ChristianMatch

Forum

Berichten van THOMAS968
Ga naar pagina Vorige 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 ... 91 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van THOMAS968
Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 16:14
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

http://www.youtube.com/watch_popup?v=GBaHPND2QJg&feature=youtu.be

Mooie kerstgedachte ook. Ooit genomineerd als mogelijk Europees volkslied.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 13:21
BerichtOnderwerp: Meer dan Goud.....wat is jouw cadeau?

JOANNIE702 schreef:
Jawel ik heb erbij gezet in Ede, wel overnieuw lezen Frank

om nog duidelijker te maken, dat doe ik dan speciaal voor jou!

http://www.viamichelin.nl/web/Kaarten-Plattegronden/Kaart_Plattegrond-Ede-_-Gelderland-Nederland?strLocid=31NDF1YTAxMGNOVEl1TURReE5qWT1jTlM0Mk5qZzRNUT09
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 16 december 2012, 23:26
BerichtOnderwerp: gebed voor CMster

PIETER619 schreef:
Beste allemaal,

Ik zag dat iemand die soms te heftig commentaar gaf, nu op grijs is gezet. Er kunnen daar 2 redenen voor zijn, of zij heeft een time-out of iets anders (hopelijk beter zo).

Zij heeft in een bepaalde topic neergezet wat haar de komende tijd te wachten staat en dat is een ieder niet te wensen. Als ik zo haar reacties lees heeft zij ons gebed heel erg nodig. We hebben een machtig God , die wil helpen, ook al is men de weg een beetje kwijt. Hopelijk weet men voor wie ik gebed vraag, stuur anders maar en mail.

Mijn gebed is dat God haar wil dragen en genezen in deze moeilijke tijd.
Dat zij toch ook een mooie kerst tegemoet mag gaan, hen het feest van het "Licht der wereld" ook het als altijd schijnend Licht mag gaan zien.

Pieter, als je je tekst aanpast, snapt niemand de reacties meer die er volgen. Ik ben ingegaan op jouw vermeende ban, die je in je eerdere bijdrage voorafgaand aan deze veranderde tekst gaf. Overigens wordt een ban veelal gegeven voor de wijze van reageren en niet vanwege het standpunt dat je inneemt. Verder deel ik de opvatting in je beide slotalinea's.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 16 december 2012, 19:09
BerichtOnderwerp: gebed voor CMster

Er is absoluut geen sprake van een ban. Ze kon de opmerkingen even niet aan en acccepteerde de prijs van minder blijken van medeleven van de kant van CM. Verder: gebed heb je zeker nodig bij deze ziekte. Een beetje begrip ook: het doet een flinke aanslag op een mens en als iemand dan wat fel reageert op overigens niet al te invoelende opmerkingen, dan mogen en moeten we dat maar vergeven. Ik weet niet zo zeker of ik wel altijd evenwichtig en rationeel zou handelen in haar omstandigheden.

Thomas, die denkt te weten dat bidden voor Willemijn hard nodig is.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 16 december 2012, 23:16
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 23:16
BerichtOnderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec

Gezien de eeeeh effecten van bbsoep is men met af en toe de ramen open teruggegaan of viel het mee?

Thomas die het eigenlijk wel lekkere soep vindt, wel veel worst natuurlijk en dan echte, geen unox maar van een ambachtelijke slager. Kwijlende smiley

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 15 december 2012, 23:18
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 23:09
BerichtOnderwerp: vez zwolle

Wezenlijk is wel wat je religieuze val was he. Een andere kerk kan wel eens verfrissend zijn al moet je ook weten wat je achterlaat. Je raakt vaak meer kwijt dan alleen je ergernis.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 15 december 2012, 23:14
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 22:50
BerichtOnderwerp: vez zwolle

Je kunt ook het een doen zonder het andere na te laten. Er waren wel meer mensen die een kerk aanvankelijk als een warm bad ervoeren en geleidelijk toch wat kritischer werden.

Thomas.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 22:00
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

Het feit dat we een goed perspectief hebben wil nog niet zeggen dat we graag willen sterven. Dat is ook tegennatuurlijk. Ieder gezond denkend mens wil leven. Het is niet voor niets dat we het heel moeilijk hebben als we geconfronteerd worden met de (mogelijk eigen) dood.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 15 december 2012, 22:11
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 14:15
BerichtOnderwerp: Klaagmuur

Een kaarsje branden en even zwijgen is helemaal geen slecht idee.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 22:37
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren

MARITIME853 schreef:
Nee hoor, helemaal niet! Niets is zeker in het leven, jij denkt dat het zo is, prima toch? En het is onzin te schrijven dat je dan beter in niks kan geloven als je toevallig die absolute zekerheid niet hebt, dat is pas arrogant! en dan het volgende bagger:

Je trekt zelf een onzinnige conclusie over wat ik niet schrijf en reageert daar vervolgens zelf op? Je reageert niet eens op wat ik schrijf, vertelt verzinsels en dicht die vervolgens aan mij toe? Wat een nonsens. Je leest niet en legt me woorden in de mond. Een minderwaardige reactie.

Dat is theoretisch ook zo maar vergeet niet hoe je beschadigd kan worden door die kleine groep mensen..de bagger die over je heen gegooid wordt is hier niet mis hoor.....mensen waar je voorheen leuk mee omging veranderen dan in een soort haatwezens en denken dat ze van alles over je mogen schrijven en vinden en dat allemaal in de naam van God.......

Dus je gaat je nog beklagen ook? En dat met citaten die niet eens van jezelf zijn maar van Willemijn? Kun je zelf zoiets niet schrijven en pik je dat ongevraagd van een ander? Jij doet alsof je in de naam van God schrijft en debiteert daarmee standpunten die mensen als kwetstend en onjuist ervaren of zien. Wat verwacht je dan wanneer je mensen met in mijn ogen onjuiste bijbelteksten neerzet, zoals je dat deed. Je bent niet zielig, dat zijn de mensen die je op de ziel getrapt hebt wel

Hier wordt over herarchie gesproken, waarop gereageerd wordt en zijn gevolgen heeft.

Dat zij vere van mij......

Het gaat over hiërarchie in denken, dat is heel wat anders.

Ik weet niet of je de reactie van Jol gelezen hebt maar je pakt nu even een stukje uit het verleden wat los staat van deze discussie en vervolgens ga je niet in op mijn woorden hierboven. Daar prikt toch iedereen doorheen? Heb je dat nou echt niet in de gaten? Niet erg sterk van je dat je niet ingaat op het meer fundamentele stuk van me hierboven en maar snel over iets anders begint, waar je nog een volstrekt idiote draai aan geeft ook, afgezien van het feit dat je me woorden in de mond legt. Ik beweer heel wat anders en dat was eenvoudig te volgen. En vervolgens in zelfmedelijden vervallen terwijl je weer niet ingaat op het leed wat je anderen hebt aangedaan.

Thomas: afleiden, daar prikken we doorheen.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 14 december 2012, 12:32
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 21:33

MARITIME853 schreef:
Er hoeft maar een opzettelijk (valse)woordt gezegt te worden door iemand hier op het Forum, en het hele meute gaat daarin mee.
Met als gevolg waar hebben we het nu over?

Verder laat ik deze topic voor hetgeen dat het is.

Ik vind het nogal wat om mensen ervan te beschuldigen dat ze opzettelijk valse woorden gebruiken. Temeer omdat het om integere mensen als Jans, Jol en Tink gaat. En dat jij die neerzet als kennelijk domme types die met de meute meegaan, is al helemaal onder de gordel.
Waar hebben we het nu over? Over het beeld van de vrouw en haar plaats in het huwelijk zoals dat door jou geschetst is. En als je niet een al te grote plaat voor je gezicht houdt, heb je misschien de woede en frustratie daarover, zeker die bij vrouwen die van dit soort mannen gescheiden zijn, toch eenvoudig kunnen registreren. En nu de vermoorde onschuld spelen? Wat een tactiek ook. Eerst mensen over de rooie jagen en dat nog Bijbels onderbouwd noemen? Vervolgens geen vragen beantwoorden die echt over de inhoud gaan en kritiek een beetje arrogant wegwuiven zodra die dichtbij komt want daar staat meneer met zijn vemeende gelijk boven? Mensen met bijbelteksten bestoken en de vrouw zien als oorzaak van de zonde in de wereld? En als Leanne een bijbeltekst gebruikt die precies het verschil tussen het christelijk en het joodse denken weergeeft en je daarmee onderuitschoffelt, dan maar niet reageren?

Het zou je sieren als je de vrouwen die je hebt gekrenkt en met veel moeite hun huwelijk beëindigd hebben als gevolg van de behandeling door types, die de bijbelteksten op deze gruwelijke wijze in praktijk brachten, je excuses aan zou bieden. Inderdaad het zijn vrouwen die het moeilijk aankunnen met je in discussie te treden vanwege de gevoelens van onderdrukking die ze hebben ervaren en gevoelens die ze voelen terugkomen. Dat ze dat niet aandurfden, vind ik niet laf. Als jij nu wegloopt vind ik dat niet erg heldhaftig en zeker niet sterk. Zeker niet als je daarbij een arrogante en ongevoelige toon aanslaat.

Ik snap best dat mensen zaterdag een gezellige dag willen hebben als ze elkaar ontmoeten. Maar daarmee kan bovenstaande niet worden toegedekt. Het is niet fout geinterpreteerd. Het was gewoon minderwaardig naar vrouwen toe. Die waren terecht boos.

Je kunt inderdaad beter op een andere site zoeken. Ik gun iedereen een levenspartner maar hou mijn hart vast voor de vrouw die met een man moet leven die deze gedachtengang er op na houdt.

Verschil in visie over bijbelomgang zal er altijd blijven. Ik vind je verhaal over de relatie tussen de zonde en de rol van de vrouw daarin onbijbels, zwak en kwetsend voor vrouwen. Desalniettemin kunnen opvattingen verschillend zijn. Maar als je nu wegloopt zonder je excuses aan de gekwetste vrouwen aan te bieden, dan vind ik dat uiterst zwak en niet getuigend van enig medegevoel en inlevingsvermogen.

Thomas.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 14 december 2012, 10:46
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 15:36

MARITIME853 schreef:
tjee, heb geen idee waar jij het over hebt.

Waarom verbaast mij dat niet?

Thomas.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 13 december 2012, 15:50
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 december 2012, 21:30

ROADY558 schreef:
Ik maakte geen gekheid Thomas...
Als iemand op mij kotst, dan heb ik mij als Christus te gedragen, remember?

Doe dat dan ook oprecht en niet met dit soort sarcasme. Je hebt je niet te gedragen als Christus maar je kiest er zelf voor als het goed is. Een overtuiging kent geen moeten van buitenaf. Ik hou niet zo van een taalgebruik als kotsen maar wat ik zie is een ernstig verschil van mening en een andere kijk op omgaan met de gebroken werkelijkheid.
Een gebroken relatie als gevolg van machtsmisbruik los je niet op met uit het verband gerukte bijbelteksten. Dat klinkt wel vroom maar daarmee ben je er nog niet voor elkaar. Dat soort gevoelens komen door deze discussie naar boven omdat veel vrouwen terugdenken aan de ellende met een ex-man die dezelfde bijbelteksten hanteerde.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 12 december 2012, 22:16
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 december 2012, 21:24

Dank je beste Jol. Ik voel mij werkelijk zeer vereerd.
Ik wens je oprecht de liefde en shalom van Jezus toe.

De liefde van Christus vormt een belangrijke waarde voor veel mensen hier. Eerst sarcastisch opmerken dat je je vereerd voelt en vervolgens iemand ''oprecht'' de liefde en vrede van Jezus toewensen is ongepast en op de man of in dit geval op de vrouw gespeeld. In de meeste kerken wordt geleerd dat je de naam van God niet ijdel mag gebruiken.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 12 december 2012, 21:29
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 december 2012, 20:54

JANS221 schreef:
Jammer dat er mannen zijn die niet (kunnen) antwoorden op vragen die gesteld worden!
En dat anno 2012!

Zelfs jouw eenvoudige vragen zijn nog te moeilijk, kennelijk.

Thomas.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 12 december 2012, 20:59
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 december 2012, 20:52
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

http://www.youtube.com/watch?v=A_JWSYesl8U

Mooie stem van een al bijna vergeten zangeres. Frida Boccara zingt wat in het Nederlands Cirkels heette, Herman van Veen vertolkte het fraai. Mooi Frans.

Ooit zong ze Cent mille chansons:

http://www.youtube.com/watch?v=QA4712NAk4U

Ze overleed in 1996.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 december 2012, 19:55

[quote=TINK100]het moge duidelijk zijn....

het moge duidelijk zijn....

wij vrouwen kunnen ons zelf dus niet beschermen...laat staan de man die er bij hoort......maar het gekke is, wij vrouwen krijgen er dus wel de schuld van als een man verleid word, door het kwaad ( in welke vorm dan ook) en dan vind men het raar dat een vrouw uiteindelijk met een burn-out thuis komt te zitten of, haar huwelijk naar de gallemiezen gaat......

Bij zo'n man wil je toch niet horen? En dan met bijbelsteksten suggereren dat ze ander nog wat kunnen leren? Pure frustratie die met het Christendom niets maar dan ook niets te maken heeft. God wil geen onderdrukking van de vrouw zoals in de oudtestamentische cultuur

mannen, waar is jullie verantwoordelijkheid om voor je vrouw te zorgen dat zij het leven aankan?? dat zij gerespecteerd word, dat zij eerlijk, betrouwbaar etc. wat er in spreuken staat, dat zij dat voor jullie kan vervullen??

Er is hier maar één man die dit soort absurde gedachten heeft, naast een enkele andere sukkel misschien. Dit soort types is niet in staat een tekst te begrijpen maar beschouwt zich als vroom door er een ander mee om de oren te slaan. Maar het is uit liefde hoor, want ze proberen er voor te zorgen dat je bij hun aperte waarheid blijft toch? Het is niet te hopen dat ze ooit nog een vrouw vinden, dat gun je toch geen enkel meisje? Een beetje vent hier op de site distantieert zich van deze mensonwaardige onzin.

als dat niet gebeurd zijn we weer terug bij genesis: waarom hebt gij van de boom gegeten? omdat de vrouw mij de vrucht aanbood.....

Ja, dat riepen ouderlingen die naar de hoeren gingen indertijd ook en in sommige bevindelijke kringen misschien nog wel als ze ter verantwoording geroepen worden. En thuis hadden ze het slecht natuurlijk omdat het zelf van die minimale minaars waren. Als een man zo geweldig is dat hij de schuld op de vrouw af kan schuiven waarom ziet hij Adam dan niet als een enorme sukkel? Adam was toch zelf verantwoordelijk en een beetje vent verschuilt zich toch niet achter een vrouw om die de schuld te geven? Hij had toch moeten bedenken zelf niet te eten? Met een dergelijke man je identificeren als het om de man-vrouw verhouding gaat getuigt pas van walgelijke lafheid - van de man voor alle duidelijkheid.

het aloude bekende fenomeen: afschuiven....

Het aloude bekende fenomeen van falende mannen die niet weten hoe ze met een vrouw om moeten gaan en wat losse teksten uit de Bijbel halen die hun frustratie en onmacht in het verleden moet rechtvaardigen en voeden. Misbruik maken van teksten uit de Bijbel op deze wijze is pure Godslastering. God is echt geen mannetje met machtsfrustratie die vrouwen wil onderdrukken: Hij kan ze wel vergeven.:

Mijn vader was een wat behoudende ouderling die de moeilijke menselijke klusjes in de kerk moest opknappen. Toen een kerklid, die de hoerenbuurt had bezocht met de verleiding van Eva aankwam, zei mijn vader, iets minder beleefd dan ik het nu doe: het kwaad zit niet in Eva maar in je eigen ding en je onvermogen echt lief te hebben. Het is alleen goed te maken door je vrouw beter te behandelen en te zorgen dat ze zich echt vrouw kan voelen. Dan zal God het je wel vergeven.

Thomas, de opvattingen die ik hier lees, drijven vrouwen tot waanzin of erger. Wil je daar verantwoordelijk voor zijn?

[i]

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 12 december 2012, 22:18
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 20:33
BerichtOnderwerp: Het weer

ANNA415 schreef:
Wat een Huilende smiley, smiley in tranen

Weer of geen weer, prijs de Heer!

Ik prijs toch meer voor mooi weer dan voor regen en kou, dat ervaar ik niet als een zegen.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 16:18

HERMAN388 schreef:
Ga je nu in winterslaap? Knipoog smiley

Soms verlang ik er wel eens naar maar goed we weten allemaal wel dat het beperkt blijft tot hooguit wat langer uitslapen. Het neemt niet weg dat de maanden april tot en met oktober mijn voorkeur hebben: meer licht en lekker buiten. Binnen gezellig maken lukt gelukkig ook en gewoon genieten van het binnen zijn en dan leuke dingen doen, kan heel goed. Maar het nieuwe jaar begint voor mij 31 maart 2013 als de zomertijd weer ingaat.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 9 december 2012, 16:39
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 15:17
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

LEANNE226 schreef:
Oei........hier was het:een zondagse steek houdt geen week............maar wat dan te doen tegen verveling want ledigheid is des duivels oorkussen he Knipoog smiley

Mijn grootmoeder moest als ze op zondag breide tegen de uitermate grote verveling op zondag het 's avonds weer uithalen. Maar het geld dat je op zondag verdient, kun je toch echt gewoon precies zo uitgeven als het geld wat je door de week bij elkaar schraapte...

Thomas, is wel voorstander van een arbeidsluwe dag in de samenleving, dat is goed voor kerk, ontspanning en sociale contacten.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 9 december 2012, 15:28
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 12:51

Vrijdag vies winterweer, gisteren prachtig winterweer en vandaag vieze herfst. Afwisseling genoeg in een land waar het meestal herfstachtig en soms mooi is. Maar de dagen worden nog maar ietsje korter gelukkig. De zon gaat niet meer vroeger onder maar komt nog wel twaalf minuten later op en dan is de donkerste tijd weer voorbij, gelukkig.

Thomas, eind maart is het weer zomertijd, nog even doorzetten. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 9 december 2012, 12:51
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 december 2012, 23:07

Je gaat niet in op wat ik echt zeg, Roady en haalt er van alles bij wat ik niet beweer. De door jou genoemde zaken ontkrachten totaal niet wat ik opmerk en het heeft er zelfs niets mee te maken.

Thomas, niet ongelovig.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 december 2012, 23:01
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM

Deze Sint is alweer terug in Spanje. De middenstand heeft niet de moeite genomen me even uit te zwaaien, terwijl ze toch veel aan me verdiend hebben.

Thomas, houdt wel van wat rust.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 december 2012, 22:48

ROADY558 schreef:
Dat noem ik kras.
Als iemand zeker is van zijn zaak, wordt dat nog onderuit geschoffeld.

Ik zeg het nog een keer.
Ik ben zeker.
Ik heb zekerheid.
Ik weet waar ik naartoe mag als ik dit leven verlaat.

Ik wens het iedereen toe.
Iemand zonder geloofszekerheid heeft in mijn ogen een armzalig geloof. Kun je beter in niks geloven.

Ik vind het overigens vrij arrogant van je om voor mij te bepalen wat ik wel of niet zeker kan of mag weten. Vind je ook niet?

Nou Roady, die uitspraak vind ik pas kras. Geloven is een aanname - en ik neem het aan dat wel. Maar een wetenschappelijke zekerheid is er niet en kan er ook niet zijn. Je kunt er van overtuigd zijn en voor je gevoel zeker van zijn, dat mag en kan. Maar in wetenschappelijke zin zeker, dat is echt niet zo, dat kan niet want God is niet te bewijzen. Strikt genomen weten we niet wie of wat God is en dan kan bewijzen al helemaal niet.

Geloofszekerheid is een contradictie in terminis. Als je ergens zeker van kunt zijn hoef je het niet te geloven, dan is het zo. Geloof is per definitie geen zekerheid. Je kunt hooguit van je aanname overtuigd zijn.

Geloofszekerheid klinkt stoer maar het is per definitie onmogelijk, afgezien van wat ik hierboven schrijf.

Thomas, niet ongelovig.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 december 2012, 21:40
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM

IJSJE204 schreef:
Stel eens dat er één man is die zichzelf de enige leuke man op CM noemt.
Er zijn veel meer mannelijke leden dan die ene enige leuke man.
Hoe komen wij meisjes er dan achter of het waar is wat hij zegt?
Kunnen wij dat zomaar geloven of dient een dergelijke uitspraak een onderbouwd fundament te hebben en bewezen te worden?

Stel eens dat er één vrouw is die zichzelf de enige leuke vrouw op CM noemt.
Er zijn veel meer vrouwelijke leden dan die ene enige leuke vrouw.
Hoe komen wij jongetjes er dan achter of het waar is wat zij zegt?
Kunnen wij dat zomaar geloven of dient een dergelijke uitspraak een onderbouwd fundament te hebben en bewezen te worden?

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 december 2012, 18:40
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

LEANNE226 schreef:
Al die chagrijnige clienten op het werk........ben meerdere malen verrot gescholden........
Gelukkig is het nu weekend en kan ik me afreageren op mijn pubers
Knipoog smiley

...en zij op jou, succes!

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 december 2012, 10:45
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

ANNETTE792 schreef:
Welnee, in nederland viert met Sinterklaas uitbundig, in de overige landen vieren ze meestal kerst uitbundig met (overdreven veel) kerstcadeautjes. Heb je de filmpjes op het nieuws en op internet niet gezien over Black Friday, de dag na Thanksgiving, wat de opening is van het seizoen voor de kerstinkopen? s'Nachts met slaapzak in de rij voor de speelgoedwinkels en electronicazaken op koopjesjacht.
Daarmee vergeleken vallen Nederlanders met hun Sinterklaasinkopen best mee!

Er is op Black Friday 57 miljard omgezet en dat is een zesde deel van het Nederlandse jaarinkomen. Zelfs voor Amerika is dat enorm. En de weihnachtsgekte in Duitsland is erg groot he, ik vind de kerstmarkten kneuterig maar wel gezellig.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 7 december 2012, 11:23
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 december 2012, 23:33
BerichtOnderwerp: BZV Topic

FRANKT627 schreef:
Heeft die Henrike nu al een andere man gevonden? Ik werk ook wel graag op een boerderij... Knipoog smiley

Nou met een wat echtere man als Bert kan ze er nooit op achteruit gaan, wat een oen. Henrike zou mijn type niet zijn maar ik ben daarnaast ook niet geschikt voor het boerenleven. Alleen dat vroege opstaan al....

Thomas, verdient de kost met praten.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 5 december 2012, 23:36
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 december 2012, 20:53
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

Pepernoten, speculaas, chocolade

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 december 2012, 20:32
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

VISSER278 schreef:
Net een telefoontje van een ex-cmmer, die vertelde dat ie afgelopen weekend is verloofd ( met een ex-cmster) Verliefde smiley

Wij zijn niet nieuwsgierig maar eeeeeh

Thomas
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van THOMAS968
Ga naar pagina Vorige 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 ... 91 Volgende
Pagina 22 van 91