Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 12:15
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Dat ik voor het eerst sinds 7 maanden weer twee uurtjes gewerkt heb op mijn werk Het lijkt misschien weinig twee uur per week maar na zoveel maanden is het heel wat en ik ben er zeeeeeeeeeeeeer blij mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 12:13
Onderwerp: Het weer
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het zonnetje schijnt volop over de veluwe. En zwoel windje maakt de temperatuur aangenaam.
Weer om op en terasje te gaan zitten. Genieten van een overheerlijke sorbet.
Kijken naar de musjes die op zoek zijn naar de kruimeltjes op de grond.
Nee ze krijgen van mij geen vruchten, die zijn te zoet.
Het carrillion laat zijn klanken ook horen.
Vanachter mijn zonnebril bekijk ik de mensen.
Ja een goed plan een terras, maar helaas er is werk aan de winkel hier. Een volgende keer met dit weer ga ik het zeker doen. |
ow wilde al zeggen wanneer gaan we
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 08:29
|
|
|
Sow,weer een lekker zonnetje vandaag Waar was dat slechte weer nu dat voorspeld was? dus we zullen er maar weer van genieten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 08:27
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ben ik ook met jou eens. Maar wat heeft het nog voor zin om op desbetreffende persoon te reageren? Het enigste wat je er mee bereikt is weer een tegenreactie waarin de bijbelteksten om je oren vliegen en waaraan de meesten zich dáár weer aan ergeren. Met als gevolg dat er haast geen één topic meer on-topic is/ blijft. |
Dan benne we het eens visser daaromheb ik zo wie zo al niet met een bijbeltekst gegooit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | Na diverse topics te hebben gelezen dacht ik : Wat wordt er vandaag weer veel veroordeeld, de ander de les gelezen, verketterd. Mensen.....laat een ieder in zijn / haar waarde. Het gras bij de buren is toch altijd groener. |
Oke Visser je hebt wel gelijk maar iemand die steeds een oordeel veld over een ander mag ook weleens zelf op de vingers getikt worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:30
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Zolang men nog getrouwd is op papier, pleegt men al overspel met de gedachte een andere partner te willen hebben.
Maar blijkbaar geld die regel niet voor hem. Omdat hij vlgs zeggen onschuldig gescheiden is?
De Hemel is een plek waar God woont. Het is de bedoeling dat de mens er rust vindt. Ik heb nergens gelezen dat de hemel een databank is.
Ja in de koran word gezegd dat voor iedere goedgelovige 70 maagden zijn....
Maar de Koran is niet het woord van God.... |
Dus alle bijbelse teksten waar die mee gooit gelden voor een ieder maar niet voor hem Er staat idd in de bijbel welke vertaling je ook pakt dat al naar een andere vrouw kijken overspel is.
Dus Christen verbeter de wereld begin bij jezelf!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:24
|
|
|
He halve belg je woont wel in Nederland he Dusse ook een halve Nederlander
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:22
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | elke dag dat ik vurig bid om een partner in de Heere, maar haar niet vind of ontvang.... |
Je bent toch nog getrouwd???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:19
Onderwerp: Wanneer is iemand christen in bijbelse zin , hoe blijkt dat?
|
|
|
PIETER649 schreef: | wah zeggie nou??? dus christen zit hier als gehuwde manspersoon achter de vrouwtjes aan??
t mot niet gekker worre |
Yep en ondertussen met teksten gooien Als jij hem nog snapt snap ik hem ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:17
|
|
|
[quote=FRANKT627] inderdaad, je hebt wel gelijk. Ik had wel gezegd dat ik mijn voeten zou vegen voor ik zomaar binnen zou vallen. Je had ook een goede tip...dank je wel... [/quo
Fijn dan benne we weer vriendjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 19:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oja, wat is er dan gebeurd? |
Nahhhhhhhh zeg Heb je een prive gesprek met hem mag tie binnen komen zonder schoenen te poetsen en dan nog geen goed moment Lekker dan Zal nog eens een goede daad doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 19:06
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ziekte wet is eigenlijk toch ook vakantie?
een beetje positief kijken |
is dat vakantie? dan heb ik dat al 7 maanden Doe mij dan maar een echte vakantie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 18:28
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Van mij mag het gaan regenen... Is stoepje weer schoon |
Helaas Mariska hoor net dat de bui in Arnhem is blijven hangen daar ernstige wateroverlast hebberts zijn het daar Hier blijft het drukkend benauwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 11:23
Onderwerp: Echte liefde
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Neen Herman, ik WAS een kind des toorns, maar nu ontfermd door Jezus Christus, ben ik een kind van God
Efeze 2: 1 En u(mij) heeft Hij mede levend gemaakt, daar gij(ik) dood waart(was) door de misdaden en de zonden; 2 In welke gij(ik) eertijds gewandeld hebt, naar de eeuw dezer wereld, naar den overste van de macht der lucht, van den geest, die nu werkt in de kinderen der ongehoorzaamheid; 3 Onder dewelke ook wij allen eertijds verkeerd hebben in de begeerlijkheden onzes vleses, doende den wil des vleses en der gedachten; en wij waren van nature kinderen des toorns, gelijk ook de anderen; 4 Maar God, Die rijk is in barmhartigheid door Zijn grote liefde, waarmede Hij ons liefgehad heeft, 5 Ook toen wij dood waren door de misdaden, heeft ons levend gemaakt met Christus; (uit genade zijt gij zalig geworden),[i] |
Christen is snap jou niet. Nu wordt er hier gewoon een heelmooi gedicht gezet over echte liefde, echt een heelmooi gedicht. Moet jij dan gelijk weer komen omhet bijbels te onderleggen en met teksten te gooien??? Zo jammer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 17:07
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Die %$#$@ saus en $%#$@% grondverf en dan die &^*&^ roller ,de fik dr in!
verder is alles goed hoor....... |
Weet je zeker dat alles goed is??? GA me nu toch echt zorgen maken om je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 17:05
|
|
|
PIETER649 schreef: | Fijn hoor, dat het bij jullie ook mooi weer is...
Maar uiteraard ist bei uns in Deutschland alles besser... auch das Wetter |
tuurlijk bij die hollandse overloper is alles weer better Maar goed ikheb een groot hart gun het jullie van harte hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 11:57
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik geloof dat het vandaag een dag word om in de tuin te zitten. Dus effe niets doen. |
Dus je doet niks aan de heg die je zou snoeien en je gaat door je stoel heen Echt een dag om van te genieten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 11:55
|
|
|
HERMAN388 schreef: | hahaha, te veel ijs op? |
Denk te veel worteltjes, wortelijsjes en wortelsap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 10:08
|
|
|
YELNIN491 schreef: | 8.24 uur: hier lijkt het vandaag een zonnige dag te worden. Kijken wat de buurprovincie Groningen vandaag in petto heeft voor weer |
Hier in het midden des lands heerlijk warm weer lekker genieten dus!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 10:42
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Zeker weten? |
JA ikke weet het zeeeeeeeeeeeeer zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 10:05
|
|
|
Het zonnetje schijnt al heerlijk Eindelijk weer eens een daggie lekker buiten doorbrengen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 16:38
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Zon....wat is dat..... |
Het blijkt zo'n geelrond ding aan de hemel te zijn die maakt dat de lucht lekker warm is Maar heb het al een tijd niet gezien dus weet het ook niet zeker hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 16:00
|
|
|
Tuurlijk het zal Zeeland weer eens niet zijn Hij probeert hier wel zijn best te doen erdoor te komen, maar Visser is nog te hebberig denk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 15:58
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | laatste rondje door mn oude huis gelopen, nu klaar om morgen de sleutel in te leveren.
Ondanks dat ik van dringend aan renovatie toe, oud huis naar een schitterend groot nieuw gebouwd huis ga is het toch ff slikken.
Hier in dit huis vond ik na jaren in onrust en angst geleeft te hebben mijn rust, een plekje om ver weg van mn verleden een nieuwe start te maken. In dit huis werd ik ten huwelijk gevraagd, zag ik mijn kinderen veranderen van stil en terughoudend naar vrolijk en spontaan en mochten we nog een dochter ontvangen.
Hier in deze straat werden we met open armen ontvangen door onze buren, ontvingen we hulp in moeilijkheden, zonder dat we er om hoefde te vragen, leerde ik opnieuw hoe belangrijk een sociaal leven is, iets wat ik zolang gemist had.
En dat alles begon 4 jaar geleden......door lid te worden van cm |
Begrijp je Annette Maar geniet ervan lekker in jullie nieuwe en mooie ruime huis, met je mooie rooie keuken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 18:18
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | tjonge...het weer is niet misselijk in Holland! Weet je wat??? Wij gaan lekker uit eten vandaag.....en lekker buiten eten natuurlijk!!! Hier is het weer goed..........en het wordt nog beter!!! Als jullie meewillen............even bellen... |
Zitten zeker nog in Oostenrijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 12:58
|
|
|
SJAAK585 schreef: | wil je daar nog even mee wachten,wij willen eerst nog zomer |
Ze willen graag 30 graden met hun huwelijk Ken Sjaak lekker zweten in zijn pak Dus dient het t/m september zonnig te zijn
|
|
Naar boven |
|
|