ChristianMatch

Forum

Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 224 225 226 227 228 229 230 ... 241 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 31 oktober 2010, 02:41
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

Hier zit ik dan weer in mijn eentje...dat het maar vlug 3 uur is zodat ik de klok kan verzetten en naar bed kan...hopelijk kan ik dan ook Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 31 oktober 2010, 02:23
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

SOFIE807 schreef:
oef ... gelukkig maar dat je dit schreef Visser , of ik kreeg een dipje ... Geschokte, onthutste smiley

Oh mooi is dat Sofie, ik dacht dat je aan mijn kant stond Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 31 oktober 2010, 02:19
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

TESSYBEAR731 schreef:
Men bedje roept...maar moet het wel eerst nog even opmaken! Gefrustreerde smiley

Verraste, verbaasde smiley opmaken??? opeten, bedoel je waarschijnlijk... Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 21:19
BerichtOnderwerp: Wie gaat er mee naar het kerstdiner van Christianmatch?

ZIVAATJE309 schreef:
je bent eigenlijk helemaal niet zo'n lief mannetje als je er op je foto uit ziet he

Wie bedoel je eigenlijk? Dat kleine wezentje of dat iets grotere gedaante??? Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zondag 31 oktober 2010, 02:25
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 20:56
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

PIETER649 schreef:
je bedoeld Benjamin bv, die poedercoater?

ik heb er in de buurt gewoond he, eerst n jaar in Teike, daarna 6 jaar in zevenbergen

Ja Pieter, die poedercoater. Ik heb daar enkele weken gewerkt en er was een man uit Zevenbergen en zijn vader had een eigen bedrijfje...enz enz...en daarom dacht ik dat je ook daar iets mee te maken zou kunnen hebben...

Is dit een off-topic onderwerp op de topic 'van alles wat'? Of moeten we het bij 1 onderwerp houden? Op de duur kan je er niet meer aan uit met al die topics die erg off-topic worden...pffff, wat een uitleg zeg Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 20:13
BerichtOnderwerp: 15 januari - eten bij de Smaak van Vietnam in Woerden

LEPELTJE037 schreef:
...of heeft iedereen een jaar-agenda, van begin januari tot eind december? Gefrustreerde smiley

Van welk jaar Lepeltje Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 20:11

[quote=PIETER649]Had dat met haar geloof te maken of met haar karakter??? Maken RK-mensen wel een kans in Nederland vraag ik me wel eens af? Ik heb zo mijn eigen vermoeden maar ik Smiley met dichtgeplakte mond
Ergens kwetst het me maar ik heb wel begrip voor meningen... Eigenlijk kan ik het niet zo goed begrijpen maarja, in de abdij vonden ze mij ook al te 'menselijk'.

Pieter, ken jij het bedrijf Bejamin in Etten Leur? (even tussendoor dit vraagje)

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 30 oktober 2010, 20:12
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 19:33
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

WILLEMIJN232 schreef:
Leuk, Eros Ramazotti weer......Ik ga binnenkort weer met vriendinnen naar Ahoy naar een optreden van hem/. Zit dan vol met vrouwen en een enkele man....... Verraste, verbaasde smiley

het zal dan wel heel erg vochtig zijn... Smiley met dichtgeplakte mond euh, neem maar genoeg zakdoeken mee...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:59

PIETER649 schreef:
oeps... schuldgevoel aanwakkeren?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
joh Frank, vrouwen in vruchtbare leeftijd zat op cm joh, gewoon niet te oud zoeken, heb ik ook gedaan... Coole smiley met zonnebril
volgens mij heb jij het wel erg getroffen hoor Pieter...na die vertederende foto van Annette en de kleine meid kan ik niets meer ietsiepietsie negatiefs over hun, jouw meisjes, aanhoren...

inderdaad zijn er veel vruchtbare vrouwen op CM maar ik vernam gisteren en vandaag dat RK-mensen hier niet veel kans maken...en dan hebben we alleen nog maar over het geloof... Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley
Ik klink droevig als ik mijn tekst herlees...en dat klopt dan ook nog...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:46

WILLEMIJN232 schreef:
Wat moet ik me daar nu voor voorstelling van maken, een slaap uniform????? Verraste, verbaasde smiley

Wel, lieve gekke treezebees, zoals Visser het beschreef: een pyjama...
ik moet echt alles uitleggen hé Knipoog smiley
zelfs Zivaatje begreep het en zij drinkt...wat ze drinkt mogen we echter niet weten... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 30 oktober 2010, 18:47
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:43

PIETER649 schreef:
ik bekijk het als volgt.... de kinderen zullen er wel voor zorgen dat je een uur vroeger wakker bent Gefrustreerde smiley

een vrijgezelleflat, een vrijgezelleflat, mn koningkrijk voor n vrijgezelleflat Huilende smiley, smiley in tranen

Had je op zijn minst negen maanden eerder maar moeten aan denken... Knipoog smiley of zelfs nog veel eerder...
zo'n offer zoals jij het nu meemaakt had ik heel graag willen ondergaan... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:28

Paars, rood, blauw of wit...het is alleen voor leden. Ik hoef mij er dus niet meer druk om te maken. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:22
BerichtOnderwerp: Cranio sacraal therapie

[quote=JOEY284]Zoals iemand al eerder heeft aangehaald lijkt het weer een verschil te zijn in geloofsrichtingen ...

Maar bedenk wél dat wij in een samenleving leven die voor ons christenen enorm moeilijk is. Zelfs tussen de verschillende christelijke strekkingen blijkt er soms een onmogelijkheid tot samenleving te zijn. Heb ik vandaag nog vernomen wat me enorm droevig stemt want waar is dan het begrip gebleven.

Wij christenen denken erg ik-gericht en egocentrisch. Verraste, verbaasde smiley Dat heb ik bij mezelf en bij vele andere mannen en vrouwen -waarmee ik een bepaalde levenswijze deelde- zo niet ervaren...

De meeste geloofsverschillen gaan over de marges van geloofszaken en we vergeten de kern van het evangelie.
Als we die marges loslaten en een open discussie aangaan voorkomen we al die scherpe meningen. Zie daar alle kerken, kerkmuurtjes, geloofsrichtingen, enz enz
Daar ben ik het erg met je eens... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 16:31

CROSSROAD317 schreef:
Ik kon ook niet zonder al die lieve mensen hier .... Lachende smiley Clown smiley Verliefde smiley

...als ik niet beter zou weten... Knipoog smiley
als je mij ook bij die lieve mensen rekent dank ik je van harte... Lachende smiley

Ik denk zelfs dat ik veruit de liefste ben van deze site... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 16:26

LEANNE226 schreef:
Ken je de term "pijnmanagement"?Dan wordt er door een fysiotherapeut samen met een psycholoog zowel de binnen als de buitenkant aangepakt,wordt veelal aangestuurd vanuit een pijnpoli en is niets zweverigs aan Knipoog smiley

Lachende smiley een mooie voorbeeld waar ik het volledig eens mee ben...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 16:25

CHATULIEM619 schreef:
Weet je wat ik dom vind, Frank? Dat je heel bewust alle beweringen naar het occulte afwijst. Enige termen, die die richting opwijzen: Inner Healing, Ying en Yang, kosmische energie. Alles wat in New Age gebezigd wordt. Het is duidelijk meer dan alleen fysiotherapie, de bron is nl. de verkeerde.

Het kan misschien dom zijn Chat in jouw en waarschijnlijk in vele anderen, hun beleving. Ik vind het dom dat er achter elke daad maar dan ook echt achter elke daad die enigzins afwijkt van (bepaalde) christelijke geloofsovertuigingen steeds het woord occult of satan er aan te pas moet komen. Dit is een vorm van paranoia. Op de duur zou je zelfs een vreemde geen hand meer durven geven uit angst dat hij of zij zo een 'kracht' in je zou brengen die satanistisch is. Dit leven moet dan toch ontzettend vermoeiend zijn voor sommige onder ons? Dat kan toch niet anders.

Frank (moe en ook wel triest omwille van de verschillen tussen de geloofsbelevingen)
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 12:03

TESSYBEAR731 schreef:
Ooh! Nou...in dat geval...

Kun je vanmiddag? Lachende smiley met blinkend witte tanden Knipoog smiley

Er moet nodig gestofzuigd, gedweild en gestreken worden...oh, en de was moet ook gedaan...

Geschokte, onthutste smiley vanmiddag al...dat etentje is toch pas in januari...
Lepeltje zoekt nog volop meegaanders...(even vermelden voor we helemaal off-topic verdwalen... Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 12:01

LEANNE226 schreef:
Maar maar maar.......54,95 voor een leuk diner,6 consumpties én ook nog een optreden is niet duur!.........of je het kunt betalen is wat heel anders Knipoog smiley

Vooral het "Terwijl jij kletst ...." spreekt mij aan Lachende smiley

die dresscode spreekt me niet aan...ik heb heel mijn garderobe eens overhoop gehaald en het enige rood dat ik heb is mijn slaapuniform en ik heb ook 1 zwarte sok gevonden... Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 30 oktober 2010, 13:02
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 10:46

TESSYBEAR731 schreef:
Maar tis wél wat er stond Frankyboy Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Wil niet wéten wat je allemaal uit zou halen als je op mij moet komen passen! Geschokte, onthutste smiley Engeltje smiley

De inspiratie komt op het moment wel...waarschijnlijk zal dat zijn: stofzuigen, dweilen, strijken Boze smiley ...terwijl jij me voorleest of plaatjes draait...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 10:43

HANNAH810 schreef:
ik denk dat je dit onder alternatieve geneeswijzen moet scharen, tess;
dat het dan gelijk demonische machten toelaat zou ik niet willen zeggen, maar ik denk wel dat het zaak is goed te kijken wat er nu werkelijk wordt gedaan, en uit welke Bron je therapeut werkt.
ik moet zeggen dat ik ook wat huiverig ben, net als ruth; mede doordat ik ook heel enge negatieve ervaringen heb,.

Waaruit bestonden die nare ervaringen dan, Hannah? Hielp de therapie dan niet? Of was het iets anders dat je deed huiveren?

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 10:35

PIETER649 schreef:
neem op zn tijd een goeie borrel tess, heeft hetzelfde effect Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Geschokte, onthutste smiley daar krijg je net hoofdpijn van...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 10:24

http://www.youtube.com/watch?v=57na2R_8aoA
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 09:44

http://www.youtube.com/watch?v=jZIoxw0ca9E&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 07:06

LEPELTJE037 schreef:
Ik kom op je baby zitten... tis maar net hoe je het leest! Knipoog smiley

Ik vraag me af hoe ze de menukaart gaan lezen en interpreteren Gefrustreerde smiley
Hopelijk kan Marijan vlug met haar extra lessen beginnen Knipoog smiley
Pfff, op een baby zitten... Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 07:00

JOSINA022 schreef:
Yes, de 3 muskatiers in vrouwelijke vorm Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verraste, verbaasde smiley de 3 muskietine's... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 22:59
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

CARIN303 schreef:
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap,wat gaaf!
Ach en als straks de kleine man bevrijd is uit de buik is alleen hij nog misselijk en niet jullie 2een meer Knipoog smiley

Geschokte, onthutste smiley een ei??? Wie is er dan broeds??? Wie heeft dat ei gelegd??? Ik dacht dat er sprake was van een zwangerschap Smiley die vol vragen zit

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 22:57

TESSYBEAR731 schreef:
Haha das snel!

Welkom terug Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley Is Cross dan weggeweest??? Misschien was hij gewoon maar even naar de wc Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 22:55

TESSYBEAR731 schreef:
No worries! zo lang k Frank buiten de deur weet te houden en een ander kan vinden die wél op een humane manier op men kind wil passen ga k gewoon mee Knipoog smiley

Mocht ik ooit zelf onder toezicht gesteld moeten worden dan ben jij natuurlijk de eerste die ik bel, Frank Engeltje smiley

Duiveltje smiley ik kan nergens lezen waar ik geschreven zou hebben dat ik op een onhumane manier op je kind zou komen passen. Ik schreef dat ik op jou zou komen passen zodat je kind ook eens op stap kan gaan en een leuke tijd hebben...pffff... Gefrustreerde smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 22:49

Dit baart mij wel zorgen , je stelt je open voor manipulatie en dat is zeker niet zonder gevaren [ de meester manipulator is wel satan ] en op deze manier wordt er doormiddel van je zintuigen een poort geopend voor demonische machten .
Ik raad het je dan ook ten sterkste af .
Je kunt dit stilte , rust punt bij Jezus vinden , richt je dus op Hem .
Hij zegt het zelf ; Kom tot Mij en ik zal je rust geven .

Ik spreek in beide gevallen uit eigen ervaring .
Bij Jezus vind je de Ware rust , in alle andere gevallen [zoals bij deze therapie ,] is het tijdelijke verlichting van je mogelijke klachten , geef de duivel geen grond zegt de bijbel .
Het is erg lastig om van dit soort manipulatie weer los te komen .[/quote]

Sorry hoor, maar dit is zo'n grote flauwe kul. Ik wist gewoon dat zo'n reactie ging komen Dan moet je later ook niet naar de fysio wanneer je iets mankeert. Het is net wel of elke aanraking van het lichaam een duivels-handeling is. Overal wordt satan bij betrokken. Eigenlijk zouden behandelingen zoals Tess er nu eentje op deze topic heeft gezet gewoon 'massage' moeten heten zonder er meer uitleg bij te geven.

Knipoog smiley Frank

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 30 oktober 2010, 08:25
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 20:03

Enkele jaren geleden heb ik eens iets dergelijks ondergaan. Dat was een mevrouw die ook zoiets deed en zij heeft me toen van hele erge hoofdpijn afgeholpen. Ze deed een dag of twee na elkaar en dat was echt zalig...ik geloof wel in die zaken. En oja, het heeft helemaal niets met occult of satan te maken of wat dan ook... Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 224 225 226 227 228 229 230 ... 241 Volgende
Pagina 227 van 241