ChristianMatch

Forum

Berichten van CARMEN073
Ga naar pagina Vorige 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 ... 27 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CARMEN073
Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 22:16
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?

HARALD940 schreef:
ja, vooral druk met op het werk uitleggen waarom ik er niet was Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

He, gelukkig, maar wel met beleid, anders heb ik dan weer geen honger genoeg voor de lammetjes Clown smiley

Lammetjuz?? Je mag er maar 1!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 22:14
BerichtOnderwerp: christelijk ''daten''?

PETRA944 schreef:
dat deed ik toen ik 19 was me geboorteplaats verlaten voor een man, me baan opzeggen, ver van me familie en vrienden wonen, doe je niet meer als je kids hebt die moeten dan maar mee aanpassen en die van mij zijn al zo vaak verhuisd etc. bla bla bla ha ha ach laat ik eerst maar es zien dat een man mij leuk vind Huilende smiley, smiley in tranen ha ha gewoon gedachten van me over daten enzo

Gosshie... Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 22:02

HARALD940 schreef:
Ik krijg er honger van, is het al zaterdag???? Kwijlende smiley Kwijlende smiley

Het is toegestaan tussen nu en de pn nog e.e.a. te nuttigen... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 22:00

PETRA944 schreef:
nou die dingen die chat schrijf vraag ik me dus ook af, het is niet precies 180 km hoor maar bij wijze van spreken, wel ver en ben tig keer verhuisd, eindelijk een plaats om te settelen, me kids settelen hier en dan ga je niet meer weg, die uit huis zijn proberen allemaal dicht bij mij een huis te vinden. je hebt voortaan kids om rekening mee te houden en de andere kant ook dus toekomst als je verliefd word en verder Smiley die vol vragen zit
en alleen al met latten... effe paar dagen weg en je kids alleen laten, eh hebben ze niet al genoeg gehad met de scheiding, jee das ook zo iets jij kan een man wel leuk vinden maar je kids Smiley die vol vragen zit die kiezen er niet voor, worden er mee opgezadeld....dus ik kijk beter maar na mannen dichterbij in de buurt en vier over paar jaar jubileum 10 jaar vrijgezel misschien Twijfelende smiley

Zucht... ik begrijp het niet....

C'est que je suis bohémienne et je daigne m’en contenter!
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 20:58
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

Engeltje smiley

http://www.youtube.com/watch?v=9kP8IRXBymE
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 20:39

CHATULIEM619 schreef:
Dat valt wel mee hoor. Je loopt nl. tegen een aantal problemen op, die je niet hebt als je dichter bij elkaar woont. Het is allereerst een vreselijk gepuzzel wanneer je bij elkaar kunt komen en/of de kinderen er dan bij zijn...je moet oppas regelen als je weggaat, want meestal ga je dan een paar dagen weg. Je kunt eigenlijk nooit spontaan bij elkaar op de koffie, dus je leert de ander nooit echt kennen zoals hij/zij in zijn huis is.

Als je uiteindelijk verder met elkaar wil, kom je ook nog voor vreselijke keuzes te staan, een van jullie moet ervoor kiezen de vertrouwde omgeving te verlaten en op een compleet nieuwe locatie een nieuw bestaan op te bouwen. En dat kan zelfs betekenen dat je familie uit elkaar getrokken wordt. Dan heb ik het niet eens over werk, dat je moet regelen...
Voor deze rigoureuze stappen deinzen mensen wel eens terug, en dan komen ze in een LAT relatie terecht. Omdat ze gewoon niet weten hoe ze het allemaal moeten invullen. En een langdurige LAT relatie sterft vaak zijn eigen dood.....

Het valt idd allemaal wel mee. Je drijft vreselijk over Engeltje smiley

Vreselijke keuzes; je vertrouwde omgeving?? Wij hebben hier geen blijvende stad hoor!!

Het zal per persoon verschillen neem ik aan. Maar mijn ervaring is dat je toch telkens weer ergens anders kunt beginnen. Overal vind je nieuwe leuke mensen. En werk is er sowieso toch nergens.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
En familie... tsja daar heb ik geen ervaring mee... Maar het lijkt me dat je als volwassen persoon toch zeker zelf je partner mag uitkiezen...
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 19:25
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

MARIO216 schreef:
Word je ziek van Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Kon je me niet eerder waarschuwen?! Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 17:49
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

Waar komen toch iedere keer al die fruitvliegjus vandaan Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 17:46

ERIKA129 schreef:
Twijfelende smiley kom zelf al geen stap verder Boze smiley

Zak engelse drop heeft niet geholpen... Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 14:51

PETRA944 schreef:
wat ik me meer afvraag daten met lange afstand heeft dat zin Smiley die vol vragen zit
in mijn ogen niet want hoe vul je daar je tijd voor in met je leven, bezigheden, gezin en dan een relatie op lange afstand Smiley die vol vragen zit
mij lijkt een man hier best leuk maar afstand 180 km en dan denk ik eh vergeet het maar, beter verder kijken

Euh... echte liefde was toch "Ain't no mountain high enough..." Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 14:49
BerichtOnderwerp: Tegel

DJES101 schreef:
CHATULIEM 619 SCHREEF
Goed, de eerste wedstrijd is bijna afgelopen. Wat baal ik van die sportbeha. Vroeger was het veel leuker om naar damesvoetbal te kijken...

DJES101
VOLGENS MIJ IS ER EEN SPREEKWOORD OVER...POT EN KETEL...?

Yeah... rait Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 14:05
BerichtOnderwerp: Bakstenen

Dit is het bakstenen onderwerp Lachende smiley met blinkend witte tanden

Hier kun je terecht voor wijsheden uit het stenen tijdperk. Voor het gooien van bakstenen. En voor sloopwerkzaamheden...

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 13:56

Zoals het tegeltjuh thuis hangt, hangtie nergens! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
CARMEN073
op dinsdag 31 juli 2012, 13:57
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 13:53

ZEELAND736 schreef:
Ik stel me vaak een grens...
Onder het genot van een muziekje...(minstens een uur!!!!!!!!)
Zaken afmaken die >>>MOETEN!!!!

Dus nu...(ik) aan je werk jij..En dan ga ik er straks even uit met mijn dochter...
Dakpannen scoren!!!!!!!!!(voor mij hobby)

Pfff k heb er al zeker 6 uren opzitten. Maar t schiet niet op. Nog ff doorbijten duzz Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 13:14

Lid zijn van CM is zo'n beetje de beste manier om vervelende klussen voor je uit te schuiven...

Zucht. Kan niemand mij inspireren? Het MOET vandaag af! Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
CARMEN073
op dinsdag 31 juli 2012, 13:15
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 12:51

CHATULIEM619 schreef:
Wat een zware tekst zeg. Zoiets in de trant van: je moet het niet te hoog in je bol hebben....Typisch NL instelling.. Wie denkt een talent te hebben, wordt meteen hoogmoed verweten...

Dat is jouw interpretatie Chat. Ik lees het heel anders. En daarbij: niet alles wat Nederlands is, is slecht of minderwaardig!!

Tegeltjes wel overigens; die verafschuw ik maar ja dat mag ik hier natuurlijk niet zeggen... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 11:32

Hier alvast een voorproefje; gaat nix boven een smakelijk lammetjuh... Coole smiley met zonnebril

http://www.flickr.com/photos/tjeerdfotografie/6929034063/in/set-72157629284371245/
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 22:04
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind

BART347 schreef:
lijkt mij op roddel?

eerder projectie.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 21:16
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

PETRA944 schreef:
serieus die ga ik morgen proberen een appel eten als ik toch na de sigret grijp

En kauwgom.

En veel geduld met jezelf hebben totdat je er aan toe bent. En dan gaat het bijna vanzelf. Ik kan het weten.

Oh en voel je vooral NIET SCHULDIG dat je (nog) rookt! Schuldgevoelens helpen niet en zijn ook nergens voor nodig. Geniet er gewoon lekker van zolang je nog rookt!
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 21:03
BerichtOnderwerp: Over Vissen en vrouwen;)

HEIDE115 schreef:
Eigenlijk eet ik sinds een tijdje geen dooie vis meer..
Maar hier op scheveningen moet je bijna gedwongen een visje eten;)

haha..ja maar dan moet ik wel een maaltje vangen..en dat is of makreel
of in de winter schar hier zo..gul vang je wel..maar veel ook klein..maar wie weet kom ik wat brengen;)

enja..ik ben bijna hier op strand geboren,dus vis vangen was iets wat je deed.
garnalen ookwel met netje..bij kijkduin..goede vangsten daar.
tegenwoordig wat wel ''verboden'' is..wordt er snachts met saingnet op de tong gevist.lopend met rustig weertje tot net over je knieen door het water.wanneer het tij goed is op dat moment.

Het is verboden omdat er met aangepaste mazen int net wordt gevist.
toch wordt er veel door de vingers gezien gelukkig.

Al es plankton gevangen? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 18:33
BerichtOnderwerp: Zelfverloochening

CHATULIEM619 schreef:
Zelfs dan zijn er mensen waar je niet goed mee op kunt schieten.

De vraag is dan: wanneer is het liefhebben dan zelfverloochening? Als je liefhebt degenen die jou liefhebben, of waarmee je goed kunt opschieten? Of als je de mensen liefhebt waarmee je niet goed kunt opschieten?

Zie bijv Matth 5:"46 Want indien gij liefhebt, die u liefhebben, wat voor loon hebt gij? Doen ook de tollenaars niet hetzelfde? 47 En indien gij alleen uw broeders groet, waarin doet gij meer dan het gewone? Doen ook de heidenen niet hetzelfde?"

Ik vind dit in de praktijk nogal weerbarstig. Heb onlangs het tegenovergestelde in praktijk gebracht: een christen die beweert een vriend te zijn maar zich als vijand opstelt, heel respectvol de deur gewezen.
Heb mijzelf een tijdlang 'verloochend' (mijn grenzen onder de voet laten lopen) en nu ben ik er klaar mee. Waar liggen die grenzen dan?
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 18:00

CHATULIEM619 schreef:
Daarom heb ik in mijn bijdrages ook gesteld dat zelfverloochening heel vaak door een ander gebruikt wordt om je te manipuleren. En dan is het niet vanuit liefde maar uit dwang..Kijk, ik ben het topic niet begonnen en ik vind er ook wel degelijk gevaarlijke kanten aan zitten. Daarom zijn er zoveel mitsen en maars. Ik vind ook niet dat je iemand moet verplichten tot zelfverloochening, want dan is het manipulatie.

Ik snap je punt wel. Maar dat is niet de intentie van het topic.

Hoewel.... je brengt me op ideeen.... ik zou hier natuurlijk mijn bankrekening kunnen vermelden... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 16:36

CHATULIEM619 schreef:
tja, we hebben er ook een ander woord voor: bekering.

Ik heb dat nog nooit eerder gehoord dat bekering hetzelfde is als zelfverloochening. En hoe ga je dan om met de oproep van Jezus om dagelijks je kruis op je te nemen? Interpreteer je dit als een oproep tot dagelijkse bekering? Ik dacht dat bekering betekende; omkeren naar Jezus en afkeren van de zonde.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 14:33
BerichtOnderwerp: Over Vissen en vrouwen;)

><>
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 13:28

PETRA944 schreef:
vind dit topic een moeilijk onderwerp,
eerlijk gezegd ben ik egoistisch en door liefde voor anderen verlochen je je zelf wel es, maar dan kom ik terug op de kern dat ik dat doe omdat ik van die mensen houd. dus ben ik zo egoistisch en wat bedoelt jezus nu precies, ook lief doen tegen mensen die niet lief tegen jou doen etc Smiley die vol vragen zit dat is een hele srtijd, kan het niet als opvolging van een regel, maar alleen als jezus me de liefde daarvoor in me hart geeft en dan kom ik weer op egoisme uit , want dat is iets wat ik graag doe vanuit liefde.
snappen jullie wat ik bedoel? vind het onderwerp moeilijk en denk er veel over na, missschien dat dit topic wat verheldering geeft

Ja ik begrijp wat je bedoelt. En iedereen is in beginsel egoistisch he. Jezus vraagt ons niet voor niets om onszelf te verloochenen.

Ik vind het ook een lastig onderwerp. Vandaar ook mijn vraag. In de praktijk van alle dag kunnen er zaken zijn waarin het nog niet zo makkelijk is om de juiste keuze te maken.

Soms helpt het me om te bedenken dat, als ik mijzelf bijv. voor iemand zou willen opofferen, ik dit eigenlijk niet voor die persoon moet doen, maar voor Jezus. Mensen kunnen heel ondankbaar zijn; soms krijg je er niets voor terug. Maar je doet het dan uit liefde voor Hem. In eerste instantie.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 13:23

PETRA944 schreef:
dankje maar ik ga toch maar es een pakje peuken halen, erg he Gefrustreerde smiley

Wordt een zwart gat duzz....
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 13:05

ROELANDE345 schreef:
ja oude niet vrijster is een betere term
Haha

Of een oude ster die nog vrij staat...? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 11:18
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)

ERIKA129 schreef:
Opvliegers wah benne dat???
zijn dat vliegen die opstijgen of stijgende vliegers Smiley die vol vragen zit
ben 37 he dan weet je nog nie alles of hebbie het nog niet ervaren Engeltje smiley

Is dat als in de buurt bij een bepaalde man er ineens van alles door je buik fladdert, je hartritmestoornissen ontwikkelt en je warme wangen krijgt?? Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
CARMEN073
op maandag 30 juli 2012, 11:20
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 11:10
BerichtOnderwerp: Heerlijke dag

JANE866 schreef:
Erg jammer dat dit door iedereen gelezen kan worden... Komt de site niet ten goede!

Moet je t vooral weer oprakelen!! Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 11:06
BerichtOnderwerp: Bidden

Zou je gebedsleven zich ook procesmatig kunnen ontwikkelen? En dan bedoel ik niet naar 'steeds betere kwaliteit', maar 'anders', passend bij die speciale fase van je leven.

Ik ervaar dat er verschillende periodes in mijn leven zijn waarin ik gebed anders toepas. Zoals Prediker zegt dat voor alles een tijd is. Zoals er een tijd is voor bijvoorbeeld bidden en vasten, intense voorbede, of juist weer een tijd om alles in Zijn hand laten rusten. Hm, danken en dankbaarheid zijn hierop wellicht een uitzondering. Iedere tijd is daar denk ik geschikt voor, hoewel het niet altijd even makkelijk is.

Tijd lijkt me wel essentieel. Als er voor alles een tijd is, moet je die tijd er wel voor uittrekken...
Iedere dag tijd nemen voor 'stille tijd / tijd voor God' of hoe je het ook wilt noemen vind ik voor mijzelf cruciaal. Die tijd ziet er niet altijd hetzelfde uit. Maar ondanks die tijd 's ochtends, of ws eerder; dankzij, neem ik ook overdag weleens de tijd om iets in gebed te brengen. God te danken, of om raad te vragen.

Mijn ervaring is dat als ik 's ochtends de dag met God begin, ik de rest van de dag ook makkelijker/beter op Hem gefocussed ben.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van CARMEN073
Ga naar pagina Vorige 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 ... 27 Volgende
Pagina 22 van 27