Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 mei 2012, 17:20
Onderwerp: Gebedsroom do 3 mei – ... voor bewaring en integriteit
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Waarom zwijgen? En wat jij niet opbouwend vindt kan een ander wel opbouwend vinden..... Of moeten we het hier alleen maar hebben over wat we eten vanavond en over hoe leuk we wel niet zijn? En het vooral nergens over hebben? Over opbouwend gesproken |
wat is de reden dat je zo vinnig reageert wanneer ik eenvoudigweg de stelling deponeer dat je zelf kunt kiezen of je een positieve of negatieve reactie plaatst?
ik kan eerlijk gezegt de reden tot je verdedigende opmerking niet ontdekken; is dat erg? ik geef alleen aan dat zwijgen een OPTIE is, wellicht heb je dat woord over het hoofd gezien; dat kan natuurlijk. dit is dus wat ik bedoel, willemijn; je kunt werkelijk NIETS schrijven als je niet tegen een venijnig weerwoord kunt; jammer, vind ik.
hannah.........is níét leuk, heeft in het verleden heel wat opbouwende bijdrages gelezen van willemijn, legt niemand het zwijgen op, eet tomaten-knoflooksoep met een broodje kaas, en heeft het over het algemeen niet over haar avondmenu......
nou, benieuwd wat er nu weer komt...............smile.......misschien had het groentensoep moeten zijn, zónder knoflook?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 6 mei 2012, 17:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 mei 2012, 15:15
Onderwerp: van winterjas naar zomerjas
|
|
|
haha, 't is maar hoe je het leest, leonard; je kunt haar mailen of ze wat van jouw zonnestralen wil ontvangen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 mei 2012, 14:45
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nou, het is maar wat je een wissewasje noemt.... Onverdraagzaamheid ten top, mensen die de gebedsroom moeten verlaten.....tja, een wissewasje juist op een topic gebedsroom en integriteit....... Ik vind het een kwalijke zaak, jij een wissewasje.....? Er wordt hier veel te veel onder vier ogen gesproken volgens mij vandaar ook al die verhalen en incidenten.....en daar zie je ook weinig liefde in terug....... |
als mens heb je dan de keuze; ga ik me in mijn bijdrage concentreren op de onverdraagzaamheid of juist op de liefde.
hannah............zwijgen, als je niets opbouwends te melden hebt, is óók nog een optie!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 6 mei 2012, 14:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 mei 2012, 14:14
|
|
|
kan er hier op cm nu werkelijk alleen maar negatief gereageert worden op ieder wissewasje?
bah............
ps. vermanen zou kunnen als je je daartoe geroepen voelt, maar wel IN LIEFDE en ONDER VIER OGEN.........op een openbaar forum zijn wat meer ogen aanwezig.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 6 mei 2012, 14:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 22:09
|
|
|
ROOS423 schreef: | Lieve, lieve mensen,
Wat word ik verdrietig van deze conversatie....
Vergeving vragen is niet meer en niet minder dan je afhankelijk opstellen t.o.v. God. Er is niets schijnheiligs aan.. alleen nederigheid t.o.v. de Heer zelf. Daarnaast ruimt het barriëres tussen jezelf en God op..
Voorbede doet dat ook. God is blij met een verslagen en vermorzeld hart dat tot Hem komt en zijn kleinheid durft te erkennen. Alleen Hij is groot, en Hij heeft een hekel aan trotsen van hart.. die slaat Hij uiteen... Alleen Hij en jij weten hoe je hart er van binnen uit ziet, maar ja: telkens blijf je aan de vruchten de boom herkennen. Laten het goede vruchten zijn, in de Naam van Jezus..
Liefs en God bless, Roos |
ha roos; ik denk dat het leerzaam kan zijn van elkaar te leren hoe je "vruchtbaar" kunt bidden. Zelf wordt ik er niet verdrietig van, maar vind ik het boeiend om te zien hoe verschillend we tot dezelfde God naderen.
Ik ben het met nicky eens, dat de zonden/fouten die je doet/maakt, een scheiding maken tussen God en ons hart, maar ik denk dat wanneer je eenmaal de Heere Jezus hebt leren kennen en Zijn liefde en vergeving, het niet noodzakelijk is aan het begin van je gebed eerst opnieuw vergeving te vragen, omdat God ons zelfs wil aanhoren en verhoren, wanneer wij als zondige mensen ons vertrouwen willen stellen op de almachtige God. Dit neemt uiteraard niet weg, dat het steeds opnieuw belijden van onze zonden goed is, begrijp me goed. Ik denk namelijk dat een spontaan en oprecht gebed voor God vele malen belangrijker is; recht uit je hart, en hoe de volgorde dan is en of je alle punten van "een schema" aangehouden hebt is dan denk ik van minder belang.
het is mij wel gebeurd dat ik al mijn ellende met een opstandig hart God toegeschreeuwd heb; en ik geloof dat zelfs dát mag! Hij zegt; doe me uw stem horen; want uw stem is me lieflijk; zelfs als we "krassen als de raven". Ik denk dat hij ons liever opstandig tot Hem ziet naderen, dan in het geheel niet.
ook zie ik verschil tussen afhankelijkheid/nederigheid, en het vragen van vergeving. vergeving vragen doe je na het maken van fouten/doen van zonden. afhankelijkheid en nederigheid zijn een basis-houding richting God, begrijp je wat ik bedoel?
daarnaast heb je het over een vermorzeld hart, en ook daar heb ik een andere visie op; ik denk niet dat God ons hart vermorzeld, maar wel zodanig verbreekt dat je de behoefte ervaart om tot hem te komen om heling en genezing. als je voelt genezing nodig te hebben, vraag je namelijk om "de balsum van Gilead", om maar met bijbelse termen te spreken. oftewel; wanneer je voelt dat je vergeving nodig hebt, ga je tot het bloed van de Heere Jezus.
ook ben ik niet met je eens dat God een hekel heeft aan trotse menesn; wel aan die instelling; niet aan de méns die trots is. God heeft de mens lief; de houding van het hart van die mens dus niet. maar gelukkig wil Hij daar ook zelf de nodige verandering in brengen.
weet je; ik vind het nu net zo heerlijk, dat wanneer wij mensen trots zijn (of opstandig, verdrietig, kleingelovig en vul verder maar in) god ons nu net NIET wegslaat, maar ons in ontferming wil vormen zo hij ons hebben wil. DAT is nu net genade; dat is liefde; dat is GOD.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:00
Onderwerp: Vallen in de Geest
|
|
|
MARISKA601 schreef: | God is ten allen tijde bij ons, ook al voelen we soms Zijn nabijheid even niet.
|
hoe meer je van Zijn ontvangen liefde mag uitdelen aan de mensen om je heen, hoe meer je ook zijn nabijheid, vrede en liefde in je hart ervaren zult, mariska.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 09:57
|
|
|
NICKY298 schreef: | HET LIJKT MIJ HET BESTE DAT DE GEBEDSROOM BEGINT MET VRAGEN VOOR VERGEVING VAN ONZE ZONDEN.
ANDERS HEEFT HET GEBED GEEN ENKELE WAARDE. |
ik denk zelf dat het gebed altijd waarde heeft, waarom denk jij dat het gebed zonder bede om vergeving in de aanhef geen zin zou hebben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 13:46
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...kreeg ik net weer een mailtje waarin stond dat ik Floshke een dikke knuffel moet geven...en ik dan??? Krijg ik dan nooit eens knuffel??? Waarom moet altijd die muizen-vanger een knuffel krijgen??? Ik knuffel niets meer...en met de kerst wordt het Floshke op grootmoeders wijze...GEKNUFFELD............voila |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 mei 2012, 00:13
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | goed idee wanneer kom je? |
om welk soort haag gaat het, roelande?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:42
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Heel schijnheilig Hannah, doen alsof je iemand verdedigd terwijl je eigenlijk je eigen stoepje schoon wilt vegen. Dan maar wat minder respect, ik weiger te zwijgen. |
ik sliep toen al, annet..........ik sliep toen al heeel lang!
en als ik slaap zie ik niet wat er verder allemaal gebeurt, en ik voel me daar ook niet verantwoordelijk voor, eigenlijk.
overigens ben ik niet bang om een bak shit over me heen te krijgen, wanneer ik ergens niet verantwoordelijk voor ben; al vind ik het wel jammer dat je me schijnheilig durft noemen.
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 1 mei 2012, 20:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:54
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | Helaas is er tijdens dit uitje enige jaloezie ontstaan en heeft C. gesuggereerd dat de liefde is bedreven tussen twee personen in de keuken van het hotel! Het is niet duidelijk waar de informatie vandaan komt en C. wil dat ook niet vertellen. Helaas zijn er mensen die andere mensen pijn willen doen. |
simsim en momo, ik wil niet moeilijk doen, maar ik lees hier nergens een bericht van C. waar hij "wat dan ook" suggereert. de enige die hier sensatie-verhalen schrijven, zijn jij en momo. dus ik weet niet waar je mee bezig bent?
wat ik wel weet is dat C. geen naam wil noemen van iemand, omdat hij weet dat die persoon anders wel eens een bak ellende over zich heen gestort kan krijgen; en terecht; hieruit blijkt het respect naar zijn medemensen, ik kan niet anders dan dit complimenteren, moet ik zeggen! dus bij deze C; respect dat je het kunt opbrengen te zwijgen!!
persoonlijk zou ik effe rap stoppen met verhalen de wereld inhelpen, en aangezien deze over je eigen persoontje schijnen te gaan, zou dat helemaal ernstig wenselijk zijn.....
wie gaat er nu roddels over zichzelf rondbazuinen..........pff.........
hannah.........een slot (op deze beerput) zou wel zo handig zijn.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 1 mei 2012, 19:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:31
Onderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik vond ooit eens een vrouw terug in mijn tas...ik heb haar maar vlug bij de verloren voorwerpen afgegeven... |
tjonge, frank; 't is toch ook niet te geloven, hé, met jou!! héb je eindelijk een vrouw gevonden, geef je haar weer af!!
nie slim nie, kerel!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 13:39
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | Helaas zijn er mensen die andere mensen pijn willen doen. |
grut, simsim; waar ben jij mee bezig, man!! met anderen pijn te willen doen?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 1 mei 2012, 13:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:14
|
|
|
er zijn wat gevonden voorwerpen en vermiste toestanden te melden van de picknick;
nicky zoekt haar bestek; een lepel en twee messen. ik heb een schaal van tupperware aan te bieden,waar het stokbrood in lag.....
als je soms wat in je tas hebt teruggevonden wat er op de heenreis niet in zat, wil je dan even contact opnemen met me?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 09:56
Onderwerp: 6 oktober grote ontmoetingsdag in Den Haag.
|
|
|
de schrijver van het stukje lijkt "een relatie met de Heilige Geest" als term anders in te vullen, en gevolg is dat hij daar een mening op baseert. ik denk dat wanneer hij zou moeten schrijven vanuit "geleid worden door de Heilige Geest", of "vervuld zijn met de Geest" hij toch wat meer moeite zou hebben met zijn onderbouwing.
de schrijver lijkt zich niet te realiseren dat ook de Heilige Geest een persoon is; en geen vaag "iets".
ook het "gebonden zijn in demonische gebondenheid" zou je wellicht kunnen vertalen in het mij beter bekende "leven in duisternis"?
wel erg eigenlijk, dat de termen die iemand gebruikt, ingezet lijkten te worden om iemand gelijk als dwaalleraar neer te zetten.
hannah.........kent wilkin niet.....
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 1 mei 2012, 10:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 09:12
Onderwerp: Jij..
|
|
|
HEIDE115 schreef: | watdenkjevanmij |
soudiewillewetuhhoor!!
(niet alles via forum, hé anita; de hele wereld leest mee, grinnik)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 09:06
Onderwerp: Hoeveel dopen kennen we en wat of welke is het belangrijkste
|
|
|
Wat fijn dat je het los mag laten, anita;
Ik weet (als pleegmoeder) van dichtbij hoe pijnlijk het proces is, om de zorg voor je kinderen aan pleegouders over te laten! Weet dat er veel pleegouders zijn, die enorm van hun pleegkinderen houden, al zullen ze de opvoeding dan wellicht een beetje anders vormgeven dan jij dat zelf gewend bent.
mooi om te lezen, meid!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 09:00
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik ga niet in de verdediging ik vind het gewoon zo kort door de bocht gedacht.......je kan er ook eens over na denken waarom het zo is zonder gelijk je mening klaar te hebben.... |
dan wordt aan het doel van het forum voldaan; ieder heeft een mening en kan die uiten.......
of was het nu een beleving...................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 april 2012, 21:43
|
|
|
XABIA794 schreef: | (ik kijk dus niet in de eerste plaats naar de godsdienstige stroming; ik heb het over de beleving van God als onze Vader, en of iemand dan rooms katholiek is, "huppelend evangelisch" of zwaar reformatorisch, is van minder belang.)
alleej daarmee ziede mij nog zitten |
amaaaaai, belgisch meiske; ik het al zoveul geleerd van oe, héé? ik bewonder uw huppelen in de diepten der dalen, het uitgaan in de heggen en steggen, en gij zijt mijne zuster, dah weet ge toch?
ik kan prima met je praten over godsdienstige onderwerpen; ik heb slechts één kleine teleurstelling voor je; ik zie je niet echt hélemáál zitten; ik ben namelijk vergeten te vermelden dat ik ook nog kijk naar of iemand man of vrouw is..........
dus ik bedoel het niet vervelend; maar gij zijt afgekeurd, snapt ge??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 april 2012, 21:09
|
|
|
DANIEL777 schreef: | it is anyway and not anyways |
ehh..........everybody, mag dat ook als ik het goed spel? wat een nivo........grinnik.
waar ik naar kijk is of iemand een warme persoonlijkheid lijkt te hebben; we enigzins op het zelfde nivo kunnen communiceren en of we een vergelijkbaar Godsbeeld hebben. (ik kijk dus niet in de eerste plaats naar de godsdienstige stroming; ik heb het over de beleving van God als onze Vader, en of iemand dan rooms katholiek is, "huppelend evangelisch" of zwaar reformatorisch, is van minder belang.)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 april 2012, 20:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ten eerste zou ik beginnen met te kijken of het om een man of een vrouw gaat ( net waar je voorkeur naar uit gaat). De meerkeuzevragen sla je gewoon over , want de meesten vullen toch zomaar wat in. Bij de open vragen , eerst kijken wat ze verder nog kwijt willen , je weet maar nooit of je iets kan gebruiken. |
visser, ik ben redelijk VROUW.............hangen de lampen van mijn moeder al???
(ik vul helemaal niet zomaar iets in!! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 22:24
|
|
|
RIAATJUH149 schreef: | het was super gezelli op de picknick,we hebben het droog gehouden,geweldig |
héhé ik stap net binnen....... het was ECHT enorm gezellig ja, riaatjuh.........(gezelliger als op het topic "GEZELLIG picknicken") toen ik aankwam stonden er al een paar vroegkomers op de voorste parkeerplaats bij de schaapskooi, te denken hoe nu verder te rijden, dus die zijn maar gelijk achter me aan gehobbeld over de zandweg naar de picknickplaats.
een aantal mensen miste ik inderdaad; jammer, "di caprio" dat je auto niet mee wilde werken; wellicht een volgende keer beter! marcel, kon je het toch niet vinden misschien? enneh........frank.............? was je toch écht te benauwd van de dames, en voor het zakdoekje leggen? hoe was het bij Visser op de boot; smaakten de visjes? carry, jammer dat het toch niet wilde lukken, met een paar aspirines uit het hoge noorden naar de picknick te komen. myrthe; beterschap! tink; kun je me een datum laten weten dat je vrijwel zeker kunt komen als men op je werk een klein beetje mee-werkt? qsjes; gezellig dat je je vriendin mee genomen hebt, vergeet volgende keer je blikje niet?
en toch; al misten we wel een aantal mensen; we waren met een byzonder gezellige groep, en er was een heerlijk ontspannen sfeer. ik denk dat ik drie druppels regen gevoeld heb, dus ook dat viel alles mee!! het enige dat ik echt NIET kan verwerken, is dat een bijdehand pubermeisje mijn stinkstokjes op afstand op ging staan roken met een eigenwijs en uidagend gezicht; en sneller kon rennen dan ik..........(ik voel me dan zóóóó oud, he!! ) het is gewoonweg niet eerlijk; ik heb me nog wel zó opgeofferd om met drie kleine meisjes alle overgebleven klaargemaakte filet-lapjes, drumsticks, stokjes en speklapjes van de vuilnisbak te redden; en wat is onze dank?.............echt; het leven is soms zwááááár!!
het touwtje springen ging dan gelukkig weer veel beter, dat vijzelt dan mijn zelfbeeld wel weer enigzins op, maar het blijft nachtrust-berovend!! ik heb van allen genoten; het was fijn joelle weer eens te spreken; jol; ik heb ook van het onderonsje met jou genoten!
herman; bedankt voor het slepen met een aanhangwagen regen-bescherming; xabia had haar regenjas wel thuis kunnen laten; we hebben de partytent van marsjg dan wel opgezet voor alle zekerheid, maar nodig is het niet geweest.
harald; mogen de broodjes gezond een volgende keer net íetsie minder gevuld? ik heb dan wel een grote mond; maar ZO groot? pfffff.....
er waren ook pubermeisjes die door hadden dat de volwassenen het wel errug druk hadden met de gezelligheid, en zij hebben even een vreugdevuur aangelegd op de bbq's die op het terrein staan; de vlammen kwamen rond een meter hoog, dus ook zij hebben zich geweldig vermaakt!! (je moet tenslotte de kansen grijpen in het leven, toch? )
het is wel erg laat geworden; maar goed; het is het zeker waard geweest.
binnenkort hoop ik weer een picknick te plannen; maar ik ga nu eerst de tassen maar eens leegruimen..........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 28 april 2012, 22:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 08:50
|
|
|
JOL252 schreef: | Zachtjes ruist de regen tegen 't zolderraam.... |
JOLLL............om zes uur smorgens moet je SLAPEN; niet op een forum kalken!!
straks ben je de hele dag sachidinges; hoe moet dat nou?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 22:48
|
|
|
mensen, voor het geval dat het gaat regenen zou ik graag VIER PARTYTENTEN in auto's hebben..............
wie heeft er een PARTYTENT in de schuur liggen en zou die kunnen meenemen?
marsjg heeft een partytent 3 X 3 xabia evt partytent 3x3 mar907 heeft een partytent 3 x 3 herman heeft twee parasols van 4 meter doorsnee willem evt parasol 3 meter doorsnee
maar ik heb er liever drie partytenten bij ipv parasols; want we hebben een grote groep!! er is kans op 5 - 15 milimeter neerslag; niet overdreven veel; maar een paar partytenten zijn zo uitgezet, dus lijkt me goed die in de auto te hebben, mocht er neerslag zijn.
is er nog één iemand met een partytent? pleaaase????
(ik had in mn hoofd er VIER te hebben..........grinnik!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 20:47
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
QSJE546 schreef: | als je het niet boeiend vindt,waarom lees je dan alles op dit forum over dit onderwerp? |
er zit verschil tussen een casus en een topic, qsjes.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 20:05
|
|
|
JOL252 schreef: | en Jo staat wraps te prutsen |
hmm.........hannah zit aan een bord shoarma met extra pittige knof-saus..... ik kon het niet laten....
dus jullie mogen morgen allemaal op drie meter afstand blijven; ik heb er alle begrip voor..............
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 27 april 2012, 22:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 17:56
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Is verzetten naar een andere dat niet een betere optie? |
ik verzet de datum van een uitje nooit, mariska. dat zou alleen maar verwarrend worden, joh. dus we gaan morgen naar ede, en we nemen gewoon een dak mee voor boven ons hoofd om de eventuele spetters op te vangen,
hannah heeft de tas al klaar staan.........!!
(alleen nog even vullen...............grinnik)
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 27 april 2012, 17:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 17:13
|
|
|
HANNAH810 schreef: | mensen, voor het geval dat het gaat regenen zou ik graag VIER PARTYTENTEN in auto's hebben..............
marsjg heeft een partytent 3 X 3 xabia evt partytent 3x3 herman heeft twee parasols van 4 meter doorsnee willem evt parasol 3 meter doorsnee
maar ik heb er liever drie partytenten bij ipv parasols; want we hebben een grote groep!! er is kans op 5 - 15 milimeter neerslag; niet overdreven veel; maar een paar partytenten zijn zo uitgezet, dus lijkt me goed die in de auto te hebben, mocht er neerslag zijn. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 15:06
|
|
|
mensen, voor het geval dat het gaat regenen zou ik graag VIER PARTYTENTEN in auto's hebben..............
marsjg heeft een partytent herman heeft twee parasols van 4 meter doorsnee...........
maar ik heb er graag nog drie partytenten bij, want we hebben een grote groep!! er is kans op 5 - 15 milimeter neerslag; niet overdreven veel; maar een paar partytenten zijn zo uitgezet, dus lijkt me goed die in de auto te hebben, mocht er neerslag zijn.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 27 april 2012, 15:07
|
|
Naar boven |
|
|