Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 april 2011, 12:23
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | www.weeronline.nl ziet het somber in:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Ede/4057576
80% kans op 11 mm regen. nou kan je daar ook geen peil op trekken, want ik heb daar wel eens 20% kans op 0 mm regen meegemaakt.. maar echt vrolijk word je van dit vooruitzicht niet. gelukkig kan er in een week tijd nog een hoop veranderen. |
0 mm regen??? Dan regent het toch niet??? Ik begrijp er niets meer van. Misschien moeten we morgen maar picknicken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 april 2011, 12:20
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Er zijn speciale programma’s voor Youtube Frankt...weet niet welke versie jij hebt van moviemaker en of daar de ondersteuning voor youtube aanwezig is. MP3 is een compressie van het originele audio bestand en in de regel gaat er altijd bepaalde tonen die je niet hoort verloren ....ook de kwaliteit kun je hiermee regelen ....Tevens heb je ook WMA van microsoft en ook Apple heeft ook zo zijn mediabestand. Weet dat Pinnacle wel de mogelijkheid had om een youtube film/audio te maken. Er zal ongetwijfeld wel een gratis versie aanwezig zijn op het internet. Misschien dat je een demo kan downloaden van pinnacle (een trialversie) ..of een oem versie via marktplaats. |
hoi Oeps, ik heb movie maker 2.1 van windows op de computer staan. Die stond er al op. Ik heb dan gewoon een MP3-bestand gebruikt met wat foto's erbij...het is aardig gelukt. Bij mij was het om het liedje te doen dus heb ik niet veel aandacht besteed aan het visuele aspect. Op mijn profiel staat nu ergens een youtube link. De klank klinkt mooi.
Ik ga zeker jouw advies eens bekijken. Nu vind ik het al plezierig om zo iets te doen.
Dank je wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 april 2011, 10:55
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dit gaat het muizenverstand te boven |
Ik heb het ondertussen opgelost... Was wel een hoop foefelen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 april 2011, 09:42
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Kerken klussen bij...een uitzending van 'UItgesproken' gisteren op Ned 2 besteedde aandacht aan de nevenactiviteiten van enkele kerken. In sommige werden feesten gehouden of er ze worden verhuurd voor andere doeleinden. Een pastorij ergens in Zeeland wordt een B&B...dit alles om de inkomsten te verhogen...
Kan dat vroeg ik me af?
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1093243
Het item start op 05.30 min.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 april 2011, 07:34
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging.
|
|
|
een gedeelte uit Psalm 51 (Willebrirdvertaling 1995
God, schep in mij een zuiver hart, vernieuw mijn geest, maak hem standvastig. Verstoot mij niet, weg van uw gelaat, neem uw heilige geest niet weg van mij. heer, geef mij de vreugde van uw verlossing, sterk mij met uw grootmoedige geest. Dan zal ik verdwaalden uw weg kunnen wijzen, dan keren zondaars tot U terug. Verlos mij uit mijn sprakeloosheid*, o God, die mijn redder bent, en mijn tong zal uw goedheid loven. Heer, open mijn lippen en mijn mond zal uw lof verkondigen. U wenst toch immers geen slachtoffers? U vindt toch geen voldoening in brandoffers? Een berouwvolle geest is een offer voor God. Een rouwmoedig, vermorzeld hart, zult U, o God, niet verwerpen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 22:53
Onderwerp: Taize liederen
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Hij zegt dat God niet anders kan dan liefhebben..... God kan zoveel meer... |
Hij bedoelde dat God een liefdevolle Vader is en niet een straffende God. Een thema dat al zo dikwijls besproken werd en dat de meningen verdeeld. Natuurlijk kan God meer dan alleen lief hebben. Hij leidt ons, Hij verhoort ons (af en toe). Het punt is, en dat is eigen aan de katholieke kerk en aan de oecumenische gemeenschappen, dat God liefde is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 22:48
Onderwerp: Zwangerschap plannen: sinds gisteren makkelijker geworden
|
|
|
ik denk dat je eerst goed de redenen moet weten waarom die vrouwen hun eicellen laten invriezen. Niet te lichtzinnig oordelen en misschien ook even God er niet zo vlug bijhalen. Het kan iets medisch zijn. Eerst dus uitpluizen waarom ze de eicellen invriezen.
Ik heb nogal eens gezegd ergens in een topic: als je een nare ziekte hebt, kanker bijvoorbeeld, ga je ook naar de dokter met de hoop op genezing. Je zou ook kunnen zeggen dat het de bedoeling van God was dat je ziek werd en dat je je er dan maar moet bij neerleggen. Wat uiteindelijk een pijnlijke dood kan worden. Neen, zo werkt het in de meeste gevallen niet. Ergens gaan we hulp vragen.
Frank
Oja, ik ben geen voorstander om die eicellen te laten invriezen om ze dan op een oudere leeftijd te laten inbrengen...zoals bij de vrouw van 63.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 22:39
Onderwerp: Taize liederen
|
|
|
MARIAN519 schreef: | De achterliggende gedachte van de stichter van Taizé is:
“Ik denk dat ik al sinds mijn jeugd intuïtief aanvoelde dat gemeenschapsleven een teken kan zijn dat God liefde is, enkel liefde. Langzamerhand ontstond in mij de overtuiging dat het belangrijk was een gemeenschap te stichten met mensen die heel hun leven willen geven, die elkaar proberen te begrijpen en zich steeds weer met elkaar verzoenen; een gemeenschap waarin eenvoud en goedheid van hart voor alles centraal staan.”
Frère Roger, Dieu ne peut qu’aimer.
Al ben ik het met zijn gezegde niet eens ( net zo min als met de Taizé-gedachte )...Veel van de gezongen liederen zijn echt heel mooi.. |
Waarmee ben je het dan oneens Marian? Kan je dat meer toelichten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 22:10
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARISKA601 schreef: |
beschuit met muisje |
Blauwe muisjes voor een zoontje en roze voor een meisje...en welk geslacht vertegenwoordigde dit muisje dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 22:09
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
MAJARO438 schreef: | dank, heb geen idee hoe dat werkt |
als je de site hebt gekopieerd en je wilt hem hier plaatsen dan druk je eerst op 'url' dan plak je de site en dan druk je terug op 'url' dat staat boven het tekskadertje in die orange blokjes...zelfs ik kan het...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 19:06
Onderwerp: Met elkaar afvallen?
|
|
|
BEUN656 schreef: | Mijn belofte aan mijn omgeving om af te vallen stamt uit 2000! |
En hoe ga je dan afvallen...ik kan er misschien nog wat van leren want het wordt wel erg nu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 19:05
|
|
|
Ik ga een broodje eten dat ik gekocht heb. Ik vroeg aan de winkeljuf een broodje zonder ham. Ze zei dat de broodjes zonder ham op waren maar ze had nog broodjes zonder kaas.
Zodoende...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 18:20
|
|
|
AARTJE289 schreef: | Ik hoef vandaag niet te koken .
mn vriend verrast ons op " chinees " met alles wat daarbij hoort |
Dat is kanabalisme...nouja, het kan maar smaken...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 7 april 2011, 22:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 16:37
|
|
|
Wie heeft er al eens een MP3-bestand zodanig bewerkt met Movie Maker en dat dan op Youtube geplaatst.
Ik zou dat ook eens graag doen maar ik begrijp er natuurlijk geen snars van en een goede duidelijke handleiding vind ik niet op het internet.
Alvast bedankt...
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 13:21
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als muischen muischen muischen de muischen.
|
Zou het kunnen dat je met muizenissen zit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 13:07
Onderwerp: knuffer de KNUF
|
|
|
SWEETLADY943 schreef: | Sus wat lief van je, een knuffel terug voor jou en veel liefs.
En kleine knuf naar Floshke Krijgt jouw kat rode wangetjes van verlegenheid
Fijne zonnige dag allemaal, liefs Sweet |
ja, hij wordt erg verlegen vooral wanneer de buurkat op bezoek is... vanavond geef ik Prikkie ook een dikke knuffel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 13:04
|
|
|
[quote=MARY052]Je bent te intelligent misschien???
Neen hoor, alles is aan het verschrompelen...de grijze cellen laten me dikwijls in de steek
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 7 april 2011, 19:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 13:02
|
|
|
MARIAN096 schreef: | Dat is pure onzin Frankt |
Dank je wel, nu ben ik gerustgesteld...ik wil hier namelijk niet uit de toon vallen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 10:59
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Frank, had me al afgevraagd of jij nu Belg of Hollander was? |
Ik kom inderdaad uit de goeie kant van Europa. Uit Willebroek maar ik ben daar al lang weg.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 12 april 2011, 14:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 09:01
|
|
|
Ik probeer iets onzinnigs te bedenken maar het lukt niet. Hoe zou dat nu weer komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 06:36
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mijn mooiste moment gisteren was toen ik om 2112u een mailtje kreeg met de woorden 'zijn we nu weer vriendjes'...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 06:31
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Wie weet worden belgen ollanders |
oja hoor, dat zouden jullie maar al te graag willen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 06:19
Onderwerp: knuffer de KNUF
|
|
|
Ik geef Floshke altijd een knuffel. Als ik dat doe is hij altijd verlegen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 00:03
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | hé niet onbekende Mary hé jammer hoor dat je niet gaat verlengen! ik lees je reacties toch altijd graag,
ik ben integendeel niet actief op de chat het gaat mij te vlug, en als je binnenkomt is iedereen volledig in gesprek, maar ik hou ervan het forum te lezen en soms te reageren,
voel mij toch ook verbonden met sommigen uitjes heb ik ook nog niet meegedaan, is een beetje ver van oost-vlaanderen naar de plaats van evenement, maar ook omdat het niet paste, hoop wel jullie eens in levende lijve te zien, maar dan zou ik mij ferm moeten haasten blijkbaar!
goed bedenk je nog eens voor je echt stopt |
Hé Marylien, Sofie (ook een lid) is ook van Oost-Vlaanderen. Misschien kunnen jullie wel iets afspreken. De picknick is wel leuk. Als Xabia ook komt zijn er al 4 Belgen. Dat zal zeker het imago opkrikken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 21:00
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Van de week zal er hier een route beschrijving volgen, inclusief het weer bericht.
|
...en de inleg mag op mijn rekening worden gestort
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 11 april 2011, 15:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 17:42
|
|
|
Ik eet niet meer. Het minste wat ik eet, neen, geen snoep of chips of frit, maakt me dik. Een boterham of een beetje aardappelen of wat dan ook zorgt voor heel ongemakkelijk en niet toonbare toestanden ...cola, bier of andere dikmakende dranken zijn hier ook niet te vinden...een depressie is nabij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 13:43
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Iedereen maakt fouten Frankt....maar het is gewoon spijtig te constateren, dat sommige blijkbaar niet ten volle kunnen vergeven. Verbazingwekkend is met name de theologische verhandeling en het vervolgens niet weten te hanteren in het dagelijks leven. Uitgangspunt is toch elkaar te moeten vergeven. Maar wil nou ook weer niet een te negatief beeld weer geven, want heb ook wel gemerkt dat in de meeste gevallen wel een gewoon gesprek mogelijk is.
nu weer on-topic |
Natuurlijk maken we allemaal wel eens fouten. Potdorie, ik zou niet graag de mijne opnoemen. Toch is het zo dat we ons ook iets moeten kunnen laten zeggen. Daarmee bedoel ik dan dat we best op onze fouten mogen gewezen worden en dat we met die feedback dan ook iets doen. Vooral dan wanneer onomstotelijk kan aangetoond worden dat we uit de bocht gingen. Het leven is en blijft een leerproces. Het ene jaar gaan we een bank vooruit en het andere jaar vliegen we achteraan de klas in...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 13:36
|
|
|
[quote=LISA610]
het enige wat bij mij in bloei komt zijn distels en andere prikkende aanverwanten...het wordt hoog tijd dus voor enkele mooie bloemen. Van enkele CM-ers heb ik goeie tips gekregen...
Ach, ik moest eens effe mijn hart luchten...maar ook wel met de gedachten dat er tot inkeer kan gekomen worden.
|
|
Naar boven |
|
|