Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 13:46
Onderwerp: Uit eten in Rotterdam!
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | We zijn weer thuihuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis |
Het is net alsof je terug liever thuis bent dan op dat etentje...dat zegt misschien iets over...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 18:08
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Durven jullie wel! Twee mannen tegen een weerloze vrouw..... |
weerloos??? Jij toch niet zeker W-tje? Als het te moeilijk wordt mail je me maar...dan zal ik die 2 zoetwatermatrozen wel eens...euh, nouja mail me dan maar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 12:33
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
Hoi allemaal,
Morgen of overmorgen zit het er op.
Het waren best wel mooie maanden. Hier en daar een beetje ruzie, leerrijke teksten, humor en plagertijtjes op zijn tijd en ja ook wat geroddel...en de ontkennig...maar ook dat is normaal want waar mensen zijn wordt ge-mens-t...
Lieve groet...
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 08:01
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Wat, nu al, en je zou de reep laten liggen .....
Ik hoorde onlangs van iemand dat chocolade eten ook iets te maken kan hebben met PMS...dus als de nood hoog is...
(o ja, je zei niet hoe lang je de reep laten liggen)
.. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 19:20
Onderwerp: lange lappen
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Euh... Die eer is te groot voor mij hoor
k Vind ut wel wat voor Frank?
GrZ |
samenvattingen, syntheses...ik ben er niet zo goed in. Misschien is het wel voor iemand die in het onderwijs werkzaam is...Marijan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 12:13
Onderwerp: Pinkstergemeente
|
|
|
[quote=CHATULIEM619]Om aan alle aantijgingen een einde te maken, lijkt het me eens verstandig te kijken wat de pinkstergemeente nu uiteindelijk gelooft. Daarom heb ik een citaat genomen van hun website, waarin staat wat de basis van het geloof is:
Wat waren de aantijgingen dan Chat?
Onlangs las ik in het huisregelement van een evangelische kerk iets over de tucht. Dit stuitte me wel tegen de borst eigenlijk.
Frank
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 18 november 2010, 13:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 20:34
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hoop het niet Henk, vind het al een hele klus om het met één betekenis te leren...... |
Misschien moet je de hele zin lezen en kijken in welke context het woord geplaatst is..;
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 20:32
Onderwerp: liefde en sex
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Op die andere topic wilde ik eigenlijk net hetzelfde zeggen als Pieter maar ik durfde niet. Ik probeerde het wel maar het kwam er niet goed uit. Dus zijn moed kan ik alleen maar bewonderen en met wat hij zegt ben ik het helemaal eens... |
Potdorie deze ochtend mailde ik nog iemand dat ik me niet meer zo mengen in deze zwaardere topics en ondertussen ben ik weer bezig...ik moet iets aan mijn standvastigheid doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 20:31
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik heb in mn vrijgezellentijd hier op cm stevig gedate en ik weet ( zonder namen te noemen) dat er meerdere mannen en vrouwen waren (die dus hier op cm actief waren/ zijn) die na hun scheiding er een sexmaatje op na hielden.
dus gewoon zonder relatie elkaar regelmatig ff van de jeuk afhelpen. ik denk dat dit voor hun therapeutisch heel goed is geweest om na hun slecht geeindigde huwelijk het plezier in de sex te hervinden.
helaas voor de schijnheiligen onder u.... deze dames en heren hadden ook een profiel zo vroom dat een ouderling zn vingers bij af zou likken... voor mij is dus iedereen, hoe vroom hij of zij zich op cm forum of in het profiel ook moge voordoen, een potentiele wippert, huwelijk of niet |
Op die andere topic wilde ik eigenlijk net hetzelfde zeggen als Pieter maar ik durfde niet. Ik probeerde het wel maar het kwam er niet goed uit. Dus zijn moed kan ik alleen maar bewonderen en met wat hij zegt ben ik het helemaal eens...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 16:39
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Ja pfffff nou zeg, hihihii. Ik ben heel positief over sex hihihi alleen hangt het er vanaf in welke context het er is. |
Dat je graag vrijt met je liefje is niet iets om beschaamd over te zijn. Je hoeft de details niet te gaan rondstrooien want daar heeft in wezen niemand wat aan. De context waarin en wanneer het gebeurde kan heel verschillend zijn. Wel zijn er 2 belangrijke compenenten en dat is liefde en het verlangen van beide partners. Het vrijen geeft dan een meerwaarde aan je relatie, aan je leven...en aan jezelf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 14:47
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Kop op Frank, lees eens in de bijbel wat God zegt, hoe Hij over jou denkt.
Je bent zijn kind..... Je bent uniek...... Een koningskind...... Je bent (geschapen naar) zijn evenbeeld...... Kind van de Allerhoogste..... Een prachtig kunstwerk..... Mijn geliefd kind..... enz. enz. (mooi he) |
Ja mooi is het wel Cross... ik ben wel een kunstwerk zij het dan iets abstract gemaakt misschien is het maar goed ook voor de mensheid dat ik uniek ben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 13:15
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Helemaal mee eens Aangenaam, graag het hele pakketje binnen de relatie. Maar... uit ervaring weet ik dat ik zonder sex kan, als de liefde maar groot genoeg is. Dus ja, medemens en liefde boven sex.
Geldt dat voor mannen ook?
gr Majaro |
Ook nu weer is de vraag wat is geen sex? Ook ik heb inderdaad de ervaring gekend dat binnen een liefdevolle relatie het ook zonder sex kan. Hoewel het ook wel leuk kon zijn om het wel te hebben natuurlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 07:56
|
|
|
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 17 november 2010, 09:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 07:38
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Neeeeeeeeeeee tis niet wa gij denkt..........ik mail het wel even ........ |
ik zat blijkbaar in een verkeerde richting te denken...je mail heeft me inderdaad helderheid gebracht...pfff, het was stout van mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 01:38
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het is toch wel een boeiend onderwerp, ik zag dat er al bijna 950 berichten over geschreven zijn......Houd de gemoederen wel bezig dus..... |
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 17 november 2010, 09:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 20:56
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Aaaaaaaaaaach, echt zielig ben je dus
Maarre...weet je zeker dat het geen krokodilletranen zijn |
mijn tranenbron is leeg J...gelukkig heb ik dat poppetje nog om mijn verdriet uit te drukken...maar ik red me wel hoor...O beata Solitudo...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 20:39
|
|
|
[quote=CROSSROAD317]Sorry, daar heb je wel een punt: wij zijn beter maar niet anders...alhoewel...moet ik nog eens goed over nadenken of dat wel mathematisch klopt...
Hmm, Cross, je zei dat ik één of andere goed vrucht ben...heb je nog andere welgmeende en op menskennis gestaafde complimenten?
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 17 november 2010, 07:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 20:35
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik ga nog echt eens medelijden met je hebben, Frank |
mag best hoor J...ze zijn echt niet aardig...en ik maar slijmen en lief zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 20:28
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Wellicht komt dat door je grooote hooofd Frank
Maar alsnog gevieliesieteeeert hoor... En Mario ook natuurlijk!
En dan ook vast meteen voor volgend jaar maar? |
het wordt steeds maar erger en erger...nu heb ik al een groot hoofd...en dat zegt dan iemand die ik...ach laat ook dit maar...
ik verjaar in februari...toen was ik nog geen lid...en ik vrees dat ik met mijn groot hoofd in februari 2011 wel ergens op de noordpool zal zitten...zonder internet, zonder mensen, en geen vrouwen...
pfffff, een groot hoofd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 19:07
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ja Mario, ook van mij.......en dat je nog maar veel mooie liedjes op het forum mag zetten! Wanneer ben jij nu jarig? Kan ik het noteren..... |
Zo, naar mijn verjaardag moet je niet informeren hoor...pffff, ik ben hier gewoon aanwezig voor spek en bonen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 18:58
|
|
|
ik heb het Sinterklaasjournaal gemist. Hoe is het nu afgelopen met die sleutels in het deeg? Euh...moest ik vragen van mijn buurjongetje van 6...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 18:55
|
|
|
MARIO216 schreef: | Waarom ben ik met mijn verjaardag vergeten op het forum, niet populiar denk ik |
pfff, trek het je niet aan Mario, mij zijn ze ook vergeten. De liefste mannen zien ze gewoon over het hooofd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:55
|
|
|
[quote=SOFIE807]
wat een vraag! Neen, wij zijn gewoon anders en beter...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:42
|
|
|
VISSER278 schreef: | ga maar gauw...... snel ........wegwezen jij. Je hoort allang op bed te liggen. Snotaap! |
...als Huispiet van huis is, dansen de muizen op tafel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:40
|
|
|
LEANNE226 schreef: |
Sorry,ik schrok even........is privé |
Bong...mijn euro is gevallen...
ik heb hem door Leanne...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:35
|
|
|
LEANNE226 schreef: |
Sorry,ik schrok even........is privé |
Neen, kom maar af met je gedachten of voorstellingen... smijt ze maar op het forum...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:29
|
|
|
komt er nu binnenkort een topic "Chocolade voor het huwelijk" ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:27
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Schandelijk!
Daarom knabbel ik hooguit aan wat aardbeien gedipt in pure choco en laat een oestertje en wat asperges wegglijden met een nipje champagne.........meer niet hoor
Knuffel!!! |
Dank je wel Leanne voor je knuffel... die was toch voor mij bestemd hé? ...ook de tips zijn welkom, je kan nooit weten of ze nog van pas komen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 08:37
|
|
|
Veel chocolade eten is ook een vorm van lust en genot en het gebruiken om de verkeerde doeleinden...volgens mij is dat ook niet Bijbels...
sorry, ik kon het niet laten dit even te schrijven na het lezen van de reacties in de topic 'sex voor het huwelijk'...
Het is maar een klein beetje O.T. maar dat geeft nu even niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 20:10
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | En toch ben je, ondanks dat felle geslijm wel een lieverd hoor Frank |
he he...eindelijk...eindelijk erkenning...zat ik vandaag al maanden op te wachten...
|
|
Naar boven |
|
|