Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 17:08
Onderwerp: opzegging
|
|
|
DAVID923 schreef: | als er ook maar 1 druppel rioolwater in mijn glas water zit gooi ik het hele glas weg. en in dit geval is het zo erg geworden, dat het goede niet opweegt tegen de schade van de slechte elementen. Dus in dit geval gooi ik wel het kind met het badwater weg. |
Dus de doelstelling van de EO is goed, maar jij vind dat er "slechte elementen" in zitten, in de personen die de doelstelling uitvoeren ...
Als er ook maar 1 druppel rioolwater in mijn glas water zit gooi ik het hele glas weg. Ik zou alleen de inhoud weggooien en het glas houden.
Maar om je vergelijk even door te trekken naar iets anders, stel dat je merkt dat er in jouw kerk of gemeente iemand zit die gelijk is aan een druppel rioolwater, wat ga je dan doen?? Stap je dan ook uit de kerk of gemeente?? Stap je op die persoon af en wijst hem de deur tot jouw kerk of gemeente?? Ga je naar de plaatselijke krant en maakt dit voor iedereen openbaar, zodat je iedereen kunt waarschuwen voor die druppel rioolwater die bij jou in de kerk of gemeente zit??
Zomaar een aantal vragen die bij me opkomen naar aanleiding van je druppel rioolwater .... Je veroordeelt een hele omroep, incluisief doelstelling en achterban, omdat er een paar dingen zijn die in jouw ogen als "fout en verkeerd" te boek staan. En dan wil je de EO ook nog waarschuwen om niet zoals de NCRV te worden .... Als lid heb je tenminste nog enig recht van spreken, daarvoor is juist de achterban, om opbouwende kritiek te laten horen, of om ze een hart onder de riem te steken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 16:47
Onderwerp: uitje in Groningen - vr 3 juni
|
|
|
LISA610 schreef: | Hallo allemaal!
Lisa en ik vonden het wel weer eens tijd worden voor een gezellig uitje.
Wie gaat er mee op vrijdag 17 juni? Eten en daarna wat drinken in Groningen. Om 19 uur eten bij Spring's aan de Grote Markt en daarna zien we wel waar we terecht komen...
Let op! De datum is anders dan in het topic aangegeven. Er was op de 3e al iets anders gepland...)
Hieronder de lijst van aanwezigen (vul maar aan!): Lisa610 Jasmyn704 Billy701 (o.v.) Chatuliem619 Crossroad317 |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 12:58
Onderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?
|
|
|
[quote=HANNAH810]we willen dus op zaterdag 21 mei voor de zesde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
personen die mee hopen te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 madelief 40 jaar trijnie671, 49 jaar, regio 0594 SweetLady, sweet 40, regio 026 maria576 en partner; regio 038 dini968, 52 jaar susannah475, 45 jaar jennifer645 43 jaar regio 345 Angelique327, 50 jaar Thirza120 (30 jaar), regio 0318 Samen585, regio 0182, met 2 kids Nicolette592, 55 jaar Jasmein464, 50 jaar, regio 078
eloy997 45 jaar + zoon 12 en dochter 10 crossroad317 regio 0524, met M438 maded 46 jaar regio 0183 jan578 52 jaar regio 0172 Billy701 49 jaar regio 0594 jan935 61 jaar regio 0182 visser278 43 jaar regio 113 searching 40 jaar regio 0182 (oud-lid) Ton818 65 jaar, regio 010 (onder voorbehoud) Pimpernel828, 44 jaar, regio 030 Frankt627, 47 jaar Positivo022, 45 jaar
and up !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 12:21
Onderwerp: almere
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Hmmm, zoals iemand ooit al eens zei: "strik je veters eens" schat
majaro |
Ja ja, ik loop naast mijn schoenen, ik weet het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 22:47
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Of ze verstijven van spontane totale bewondering voor de enorme charismatische uitstraling. Is maar goed dat de Drentse vrouwen nog niet weten, dat er hele interessante mannen zitten in Zuid-Holland |
Wat is er interessant aan een Zuid-Hollandse man die zingt onder de douche .... De enigste uitstraling die ik me daar bij kan voorstellen is de warmte van de straalkachel ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 22:38
|
|
|
DAVID923 schreef: | nee tuurlijk cross, ze willen schapen die blind volgen zonder toetsen. Mij niet gezien. En ja ik zie de gevaren en waarchuw, wimpel het maar af als onzin.
Jammer dat je niet met argumenten komt over de inhoudelijke punten en redenen waarom ik stop met de EO. |
Waarom jij stopt met de EO is duidelijk.
Over de positieve programma's zeg je helaas niets ....
Wat te zeggen van programma's zoals; Nederland zingt, De verandering, De kist, Uitgesproken EO, Geloof & 'n Hoop Liefde, Door de wereld en nog veel meer goede programma's waarin in God centraal staat, waarin nog steeds het evangelie wordt verkondigt. Alleen je moet het wel WILLEN zien, en niet met een veroordelende bril op gaan kijken. En wat te denken van de 40 dagen programma's, die heel goed aansloegen bij vele jonge christenen.... Voor een goed en objectief beeld aangaande de EO (programma's) moet je niet afgaan op 1 -- 2 of 3 dingen die je niet aanstaan, kijk eens naar het totaal aanbod, naar de doelstelling van de EO. Kijk eens naar andere christelijke omroepen in Nederland, ga eerst vergelijken voordat je een oordeel neerzet die volgens mij alleen is gebaseerd op een negatief gevoel.
Ben je ook bekend met de afdeling nazorg van de EO, weet je wel hoeveel goed werk die doen, of hoort dat niet bij de doelstelling zoals jij de EO ziet??
Hoeveel jongeren gaan jaarlijks naar de EO jongerendag, met heel veel plezier, en worden er opgebouwd in hun geloof, juist omdat ze zien hoeveel jongeren er voor uitkomen dat ze christen zijn. Hoeveel jongeren daarvan zijn niet gelovig, maar gaan er wel heen omdat ze benieuwd zijn naar wat de EO jongerendag wel niet is ... hoeveel ruimte heeft de HG dan om te werken in die harten, want evangelie wordt juist daar "keihard" verteld, door sprekers, door muziek of door stands en workshops in en om het stadion.
We mogen heel blij zijn met de EO, juist om hun verscheidenheid in aanbod. Het aanbod dat zich richt op christenen en niet christenen, waarin ook amusement thuis hoort, net als evangelie verkondiging en educatieve programma's. De EO heeft als doelstelling "niet de christenen te onderhouden" maar de niet christenen het evangelie te vertellen.
Missie Evangelische Omroep: Mediabedrijf De EO is een mediabedrijf. Dit betekent dat de EO in de samenleving cross-mediaal zichtbaar wil zijn via Televisie, Radio, Internet, Bladen en Evenementen. Vereniging De EO is een zelfstandige omroepvereniging binnen het publieke bestel. Betrokken leden dragen de EO. Een groot ledental zorgt voor verankering in de samenleving. Publieke Omroep De EO is onderdeel van de Nederlandse Publieke Omroep. De verantwoordelijkheden van het publieke bestel om te zorgen voor een brede programmering in de samenleving, is dus ook voor de EO-missie van belang. Evangelie De EO onderscheidt zich duidelijk van alle andere verenigingen binnen de Publieke Omroep. De medewerkers hebben het verlangen om vanuit een persoonlijke relatie met Jezus Christus het Goede Nieuws van Gods Koninkrijk vorm te geven en door te geven. Vanuit dit verlangen wil de EO zoveel mogelijk mensen bereiken en bouwen aan de samenleving.
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 17 mei 2011, 22:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 15:31
Onderwerp: roddels
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Chat kaartte inderdaad terecht het roddel-probleem aan. Het leidt tot niets en het is zelfs heel frappant dat mensen van achter de schermen (lees: oud CM-leden) nog wat olie op het vuur gooien. Daarvoor hebben die oud-leden dan een insider nodig die de 'boodschap' overbrengen op de site. Nou ja, waar gaat dit eindigen.
Eigenlijk zouden we de roddels moeten negeren. Doen alsof ze niet bestaan. Uiteindelijk merkt de roddelaar en zijn of haar marionetten wel dat hun gezwets niets uithaalt. Ik moet echter toegeven dat het negeren van roddels niet zo eenvoudig is. Dit dan naar aanleiding van wat ik vorige week ondervond. |
http://www.youtube.com/watch?v=mP0UWpVBQrA&feature=related
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 12:11
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ja dat wist ik al Cross ...aan elke teen minstens tien. Er is een liedje van ...Het is moeilijk bescheiden te blijven ...als je ze goed bent als ik. Zo charmant en zo aardig ...dat zie je in één ogenblik ...enz. Zing het altijd tot verdriet van de buren in de douche en het heeft een magische uitwerking op de vrouwen. |
Die verstijven eerst en weten dan niet hoe snel ze de benen moeten nemen zeker ....
Ik denk eerder dat je onderstaand liedje zingt trouwens .... de tekst wel te verstaan
http://www.youtube.com/watch?v=NA77zCZutiE&feature=related
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 11:28
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Is dit een open sollicitatie voor een baantje binnen VVV Drente ...Cross. Misschien is Zuid-Holland wel de mooiste provincie. Of Gelderland (Veluwe) vanwege de Picknick. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 11:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Volgens de Belgische weerberichten zou het zaterdag zo'n 24 graden worden. Of dat het in Ede ook zo zal is andere koek of bolus. Het ziet er in elk geval goed uit.
Ik hoorde wel dat het in Drente hard zou regenen en erg waaien. Misschien zijn er mensen die daar plannen hadden...en die deze dan weer opbergen om toch naar de pn te komen. |
En ondanks dat, de regen en de wind, is en blijft Drenthe de mooiste provincie van Nederland ....
En om niet off-topic te gaan, het gaat ook over de heide ....
Mien Drenthe (Drents Volkslied)
Ik heb oe lief, mien eig'n Laandtien, mien olde Drenthelaand. 'k Hol van de eenvoud in oen schoonheid, 'k heb oe mien hart verpaand! Mien taoke valt mi'j lichte, want steeds blieft an mien zied, De geest van 't olde Drenthe, daorum vergeet 'k oe niet.
'k Heur nog de held're schaopenklokkies, bi'j 't zinken van de zun, As schaopies keerden van de heide, as moeke veur oes zung. O, kon 'k nog ienmaol heuren, dat lied in 't schemeruur, En vaoders mooi verhaoltien, bi'j t vrolijk knappend vuur.
'k Zie nog oen brink mit stoere ieken, waor ik mien makkers vond. Waor ik mien twiegen mantie vulde, mit ekkels glad en rond. Daor bi'j die olde linde, kwam 'k mit mien vrienden saom. Zo menig vriend ging henen, de schors bewaort zien naom.
De roege boswal langs oen velties, war mien luilekkerlaand. Die gaf mi'j lekk're zoete brummels, oet milde gulle haand. Daor gaorde ik de braandstof veur 't olt en heilig vuur, As lentes aodem wekte, oen sluim'rende natuur.
Waor nog de held're koele veenplas, oen vredig stroompie voedt, Daor in dat wiede broene heivlak, waor wilp en korhoen broedt, Daor koelde ik mien spieren, in 't nat van zuuv're wel, Daor heb ik leren zwieren, op scheuvels blaank en snel.
Die beelden uut dat gries verleden, bin 'k nooit weer kwiet 'eraokt. Bi'j al de stried die 'k hebbe streden, hebt zie mi'j staark 'emaokt. Daorum van haarte dankbaor, zing 'k oe mien schoonste lied, Mien eig'n olde Drenthe, vergeten kan 'k oe niet!
En Frank, met eikels gooien zit in mijn bloed dat begrijp je nu toch wel hoop ik ....
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 17 mei 2011, 11:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 11:03
Onderwerp: Rol vader na echtscheiding
|
|
|
Ik lees heel veel negatieve reacties in dit topic, maar gelukkig las ik in een ander topic (mooiste moment van de dag), een heel andere verhaal van een vader. Een vader die wel voor zijn kids zorgt, dingen met ze onderneemt, er voor ze is en er voor ze staat. Die zich bezorgt maakt als één van zijn zoons voor een paar weken naar het buitenland is voor werkvakantie, en blij is als een andere zoon, al na één keer afrijden, zijn rijbewijs heeft gehaald.....
Ik denk, als vader, dat het verhaal hierboven eerder regel is dan uitzondering. Er zullen best wel vaders zijn die zullen voldoen aan de negatieve reacties zoals ze in dit topic worden neergezet, maar volgens mij is dit meer uitzondering dan regel. En, sorry moeders, maar jullie verhaal is vaak eenzijdig, jullie vertellen het verhaal zoals jullie dit zien, of geven weer hoe jullie denken dat de kids het zien, maar elk verhaal heeft 2 kanten (waarheden). En hoe de kids het zien? Dit is heel afhankelijk van de leeftijd, de kids zien meestal dat wat de moeder ziet, dus als moeder niet goed omgaat met vader, dan zal vader dus wel "slecht of fout" moeten zijn. Kinderen zijn heel loyaal, die willen geen keuze maken, dus zie je ex-man (het gaat over de rol van de vader) als vader van je kinderen, en niet als de persoon die jou als vrouw, weet ik wat, heeft aangedaan, en laat dit zeker niet merken waar de kinderen bij zijn.....
Wat is dan de rol van de vader na echtscheiding? Niet zo heel moeilijk zou ik zeggen, gewoon vader blijven, met alle rechten en plichten die dat met zich meebrengt. Alleen de contact-momenten met de kids zullen minder zijn dan voor de scheiding. Wees duidelijk over de regels die jij als vader hanteert in jouw huis, deze kunnen anders zijn dan dan bij de moeder. Praat niet negatief over de moeder, maar ga de moeder ook niet in alles goed praten, je kids hebben recht op een duidelijk en eerlijk antwoord. Het is natuurlijk wel goed om rekening te houden met de leeftijd van de kids, jonge kinderen denken anders dan tieners .... Probeer je kinderen niet te kopen ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 10:25
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja , geweldig. Dacht dat ie een hele dag nodig zou hebben om bij te slapen maar om 10.00 uur was ie al paraat. Lekker relaxet foto's bekeken natuurlijk. hele verhalen aangehoord. Geweldig. |
Goed om te lezen Visser, volgens mij ben je een prima vader voor je kids, en ben je ook best wel een beetje (*boel) trots op ze.
* boel is drents voor heel veel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 23:59
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Inderdaad Martin. 's ochtends zijn ze om 6 uur vertrokken vanuit de hoofdstad en 's avonds 23.00 thuis . Dat is 17 uur reizen plus 4 uur tijdsverschil is 21 uur . Gelukkig had ie onderweg nog geslapen. maar toen ze alle uit de bus stapten leken het wel een stel zombys. Maar het was zeer indrukwekkend geweest, heel veel mooie dingen gezien, ook veel armoede. Hele verhalen natuurlijk. Maar één ding is me nog niet helemaal duidelijk.......ik stelde de vraag , als je nou volgend jaar weer mee zou mogen zou je het dan weer doen? Z'n antwoord : Ik denk het niet , ik gun een ander zo'n reis ook echt. En dat vind ik nou weer een beetje tegenstrijdig, ik hoop dat ik daar morgen achter kom.
Visser , die ook best wel onder de indsruk is van de reis. |
He Visser goed weekend gehad met je zoon ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 23:49
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Last van het inmiddels befaamde vlindervirus zeker die Cross
Misschien kan Cross nog les geven, wie weet ..steken we er nog wat van op |
Kijk Leonard, ik moet de vrouwen eigenlijk van me af slaan... Ik heb nou eenmaal, een natuurlijke aantrekkingskracht op vrouwen, die, als je dat niet hebt, niet is aan te leren. Dus hoe graag ik je ook les zou willen geven, het zal voor jou geen toegevoegde waarde hebben. Het zal voor jou altijd surrogaat blijven
Maar je zou eens in de wilg kunnen kijken naar mijn pijl en boog, misschien dat je dan nog enig resultaat kunt boeken. O nee, dan moet ik je daar weer les in geven
Wat ben ik toch blij met mijn drentse schone ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 23:37
|
|
|
DAVID923 schreef: | zwijg dan ook... of geef gewoon een inhoudelijke reactie. |
Zwijgen doe ik niet voor jou David ... je bent maar een gewoon betalend CM lid hoor... Weet je, soms krijg ik de indruk dat je roomser dan de paus bent.... Trouwens, ik vind het geweldig positief van je, dat je je lidmaatschap opzegt. Ik denk namelijk dat ze bij de EO niet op leden zitten te wachten die alleen maar negatief zijn en zich negatief uitlaten over de EO. Als je nou opbouwende kritiek zou leveren, maar nee je bent het ergens niet mee eens, moet dit zonodig aan alle CM leden laten weten, en zegt dan je lidmaatschap op.
En waarvoor wil je mij waarschuwen, voor jouw zienswijze? Nou daar bedank ik vriendelijk voor, die wijze raad van jou verwijs ik gelijk door naar de afdeling "gewogen en te licht bevonden"
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 16 mei 2011, 23:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 16:59
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Wat is de meerwaarde ....van een drentse Cross |
Das aan een niet drent niet uit te leggen. Iemand die niet in de mooiste provincie (Drenthe) van Nederland woont, zal dat nooit kunnen begrijpen.... Vandaar ook dat ik je wel snap dat je naar de meerwaarde vraagt, maar voor mij zijn al die unieke eigenschappen die een drentse heeft, zo gewoon dat ik met minder geen genoegen meer neem .....
Maar ik moet wel zeggen dat ze, zelfs voor een drentse, uitzonderlijk lief is
Alleen voor mij dan he ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 16:32
|
|
|
DAVID923 schreef: | Hallo,
Bij dezen wil ik mijn lidmaatschap van de E.O en de visie opzeggen.
De reden is dat ik de laatse jaren de E.O heb zien afglijden van een omroep die Christus en het evangelie centraal had staan, tot een wereldse ''klantgerichte'' omroep.
Uitzendingen als Gordon zoekt God riepen al frustraties op, over hoe de drempel steeds lager werd, ook de hoe de visie en EO steeds wereldser werd.
De laatste druppel was de uitvoering van de passion, waar nogmaals de oecumenische drang TEN KOSTE van het evangelie ging. Het ergste was nog hoe de opstanding werd gebagatelliseerd en er een open einde werd gesuggereerd (en dan heb ik het niet eens over het feit dat de presentator van de jakhalsen het woord ''fucking'' gebruikte).
openb 3;
15 Ik weet uw werken, dat gij noch koud zijt, noch heet. Waart gij maar koud of heet! 16 Zo dan, omdat gij lauw zijt en noch heet, noch koud, zal Ik u uit mijn mond spuwen.
*
David Busscher.
*
Zijn er anderen die er ook zo overdenken? Heb een poos getwijfeld omdat ik wel de ontwikkelingen wil volgen, maar denk dat dit het beste is, wel er geen deel aan hebben en mede schuldig zijn als ik voor de Heer sta. |
Ik zeg (alweer) ff helemaal niets ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 13:19
|
|
|
HENDUK927 schreef: | wees jij nu maar gelukkie met jou m cross..................... |
Gelukkig wel een drentse ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 18:40
|
|
|
THIRZA120 schreef: | personen die mee hopen te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 madelief 40 jaar trijnie671, 49 jaar, regio 0594 SweetLady, sweet 40, regio 026 maria576 en partner; regio 038 dini968, 52 jaar susannah475, 45 jaar jennifer645 43 jaar regio 345 Angelique327, 50 jaar Thirza120 (30 jaar), regio 0318 Samen585, regio 0182, met 2 kids Nicolette592, 55 jaar Jasmein464, 50 jaar, regio 078
eloy997 45 jaar + zoon 12 en dochter 10 crossroad317 regio 0524, met M438 maded 46 jaar regio 0183 jan578 52 jaar regio 0172 Billy701 49 jaar regio 0594 jan935 61 jaar regio 0182 visser278 43 jaar regio 113 searching 40 jaar regio 0182 (oud-lid) Ton818 65 jaar, regio 010 (onder voorbehoud) Pimpernel828, 44 jaar, regio 030 Frankt627, 47 jaar Positivo022, 45 jaar
Ik was in "mijn" lijstje toch nog mensen vergeten..... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 20:02
Onderwerp: Het Uiterlijk
|
|
|
MAUREEN217 schreef: | Ja, hè Martin, wel kijken, maar thuis eten, haha. We hebben ogen om te kijken toch? En dat mag, zolang je maar je grenzen kent. En laten we wel zijn, als je vrijt met iemand vol kraters en een afschuwelijk gezicht, daar knap je tochop af, of gooi je een zakdoek op het gezicht? |
Maureen ik ga je ff plagen ....
Een vrijgezel mag wel kijken maar moet thuis eten .... rara hoe gaat hij of zij dat oplossen ....
Ik denk dat het antwoord is; een "koude douche" nemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 19:55
Onderwerp: Moeder worden op 63-jarige leeftijd: Bijbels uit te leggen?
|
|
|
MAUREEN217 schreef: | Cross, is dit verhaal echt? Wat ik wel weet, is dat het twee kanten heeft. Aan de ene kan kan ik begrijpen dat een vrouw die nooit een kind heeft gehad een sterk verlangen kan hebben naar een kind, zo erg dat zij alles doet om een kind te krijgen. Zij kan dan niet goed mee denken, wat de gevolgen kunnen zijn, zowel voor als voor het kind. Voor haa, haar gezondheid en hoelang mag ze leven? En voor het kind, zo'n oude moeder. Kan al vroeg moederloos worden. Het risico is te groot. Maar wie ben ik, ik heb de genade vijf gezonde kinderen te hebben. |
Ja, dit verhaal is echt, een maand of 2 maand geleden dacht ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 13:55
Onderwerp: kan je een relatie met een meisje van 19 als jezelf 30 bent
|
|
|
THIRZA120 schreef: | het hangt wel van een aantal factoren af.
Als ik voor mezelf spreek heb ik liever een man die een x-aantal jaar ouder is, dan andersom. Dat wil niet zeggen dat ik persé een (veel) oudere man wil! |
En als ik zeg .... +0 .... -8 dan doe ik aan leeftijdsdiscriminatie .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 13:42
|
|
|
Ik wil ook nog iets anders aankaarten, iets wat misschien wel heel gevoelig ligt bij enkele CM'ers.
Ik zie dat Angelique327 op de lijst staat om naar de picknick te komen, maar ik vraag me af of dat wel een goed idee is. Waarom, ze heeft, voor zover ik weet, een permanente ban van CM gekregen naar aanleiding van gebeurtenissen uit het verleden. En ik vraag me dan ook af of het verstandig is om leden met een permanente ban toe te laten tot de picknick .... het is niet voor niets dat ze een ban heeft gehad ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 13:36
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ha ha ha ...kijk voetballes no.1 Als je alleen maar verdedigt, win je nooit van de tegenstander. Tevens is het nog slaapverwekkend ook.
O.. Thirza heb ik nooit ontmoet en nu al bij de grote der aarde... tjonge. |
He Leonard, je hebt nu wel zo'n grote mond hier op dit topic, maar ik heb je volgens mij nog niet op de lijst zien staan .... terwijl je wel veelvuldig dit topic zit te bekladden met allerlei onzin ... Ga je je nog aanmelden of ben je bang voor het vrouwvolk ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 13:25
Onderwerp: eeuuhmm
|
|
|
DAVID923 schreef: | Het is een waarschuwing, wat misschien hard kan overkomen, maar de oorsprong is uit liefde en bezorgdheid. |
"verder gaf je aan dat het ook uit de hart kon komen, met alle respect, daar ben ik niet in geinteresseerd want: jer 17:9 Arglistig is het hart boven alles, ja, verderfelijk is het; wie kan het kennen?"
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op vrijdag 13 mei 2011, 13:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 11:59
Onderwerp: Met elkaar afvallen?
|
|
|
DINI968 schreef: | Yes ik ga ook nog snel wat kiloos opvoeren Maar hoe raak ik ze dan daarna weer kwijt?????????????? |
Ik wil ook nog 12 kg afvallen, met de 8 kg die ik al ben afgevallen zit ik dan weer aardig op een gezond gewicht.
Ik ben heel veel aangekomen door gebruik van medicatie, kwam in no-time heeeeeel veel aan, ben daar wel iets van kwijt, maar het overgrote deel zit er nog steeds. Sinds kort echter heb ik andere medicijnen, en mag ik de "ouwe" medicatie afbouwen. Tot mijn stomme verbazing viel ik af ... de nieuwe medicatie heeft als bijwerking dat het je hongergevoel remt ...
De nieuwe medicatie heeft voor mij dus een dubbele (positieve) werking ...
Deed ik dan niets om af te vallen .... ??
Veel wandelen / nordic walking, minstens 4 keer per week.... Van een goede vriendin kreeg ik een spinning fiets (home-trainer) waar ik ook 2 tot 3 keer per week een half uur op train. Ik drink veel water, minimaal anderhalve liter per dag, en houd me redelijk tot goed aan het dieet wat ik heb van mijn diëtiste.
Natuurlijk weet ik ook wel dat ik niet alles op de medicatie kan afschuiven, elk pondje gaat door het mondje, maar als ik kijk naar de beweging die ik krijg per week, en wat ik binnen krijg aan Kcal. dan zou ik nooit zo veel aan mogen komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 00:45
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
BILLY701 schreef: | THXNS Cross Een goede vriend draag je in je hart |
Voor een bakkie leut extra goede vrienden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 00:36
Onderwerp: eeuuhmm
|
|
|
DAVID923 schreef: | Je draait nu precies de rollen om. Er is een gebod om alles te toetsen en het goede te behouden. En om de geesten te toetsen. |
En weer ga je, precies zoals ik al voorspelde, niet in op de inhoud.
Verklaar anders zelfs eens je vraag zoals je die aan mij stelde .... "Je neemt het nog net niet voor ze op, maar zie je dit niet als duivels?"
Dus waar draai ik de rollen om, ik beantwoord keurig netjes jouw vraag, heel inhoudelijk (iets wat ik in geen van jouw antwoorden terug kan vinden) en daardoor blijf ik on-topic.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|