wacht effe, Geschokte, onthutste smiley zijn die boeren daar niet, die schijnheilige die daar eerst de bevolking hebben uitgemoord Gefrustreerde smiley
De grond hebben geroofd van de eigenlijke bevolking, om nu het goede voorbeeld te zijn Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 22:01
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

ERIKA129 schreef:
ehhhh tja hoe moeten we dit nu plaatsen Smiley die vol vragen zit
A) jol is op en moe
B) effe een dip
c) nah denk alles bij elkaar Knipoog smiley
Kussende smiley sow mijn nichtje zou zeggen kusje erop en over Knipoog smiley

Ja dat is te zien, 2x een dicht oog Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 20:32
BerichtOnderwerp: Wat te doen aan eenzaamheid?

SHANITA130 schreef:
Hallo :)

Ik wou het eens hebben over eenzaamheid.

Ja, ik ben uit een dal geklommen, en ja, nu kom ik dingen tegen zoals 'boosheid' waar ik het al in een ander topic, wat 'boosheid' heet, over had.

Maar ja, ik kom nu, nu ik zaken wel op een rij heb, ook weet wat me te doen staat elke dag, eenzaamheid tegen.

Dat gevoel is vrij nieuw voor mij. Eerst was het zo, als ik me medicijnen maar had....en nu ik die niet meer slik, ja, komen allemaal gevoelens boven drijven...

Ja, tuurlijk heb me bezigheden, zowel alleen, als op me werk, heb enkele goede vrienden, en ja, toch, ik ontkom er dus niet aan dat ik enkele dagen per week hier alleen thuis ben.

Heeft iemand tips?

S. die nu ineens ook wel begrijpt waarom een partner.....

Bij verslavingen werkt het wel: en week planning maken, zorgen dat je continu bezig bent, of je dag invulling geeft.
Bij opstaan en naar bed gaan op vaste tijden, zorgen dat je structuur en regelmaat krijgt in je leven.
En een partner, volgens mij is dat geen optie, als die bv de kuierlatten neemt, kan je zo weer voor het zelfde probleem komen te staan.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 15:16
BerichtOnderwerp: remmen of niet?

GERRIT084 schreef:
Nou ik vind het schrijven vaak lastiger als wanneer je tegenover elkaar zit, vaak krijg je met schrijven, of lezen dat het verkeerd begrepen wordt.
Verkeerd geschreven, of gelezen, je mist de gezichtsuitdrukking en lichaamstaal.
Als je in een gesprek je eigen verspreekt, of anders bedoeld dan de ander het begrijpt, kan je jezelf corrigeren, met mail of post, ben je vaak te laat..

En af en toe, een beetje uitkijken kan geen kwaad Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 15:03
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

ROOS575 schreef:
In het kader van de pricacywetgeving is het niet toegestaan om dat hier publiekelijk neer te zetten. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Sommige dingen Gefrustreerde smiley is alleen maar humor, serieus Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 14:59
BerichtOnderwerp: slapeloosheid

ERIKA129 schreef:
Dit topic opende ik vorig jaar en toen kwamen er veel mooie en goede reacties...
Ondertussen ben ik aan het dokteren gegaan en zo op de slaappoli terecht gekomen, daar onderzoeken gehad met watjes kauwen om melatonine gehalte te meten en een slaaponderzoek...
De uitslag is dat ik totaal geen melatonine aanmaak en dat hormoon heeft een ieder nodig om in te slapen en door te slapen.. Ik heb dus wat ze noemen een in- en doorslaapstoornis!

Komt dit bij iemand bekent voor? zijn er meerderen hier met dit probleem? Ik heb nu melatonine tabletjes en slaap er wisselend op en ben doodmoe omdat mijn lichaam moet wennen aan weer te slapen Twijfelende smiley

Je moet even Googlen staat en hoop overslaapproblemen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 14:41
BerichtOnderwerp: HEBBEN WOORDEN KRACHT ?

JOANNIE702 schreef:
woorden hebben kracht
helaas negatieve woorden hebben ook kracht
ze breken je af.......................... Twijfelende smiley

Soms heel soms, en betrekkelijk weinig, maar het komt voor, niet zo veel dat wel kunnen ook negatieve woorden, opbouwend zijn.
Het is hem maar net, een goed verstaander heeft een half woord nodig, als is,of klinkt het negatief, kan je het zelf positief afhandelen Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 12:46
BerichtOnderwerp: De klik...

JOANNIE702 schreef:
de klik...............= als je verliefd voelt
de klik...............= als de ogen in elkaar weven
de klik...............=

Lachende smiley

Ja, en soms van alles een beetje, maar net niet die éne Gefrustreerde smiley Coole smiley met zonnebril en soms mag je hem ook afzetten.
Maar dat gebeurd in de regel niet he.

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zondag 13 januari 2013, 12:47
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 09:22

THOMAS968 schreef:
Onderschat het inderdaad niet. Mensen die gepest zijn of werden hebben vaak verschijnselen zoals die ook bij incestslachtoffers voorkomen.

Thomas

Precies, vertrouwen en achterdocht, en zich anders dan anderen voelen, maar gelukkig wel weten dat ze verder moeten, en niet stil blijven staan.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 23:50
BerichtOnderwerp: Henk van Zon - Duistere ondertonen van de popmuziek

... Smiley die vol vragen zit tis maar een idee, koop eens een CD Lachende smiley eigenlijk best wel vreemd, bands die nog een plaat opnemen Geschokte, onthutste smiley
Die gene die nog ergens een plaat van kopen, zijn in de regel fanatici van een bepaalde band, of verzamelaars.
En er zijn er die het doen, maar zeker niet K3, .
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 18:50

LEANNE226 schreef:
Ik hoop dat je ooit voor het hele pakket mag kiezen,je bent het waard.

Verlegen lachende smiley Bedankt Leanne, maar ik was al lang blij, en zeker bij de laatste, dat ze geen deegroller bij zich had, laat staan had, ofschoon de koekjes tegenwoordig verpakt worden verkocht.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 10:46

JOANNIE702 schreef:
idd
En dat is juist zo mooi.
Mooi geschreven ..............!!
En eigenlijk precies zo, als jou eerste reactie
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 09:46

[quote=SHANITA130]
(ik kan niet quoten)

Als ik het over we heb bedoel ik algemeen.......
En of je het leuk vindt of niet, huwen is alleen samen één vlees worden, en dat het niet makkelijk is, om je in te houden, zal ik niet zeggen.
En als ik het heb over schuldgevoel, is dat van persoonlijke aard, buitenom of God het vergeeft of niet, maar meer een persoonlijk besef.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 74 Volgende
Pagina 25 van 74