Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 09:18
Onderwerp: gehoorzaamheid
|
|
|
[quote=FLOWERFUL304] Ik vind het zeer spijtig dat je dit zo ervaart. Die vloek zou dus versterkt worden door alle foute dingen uit jouw leven én die uit je voorgeslacht?Dan moet je leven op aarde toch al een hel zijn als er nooit vergeving geweest zou zijn? Na je zondes is er die vergeving en mag je verder,sterker en vol goede moed,een sterk mens wordt daar niet door verslagen,er is maar Eentje die je daar voor nodig hebt en die vraagt niet het onmogelijke.
Geniet van het leven en de mooie dingen die je gegeven zijn,dat weggooien is pas echt zonde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 12:30
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb vanmiddag dus schoonmaakazijn op het mos tussen mn terras gedaan mij benieuwen of het werkt |
Ik heb gisteren de palen geboend en ja hoor,het mos en vuil vloog er af dus effe je spiertjes gebruiken Erika
Wat bijt die troep trouwens,mn armen zitten vol rode striemen (heb meelij,heb meelij! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 12:26
|
|
|
PETRA411 schreef: | vanmiddag grof vuil wegbrengen... ha ha waar komt het allemaal vandaan soms? de halve schuur staat vol met van alles. een kapotte tafel,stukken hout, kapot bed, en zo verzamelen we door,tot dat het tijd word voor een ritje naar het grofvuil, ik me schoonzoon lief aankijk. en dan die twee grijze bakken,die ik altijd moest aanstampen om het te redden tot ze weer geleegd worden, en dan heb ik er nog wel twee.. en een groene die zeeeer fris ruikt inmiddels door het warme weer. Maar 1 dochter ging uit huis en joh ik houd ruimte over in me grijze bak, maakt 1 kind zoveel vuilnis? zij beweert van niet, toch sinds haar vertek heb ik ruimte over in me bak. ha ha |
Hier kennen we het diftar systeem,de vervuiler betaald(groen 4,25,grijs 5,95 per keer)........dus betaal ik per leging van de containers en een flink bedrag als ik een karretje grof afval wil wegbrengen(12 tot 25 euro)én bijna 200 euro vastrecht..... Dus ik scheid alles,mijn gemeente zamelt helaas niet gescheiden in maar ik breng het bij familie(waar ze gratis geleegd worden en apart plastic etc inzamelen) en de rest fik ik op(is goed voor de frustratie ) 1x in de maand zet ik een grijze container bij de weg en thats it........het scheelt dat ik geen moeite heb met het weggooien van spullen dus echt vol wordt het hier nooit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 23:39
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | doet de heg het nog wel, leanne? of ehhh is die ook elders nu? (in de clico ofzo? |
Nog een bietje bijknippen,dan is ie weer als nieuw en alles werkt weer
Vanavond onverwachts bezoek en toen maar weer eens gaan Catannen,leeeeeeeeuk! Nu de foute 111 op........"als de morgen is gekoooooooooomen"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 19:04
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Werkoverleg......plaatjes inkleuren om inzicht te krijgen in het procesmatige gebeuren en de wederzijdse communicatie uitbouwen tot een helderder beleid en een beter werkbare omgeving........
Wat is het dan heerlijk om naar huis te gaan........onderweg kwam er een smsje:je hebt geen verlengsnoeren ........ik:jawel hoor...........terug:nee,niet meer...........smsje van ander kind:door die hegknipongelukjes met die snoeren doet de stroom het niet meer en zijn we maar ergens anders gaan eten...........
Hehe....weekend........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 11:49
Onderwerp: gescheiden...
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, in dit geval is het geen relatie én geen eten |
Maar je huwelijk kun je wel consum(m)eren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 11:13
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ik zou gewoon nee zeggen en meer niet waarom uitleggen wie je wel bent? De mensen hoeven niet alles te weten toch? |
Klinkt zo simpel maar meestal werkt gewoon nee niet......maar je hebt helemaal gelijk,ze hoeven niks te weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 10:42
|
|
|
Ik heb een vraag van een hele andere orde,eentje die andere vrouwen vast ook tegenkomen......
Vanavond ga ik vol trots naar de diploma uitreiking van de dochter van mijn vriend.........maar wat zeg ik als ze vragen of ik de "moeder van" ben?Ik heb gemerkt dat de blikken nogal vreemd worden als ik zeg dat ik de vriendin van haar vader ben,ik heb zelfs gehad dat mensen mij gaan negeren zodra ze dat horen(zonder dat ze onze achtergrond weten ) Partner van de vader?stiefmoeder(bleeeeeeeeh )?Of net doen of ik doof ben?haha Moeder leeft niet meer maar om alles uit te gaan leggen lijkt me niet de oplossing.........
Het mooie is dat zij en ik zo op elkaar lijken dat mensen vaak roepen dat ze duidelijk kunnen zien dat ik haar moeder ben!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 23:06
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Heey Leanne,
Ik zat ff te Google-en en moest toch wel lachen toen ik de eigenschappen van je plant las op deze site: http://plantaardigheden.nl/plant/beschr/gonnve/hop.htm
Verder lees ik vooral dat agressief verdelgen (maar die van jou is daar zelfs tegen bestand, zo te lezen ) of uitgraven eigenlijk de enige oplossingen zijn Kun je de vrouwelijke bellen niet doorverkopen aan mensen die bier willen maken? of het voor andere homeopatische doeleinden willen gebruiken? |
Oeps,libidoverlagend? Weg met die rommel! Ik ga azijn proberen,bedankt voor de tip!
Visser,ze glimmen.....volgende maand mag je weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 11:25
|
|
|
Hoe roei ik hop uit?Ik ben het zooooooo zat Gisteravond weer uren staan trekken aan die troep.......ooit kocht ik een vrouwtje,zij slingert haar belletjes vrolijk door de tuin en is zeer bescheiden.......om die belletjes te maken heeft zij echter een mannetje nodig en die stampt als een gek door mn tuin heen Om roundup lacht hij mij luid uit,kruipt ondergronds naar de volgende onmogelijke plek en........
Zelden een mannelijk exemplaar gezien met zoveel uithoudingsvermogen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 22:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | nah dan mag ik nog effe bij ons zijn de vrouwen er later mee ondertussen heb is dus drie dagen migraine als ik het ben of moet worden wie o wie heeft een idee??? De pil nop zelfde problemen dus die valt al af |
http://www.mirena.nl Ik vind het een zegen voor vrouwen........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 16:07
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nou ik ben een heel volgzame vrouw dus zal op verzoek van een overgelopen belse man naar brabant een topic openen waar vrouwen mogen klagen , mopperen en ervaringen uitwisselen en elkaar tips kunnen geven over..... juist VROUWENKWAALTJES! dus mannen weg hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
Ik heb geen (vrouwen)kwaaltjes........wel tekortkomingen maar ik zit in de ontkennende fase
Ik zoek al sinds 6 uur vanochtend een schroevedraaier,het spijt me niet dat ik hem niet gevonden heb,in een bouwmarkt zijn nl. ook hele leuke dingetjes te koop ....oh,ik heb dus wel een vrouwenkwaaltje,het shopgen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 07:56
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Herman en Brigitte
Ik wens jullie een hele fijne dag toe en een geweldig huwelijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 07:54
Onderwerp: Vanuit vriendschap naar.... relatie.
|
|
|
HEIDE115 schreef: | De vraag die ik hier in het algemeen neer wilt leggen is;
Wanneer spreek ik van een vriendschap,en wanneer komt de stap naar de relatie? . |
Ik vind dat er een duidelijke scheiding is tussen vrienden en een relatie.Bij je relatie moet je zoveel meer voelen,er is een aantrekkingskracht die uniek is,eentje die je bij je vrienden niet vindt en voelt.
Hoe bouwen jullie zoiets op?Iets waarbij heel misschien ooit een vonkje overslaat?Waarom ga je daten als je alleen op zoek bent naar vriendschap?Ik begrijp het niet.........misschien zit ik anders in elkaar maar als ik geen verliefdheid voel ga ik geen relatie opbouwen,vriendschap ontstaat naar mijn mening op een andere manier.
Ik mag hopen dat je als partners ook elkaars beste vrienden bent .........maar andersom?nee........
Dus voor mij begint een relatie niet met vriendschap.....maar wel met fijne gesprekken,gezellige uitjes,een duidelijk voelbare lichamelijke aantrekkingskracht(de behoefte elkaar aan te raken,altijd bij elkaar willen zijn) en...........een wild kloppend hart
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 06:29
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wil ik wel komen doen ...............als jij mijn werkzaamheden over neemt.
Ramen lappen , wasje doen ..... lekker relax |
Mijn baas verwacht mij vandaag ook........morgen ruilen we,goed?Mag ik dan ook op een heftruck racen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:18
|
|
|
Ik heb nog enkele vragen
wie komt morgen mijn ramen lappen? en wie komt de was doen?
weltrusten........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:10
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Dat is niet waarover het gaat, is niet zo van belang. Het gaat om diegenen die mensen op verkeerd bijbelspoor brengen. Ziet ge ? |
Nee,het gaat om het onnodig openbaar kwetsen van mensen.Het is gericht tegen een bepaald lid,iemand die ik zeer waardeer en waar ik tegenop kijk vanwege haar principes ..........o.a. in geestelijk opzicht is het een rijk mens.
Ik mag hopen dat je met een andere uitleg komt en je uitspraak niet voortkomt uit hoogmoed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:57
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Diegene die in de val van de constructie lopen van 'sex voor het huwelijk", dat hier volmondig wordt geproclammeerd. Mensen op verkeerd spoor zette, jawel. Leanne. En dat vind ik helemaal ongepast ! |
En wie mag die eenvoudige persoon,die waterdrager op dit forum(zoals je zelf zegt) dan wel zijn?(is mijn vraag zo begrijpelijker?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:49
|
|
|
HERMAN968 schreef: | b
-aan eenvoudigen zoals een van onze grote waterdragers hier op forum- |
?wie noem je hier eenvoudig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 20:39
|
|
|
BEUN656 schreef: | Wat het misbruik van de Bijbel betreft: als je vind dat sex buiten het huwelijk moet kunnen en er komt iemand met een Bijbelse mening en gebruikt in die zin de term hoererij, dan is dat volgens mij nog geen misbruik.
|
Je gebruikt een tekst die gaat over het huwelijk en,naar ik aanneem,heilig is voor ieder die de huwelijksbelofte heeft gedaan tegenover God,de gemeente maar ook de partner.
Ik pleit niet voor vrije seks(en zeker geen hedonisme,was die opmerking nou echt nodig??)maar ik pleit wel voor een juist gebruik van Bijbelteksten en vooral fatsoen in deze discussie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 20:21
|
|
|
Oke,volgens sommige mensen ben ik te direct en sla ik de plank mis maar als iemand zijn medemens met een andere mening vergelijkt met hoereerders en vreemdgangers neem ik dat niet licht op.
Misschien vatten jullie het anders op,kan maar het komt bij mij binnen als een bom(yes zn topic over onbewust....etc komt meteen bij me op )
Het doet mij enorm verdriet.........niet alleen de opmerking maar ook de misbruik van een Bijbeltekst om je gelijk te halen.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zondag 24 juni 2012, 20:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:52
|
|
|
Ik word kostmisselijk van het feit dat zich zelfgenoemde "heiligen" hier mensen(medechristenen nog wel!) voor hoer uitmaken,heel Bijbels
Ik hoop dat de redactie snel een einde maakt aan deze walgelijke vertoning.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 13:39
|
|
|
HEIDE115 schreef: | in't ergste geval..en dat is het misschien ook nu;)..vervangen van de klepper en stene... Anders het alluminium ligt op schuren..en spuiten met zink spray komen er plekken terug na het verloop van tijd..de behandeling herhalen
stenen kan je goed met buiten latex of beton verf op kleur bij weruke. |
Dank u heren,ik ga het (binnenkort)proberen,ik kan altijd nog het huis verkopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 13:28
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hm...... weten dames zulke dingen niet, dan?
Gek antwoord misschien, maar het blijkt wel te werken: schrobben met cola. Roest (o.a.) lost op in cola, nl. Verder is er ook nog HG roestverwijderaar, wat je ook op je bestrating kunt gebruiken. |
Ja maar.........het is geen ijzerroest maar roest van aluminium.....dat is iets anders,het vormt een harde witte laag,en niet alleen op mijn brievenbus maar ook op de stenen waar hij op hangt........ Toch maar die flex denk ik want ik ben niet weg van agressieve middeltjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 13:21
|
|
|
ANNA415 schreef: | Dan rest voor mij de vraag: Wat is bijbels gezien een huwelijk? Maw wat is de bijbelse definitie van huwelijk? (dus niet juridisch of kerkelijk) |
Bedoel je wanneer het een huwelijk was? Zodra je 13 of 14 was zochten je ouders een partner,soms volgde er een feest,soms was het een simpel samenkomen en voila je was getrouwd. Geen verkering,geen periode om elkaar te leren kennen,zakelijk dus. Er staat ook ergens zoiets als:hij kwam in haar ouderlijk huis,lag bij haar(hadden seks/moesten seks hebben?)en ging van haar houden.Nothing more........ Omdat ze elkaar niet kenden en vreselijk jong waren(de puberteit was amper begonnen) kwam volgens mij destijds de vraag over seks voor het huwelijk niet voor. Dat dit misbruikt wordt door te zeggen dat je getrouwd bent door het hebben van seks is de omgekeerde waarheid want in de Bijbel is bovenstaande volgorde de juiste. Ik denk dat je na het sluiten van een huwelijk op die manier nog veel meer te maken kreeg met seksuele moraal want uitgehuwelijkt worden geeft nog minder garantie op liefde dan zelf de keuze voor een partner maken .Ik kan niet bedenken hoe het voelt met een vreemde het bed en de rest van je leven te delen maar ik ga er vanuit dat het een totaal ander huwelijk opleverde dan wij voor ogen hebben.
Eigenlijk vind ik het interessanter te horen wat jullie nog meer voor plannen hebben voor het huwelijk,wat wil je voor elkaar betekenen,hoe wil je de relatie verder invullen?
Nog even dit:ik heb meer vertrouwen in jongeren dan ik her en der lees.Vrije seks is geen standaard moraal onder de jeugd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 11:53
|
|
|
Vraag voor de heren(?)......... Hoe verwijder ik aluminiumroest van stenen?Mijn brievenbus heeft forse witte strepen/plekkern gelekt op de palen van mijn toegangshek en het lijkt zo goor Ik heb een staalborstel aangeschaft voor op de flex maar ben bang dat ik de stenen beschadig........
Helaas behoort dit ook tot mijn huishoudelijke taken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:10
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Vorig jaar wel...was helemaal verkleumd van de kou want het was zomer...zelfs geen kop koffie geen vriendelijk woord...niets niets niets |
Hou eens op met eamelje en kom naar de chat,q zit er alleen en ik kijk er ook steeds voor nop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:20
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Lieve Leanne, als je iets beweert, staaft dit dan. Loze woorden anders. |
Je mag het laatste woord Herman
En noem mij GEEN lieve,dat is slechts aan weinigen voorbehouden,ik voel mij bezoedeld als je zo praat,had ik van jou als man van respect voor alles wat met dergelijke intieme contacten(daar vallen woorden ook onder)te maken heeft niet verwacht.
|
|
Naar boven |
|
|