Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 07:27
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
KLUS667 schreef: | Cake
Ik zei gisteren nog zo: "Klus: dit is echt het laatste plakje cake, anders heb je morgen niets meer". Ik ben zóóóó blij dat ik geluisterd heb |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 21:56
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PETRA373 schreef: | Weet je wat nu echt slecht van klus is???. Dat hij helemaal niet in haren woont.... Tssssssss Hij woont vlak bij mij Dus iedereen die onderweg na haren is Vind dit echt de slechtste actie van jou vandaag klus, beetje ons hier na verkeerde plaatst willen sturen |
Ik zei toch, hij kan hem beter komen brengen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 20:53
Onderwerp: gek van plinkjes en plonkjes op de pc
|
|
|
MARIO216 schreef: | Volgens mij is er hier een rubriek pc problemen. |
Maar dit is de rubriek gehoorproblemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 20:52
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ik hap net het laatste stukje cake weg...en hij is me toch lekker O, wat hou ik toch van mezelf |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 20:17
|
|
|
PETRA373 schreef: | Oehhhh is dat een uitnodiging voor klus Liefde bloeit op het forum |
Ik wil wel happen, maar Klus nog niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 20:14
|
|
|
KLUS667 schreef: | Dan heb jij mijn cake nog nooit geproeft........zooooooo lekkerrrrr Er zit ook heel veel liefde in, dus is ook niet voor iedereen bestemd. Alleen voor die ene Maar ja...houdbaarheid een week......... |
Heeft die ene een houdbaarheid van een week?!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 20:11
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja of naar Haren met de trein voor een plakje cake die vervolgens niet lekker smaakt en dan valt in de trein de airco uit |
Daarom zei ik ook: "het plakje mag gebracht worden "
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 19:09
|
|
|
KLUS667 schreef: | Kijk, met jou kan ik praten! Laat die andere sensatiebeluste vrouwen ons maar uitlachen. Inderdaad: LOL en........ lekker
Voor wie nog een plakje wil: er is nog....in woon in Haren |
Je kunt ook een plakje komen brengen Ik woon niet in Haren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 07:04
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Dat m'n antimuggen-piep-ding werkt. Lekker geslapen met de ramen open en niet gestoord door onze zoemende vriendinnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 07:02
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nou,het was meer een slecht weekend...........(getrouwde)zwager bleek er nog een vrouw op na te houden. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 07:00
|
|
|
PETRA373 schreef: | Mix xers zijn ook niet voor kaboutertjes gemaakt, snap ook niet waar de fabel van Daan komt, dat ze altijd voor je opruimen, bij maken ze alleen maar rommel in de keuken, Als ik ooit ene kaboutertje betrap in mijn keuken met mix xer, stop ik hem tussen de mix xer |
Ik denk dat kabouter Klus hem wilde repareren en daar gaat het natuurlijk mis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 06:53
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
PETRA373 schreef: | ........
En die picknick, moet zaterdag grof vuil zien wegte brengen, bij exvriend schoonmaken Of ik daarna nog energie heb E had gisteren eigenlijk al moeten schoonmaken bij Exje..... Heb het al verzet.had eigenlijk ex willen vragen of die effe meeging, is vrijgezel..... Maar nu heeft hij oproep dienst zaterdag, de vraag is tot hoe laat??? dus ga er maar niet van uit |
t is de hele middag hoor en met dat mooie weer zal het ook wel een stukje avond zijn
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op maandag 22 juli 2013, 06:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 juli 2013, 22:32
|
|
|
KLUS667 schreef: | Slechtste moment van gisteren, mag dat ook nog?
Ik wilde na het mixen van cakebeslag de kloppers eruit drukken. I.p.v. het releaseknopje drukte ik het aan-uit knopje in........ |
van mij mag ie ook onder leukste momenten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 juli 2013, 13:21
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Bij mij ist juist andersom, toen ik een aantal jaartjes jonger was, was een man pas mooi in mijn ogen als hij gespierd, bruin tintje, mooie ogen enz enz had, en nu ben ik een paar jaartjes ouder, wat levenservaring achter de rug, en zie hoe betrekkelijk uiterlijke schoonheid eigenlijk is, het doet me niks als de mooiste man me voorbijloopt nl, zijn hart, zijn innerlijk,zijn leven met God, daar ben ik benieuwd naar! |
Och als het voorbij loopt, mag ik graag van dat 'stukje natuur' genieten Maar voor een relatie gaat het om het innerlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 juli 2013, 13:19
|
|
|
PETRA373 schreef: | nog niks, dus laat ik maar es beginnen...... en gisteren ha dik weer date met mister x... zucht ben echt vet verliefd op hem..... niet gedacht ik dat nog ooit zou worden, een man me zoveel zou doen en nog wel via cm ontmoet |
Volgende week samen op de picknick/bbq?
(ben niet nieuwsgierig he, BEZORGD is het)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 juli 2013, 10:37
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Het gaat duidelijk goed met het weer. Laatste tijd niets te klagen op dit topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 juli 2013, 10:30
Onderwerp: Homohuwelijk.
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ha Jol,Ik heb even 2 stukjes eruit gelicht, die me het meest aanspraken. Ja, ik heb even doorgelinkt naar het complete artikel: http://www.staatgeschreven.nl/2013/07/14/dominee-ed-meenderink-wat-als-de-waarheid-complex-is-en-de-leugen-simpel/</em>
Een Chinese keizer schijnt bij zijn eerste bezoekje aan Afrika bij het zien van een giraf met zijn absurd lange nek impulsief maar wel eerlijk geroepen te hebben: “Haal weg dat beest, het mag niet bestaan!” Omdat hij dat beest nergens kon plaatsen. Toch valt het niet te ontkennen dat de giraf bestaat.
Die waarheid mag niet bestaan, haal weg!
Ja, ik merk dat veel gelovigen-in-de-waarheid die waarheid toch meestal het liefst simpel willen houden en beslist niet ingewikkeld, ook al zou blijken dat de waarheid toch echt ingewikkeld is. Wat als de waarheid complex is en de leugen simpel? Wetenschappers, onderzoekers, die echt de waarheid willen vinden en geloofsonderzoekers en predikers die oprechte waarheidszoekers zijn, hebben het allemaal niet gemakkelijk in deze wereld. Deze wereld en vooral ook het gelovige deel daar in, wil immers vooral een eenvoudige waarheid.
Daarin past dan geen giraf. Ook geen homo. Geen gescheiden wederom geboren christen. Geen weduwe, die ondanks de vurige gebeden en beloftes van genezing, toch haar man moest begraven. Geen andere gelovigen die ook beweren ‘de waarheid’ te kennen, maar wier waarheid er toch anders uitziet dan de onze. Dat is allemaal de waarheid. Die waarheid is complex, raar, vreemd, misschien “mag niet bestaan; haal weg!” Maar dan haal je wel de waarheid weg. Dan houd je de simpele leugen over.
Idd, beter een simpele leugen. Want waarom nadenken, als men, sommigen/velen lekker makkelijk alles zwart/wit kunnen zien. |
Eigenlijk vind ik dit een bizar stukje. - de Waarheid zou ingewikkeld zijn. Nou volgens mij is God heel simpel. En best zwart-wit. Er zijn zat voorbeelden in de bijbel te vinden dat Jezus heel zwart-wit reageert op zonden. Maar wel met liefde (die ons vaak ontbreekt) - "Daarin past dan geen giraffe" ja er zijn christenen die geen giraffes (lees: homo's) in hun wereld willen. Maar ja er zijn ook christenen die geen giraffes (lees: zwart-wit christenen) in hun wereld willen.
Alles wat niet strookt met zijn oorspronkelijke schepping doet God pijn; is niet volgens plan. Dat is en blijft een feit. Heel zwart-wit. Kijk maar naar Jezus, Hij wondt er geen doekjes om. Maar wat we ook van Jezus kunnen leren hoe liefdevol Hij met zondaren omging, maar ook hoe veroordelend met de mensen die met hun "inzichten" het volk op de verkeerde weg sturen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 07:11
Onderwerp: Eenzaamheid, en wat ertegen te doen..
|
|
|
CHRISTIAN542 schreef: | de vraag was eenzaamheid en wat er tegen te doen.
Als we denken dat werken de eenzaamheid oplost ,hoe is het dan na het werk?Voelen ze zich dan opnieuw alleen?
dat is de oplossing niet..Ja voor een moment wel misschien. Maar het leven is meer dan werken he.. Als je lust hebt om te werken is dat anders..dan is het geen invulling om je eenzaamheid daarmee op te vullen. |
Maar goed contact met collega's kan heel veel doen. Het gaat niet alleen om contact met God maar je wilt ook wel eens menselijke aanspraak. Zo heeft God de wereld ook geschapen. God zag ook dat Adam niet alleen dieren maar ook een gelijke nodig had (Gen 2). En voor sommigen is overdag op je werk goed contact hebben al heel wat om de eenzaamheid te verdrijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 juli 2013, 21:31
Onderwerp: Vakantie 2013
|
|
|
KLUS667 schreef: | Lekker kopje onder
En alsjeblieft, geen foto dat je de krant of Donald Duck ligt te lezen hè? Die is zo afgezaagd..... |
Ik doe wel een foto met een boek dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 juli 2013, 21:09
|
|
|
CHRISTIAN542 schreef: | Ik ga drie dagen naar Komst.
waar het ligt weet ik niet maar in de krant stond:Mooi weer op Komst.. |
Dan ga ik wel op m'n dooie gemakje in de zee liggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 juli 2013, 07:00
Onderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
|
|
|
THOMAS968 schreef: | De opvatting dat er sprake is van een gering aantal uitverkorenen is niet meer dan een eigen theologie, zoals je die in de bevindelijkheid wel tegenkomt. Het staat inderdaad in het Oude Verbond. Het idee dat er maar een paar 'bekeerden' zijn en de rest verdoemd is, is ronduit onjuist. Christus zegt zelf: want een ieder die Mij aanneemt, zal eeuwig leven hebben. Dat is wat anders dan: een ieder die door ons kerkgenootschap als een bekeerde wordt beschouwd. Kennelijk weten de dominees in de bevindelijke kerken het beter dan Christus zelf. Wat men in deze geloofsgemeenschappen aanhangt, dat er maar een paar bekeerden behouden zijn, is een geheel eigen theologie en niet zo Bijbels, al beweren ze dat wel. Ik zou dat willen tolereren als het niet zoveel onnodige angst meebracht. God is geen sadist die in willekeur nagenoeg iedereen afwijst maar een God van liefde en vergeving. Wat in deze oudtestamentisch denkende kerken wordt geleerd is niet meer dan een vorm van doorredeneren op grond van theologische dogma's.
God is dezelfde maar door het offer van Christus zijn we in een nieuwe verhouding met Hem komen te staan. Het heet niet voor niets het Nieuwe Verbond. Het lijkt wel of men in sommige kerken het Nieuwe Testament niet wil begrijpen.
Wie Christus aanneemt en Hem probeert na te leven, is behouden. Het menselijk tekort daarin is aan het kruis voldaan. Dat is de Blijde Boodschap. Geloven en vertrouwen is in het Grieks hetzelfde woord. Wie gelooft in God mag op Hem vertrouwen en hoeft niet in angst te leven om niet uitverkoren te zijn. God verdoemt je niet want Hij heeft je lief. God laat niet varen het werk dat Hij met je begon sinds je Christus aannam. Alleen dan is het aannemen van Hem een een Blijde Booschap en een echte bevrijding.
Thomas |
Toch wordt er ook in het nieuwe verbond regelmatig over uitverkorenen gesproken (bv Matt 20, Joh 15, Ef 1)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 juli 2013, 06:50
Onderwerp: Matched :-)
|
|
|
KLUS667 schreef: | Dus CM is geen sprookje
Heel veel geluk Lies!! |
Nee Klus ook al lopen er hier kaboutertjes gras te roken/eten (ofzo iets)
Veel geluk Lies
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 juli 2013, 06:48
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ga je ook naar Petra? Schitterende stad!! | Tuurlijk en ff badderen in de Dode Zee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 juli 2013, 06:44
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | je moet ook geen gras roken , laat staan op eten | je kunt er ook groene drankjes mee brouwen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|