ChristianMatch

Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:15
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

HERMAN968 schreef:
Ik denk dat dat pure interpretatie is dat je daar schrijft. Twijfelende smiley

Lees even terug waar je op reageert en geef dan opnieuw een reactie,dit keer graag een inhoudelijke!

Mijn respect daalt.......niet voor de mening maar voor de mens......heel erg jammer.Je kreeg de kans je mening te uiten,ons te vertellen over het hoe en waarom van je overtuiging maar die kans heb je niet gegrepen.

Laatst aangepast door
LEANNE226
op zaterdag 23 juni 2012, 00:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:09

FLOWERFUL304 schreef:
Waar begint herman met een verkeerde aanname???? Zo komt het niet over bij mij.

Zijn aanname dat ik de Bijbel niet lees........het is zijn zwakheid dat hij zijn argumenten met zulke uitspraken sterker probeert te maken.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:02

CARMEN073 schreef:
Dank je Leanne. Ik stuur je een mail met mijn ideeen hierover als je het goed vindt.

Grz

Tuurlijk,ik ben benieuwd
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:52

HERMAN968 schreef:
[i]Beste Leanne, heb je de Bijbel al eens doorheen gelezen van A tot Z van Genesis tot Openbaring ? Is een aanrader. Dan merk je hoe we steeds als Gods kinderen verleid worden om mee te gaan inzake sexualiteit met wat wij willen, wat wij denken. God zegt echter "Ik wil dit speciaal bewaren voor het huwelijk die diamant. Koester hetgeen ik geef en speel geen spelletjes met Mij".
Ik heb nooit beweert dat dit makkelijk is voor mensenkinderen, en ik strompel ook hoor. Maar één ding weet ik, heb ik geleerd, ik stel mijn grenzen tot eere en glorie van Hem (zie voorheen in dit forum). Ik wil er voor gaan als man in "mijn" geloof. En -wil ik je wel vertelle- heb al een relatie verbroken omdat men mij hierin niet wilde aux seriue nemen. En ik kan je zeggen -dat is mijn verhaal- ik ben er niet rauwig om. Integendeel ik ben nog dichter bij God en weet dat Hij mij kracht geeft. Alleluja
Engeltje smiley [/i]

Jammer dat je begint met een verkeerde aanname......die zet ik op de ignore stand.......

Ik respecteer jouw mening,de mijne is anders,je weet niets van mij,noch van mijn verleden en heden en dat wil ik graag zo laten maar om de discussie tot in de puntjes te voeren moet je dieper gaan,ik vind een openbaar forum daar niet de juiste plaats voor.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:47

CARMEN073 schreef:

Ik zou graag meedoen aan deze discussie; mijn mening over het onderwerp geven gestaafd met bijbelteksten, maar ik heb dit tot nu toe gelaten vanwege de agressie van sommigen. En de reakties die je krijgt zodra je een bijbeltekst aanhaalt. Je wordt hier belachelijk gemaakt als je tegen sex voor het huwelijk bent en je wordt uitgedaagd om je mening met bijbelteksten te bewijzen. Zodra je dat doet wordt je uitgescholden omdat je zogenaamd met "bijbelteksten smijt".

Het is van mijn kant een serieuze vraag, als beweerd wordt dat het rechtstreeks uit de Bijbel komt wil ik dat graag lezen en zo nodig mijn mening bijschaven..........ik leer ook wel eens iets bij Knipoog smiley Over dat smijten met teksten;in een topic als dit is het zeer zeker belangrijk dat de Bijbel aangehaald wordt,in andere topics zit het meer in de weg,dan wil ik een eigen mening horen.
Ik hoop dat het belachelijk maken niet gericht is op het feit dat mensen er voor kiezen geen seksuele contacten te hebben,alhoewel het drammerige mij ook begint te irriteren...........ik begrijp waarop het gestoeld is maar vind het tot nu toe vrij vaag.

Ik kom uit een streng gereformeerd nest maar in onze kerkelijke kring is het nooit een issue geweest.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:07

HERMAN968 schreef:
[/i][/color]

Een ongelovige of anders gelovende heeft ook normen en waarden,die gooien niet allemaal hun eigenwaarde overboord.
Jouw beeld van mensen die totaal geen seksuele rem hebben is volslagen uit de lucht gegrepen en wereldvreemd

Ik wacht nog steeds op Bijbelteksten waaruit blijkt dat lichamelijk contact voor een huwelijk uitgesloten is,ik kijk er naar uit.

Steeds als ik hier iets lees komt het Hooglied bij me op,een zeer verrassende tekst(bomvol fantasieen!).Ik veronderstel dat God een tekst over uitsluiting van seks voor het huwelijk in de Bijbel had laten plaatsen als Hij het zo belangrijk vond............
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 08:43

JOL252 schreef:
De één zegt van niet, de ander zegt: als er chemie is wordt er gezoend.
Mijn vraag is of je het allemaal al van te voren (vast) kunt stellen. Ik heb zoiets van: laat maar waaien zoals het waait en blijf je bewust van je zelf en het contact van dat moment.

Mooi he,al die verschillen tussen mensen,het is gewoonweg niet op 1 hoop te gooien en niet te bepalen.(en al helemaal niet voor een ander)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 08:21

[quote=HERMAN968]

Ik vind dat er een enorm verschil zit tussen een eerste ontmoeting of een relatie van pakweg een jaar.........
Ik ben het met Jol eens,eerst opbouwen en onderweg(samen) je keuzes maken.

Zoenen(o.a.) is onlosmakelijk verbonden met liefde en dat is er op een eerste date niet.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 07:55
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

GOEIEMORREGUH!!!!!!! Lachende smiley

Ik ga werken,heerlijk,geen huishouden,geen kids..........Ik kleed me altijd naar mn humeur,vandaag ben ik in het knalroze afgerond met mn hoogste hakken Coole smiley met zonnebril

Fijne dag...enneh zorg goed voor jezelf!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 23:02
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

FRANKT627 schreef:
Minder op Cm en al de andere sites lummelen geeft je tijd om te haken en zo... Knipoog smiley

Ik heb vanavond een poging gedaan om een Hemnes kast(zeg de naam van die winkel niet! Woedende smiley )in elkaar te zetten,wat een ..........
Ken je beter een leuk onderbroekje haken ......of zakdoekjes borduren.......minder stressvol Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:47

HEIDE115 schreef:
Nou dan liever een geborduurd leann;))

Ga maar thee drinken ! Boze smiley

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:15
BerichtOnderwerp: Onze rugzak...

HEIDE115 schreef:
ist nou omdat je geen foto plaatst,dat ik je niet begrijpt?
dus jij bent iemand die uren op een afstand mee kijkt..en dan zo'n bericht er ff tussen gooit??

Dapper zeg?!

maargoed..doe gewoon mee joh..

Smiley die vol vragen zit ik ben jou geen uitleg schuldig,je trekt tenslotte je eigen conclusies al,succes met je topic
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:04

STEENTJE178 schreef:
Ikkuh??? Breie??? Zieke smiley
Nee, zolang Ikea bestaat hoef ik niet aan de klus met een Senseoapparaattrillingneutraliserendkoffiekopjeonderzettatpijtbreiwerkpatroontje denk ik Knipoog smiley

Breien ?????? leuk!!!!!!!!
Ik haakbreinaaiborduur graag(nu nog tijd vinden)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:01

HEIDE115 schreef:
Leuk dat je hier op deze plek je mening geeft
Des te meer heb ik wel nog wat vraag tekens over je arrogante berichtje vanmiddag..wat er even uit moest?..

Zie het maar als een reactie van iemand die zonder abonnement kon meelezen en zeer verbaast was over wat ze las,tenenkrommend..........ik durf niet te bedenken wat echte buitenstaanders er van moeten denken........

Leanne,niet beter dan een ander Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:54

BEUN656 schreef:
Hebreeen 13:4
Het huwelijk is eerlijk onder allen, en het bed onbevlekt; maar hoereerders en overspelers zal God oordelen.

En waar zie jij in deze tekst de link met seks voor het huwelijk?

" Houd het huwelijk in ere, in alle omstandigheden, en houd het echtelijk bed zuiver, want overspeligen en echtbrekers zal God veroordelen"

De vertaling maakt niet uit,de betekenis is hetzelfde
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:49

.

Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 21 juni 2012, 00:15
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:36
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

YES356 schreef:
Mijn slechtste! Wat ik vanavond heb meegemaakt op het forum
Ik heb veel gebeden vanavond en hoop van God duidelijkheid te krijgen of ik morgen mijn lidmaatschap van deze christelijke site voortijdig te laten beëindigen. Om zodoende ruimte te geven aan anderen om hum mening hier vrij te kunnen geven. En me te laten verwijderen op cm kan ik misschien voorkomen dat mooie onderwerpen na een posting van mij veranderen in afschuwelijke toestanden en daar door volledig hun doel gaan missen. Wie weet wat de morgen brengen zal. God weet het

Niet weglopen voor een paar andere meningen,hun gedrag is hun verantwoordelijkheid.
Je mag openlijk voor je mening opkomen,je ideeen delen.
Wie al onpasselijk wordt van alleen het woord seks is niet toe aan enige vorm van seks,ook niet bínnen het huwelijk Clown smiley
Spijtig eigenlijk........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:21
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

HEIDE115 schreef:
Opbeurend!
Thanks namens mij.
enne..heb je nog meer in je rugzak zitten..als je toch van plan bent te blijven?

Mijn rugzak is leeg.......hangt aan de wilgen!
ik heb nu een handtasje,daar kun je mee meppen als je zin hebt(zoals je net gelezen hebt Knipoog smiley )

Mooie momenten zat hoor Pieter,het zonnetje schijnt nog steeds,de tuin bloeit uitbundig en morgen ben ik vrij dus ik heb verder niks te klagen........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:52

VISSER278 schreef:
Ja maar nu de vraag nog..... hoe maak je de binnenkant schoon?
Niet met wat maar ...hoe?

Dit is je straf voor het ophangen van die oerlelijke dingen Duiveltje smiley

Je schroeft de bak er af(paar schroefjes maar),dan rol je hem af,soppen,oprollen,dichtschroeven......koud kunstje.......voor een Fries dan he,Zeeuwen zullen iets meer tijd nodig hebben.........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:49
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Onverwacht tijd over dus weer even neuzen op CM.........
Er is niks veranderd............mensen willen geen gevoelens meer hebben,zetten op hun profiel dat ze frigide zijn, ze WETEN gewoonweg dat ze gelijk hebben en iedereen moet dat weten of ze gaan bitscherig doen,menigeen zit hier van 'smorgens vroeg tot 's avonds laat(eten ze wel?)en op het forum staan meer bijbelteksten dan in den Bijbel zelve.........typisch CM Lachende smiley
(oke tikkie overdreven........alhoewel????)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 23:50
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

Mijn laatste 24 uur gaan in.........maar ik zeg geen vaarwel,ik zeg tot ziens!
Zodra de avonden langer worden kom ik kijken of jullie nog steeds zo aardig tegen elkaar doen Engeltje smiley

Het ga jullie goed,hopelijk vinden jullie hetzelfde geluk als ik!(wie weet waar je rust kunt kopen mag me nog even mailenKnipoog smiley)

Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 17:09
BerichtOnderwerp: forum openbaar, jammer!

THOMAS968 schreef:
En denk je nou werkelijk dat die achterlijke roddeldiscussie van vorige week het Christendom en de omgang van Christenen onderling op een positieve wijze naar buiten brengt?

"Plaat voor de kop" zeggen ze hier ..............
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 17:06

NICKY298 schreef:
Ik zelf zie het zo dat iedereen hier als een baby komt.

En iedereen is anders en zijn gevoel is anders.
Wij groeien elke dag en ieder groeit op zijn tempo en hoe hij/ zij het wil.

En wat wij belangrijk vinden doen wij.

Oordelen wil ik niet en vertellen wat een ander vindt en voelt kan ik ook niet.

Een ieder die de bijbel volgen wil , GAAT proberen wat er in staat.
Of dat dat altijd lukt Clown smiley

Ik begrijp het nog niet goed........ik vroeg of JIJ de mensen zo ziet,ik vind het nl.een erg kromme gedachtengang maar dat kan voortkomen uit jouw verleden.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 20 mei 2012, 23:11

NICKY298 schreef:
Maar hoor ook om mij heen dat mannen veelal toch naar een prosituee gaan .
ze dit blijkbaar nodig hebben .En ja heb je geen vrouw wat dan...

Boffen wij even als vrouw dat we er minder last van hebben en dat er genoeg hulp middelen zijn indien nodig.

Smiley die vol vragen zit
alle mannen gaan naar de hoeren?
alle mensen zijn gescheiden?
vrouwen hebben veel minder behoefte aan seks dan mannen?

Geloof je dit echt of is dit jouw gevoel?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 20 mei 2012, 23:05
BerichtOnderwerp: BZV Topic

LIELIE972 schreef:
Leanne, wat vond je dan van de tweeling?

Ze deden hun best........het leken mij laatbloeiers?Er zullen best dekseltjes zijn voor die heren.
Ik vond maar eentje echt triest,die laatste,die man zag er vreselijk onverzorgd uit Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 18:23
BerichtOnderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld

THOMAS968 schreef:
Nou, Leanne, als ik hier op het forum lees dat er mensen zijn die vinden dat als ze CM kunnen betalen, ze niet mogen mopperen, dan vind ik toch dat het tijd wordt tussen de regels door te lezen. De meeste maatregelen pakken erg slecht uit voor de mensen die volledig afhankelijk zijn van het werk dat ze verrichten. Het is heel erg moeilijk, zo niet onmogelijk, nog aan een vaste baan te komen. En bij ontslag is de uitkering ook niet zo geweldig. Het klinkt voor velen vroom en christelijk in de oren om te vertellen dat ze het prima redden met een bijstandsuitkering, de werkelijkheid is een andere. Een ding staat vast: bij alle beleidsombuigingen sinds het kabinet Lubbers, hebben de hogere inkomens niet ingeleverd en is het sociale systeem sterk verslechterd. Dat is niet een economische noodzaak maar een politieke keuze. Dat het misbruik van voorzieningen er is, zeker in derde wereldkringen, heeft de solidariteit ondergraven. Toch moet het onbestaanbaar zijn in dit rijke land dat er mensen gebruik moeten maken van voedselbanken. Ook bij het Kunduz-akkoord vallen de klappen niet waat het geld zit maar het meest bij AOW-ers met een aanvullend pensioen. En velen van hen waren al veel eerder op dan met 66. Ik erger me ook aan de luie profiteurs maar enige nuancering is wel op zijn plaats. Steeds meer mensen kunnen domweg niet meer aan de eisen van onze samenleving voldoen.

Thomas, die erg blij is aan de goede kant te zitten.

Nuancering is erg moeilijk over te brengen op een forum,ik ben het met je eens maar vergeet de alleenstaande ouders niet,die kunnen niet meer werken dan ze al doen en die hebben de afgelopen jaren erg veel ingeleverd.Bijvoorbeeld de alleenstaande ouderkorting,voorheen liep die tot kinderen 18 waren,nu tot hun 12de,scheelt bijna 1000 euro op een jaar........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 13:17

Gisteren een fietstocht gedaan en vandaag mag ik op de "blaren" zitten Twijfelende smiley
Groningen was mooi maar met een straffe wind op die kale vlaktes verlangde ik terug naar de Drentse en Frieze bossen.......zucht Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 13:12

WILLEMIJN232 schreef:
Er is natuurlijk ook een categorie die niet heeft geprofiteerd van de stijging van de huizenprijzen en die niet de mogelijkheden had een lening af te sluiten.......
En kunnen sparen? Volgens mij zijn er genoeg gezinnen die niet eens rond kunnen komen laat staan kunnen sparen.. Als ik lees hoe de toename van deelnemers aan de voedselbank is.......Ik las ook pas in de krant dat er ook grote armoede bestaat bij werkende mensen die gewoon niet meer rond kunnen komen en niet alleen door die te dure lening maar gewoon omdat alles zo duur geworden is.......En ik verbaas me er eerlijk gezegd ook wel eens over......

Willemijn, vind een boterham met hagelslag heerlijk alhoewel sushi ook niet te versmaden is en daar ook van geniet...maar die zich ook realiseert dat dat voor velen niet weggelegd is......

Weet ik,daarom zeg ik ook dat we het samen moeten doen,juist voor die mensen en ook voor onze kinderen want die kijken tegen een sombere toekomst aan......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 11:13

Ik heb niemand horen zeuren toen we elk jaar een loonsverhoging kregen,de huizenprijzen stegen,de leningen voor het oprapen lagen en daar gretig gebruik van gemaakt werd en we voor elke blaar een uitkering konden krijgen.......

Hadden jullie verwacht dat dat eeuwig door zou gaan???????

Haal je kop uit het zand,als we het samen opbrengen redden we het.........kun je ondertussen mooi sparen(een vergeten woord)voor die nieuwe i-pad of die loungeset ipv er weer een lening voor af te sluiten

Leanne,vind een boterham met hagelslag lekkerder dan sushi......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 mei 2012, 10:14

Ik heb zoete broodjes gebakken......

ik:valt tegen he,zo'n mannenhuishouden?
hij:ja het lukt me niet om het strak te krijgen
ik:ik wil je graag helpen hoor
hij:nou......dat sla ik niet af,als ik jou eens ergens mee kan helpen?
ik:je bent toch schilder he? Duiveltje smiley
hij:ja
ik:ik heb net 15 liter buitenverf besteld Engeltje smiley

Nu nog warm zien te houden......
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 ... 100 Volgende
Pagina 23 van 100