ChristianMatch

Forum

Berichten van JANS221
Ga naar pagina Vorige 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 ... 54 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JANS221
Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 19:16
BerichtOnderwerp: Flat of Chalet?

GERRIT084 schreef:
Precies, dat wat jij zette, daar wilde ik eigenlijk heen..........
Het verleden achter je te laten, en ik zet ook niet dat het makkelijk is, maar niet geprobeerd, is altijd mis.
Ik heb het dan 1x mee mogen maken, dat dit totaal nog niet was gebeurd en vergeleken werd met al de kwalijke zaken.

Er werden halmen gezocht uit het verleden, juist die, of dat wat pijn deed, een vergelijk maken over dingen die niet zijn, en misschien ook nooit komen.
Behaalde resultaten uit het verleden, brengen en zijn geen garantie voor een, of de toekomst.

En wat ik eigenlijk wilde bereiken met die etalage, dat wij niet moeten vast roesten, aan een verleden van angst pijn en verdriet.
Dat al die mensen (paspoppen Knipoog smiley ) uit die etalage eigenlijk vaak vast geroeste zielen zijn, die zich zelf mogen vrij maken van die ellende.
Niets en niemand is het zelfde, iedereen is anders, behalve als je jezelf verschuild achter iets anders, of iemand anders. (profiel)

Maar we mogen ook wel rekening houden met elkaar, ook op cm en op het forum, gewoon eerlijk, hoewel dat laatste soms erg moeilijk is.

Ben het met je eens dat je niet steeds achterom moet kijken en de één zal daar meer tijd voor nodig hebben dan de ander. Vergelijkingen maken zal je ongetwijfeld en misschien ook wel onbewust doen, probeer je daar zelf bewust van te worden en eerlijk naar jezelf en de ander te kijken. En wellicht zal er in een nieuwe relatie juist iets naar boven komen waarvan je dacht het allang verwerkt te hebben. Behaalde of juist niet behaalde resultaten uit het verleden zijn inderdaad geen garantie voor de toekomst. Ook zal je in een nieuwe relatie vroeg of laat toch iets tegenkomen waar je niet op had gerekend. En de werkelijkheid kan soms heel anders zijn dan het plaatje en de handleiding, zoals jij het noemt.

En toch denk ik……..Niet geschoten, is altijd mis. Geef je dromen niet op, vroeg of laat kan het toch gebeuren dat je zomaar iemand tegenkomt waarmee het klikt en waarmee je het toch durft te wagen om een mooie toekomst tegemoet te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 17:53
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Om 17.00 uur van je werk naar huis lopen in een heerlijk namiddagzonnetje! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: woensdag 27 februari 2013, 19:30
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

oh, wat kan mijn zoon toch lekker koken! Kwijlende smiley

rijst met champignons, paprika, ui, kip en een heerlijke saus, salade met yochurtdressing.

van wie zou hij dat nu hebben? Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 21:29
BerichtOnderwerp: Volgelingen van Jezus wees voorbereidt.

GERRIT084 schreef:
Het blijven los van elkaar zijnde dingen, liefde en seksualiteit, tenminste binnen de geloofswereld, is ieder geval de mijne wel.
En trouwens velen met mij, die ik ken, en die zitten niet op cm, het bedrijven van de liefde weer wel. Verlegen lachende smiley
Het ontstaan, waar deze bedrijvigheid voor was ontstaan, was alleen bedoeld voor de voortplanting, en die vind dus niet plaats tussen twee (of meer) gelijk geaarden.

De oorsprong van de hele geloofswereld, is God en het oude testament, en de daar aan vast gestelde wetten.
Voor God is het een gruwel, en de wetten zijn de basis van ons bestaan, de Zoon Jezus Christus heeft gezegd, dat Hij de wet heeft volbracht.
Maar er staat ook geschreven, dat met of door Zijn komst, geen jota veranderd aan het geen de Vader heeft gezegd.

Dan vind ik het knap, dom dat wij mensen heden ten dage, wel kunnen stellen dat zulke dingen wel mogen, onder de noemer houden van.
Maar een belangrijk punt zou ik bijna vergeten, iedereen moet zich voor zijn eigen daden verantwoorden.
Ook wat hij/zij zegt, meent of denkt te menen, dus (ver)oordelen ook, dus in mijn beleving.

Ik hou liefde en seksualiteit liever bij elkaar. Het één niet zonder het ander. Maar misschien begrijp ik je verkeerd? Het elkaar liefhebben en de liefde bedrijven is iets moois wat God ons gegeven heeft en is heus niet alleen bedoeld voor de voortplanting. Maar ik denk dat het een beetje off-topic gaat om hier verder op door te gaan.

Laatst aangepast door
JANS221
op dinsdag 26 februari 2013, 21:29
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 14:24

MAT170 schreef:
Jezus zelf waarschuwde heel vaak voor de hel.

Ja, maar dat is niet de essentie van het evangelie. Zou Christus willen dat wij Hem volgen uit angst? Dan zou door zijn offer de verhouding met God nog niet volledig hersteld zijn. Wij hoeven niet meer bang te zijn voor een straffend God als wij Hem navolgen. Wij mogen hier en nu al in vertrouwen leven en nu al delen in Zijn toekomst.
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 11:50

GERRIT084 schreef:
Ik denk dat er eens onderscheid mag gekaakt worden, tussen homoseksualiteit en homofiel Lesbies zijn.
Seksualiteit is een keuze, het zelfde als bv hoeren bezoek, voor hetero seksualiteit, dat is ook niet goed, of veroordeel baar.
Dat iemand gevoelens koestert is één, maar ze in praktijk brengt is weer wat anders.

Dus als jij gevoelens voor een ander koestert met wie je een liefdesrelatie hebt, mag jij dat wel in praktijk brengen, maar een anders-geaarde medemens met dezelfde gevoelens moet die gevoelens maar onderdrukken?Liefde en seksualiteit horen bij elkaar!
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 09:37

GERRIT084 schreef:
Ik vind wel dat je alles erg makkelijk stelt onder vergeving en genade, en er is ook een verschil van denken, over deze dingen.
Ik meen ook dat onze Lieve Heer altijd iets zei, gaat heen, en zondig niet meer, ons kennende, maar dat wil beslist niet zeggen, dat wij alles onder de mantel der liefde hoeven te bedekken.

Een leef er maar op los gedachte, en ga vrolijk verder, met het geen waar je mee bezig bent, het is, of wordt toch wel vergeven.
Het alles van elkander tolereren, omdat ons niet is gegeven, te oordelen over elkaar, maar er staat ook geschreven, dat wij elkaar mogen, zelfs moeten waarschuwen.

Het aannemen van de wet, en er verder niets mee doen, vind ik wel heel goedkoop.
En heeft ook niets met stenen gooien te maken, je zit hier op cm al zo wie zo, met een stelletje, heel lieve mensen, die er allemaal anders over denken.
De liefde en genade is er gelukkig wel, maar de zonde overheerst er ook net als de vergeving hier, die is nm ver te zoeken, onder elkaar.

En dan nog, volgens mij wordt die gene die dit topic begon, door iedereen sterk veroordeeld, mag dat dan wel?!
Wat zijn wij toch lief voor elkaar Engeltje smiley Knipoog smiley

Om met je laatste zin te beginnen: Het niet eens zijn met elkaar houdt niet per definitie een veroordeling in. En ik dacht niet dat ik gezegd had dat we er maar op los kunnen leven. Ik heb juist geschreven dat je er je handen vol aan hebt om te leven in en uit liefde tot Christus. En dat ook ik daarin tekort schiet weet ik ook, maar het offer van Christus was ook genoeg voor al die tekorten. En leven vanuit die bevrijding en vergeving is niet goedkoop, maar duur betaald. Jezus zei inderdaad tegen de overspelige vrouw: ``gaat heen en zondig niet meer``, daar doe ik niets van af, maar Hij zei ook: ``zo, veroordeel ik u ook niet.`` Hij ging hiermee dus in tegen de letter van de wet, want daar stond wel degelijk dat een overspelige vrouw gestenigd moest worden.
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 08:23

Als we vlak voor de wederkomst leven en ons, zoals deze topic begon, nog van alles te wachten staat, dan lijkt het mij beter om als christenen samen op te trekken en niet elkaar de maat te nemen. Niet een ieder die leeft naar de letter van de wet is behouden, maar een ieder die Hem aanneemt. En dan hoeven wij gelukkig geen oordeel uit te spreken over anders-geaarden, gescheiden mensen en alle andere mensen die niet aan ons grote-gelijk-denken voldoen. Met de wet in de hand is het makkelijker om de ander te veroordelen, dan wanneer je leeft in en uit de liefde tot Christus en je naaste. Daar heb je je handen al vol aan en kom je niet meer toe aan stenen gooien naar de ander die niet volgens jouw normen leeft, maar wel een persoonlijke relatie met God heeft. Leef in vertrouwen op God en probeer Gods boodschap van Liefde uit het Woord te verstaan, en dat evangelie houdt meer in dan een paar teksten waardoor je in angst moet leven.

Laatst aangepast door
JANS221
op dinsdag 26 februari 2013, 15:41
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: maandag 25 februari 2013, 22:31

MAT170 schreef:
Ik stenig niemand.

Als je met de woorden: ``Opposite of homosexuality is holiness``, gaat gooien, voelt dat niet veel anders dan als je met stenen zou gooien.

Laatst aangepast door
JANS221
op maandag 25 februari 2013, 22:33
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: maandag 25 februari 2013, 17:18
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

En vanuit het westen dan ook een hartelijke verjaardagsgroet!
Lieve Frank, neem een extra pilske van mij en een paar radijsjes extra!

Janske
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 19:26
BerichtOnderwerp: Het weer

MARIANNE338 schreef:
hahahaha...kom op mensen ..nog een paar weken, dan kan de bikini
weer aan Clown smiley
Ook ik kan geen sneeuw meer zien......die gouden bal komt gauw....

beterschap Kaatje

over een paar weken al? oeps.......... Verraste, verbaasde smiley

(zo snel gaan die kilo`s niet er af!)
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 15:19
BerichtOnderwerp: Kind

JOANNIE702 schreef:
Bij U op schoot,
Net als een kind!
Dicht tegen U aan.
Wat zou ik dat graag willen.
De warmte
Voelen van rust
Geborgenheid
Mijn verlangen is zo groot
'

Doet mij denken aan psalm 131:2

ik ben stil geworden,
ik heb mijn ziel tot rust gebracht.
Als een kind op de arm van zijn moeder,
als een kind is mijn ziel in mij.
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 14:40
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

Nog maar een klein stukje dan:

http://www.youtube.com/watch?v=nZb7FcP84CM

Erbarme dich.
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 12:18
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

GERRIT084 schreef:
Kijk ras genoot der eersten mens Lachende smiley met blinkend witte tanden ik had er kennis van genomen van den graai cultuur Gefrustreerde smiley doch had den tegenwoordigheid van geest, te passen voor dezen, verleiding geest van ongenoegen Geschokte, onthutste smiley
Ik heb nog enen week te gaan, alvorens in de lijst der grijzen te staan Verraste, verbaasde smiley
van al de ex leden van wel eer, en mijzelf te overtuigen van niet weer een keer Zieke smiley
Om mij niet nog eens te vergapen, op al dat vrouwvolk dat zit te slapen Slapende smiley

Ach Gerrit, er zitten hier ook mannen hoor, die maar niet wakker kunnen of willen worden, ik blijf nog wel even (me vergapen).
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:46

Kommt, ihr Töchter, helft mir klagen - Matthäus-Passion JS Bach

http://www.youtube.com/watch?v=6As1Pvz-mHs

eigenlijk hoef je hier niets bij te schrijven, alleen maar luisteren.....
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 19:41

MAT170 schreef:
Ik denk zelf dat echte volgelingen van Jezus moeten zijn voorbereidt om de meest gehate personen van dit land te worden en dat er christenvervolging zou kunnen komen die fysiek wordt en waarbij je in de gevangenis belandt. De dominante cultuur en dit systeem is voor mij goddeloos en slecht. Dingen als bv abortus en het homohuwelijk zal ik als volgeling van Jezus nooit goedkeuren. Zelf denk ik dat er tijden gaan komen dat je als christen ook vanuit de overheid met contracten te maken krijgt waarin je dingen als het homohuwelijk en abortus moet onderschrijven en wie dat niet doet bv de gevangenis ingaat, wordt mishandeld of vermoord. Wat ik nu al vanuit de overheid zie is dat ze alles wat met God te maken heeft of eraan herinnert weg wil hebben.

Mat, je hebt kort geleden al een topic geopend met de titel: Vlak voor de wederkomst van Jezus. Je hebt toen waardevolle reacties gehad.
Waarom nu weer een topic met dezelfde bangmakerij? Wie hier met Hem leeft en Hem volgt, mag straks ook met Hem leven. Heb wat meer vertrouwen en wat minder angst!
En hoe bereid jij je als echte volgeling van Jezus voor?
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 19:19

http://www.youtube.com/watch?v=glQv3Ra4KrE

In God alone my soul can find rest and peace - Taize

en nog een mooie:
http://www.youtube.com/watch?v=JmD6jkZWAMQ&feature=related

Laudate Dominum

Laatst aangepast door
JANS221
op dinsdag 19 februari 2013, 19:26
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 16:24
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?

MARGRIET020 schreef:
He he... eindelijk eens het woordje trouw ook genoemd in de mogelijkheid van een LAT relatie! Heel fijn en dank daarvoor Jans.

En hoe vaak mensen dat ook proberen bijbels te onderbouwen met bijbelteksten .... het dekt gewoon simpelweg tegenwoordig de lading niet meer. Dan kun je blijven smijten met teksten, maar dat heeft geen zin. (Zo zijn meer onderwerpen dan dit).

Mijn idee: Blijf maar zien dat er ook trouw op die manier kan zijn en een mooie band samen en ook dus met God een driehoeksrelatie kan zijn. Waar zou God nou meer van gediend of mee vereerd zijn? Die starre (veroordelende) bijbeltekst? Of het hart van twee mensen die voor Hem willen leven (en die samen door bv een slecht huwelijk getekend zijn) en Hem desondanks toch samen de eer willen geven???!!!

Als je altijd gehoord hebt dat je de bijbel letterlijk moet nemen en dat je precies moet lezen en doen wat er staat vraagt het wel om een verandering van je denken om de bijbel anders te gaan lezen. Daar is wel wat durf voor nodig. Voor mij was het een verrijking om de bijbel zo te gaan lezen en me af te vragen wat de blijde boodschap inhield. En die boodschap is zonder alles letterlijk te nemen nog heel actueel en beslist niet achterhaald. Christen-zijn in deze tijd kan ook met een bijbel met veel oudtestamentische wetten als je de boodschap die daarin doorklinkt maar verstaat. Aan het God liefhebben boven alles en je naaste als jezelf heb je al je handen vol, laat staan als je ook nog moet proberen te gehoorzamen aan allerlei wetten die door Christus zijn vervuld. Dat kan een hoop levensvreugde wegnemen. Door het offer van Christus mogen wij als bevrijde mensen onze weg hier vervolgen. Geloven in God doe je niet vanuit angst, maar uit liefde. Geloof, vertrouwen en hoop op een toekomst met Hem kan bevrijdend werken en geeft een stuk ontspanning, nu al voor je leven hier. En ja, dan mogen (let wel: het hoeft niet) wij nu ook wat anders denken over andere samenlevingsvormen.
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 10:22

JOL252 schreef:
Ik heb in ieder geval nog meer mijn gedachten om dit alles heen kunnen vormen door dit topic. Er is zoveel mogelijk zonder al te veel "goed- en foutdenken", als je maar ontspannen blijft met elkaar. De weg samen en met God vind je dan wel.

Volgens mij heb jij volgende maand pas recht van spreken hier! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(pfff, pas 49 jaar!)
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 08:55

ROOS575 schreef:
Zullen we dan maar een 36+ topic starten Smiley die vol vragen zit Boze smiley Lachende smiley

Ja, dan mag ik zowel hier als op het nieuwe topic reageren, ik ben tenslotte 36+. Clown smiley

Laatst aangepast door
JANS221
op dinsdag 19 februari 2013, 08:56
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 18:17

ANNETTE050 schreef:
Maar Hannah, ook in een LAT relatie kun je toch (ge)trouw(d) zijn, alleen met onderling goedbevinden soms even uit elkaar. Ook op die manier kun je toch levenslang bij elkaar blijven, (ge)trouw(d) zijn?

Ja, ik merk dat sommigen er van uitgaan dat een LAT-relatie iets vrijblijvends is. In een beginnende relatie ontkom je soms niet aan deze samenlevingsvorm. De afstand kan een rol spelen, je werk, en evt. (thuiswonende) kinderen. Zolang je samen een keuze maakt hoe je je relatie vorm wil geven, je afvraagt wat je bedoeling is en wat je verwachtingen zijn zou dit een goede oplossing (zeker voor de begintijd) kunnen zijn. En voor mij is trouw-zijn in welke relatievorm dan ook iets vanzelfsprekends. Als dat het voor een nieuwe partner ook is, is een LAT-relatie niet vrijblijvender dan een huwelijk. Ook in een huwelijk kan ontrouw voorkomen. Gelukkig mogen we allemaal zelf een keuze maken.

Laatst aangepast door
JANS221
op maandag 18 februari 2013, 18:18
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 22:02
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?

THOMAS968 schreef:
Dit zijn luchtjes die je beter kunt krijgen dan kopen lol. Ik heb nog redelijk wat Burbury London. Wie o wie kan nog aan de Burbury after shave BALSEM komen, ook wel baume genoemd. Bruin plasic rechthoekig bruin flesje en dus geen spuit met aftershave maar een witte ietwat melkachtige vloeistof. Thomas is je eeuwig dankbaar en als je me wijst waar het echt te koop is.

Thomas

Ja, maar als je het niet krijgt, dan moet je toch het jezelf kado doen!
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 20:57
BerichtOnderwerp: Liefde is een werkwoord

Mooi Mario!
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 17:51
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

JOL252 schreef:
Nee, goed he, maar het haardvuur rook buiten wel erg verleidelijk om even naar binnen te gaan voor een glühwijntje of luxe koffie.

En waarom heb je die verleiding dan weerstaan?
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 17:36
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?

Chanel no.5
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 21:23

THOMAS968 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=9KJ-HkRVDO0

http://www.youtube.com/watch?v=I6fRZSk-zi8

Thomas

Mooi vioolconcert!

Hier nog een mooie, Beethoven:

http://www.youtube.com/watch?v=TraxcC_n5HI&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 18:44
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

een heel grote bak groenvoer..en van de rest wat minder!

(zomerkleding en zo, he)
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:28

Het belangrijkste lijkt mij een relatie die voortkomt uit liefde tot elkaar en gebaseerd is op wederzijds respect, hoe je die relatie vorm wil geven is een tweede. Een ander samenlevingsvorm dan het huwelijk hoeft niet per definitie vrijblijvender te zijn. Gelukkig mag/kan je samen die keuze maken en kan je die keuze na verloop van tijd ook nog bijstellen. Het blijft iets moois als twee mensen elkaar kunnen vinden, liefhebben, respecteren en vertrouwen en samen een manier kunnen vinden om een relatie op te bouwen in welke vorm dan ook. Geniet ervan!
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 22:01
BerichtOnderwerp: Ik match niet

MAMY994 schreef:
Ben ik helemaal met je eens. Dat neemt echter niet weg dat de matches die cm opgeeft niet zo kloppen. Tenminste bij mij niet. En mensen er bij zetten in een relatie of met time-out? Misschien heeft de computer van cm soms de zwarte bril van de smiley op? Kun je hem dat niet kwalijk nemen.
In het echte leven kom je misschien wel eens die ene tegen, maar besef je dat niet. Daar mag de Heere dan onze ogen voor openen. En sommigen komen de ware gewoon tegen op een christelijke datingsite, toch ? Knipoog smiley

Leuke foto overigens. En dan bedoel ik niet die met die spin, brrr...

Ik denk dat het beter is om profielen te lezen (met of zonder foto) dan te kijken naar matches die door CM je aangereikt worden.

Laatst aangepast door
JANS221
op woensdag 13 februari 2013, 22:05
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 10:14
BerichtOnderwerp: Euthanasie

GERRIT084 schreef:
Precies, haar is een andere mening toebedeeld, dan die van anderen hier, en dat is ieders goed recht, een andere mening te hebben.
Je kan met iemand meelopen, en iedereen doet dat op zijn/haar eigen manier, voor en tegen, en er tussen in.

Om het e.e.a. weer duidelijk te krijgen op deze topic, de volgende vraag:
Haar (Mamaloe) is een andere mening toebedeeld, dan die van anderen hier, schrijf je. Geef nu eens concreet aan welke mening anderen dan hebben en wie die anderen zijn. Ik ben namelijk nog geen andere mening tegengekomen.

En het is inderdaad ieders goed recht om een andere mening te hebben. Soms wordt er een beroep gedaan op emotionele intelligentie en dan kan het wijs zijn om je eigen mening even niet voorop te stellen, maar eerst met bewogenheid naar de ander, die lijdt, te luisteren.

Laatst aangepast door
JANS221
op dinsdag 12 februari 2013, 10:17
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van JANS221
Ga naar pagina Vorige 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 ... 54 Volgende
Pagina 24 van 54