Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:13
Onderwerp: wie kan goed raden cq.gokken?
|
|
|
PIETER649 schreef: | sorry.... Anita heeft bij topic Annette al eerder de juiste naam genoemd |
oeps! zullen we ze ff samen langs sturen dan maar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:10
Onderwerp: wie kan goed raden cq.gokken?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Een meisje en haar naam wordt Esther. |
Whoehoe...je hebt gewonnen, mario Vergeet je niet ff te bellen voordat je vingertjes en teentjes gaat tellen?
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 10 oktober 2010, 17:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:04
Onderwerp: Esther 10-10-'10
|
|
|
Whoehoeeeee...
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 10 oktober 2010, 17:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 14:11
Onderwerp: annette
|
|
|
JEANFRITS816 schreef: | Heel veel sterkte lieve Anette en lieve Pieter.Dat jullie een lief kind mogen krijgen waar later geen 2012 inzit |
Een lief kind
Is dat in onze begrippen of in Herman Finkers begrippen? Arm kind!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 13:30
Onderwerp: onze héérlijke PUBERTJES ...
|
|
|
DANIEL777 schreef: | je laat je toch niet onderschoffelen? |
Nooit Daantje, weet je toch!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 13:21
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Thnx Le!
(Tess come back )
GrZ! |
Tess heeft gezegd wat ze zeggen wilde, tis goed zo!
Kinderachtig gedrag op de speelplaats laat k wel aan uk over.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 10:26
Onderwerp: Uit eten in Rotterdam!
|
|
|
Ik dacht zelf om op 20 November te gaan!
Wel even onder voorbehoud want ook ik moet even kijken of ik oppas kan regelen...
Laten we ff een lijstje maken, vul je eigen naam even in als je mee wilt:
Tessybear731 Arianne566 Zinga672
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 10:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hoi Tess, ik denk dat ik er al eens geweest ben. Ik kan de site die je gaf niet openen. Is het een Afrikaans restaurant?
R'dam is nu niet bepaald een stad waar je de wagen makkelijk kwijt kan.
Frank |
Hoi Frank,
Het is een oosters/ noord-amerikaans restaurant! Als je de link even kopïeert (of overtypt) in je browser dan kun je hem alsnog openen, en daar ook een menukaart vinden...
Parkeren is inderdaad nogal een uitdaging in Rotterdam, ik zal even kijken of er een creatieve oplossing is.
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 10 oktober 2010, 10:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 10:03
Onderwerp: vaak of niet vaak online van invloed op een mogelijke relati
|
|
|
HENDUK927 schreef: | kan ook uit verveling zijn..je tijd verdoen op cm..gelukig zijn er dan ook nog hobbys om weer optepakken..een relatie loop je tegenaan of niet..hoop niet te hard te lopem tegen iemand aan doet zeer |
Sja duk...daarom is CM ook uitgevonden he! Virtueel tegen iemand aanlopen is veel minder pijnlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 10:00
|
|
|
HENDUK927 schreef: | rotterdm zij je tess waar licht dat |
Nou Dukkie, je zegt het zelf al...gewoon het licht volgen richting het zuiden!
En anders je neus volgen; zodra je daar komt waar je de industrie gaat ruiken kom je er in de buurt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:54
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | ook al geen afwasmachine Tess ?
|
Dus wel! maar ja, nieuwe huis heeft (nog) geen dubbele afvoer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:45
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Iedereen ? ik ben aan het opruimen... hi... De koelkast moest nodig ontdooid worden... pfff wat een werk... maar voorlopig weer gedaan dus. Ik had helaas geen geld om uit eten te gaan en ben ook de hele week ziek geweest en nog niet helemaal beter... vandaar dat ik ook nog op C.M. zit |
Sja...ik vond het gewoon te ver fietsen Sus... en daarnaast had ik een heel belangrijke klus; de afwas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:30
Onderwerp: Spaigelploatje
|
|
|
GRACE585 schreef: | eentje goed visser nu de andere betekenis nog |
Mulder...hmm...was dat niet die mannelijke agent in The x-files?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:06
|
|
|
MARISKA601 schreef: | sinterklaas is een kapoentje... oftwel.. een gecastreerde haan
vroeger noemde ik een lieveheersbeestje een kapoentje |
van hanen weet k niks! Maar die tweede die klopt wel inderdaad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:01
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou...... als je het lopend moet doen , valt het toch tegen denk ik. |
Stel je dan es voor...dat je ut zou moeten hangen!
Wist er nou al iemand wat een "kapoentje" is??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:56
Onderwerp: Ik vind de ISLAM ENG ! Wat zijn jullie reacties?
|
|
|
GERT856 schreef: | Tja er zijn er maar weinig he die gebouwen invliegen, treinen en hotels opblazen, bommen plaatsen in metro,s, maarja daar zitten wij net niet in he, dus tja hoezo eng kom op zeg wordt wakker |
Je hebt gelijk Gert, ben niet zo bang uitgevallen maar na de laatste kreten van een groep als de taliban zit het zelfs mij niet helemaal lekker. Toch denk ik dat we wel uit moeten kijken met oordelen! Ik heb de koran zelf niet gelezen, maar weet van mensen die dat wel gedaan hebben dat deze echt niet aanzet tot geweld en moord... Sterker nog, er staat zoiets in als: "wanneer je één mens dood, dood je de gehele mensheid". Het zijn dus ook de mensen die deze actie's uitvoeren, en niet de godsdienst zelf.
Dus...bang voor de Islam? nee! wel voor die groep extreme moslims die hele andere dingen uit de koran halen dan er in staan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:51
|
|
|
VISSER278 schreef: | Goed zo Tess. Dat is snel geraden. Beetje zeeuws bloed in de aderen? |
Nou ja, zeeland...voorne putten...heel veel afstand is er niet, toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dit was zo'n leuk topic. Dus weer even naar boven.
Kattendiekers. Wie weet het ? Geen inwoners van Kattendijke maar wat wel? Hint: Zie er weer 2 in de kamer . |
hah, die weet k!
Dat zijn (langpoot)muggen!!
Ooit een paar weken op de camping in Renesse doorgebracht en daar hoorde k het ten over...dus toch maar ff gevraagd wat het dan was haha... overigens is het inmiddels wel een poosje terug dat k het woord had gehoord
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 9 oktober 2010, 21:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:37
|
|
|
Je kunt wel merken dat iedereen uit eten is...tis stil op CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 19:40
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Volgens mij zegt Willemijn dit niet hoor, Tess. Op het gebied van pubers opvoeden, zal zij in ieder geval meer levenservaring hebben. Ik zeg liever niks over dit onderwerp, omdat ik geen (levens)ervaring op dit gebied heb. |
Dat is wél hoe de reactie op mij over komt...haal nergens uit dat het enkel over het opvoeden van pubers zou gaan.
Het is inderdaad zo dat ik (nog) geen ervaring heb met het opvoeden van pubers, maar waar ik wel ervaring mee heb is puber zijn! Wat dat betreft heb ik niet een voorbeeldjeugd gehad, en flink in de knoop gezeten. Zal verder niet te veel op de details ingaan... Juist daarom heb ik me later verdiept in het zgn. "puberbrein" en wel degelijk geleerd hoe de psyche van een puber werkt.
Inka kan er mee doen wat hij wil, tenslotte kent niemand zijn puber beter dan hij zelf...maar wanneer mensen gaan insinueren dat ik niet serieus genomen hoef te worden omdat ik zelf nog geen pubers opgevoed heb, sja...dan raak ik wel lichtelijk geïrriteerd!
Verder ben ik klaar met de discussie. Heb mijn best gedaan om mee te denken en voel niet echt de behoefte om me gaan te bewijzen t/o mensen.
Succes ermee Inka!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 9 oktober 2010, 19:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 19:18
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Weet je Tess, ik ben een fiks aantal jaren ouder dan jij bent en heb ook een stuk meer levens ervaring......toen ik 28 was wist ik in theorie ook allemaal hoe het moest en hoe mensen het moesten doen. Nu bijna het dubbele aantal jaren ouder weet ik dat de praktijk veel weerbarstiger is dan de theorie en dat bedoelde ik te zeggen............ |
Ja hoor Willemijn, want iemand van 28 kan absoluut geen levenservaring hebben! De hoeveelheid levenservaring die iemand heeft, heeft weinig te maken met leeftijd... Dat iemand nog niet zo oud is betekent niet dat diegene niet kan weten waar hij het over heeft...geloof jij mij nou, mijn kennis heeft bar weinig met theorie te maken.
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 9 oktober 2010, 19:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 18:11
Onderwerp: BIESBOSCH
|
|
|
klinkt leuk en is niet zo heel ver weg...wellicht een mouw aan te passen. Ligt er wel aan wanneer e.d.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 17:41
|
|
|
"Hotel Bazar"
In de dynamische Witte de Withstraat in Rotterdam vind je hotel en restaurant Bazar. Deze kleurrijke locatie bied je een heerlijk avondje uit. Je waant je op vakantie. Het restaurant is volledig oosters ingericht. Bazar doet haar naam eer aan; met de kleurige tafeltjes, opvallende lampen en vrolijke muziek doet het restaurant denken aan een markt op een verre vakantiebestemming. De gerechten op de kaart zijn voornamelijk afkomstig uit Noord-Afrika en het Midden-Oosten en prettig geprijsd. Zo staat voor € 8,50 de dagelijks wisselende dagschotel op tafel. In de kelder is er ruimte voor groepen (tot 100 personen) en op de begane grond kunt u een biertje of een frisse mintthee drinken aan de gezellige bar. Je kunt hier terecht voor je ontbijt, lunch en diner. Het vlees is ook nog eens ritueel geslacht(halal).
http://www.hotelbazar.nl/
Wil dit restaurant al een tijdje eens uitproberen, wie gaat er mee? De bedoeling is om dit ergens eind November te doen...
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 9 oktober 2010, 17:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 17:09
Onderwerp: boswandelen
|
|
|
HENDUK927 schreef: | boswandeling zit dat niet in een klein flesje of wordt da hier nie bedoelt |
Die boswandeling zit tegenwoordig zelfs al in een flesje...vroegah moest je die mooi mixen!
stap één was dan je schoenen aantrekken... stap twee je jas aandoen...
etc, etc, ect...
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 9 oktober 2010, 17:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 14:55
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
SMULPOTJE144 schreef: | maar wie wil weten hoe het precies zit mag mij altijd prive benaderen... ik ook niet in het openbaar... maar vragen mag altijd prive... |
Misschien is het een goed idee om persoonlijke dingen ook gewoon persoonlijk te houden?! Er is blijkbaar gewoon een kleine vergissing ontstaan op het forum omdat bepaalde reactie's niet goed begrepen werden. Jammer, maar niet het einde van de wereld... Hang je vuile was niet buiten, en ga i.p.v. daarvan gewoon gezellig picknicken op de hei
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 14:48
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Neem van mij aan dat de praktijk wat weerbarstiger is dan je theorieën Tess........het is als ouder vreselijk als je dingen ziet gebeuren en daar niet bij machte bent wat aan te veranderen........en ik praat uit eigen ervaring..... |
Dat was dan ook precies wat ik wilde zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 13:07
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Inka, ik verbaas me een beetje over de reacties hier. Je moet maar allerlei instanties inschakelen en dan komt het wel weer goed. En vooral moet je zelf veel, vooral dingen die niet kunnen.Je kan niet je werk uit je handen laten vallen omdat je kind aandacht nodig heeft zo werkt het tegenwoordig niet meer......En stoppen met werken? Was het maar zo simpel..... Een situatie die in een gezin is ontstaan is absoluut geen excuus om je zo te gedragen. Ik herken de situatie goed waarover je schrijft, te weinig tijd door werk, kinderen die te lang alleen zijn en van alles uithalen, ben dus echt wel een ervaringsdeskundige...... Maar om een lang verhaal kort te maken, mijn kinderen zijn alletwee mooie mensen geworden die goed in het leven staan.......Dus houdt de moed erin.... En ik? Ik heb het overleefd Een tip Inka, ook jouw kind moet accepteren dat de dingen zijn zoals ze zijn en dat jij niet anders kan....... |
Als je dat echt uit de reactie's gehaald hebt, moet je denk ik toch nog es lezen... Het inschakelen van instanties is namelijk absoluut niet een garantie dat het "wel goed komt"! Maar wanneer je constateert dat je puber gedrag vertoont dat echt niet door de beugel kan, en je bang bent dat het van kwaad tot erger zal gaan en je zelf door omstandigheden niet bij machte bent om er continu bovenop te zitten...dan zijn hulpverlenende instanties wel degelijk het overwegen waard. Het verhaal van Inka vertoont namelijk op veel vlakken ook gewoon "pubergedrag" dat helemaal niet zegt dat zijn zoon op weg is om een "crimineeltje" te worden. Pubers zijn nou eenmaal van het grenzen opzoeken en zo mogelijk daar dan overheen gaan. Alleen Inka zelf kan bepalen of hij denkt dat het de verkeerde kant op gaat. En als dat idd zo is (een indruk die ik van zijn eerste posting wel kreeg) sja...je werk "even" laten vallen is dan zeker geen optie, dus zal het vooral aankomen in het vertrouwen op God dat Hij Zijn weg zal bewandelen met het kind. en om dat te kunnen doen zul je gewoon moeten accepteren dat de situatie zo is, en roeien met de riemen die je hebt. Zo lang het kind duidelijk de boodschap mee krijgt dat het thuis altijd terecht kan heb je al een zeer solide basis.
|
|
Naar boven |
|
|