Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 12:41
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | 'k Had vanmorgen moeite om m'n bed uit te komen en het was niet eens heel vroeg... maar goed ik moest er uit terwijl ik nog te moe was, want ik had een afspraak bij de tandarts. Ben ik er uit, wakker, wordt er eerst op m'n mobiel gebeld, maar voor ik kon opnemen alweer weg... even later mijn vaste tel. 't Was de tandarts of ik binnen 15 minuten daar kon zijn... niet dus... was nog niet eens aangekleed... dan om 15:00 uur ? Tja, dan moet dat maar... Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt... die tandarts die zelf altijd loopt te klagen dat als iemand niet kan 24 uur vantevoren moet afbellen, en nu belt de tandarts 1 uur van te voren of het vervroegd (of verlaat) kan worden... |
Je had hem dit kunnen antwoorden, Suus: "Gebrek aan planning van uw kant wil nog niet betekenen haast van mijn kant. ".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 12:05
Onderwerp: Andere afkomst/huiskleur en relatie`s.
|
|
|
Blijkbaar doe je dat uit een stuk persoonlijke frustratie. Je zegt per slot van rekening dat je soms denkt door een hel te gaan en huilend vraagt waarom ben ik zo. Kijk en dat vind ik dan weer jammer voor jouw Maureen. Want blijkbaar ben je niet zo trots op jou prachtige huidskleur als je zou mogen zijn.[quote=LISA610]
Ik kan Maureen, doelende op het hierboven aangehaalde stukje tekst, wel verstaan. Misschien is Maureen wel trots op haar afkomst en het daarbij behorende kleurtje. Toch kan ze erg gekrenkt zijn door de opmerkingen die ze te verduren kreeg. Sommige mensen kunnen immers erg grof en heel dom zijn. Bijvoorbeeld: vorig jaar in de zomer ging ik hier in het dorp na een fietstocht iets drinken in een café. Toen ik buiten stapte werd ik nageroepen en vroegen ze luidop of ik wat kindertjes ging verkrachten. Enkele mensen in het dorp weten immers dat ik als kloosterling heb geleefd en naar aanleiding van de gruwelijke zaken die begaan werden door enkele geestelijke werd ik ook aanzien als een dader. Dit deed me heel erg pijn en bezorgde me een grote angst die me bijna een paranoia bezorgde. Het zal wel een deel frustratie zijn en slachtoffer ben je wanneer ze je bejegen, beschuldigen, uitschelden. In deze maatschappij speelt het uiterlijke ook erg mee. Iemand die (heel) aantrekkelijk is zal veel minder tegenstand ondervinden. Dat is nu eenmaal een bewezen gegeven. Hoe je het ook keert of draait, het is nu eenmaal zo. Enkele pijnlijke feiten weergeven en daar door soms eens radeloos zijn duidt daarom niet gelijk een slachtofferrol.
Even nog eens herhalen dat dit mijn mening is over het stukje dat in het vet bovenaan staat.
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 11:27
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar marieke897 met kids (onder voorbehoud) Marian096 49 jaar jasmyn704 met zoon (leeftijd?) Lisa610 42 jaar carien982 31 jaar wilma729 45 jaar Christina 50 jaar Cornelia889 54 jaar Thirza120 30 jaar met 2 kinderen van 5 en 7 jaar (onder voorbehoud) Mir111 18 jaar (onder voorbehoud) Inkie095 31 jaar met loge van negen (onder voorbehoud) Salamander, 37 jaar, zusje van hannah met dochter van 4 (onder voorbehoud)
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar o.v. Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, 49 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370 jves252 35 jaar Portio 57 jaar Eloy997 45 jaar Jack, oud buurman van Hannah 49 jaar JOSP469 28 jaar (onder voorbehoud) martien579 met zijn verloofde en haar drie chineesjes van 11, 8 en 4 jaar
Er kan nog meer bij!! Han en Lief hebben er zin an !! |
Had er nu iemand gezegd dat hij of zij enkele lekkere cake's of taarten ging bakken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 11:08
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
LISA610 schreef: | Over wat voor weddenschap gaat dit eigenlijk en wat is de hoofdprijs |
ik begin ook hoe langer hoe minder te snappen waarover het gaat hier. "...dierbare Leo, weddenschap, zwemmen..." het is een beetje Chinees of welk ander Nederlands dialect ook...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 23:13
Onderwerp: Streektaal en dialect
|
|
|
MARIAN519 schreef: | grappig...die ontsteltenis van die boer.. ik verstond het ook goed, Drents..? |
Hoe een uitdrukking als "hij was van de verkeerde kant" door beide generaties totaal anders bedoeld wordt.
Ik dacht eerder dat het Brabants was. Nouja, dat zeg ik met mijn beperkte kennis van de Nederlandse dialecten hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 23:02
Onderwerp: Streektaal en dialect
|
|
|
THOMAS968 schreef: | De link exact selecteren en dan op URL drukken. Als je hem hebt gepost is hij blauw, daarvoor nog niet.
Thomas |
Uit welke streek komt dailect? Ik verstond er elk woord van. Het heeft zelfs veel Belgische klanken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 15:18
Onderwerp: Moppentrommel
|
|
|
MARIO216 schreef: | De Belgen hebben iets nieuws uitgevonden: Je kunt nu ook zitten in een sta-caravan! |
...daar was ik me al lang van bewust...nouja, na drie maanden dan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 14:43
Onderwerp: Calvijn
|
|
|
ERIC483 schreef: | Bijvoorbeeld de uitspraak dat Jezus de zoon van God is. De 1 zal zeggen "dat staat gewoon in de Bijbel". Er zijn alleen helaas mensen die het daar niet mee eens zijn, dus is het ook een leerstellige uitspraak. |
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 29 maart 2011, 18:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 14:37
Onderwerp: Drachten
|
|
|
MARSJG370 schreef: | Ja ik ben niet zo bekend in Friesland, allemaal weiland, het lijkt ook allemaal op elkaar |
Gelukkig is het veschil tussen de weiland-bewoners en de huizen-bewoners duidelijk herkenbaar. Heb ik maar horen zeggen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 19:57
|
|
|
XABIA794 schreef: | waarom mannen liegen en vrouwen schoenen kopen is een boek van.
Boek??? Dat hoort in een andere topic...
logisch vrouwen kopen steeds schoenen als mannen liegen
Je bedoelt zeker dat vrouwen liegen tegen hun man wanneer ze schoenen hebben gekocht.
men koopgedrag van schoenen is drastisch gedaald na mijn scheiding |
Dat komt omdat je vroeger misschien genoeg schoenen hebt gekocht...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 19:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vrouwen lopen geestelijk toch ook twee jaar vooruit bij de mannen??? Volgens mij is dat wetenschappelijk bewezen....... |
Tja, net zoals dat bewijs dat mannen meer liegen dan vrouwen...ik vraag me af wie de onderzoekers waren. Het zullen zeker geen mannen zijn geweest. Want die zijn objectief...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 19:40
Onderwerp: Calvijn
|
|
|
THOMAS968 schreef: | ... Wereldwijd zijn de evangelische kerken veel belangrijker.. |
...is dat zo??? Een afscheuring van een afscheuring en daar een afscheuring van...hier en daar een beetje bijstellen, wat aanpassen...waar is het originele dan nog?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 19:33
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vrouwen lopen geestelijk toch ook twee jaar vooruit bij de mannen??? Volgens mij is dat wetenschappelijk bewezen....... |
Tja, wat moet je daar nu nog op zeggen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 18:56
|
|
|
XABIA794 schreef: | en pas wijzer |
je bedoeld dat mannen pas wijzer worden met de jaren??? Tja, dat zijn van die algemene kromgetrokken vooroordelen die kant noch wal raken. Ik heb het grote ongenoegen gehad vandaag om enkele oudere dames te spreken. Ondanks hun geslacht en ouderdom kwamen ze zeker en vast niet wijs over...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 28 maart 2011, 19:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 18:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hoho Frankie........ CM duldt geen travestieten onder de leden. Wees gewaarschuwd. |
...staat dat in het regelement ergens??? Heb ik net een jurk en een rokje gekocht en ik krijg nog wat van W-tje dat ze niet meer draagt...daar gaat mijn ijdele hoop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 16:22
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Tip van mij ...je achternaam veranderen in di caprio Frankt |
ik denk dat het veranderen van een naam niet genoeg zal zijn... Een complete verbouwing kan misschien nog helpen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 15:03
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Hee Frankt ...nou oeps is nog niet met vakantie ...beetje atv zeg maar |
Willemijn was wel erg ongerust omdat je niets liet horen. Die aandacht krijg ik niet van haar ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 14:24
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik mis de bijdrages van leonard al een paar dagen? Is hij op vakantie?????? |
Het is inderdaad stil rond Oeps...net nu er weer wat is met mijn computer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 08:25
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232] En dan hebben ze nog zo'n kneuterige moeder ...
Dan verwonderd het mij niet dat ze graag reizen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 maart 2011, 20:03
Onderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zou het nu erg uitmaken of er éentje meer of minder meekomt? |
op de foto kan je zien dat het tafeltjes van 4 zijn. Als je met 21 mensen gaat is er iemand die alleen aan een tafeltje moet zitten...dat is wel erg gezellig...maar aangezien ik toch niet mee ga zal ik maar en niets schrijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 maart 2011, 19:29
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat het toch een dating gebeuren kan worden en geen ontmoetingsplaats En trouwens, voldoe je wel aan het CM profiel als man in vrouwenkleren? |
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 28 maart 2011, 07:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 maart 2011, 19:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zou Chatuliem nu toch gelijk hebben???? Dit is een opmerking met een , dit voor alle duidelijkeheid...... |
Wat bedoel je hiermee Willemijn???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 maart 2011, 19:17
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | hahaha... wie had het nu eigenlijk over salamanders gooien... |
Cross sprak over salamanders en al wat hij in zijn handen krijgt verandert in een gevaarlijk en pijnlijk projectiel...ik doe een jurkje aan en neem een handtas mee dan is de kans om gespaard te worden veel groter...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 maart 2011, 18:52
|
|
|
LISA610 schreef: | Te laat Frank: Jasmyn is niet meer lid, maar ze volgt het forum nog wel hoor... En ze gaat ook mee naar de picknick: |
...beweer jullie nu dat Cross met mensen gaat gooien. Ik bedoel met vrouwen gaat gooien??? Hij is potjandorie voor niets beschaamd die grote kerel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 maart 2011, 18:42
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | haha Lisa, dat 'gooien' was Franks idee... |
Suus, gooien is Cross zijn vak wel...misschien spaart hij de meisjes maar ik heb ervaren dat zijn schoten raak en pijnlijk zijn
Kersjes ken ik wel, die zijn erg lekker alhoewel ik denk dat die er nog niet zullen zijn. Nu ga ik even opzoeken wat jasmijntjes zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 maart 2011, 15:17
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Echt lang geleden dat ik een salamander op de heide zag .... |
...als je met salamanders gaat gooien klaag ik je aan bij Greendinges...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 maart 2011, 14:09
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou, ik was het helemaal niet vergeten hoor. Alleen ik had een foutje gemaakt. Had de klok een uur achteruit gezet ipv. vooruit. Wil ik net naar kerk gaan , kom ik anderen tegen die de kerk net uit kwamen. Ben ik ook maar naar huisterug gegaan.
Maar ik was wel heerlijk uitgeslapen. |
't Is misschien maar goed dat het zo verlopen is. Anders had je in de kerk misschien zitten
|
|
Naar boven |
|
|