Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 04:55
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Neem je vannacht Frank mee dan is tie zo moe dat tie morgen slaapt en heb jij aanspraak |
goed plan, maar hij durft niet...en na de rit naar de pn die hij niet kon vinden.....gaat hij helemaal niet meer van huis weg..... Misschien dat Marsjg hem kan brengen.....heb ik 2 x zoveel aansprak....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 18:35
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
wel ja....het mooie weer gaat aan mijn neus voorbij.... toch maar weer de hangmat opzetten denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 18:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hoef je je in iedergeval niet alleen te voelen |
lekker dan......die beestjes zeggen nix terug....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 17:43
Onderwerp: Angst
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Heeft een lama verstand nodig dan? |
eh......denk het...weet ik eigenlijk niet......maar een pilletje op z'n tijd...ach, best lekker hoor.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 17:42
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | kan je niet je overplaatsing naar die subtropische aanvragen? | mwah, dach het niet...mij veels te warm, cv staat er op 25 graden ofzow...pfffffffff niet om uit te houden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 17:39
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Gelukkig heb ik mijn verstand nog.... |
ik niet meer...toch maar aan de pillen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 16:59
Onderwerp: Moeten we bang zijn voor boze geesten?
|
|
|
Die "dorre streken" waar is dat? Ik geloof dat dat buiten de mens is.
met dorre streken kan ook bedoeld worden de menselijk geest die niet van God wil weten.....Boze geesten en de duivel zijn juist op zoek naar de gelovige mens om hem/ haar van God weg te krijgen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 16:55
|
|
|
nachtbrakers.....er vliegen motten, kruipen spinnen, ik hoor krekels....vechtende katten een blaffende hond o, een verwaalde muis.....snachts lijken er wel meer beetjes wakker te zijn dan ik als lama.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 16:39
|
|
|
PIETER649 schreef: | Roady, ik vind dat jij hier een grens overschrijdt.
Hoe kun en durf jij als leek, als absoluut onwetende hier zulke dingen schrijven?? Medicijnen worden niet voor niets voorgeschreven en een oproep om die zo maar ineens te laten staan is behalve dom ook nog crimineel. Sta jij ook in voor de gevolgen? Of zal dat dan ook wel toevallig Gods wil geweest zijn?
Je zei eerder hier op forum dat jij ook bij die healingrooms kwam, fijn dat jij er baat bij hebt gehad hoor, maar in mijn ogen zijn het levensgevaarlijke gekken daar waar justitie eens goed naar moet kijken.
Van veel gebedsgenezers kun je twijfel hebben, ze zijn in ieder geval nog zo verstandig om hun sucsesnummers door te verwijzen naar een reguliere arts voor nacontrole. Mevr. Lont zegt gewoon 1 minuut na de genezing dat een HIV geinfecteerde zn medicijnen moet weggooien omdat het een gebrek aan geloof zou zijn om ze verder in te nemen.
10 dagen vasten is misschien goed voor mn lijn, maar heel slecht voor mn humeur... daarnaast overleef ik waarschijnlijk de periode geeneens zonder mn medicijnen. |
helemaal mee eens Pieter!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 16:33
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Elk uur is kostbaar Wacht niet op een tijd die je beter uitkomt want het is niet zeker dat je die zult krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 16:30
|
|
|
Want de enige reden dat mensen dat spul slikken, is omdat ze de angst niet durven te ervaren.... Toch?
dit vind ik persoonlijk één van je domste uitspreken die ik tot nu toe in dit topic van je gelezen heb..... Ik weet zeker dat de mensen die aan de antidepressiva zijn, dit ab-so-luut niet willen en er alles voor over zouden hebben om het niet meer te hoeven gebruiken..... want er zijn nog al wat bijwerkingen waar je niet blij van wordt.....
Fijn voor jou dat je die middelen niet nodig hebt gehad maar er zijn mensen die op dit moment voor kortere of langere periode het wél nodug hebben..... Dan klinkt het heel goedkoop en erg makkelijk om te zeggen, bid, vast en geloof....DAcht je dat deze mensen dat allemaal niet hebben gedaan????
En dan nog.....ook in de bijbel zijn er mensen die naar de artsen toe gingen....denk aan de bloedvloeiende vrouw, al 12 jaar...en de artsen konden niets voor haar doen....de apostel Lucas was zelf arts.....
En je vergeet dat God planten heeft geschapen waar wij als mensen gebruik van mogen en kunnen maken....en daar word ook over gesproken in de bijbel van compressen, omzwachtelen van verwondingen.....
Ik ken mensen zat in mijn omgeving die zonder de medicijnen niet unnen functioneren....ze hebben niets aan jouw ideeen, help hen liever door er voor hen te zijn....te luisteren, een zakdoek, een schouder...wat dan ook.....daar hebben ze meer aan dan deze opvatting van jou....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 04:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vind het maar frisjes... |
moet je bij komen...op de ene afdeling is het niet om uit te houden zo heet...op de mijne is het extra koud.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 04:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Slapeloosheid?!? Ik weet er alles van...hier zit ik weer al |
neh...nog steeds....welkom, ik ben blij dat je er bent, ik ben er ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 04:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Waar is die van de lama's??? |
de lama's zijn weg...foetsie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 18:14
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=8Sy7jkgQ65o&feature=related
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 18:12
|
|
|
pffffffffffff gelukkig geen lama's meer maar rose jurkjes en blauwe matrozenpakjes.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 16:53
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat ik met veel pijn(ontsteking op 2 plaatsen) terug gekomen ben van een korte midweek...
Dat ik de relatie die ik had...voorbij is... We daar veel over hebben gesproken...maar er toch veel tranen zijn geweest..voor ons allebei...en dat nog wel even zo zal zijn... Maar toch gaan we uit elkaar als mensen die het fijn hebben gevonden elkaar te hebben leren kennen..
Dat het nu even moeilijk is...maar we hopen en bidden om moed...lust en kracht om verder te gaan!!!! |
beterschap en heel veel sterkte.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 05:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Neen, ik doe het niet...Nu willen ze ook al van ons een Pepi en Koki maken... |
waren peppi en kokkie, niet in blauwe matrozen pakjes gestoken....lijkt in de verste verte niet op rose.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 05:19
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nou Cross de medicatie laat me slapen omdat ze zo zwaar is maar dat ze nu echt lekker tegen de pijn helpen |
ik bedoel toch echt de lama's die zich uitbreiden over CM.....niet over de vlinders waar menig lid last van heeft.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:08
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
een beetje boos en erg verdrietig zijn omdat een vriend mij woorden in de mond legt, die ik niet gezegd noch bedoeld heb......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:07
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Waakkonijntjes in paraat |
eh...heb geen konijntjes....wel die andere beestjes, wiens naam ik maar niet zal uitspreken...die leiden tegenwoordig een eigen leven op CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja ja ik weet het al wel hoor. De laatste tijd krijg ik wel meer kritiek over mijn uiterlijk en kledij...of ik nu een roze jurk aan doe of niet, ik geraak toch niet van straat... |
je moet er ook niet vanaf, je moet er juist op.....wel of niet met roze jurk...laat ik aan joou over, een blauwe mag ook, ziet iedereen meteen dat ge een jongetje zijt......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 12:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | JA maar das niet van het weer he Voeld buiten echt niet koud aan zonnetje erbij zou lekker zijn |
zoals gewoonlijk, ahum, regent het weer es...voor de nodige variatie zou een zonnetje welkom zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 12:42
|
|
|
ERIKA129 schreef: | dat is dus het probleem dat gelooft tie niet |
heeft hij zelf misschien angsten?? zou zo maar kunnen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 12:39
|
|
|
ROADY641 schreef: | In het starttopic zei ik dit: "Dit is gewoon om over na te denken, bewust te worden van wat er in je zou kunnen leven. "
Dat mensen zich aangevallen voelen, dat doe ik niet. Mensen gaan in verdediging. Waartegen? Tegen iets dat ze niet hebben?
En dat moet ik geloven...
|
geloof het of niet, ik heb geen angst(en).....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 12:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | met jou kan ik praten |
thanx, graag gedaan.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 12:23
|
|
|
ik ben helemaal niet bang...bezorgd...een beetje....maar om dat nu gelijk angst te noemen.... geen wonder dat de psychische hulpverlening wachtlijsten heeft en dat er nu op bezuinigd gaat worden.....iemand is in staat om anderen iets aan te praten, zoals al genoemd is....laten we elkaar niet gek maken, maar elkaar helpen en ondersteunen...daar heeft iedereen meer aan: zij die altijd klaar staan voor een ander en zij die net een steuntje in de rug kunnenn gebruiken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|