Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:55
Onderwerp: De klik...
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het regent te hard voor Floshke. Hij gaat alleen naar buiten om naar de wc te gaan...dan komt hij weer slapen.
Ik heb geen strijk meer...Alle 3 mijn shirts zijn gewassen en gestreken...en 5 sokken gestreken... |
waar is die 6-de dan??? heeft Floske die gepikt??? Of is die 5 de je reserve sok??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:49
Onderwerp: mop
|
|
|
FRANKT627 schreef: | oh, er wordt niet alleen aan de mens maar ook aan de poezen gedacht...Een goed merk dus... | yep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:45
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nog steeds zie ik die beelden...en kwam vanmiddag mijn buurvrouwtje tegen...en kon zodoende gelijk vragen naar haar broer... ZE HADDEN HEM AL ONTSLAGEN!!!!!! Te weinig personeel....ze waren woest..Nu doe je daar niets tegen, maar is het niet erg??? Eerst dachten ze dat hij het licht in BEIDE ogen moest missen... Na een bezoek aan het oogziekenhuis in R-dam...gaf dat helderheid...want met 1 oog ziet hij weer. Het andere moet hij waarschijnlijk missen... Ze kunnen echter niets doen...want alles is dik en gezwollen. Over 3 weken plastische chirurgie( zei ze) Oog de oogkas en de neusbrug zijn gebroken. En heeft hij een fikse hersenschudding....
Bovendien is hij erg down...en moedeloos.... |
je verhaal kan ik niet helemaal volgen.... ontslagen en ook in het oogziekenhuis? Waarschijnlijk gewoon doorverwezen....? Logisch dat het eerst moet genezen voordat ze operatief misschien iets kunnen.... Leve het vuurwerk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Was ik ook...maar niet met het herkauwen... | alweer strijken....... of muizen vangen van Floske?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:35
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | He he, eindelijk iemand die snapt hoe de foto bedoelt is !! Nee, wij hangen ook nooit zo op de bank en poseren ook nooit voor foto's van ons samen.
Ik wordt wel eens een beetje naar als ik de foto's van elkaar bijna wurgende mensen op forum zie die bijna wanhopig aan ons proberen te tonen hoeveel ze wel niet van elkaar houden.(ik geloof best dat ze van elkaar houden hoor, maar wat doet het ertoe of wij dat ook zien?) Dus toen we op een gezellige avond met een mede- cm-er op bezoek de zoveelste foto daarvan zagen konden we het even niet laten om uit te proberen hoe comfortabel die wurggrepen nou precies zijn |
Laat ik nou net denken dat het serieus was.... valt dàt even tegen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, ik ben boos op de AH, ik dacht er een koopje te doen. De valserikken...ik zag dat ze spacekoekjes verkochten. IK dacht dat gaat een lekker ontspannen avondje worden en eindelijk eens goed slapen...pffff, het waren gewone chocolade koekjes waar je zo hard op moest kauwen dat het net leek alsof ik een koe was...niets ontspannen en nog veel minder slapen...door de buikpijn |
Maarre... wist je niet dat koeien herkauwen?? Dus je kunt er de hele nacht druk mee zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:30
Onderwerp: mop
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Berlusconi is toch een merk van olijfolie en die andere dinges... | jazeker èn een merk kattevoer....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:18
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nee dat doet hij vast niet meer hij straalt ze in |
Nee, hij zegt dat-ie boos is op de AH, hoe moet dat nu met de potten koffie en de hapjes...??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ahum...ik had je eerst wel bij de deftige mensen en vrouwen gerekend maar underbetween heb ik iets anders ervaren... |
Jah.... had het al gehoord dat je soms last van hallucinaties heb........ Ga je nog naar de dokter of haal je het bij de AH?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oja? Ik merk er anders niet veel van...waarom komen die alleraardigste vrouwmensen dan eens niet aankloppen hier? | Waar is hier....?? Den Bosch? Hoeven? de achtertuin van Visser?? de kartonnen laptopdoos?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 22:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hoe dúrf je , om dát te zeggen tegen zo'n lieve vrouw die óók nog eens bijna 20 jaar ouder is dan jij. Schaam je! |
Ach de waarheid is hard, maar misschien had ze het íets tactiser kunnen omschrijven....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 22:45
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Je hebt groot gelijk, Visser. We wonen wel in de dunst bevolkte CM-regio maar het zijn wel deftige en brave mensen en dat vind je niet in de rest van NL...tenzij dan die hele lieve dame uit Pietenstad... | Pas maar op je woorden Frank! De alleraardigste mensen wonen inmiddels hier.... Mijn invloed doet wonderen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 18:19
Onderwerp: Vertel mij niet hoe de mens is.
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mooi kom ik daar al onderuit |
maar t verdient goed, dat heb ik wel nodig met al die uitstapjes en etentjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 18:18
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ehhhhh willen we dat ook wel dan |
Hij komt w.s. toch de eerst komende jaren in een asielzoekerscentrum...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 18:14
Onderwerp: eten in Duitsland 21 jan
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik had ook gewoon ja kunnen zeggen Chat Vragen wat iets kost is toch niet erg, t wordt pas irritant als er gevraagd gaat worden of je niet naar een ander restaurant kan omdat iemand het te duur vind. Ik weet ook graag wat iets kost voor ik erheen ga. |
Heerlijk hè? ....Chat op de kast....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 18:12
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Als ik Pieter was, zou ik nu ter plaatse uit mn vel springen!!! | Kijk, en dàt willen we nu net meemaken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 18:05
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Vandaag de laatste dingen besproken voor de bruiloft, en....
WE ZIJN IN ONDERTROUW GEGAAN
Vanaf vandaag zijn wij de bruid en bruidegom B. |
leuk Jolan!! Gefeliciteerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:02
|
|
|
Wordt het een duur etentje? tja we moeten op de kleintjes passen hè...... Mijn bolide rijd niet op water
Cootje houd niet van 'stoken' èn is een suikertante
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 12:58
Onderwerp: It's between you and God
|
|
|
INKTVIS960 schreef: | Frank.......tis......Frans. |
Dacht net dat ik Spaans moest gaan leren, blijkt het Frans te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 12:54
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hij moet Holland maar eerst 's binnen zien te komen |
jaaah was waar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 12:52
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Is het 1e punt op de agenda... | presies.... en ik ben aangenomen als notulist....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 12:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wij willen alleen meer serieuze deftige mensen... Het zal dus nog effe zoeken worden... |
Laat ik nu net binnen dìe doelgroep vallen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 12:37
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARRY942 schreef: | Vanavond een heerlijk erwtensoeppie, oerhollands en lekker met dit weer! |
lekker, ik kom eraan....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 12:29
Onderwerp: Trouwen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | en vergeet de muilkorf niet... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 09:58
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Cootje. Maar gaat hij dan door voor de volgende ronde of de hoofdprijs????????? |
Volgende ronde, totaal zijn er 7. Dus de hoofdprijs is afhankelijk van de prestaties.
Wat dat is bespreken we op het opvoedingsvanvrouwtotvrouwbespreekdinges
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 09:48
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | We wachten nog op een "JA!!" van Willemijn..... |
Heeee een feest in het vooruitzicht! De kosten voor de 17e zijn dan ook gelijk opgelost!!! Ik wil wel voor getuigen spelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 09:43
Onderwerp: Het weer
|
|
|
regen en wind. en cootje moet zoveel doen vandaag..... hopelijk smelt ik niet...
|
|
Naar boven |
|
|