Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 18:13
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Kijk jij het sinterklaasjournaal trouwens????? |
Volgens dat zelfde Sinterklaasjournaal zijn verschillende mensen uit Harderwijk er van overtuigt dat de Sint al geweest is. Er was zelfs een man die al met een kerstboom liep te zeulen omdat hij de Sintboot zag wegvaren... Gaat het feest dan niet door op zaterdag? Zien we W-tje dan niet op televisie? Of is er iets heel eigenaardig aan de hand met de inwoners van Harderwijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 18:08
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Jij trekt aan de voorpootjes,ik aan de achterpootjes? |
echt een 'blonde' opmerking...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 16:54
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Die heeft dat heel lief aangeboden hoor...maar die mag thuisblijven bij de kleine meid (en ik hoop stiekum zo dat ze ff een flinke poepluier produceert ) |
...je kan de kleine meid misschien iets te eten geven wat de 'produktie' bevorderd. Friet met mosselen of zo. Of zuurkool...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 15:43
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ja en is dat leeftijdsgebonden, ik verdenk dat jij ook zaterdag staat te zwaaien.
P.S. Ik heb je huis al gezien | Was dat het huis met al die bewakers en camera's? Waar je makkelijker in dan buiten komt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 15:28
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Het stormt hier....en het giet pijpestelen. Mijn verwarming staat op 20 graden....maar ik kan maar niet warm worden....heeft iemand nog een knuffie over voor me? Liefst een hele warme! (je krijgtem met liefde retour!) |
...een lekker bad of douche Angel kan ook wel eens helpen om warm te krijgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 13:28
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Niet miepen frank, je hebt er al twee van me gekregen! Gierigaard! |
niet miepen??? Bijna elke dag leer ik nieuwe Nederlandse woorden. Ik begrijp het eigenlijk niet zo goed waarom Nederlanders, die toch ook een beetje Belgen zijn, zo'n koddig woorden hebben.
Ach Benjamin-Tess, ik ben wel blij met je knuggels hoor. Over jou klaag ik niet. Nouja, ik besef ook wel dat ik in een hele diepe klaagperiode zit. De tijd van het jaar, denk ik. Dan zijn er nog de andere perikelen die me down maken. Euh...kan of wil je me nog een derde knuggel geven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 09:00
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Waarom heet een boterham een boterham? |
...als ik geen kledij moet opzoeken op het internet komen ze weer met iets anders af wat ik ook weer wil weten...
http://www.willemwever.nl/node/14577
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 07:37
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Raar hoor...ben o zo lief geweest dit jaar! |
...dat jij lief bent geloof ik graag maar misschien schrikt de buurt hem wel af...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 00:24
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Nee, dievammijnie Tess?? |
Pffff, ik knuffel mezelf wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 00:23
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Sjonguh...mag wel veel knuffels uitdelen vandaag zeg!
Nou ja...Zinga Frank...
Krijg k er dan ook nog eentje terug? Kan em wel ff gebruiken na er zoveel weggegeven te hebben vandaag |
Van mij krijg je er alvast één of meerdere...ik ben niet gierig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 00:21
|
|
|
De Sint is toch een katholieke man, hé?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 00:17
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Hmmm...heb me rot gezocht, maar de sint komt hier blijkbaar helemaal niet aan! Nou ja, hoeven we iig niet bang te zijn dat het een nepperd is... |
Hum...misschien durft hij daar niet te komen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 23:41
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Doe ik! Dan herken je me! |
Kan je ook een spandoek maken met mijn naam erop De 'I Love You' achter mijn naam hoeft er niet op hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 23:38
Onderwerp: boswandelen
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Is dat zo
Ik hoorde pas van een kenner dat een Groninger een kort lontje heeft, een Drent erg stijfkoppig kan zijn en een Fries eh.......ben ik ff vergeten. |
Het is dus geografisch bewezen dat hoe noordelijker hoe eigenaardiger het volkje...De beste mensen zijn werkelijk zuidwaarts te vinden...dit stukje van Brabant en België natuurlijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 21:45
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ja en is dat leeftijdsgebonden, ik verdenk dat jij ook zaterdag staat te zwaaien.
P.S. Ik heb je huis al gezien |
Oja, daar mag je zeker van zijn. Ze zal ook wel naast de burgemeester staan want mediageil als ze is wil ze ook op tv komen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 20:31
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Kijk jij het sinterklaasjournaal trouwens????? |
Zeg W-tje, Floshke was aan het kijken ik liep per ongeluk langs en pikte hier en daar wat op...euh, naar het schijnt zou het schip ook al in de haven liggen zonder Sint...ik begrijp er geen toeter meer van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 20:19
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nou ja....... onvergevelijk deze opmerking! Dat snap je...... |
pfff, zelfs de burgemeester deed mee en dan bestelde hij een visje bij de visboer dacht hij er vandoor te gaan zonder betalen...het zaakje met de pepernoot wordt vervolgd meldde Dieuwertje op het Sinterklaasjournaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 17:47
|
|
|
zag ik net op het Sinterklaasjournaal dat een visverkoper uit Harderwijk een vis had met een pepernoot in zijn buik. Die pepernoot houdt blijkbaar Harderwijk in de ban. Het is me echt wel een raar volkje daar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 10:55
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dit is toch het topic "slechtste moment van de dag"? Heb je dat moment vast gehad Hannah! |
Ze kan er ook al aan wennen...binnen enkele jaartjes moet ze misschien ook wel die sexy-dingen aandoen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 09:56
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | En ik ga eens nadenken over wat ik vandaag aan ga trekken. Maakt niet uit hoe 't heet, als het maar lekker zit. |
Laat je ons wel iets weten, aub? We kunnen er steeds van leren, zo blijkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 09:21
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Frank, je moet nog even verder googelen. Je loopt alweer achter. Je hebt tegenwoordig ook treggings en jeggings. |
ik heb het net opgezocht en voor mij is het een gewone broek zoals ik ze al jaren zie her en der...ik ken echt niets van die benamingen...
http://www.trendystyle.net/trends/jeggings.html
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 08:58
Onderwerp: voor elke dag bemoediging: lied, gedicht of bijbelvers
|
|
|
Dit lied zongen wel eens tijdens de Vespers, avondgebd:
Aan uw stam, o kruis.
Aan uw stam, o Kruis, ligt Gods Vaderhuis, bloeit de roze vreugd van hoop en vree. Jezus, lief en zacht, legt de wonderkracht van zijn Kruis vol zalving op ons wee.
In het oude land werd het Kruis geplant als een gruwelteken van de dood; in het jonge land geldt het nieuw bestand dat de Heer des levens met ons sloot.
Niet de lage moord heeft het laatste woord, maar de liefde die haar overwint. Deze zekerheid heeft ons God bereid in het Kruis dat ons met Hem verbindt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 08:50
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Volgens mij wil jij een beetje te graag! Ja eigenlijk wel. Viel het op?[/color]
Maar goed, ben in een goede bui vandaag...(tenminste, so far so good)...dus vooruit Frank, ook een knuf voor jou hoor
Nog meer gegadigden? | [color=#FF0000]...als de andere geen knuffel willen krijg ik die dan ook
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 10 november 2010, 08:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 08:47
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Laat me raden: zo'n ding met twee pijpen zeker? |
bedoel je een kerkorgel? Ohneen, dat heeft meer pijpen... Neen, ik heb diep moeten graven in mijn mailarchief en ik heb het ding gevonden; een legging...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 04:48
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nou.........ik vraag me de hele tijd af......kniekousjes????Dragen vrouwen kniekousen?Of bedoelde ze pantykousjes( ),of........kousen (uweetwel (zo niet dan heb je veel gemist in je leven ) )
Over dat bellen op het toilet:er zit op mijn mobiel een optie waarmee ik kan instellen op welke tijd ik mijzelf wil bellen....zodat ik ergens met een rotsmoes weg kan komen |
Ach, ik heb het ook moeten opzoeken op het internet...en onlangs moet ik een soort van broek opzoeken maar ik weet al niet meer hoe ze zo'n broek noemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 02:53
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Vermoed dat ik als zo'n zeikerd word gezien... En vind het heel erg jammer dat deze mensen dus zo worden betiteld enkel omdat ze willen wijzen op de gevolgen van bepaald gedrag. Maar toch wil ik Anita ook zeker een knuf geven, want hoewel ik het niet met haar manier van communiceren eens ben vind ik haar een leuke meid en heb ik zeker bewondering voor haar geloofsleven!
Anita, een knuf voor jou! | Hmmm...nu je toch bezig bent met knuffelen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 02:47
Onderwerp: lange lappen
|
|
|
LOES550 schreef: | t maakt mij niet uit hoor. Als iemand dat nu fijn vindt om bepaalde teksten te kunnen delen met anderen..... Je weet nooit of er iemand is die er prijs op stelt en het wil lezen. We zijn nu eenmaal niet allemaal hetzelfde, Ieder is hier op de wereld gezet door God met elk zn eigen talent
Als het onderwerp me interesseert lees ik t anders niet. |
Dan moet je het wel eerst gelezen hebben om te weten of het interessant was...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 08:30
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Over dat bellen op het toilet:er zit op mijn mobiel een optie waarmee ik kan instellen op welke tijd ik mijzelf wil bellen....zodat ik ergens met een rotsmoes weg kan komen |
je geheim is nu wel om zeep...ook weer slim van je...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 08:02
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Goed lezen Frank... ik zei "Toen hij net weg was moest ik ook ff, ik nietsvermoedend het toilet in... tot ik met mijn kniekousen in zijn plas stond... pfff..." Kniekousen zitten ook om je voeten heen hè... en met mijn voeten stond ik dus in de plas... voelde ik mijn voeten nat worden. Nog meer uitlleg nodig betreft kniekousen ? |
Ik heb maar even het internet geraadpleegd en opgezocht wat kniekousen zijn. Ik moet soms wel meer het internet op om wat op te zoeken wat kleding betreft
Dan heeft die gast gewoon hands-free staan plassen wat ik ook niet zou kunnen aanvaarden. Spijtig dat je hem kon laten dweilen met het schaamrood op zijn wangen...
|
|
Naar boven |
|
|