Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 18:05
Onderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken
|
|
|
DANIEL777 schreef: | waren jullie daarvoor niet eerlijk dan? Dan komt dus hiermee de aap wel uit de mouw dan want dit is allang bekent net zolang als cm bestaat |
Dit onderwerp wordt al in een ander topic besproken; Bescherming gevraagd
Hier hebben wij het over nicknames....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 17:56
Onderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken
|
|
|
Even weer ontopic....nicknamen
Lees de meest bijzondere namen;
Lepeltje Mosterd Sambal
Hoe komen jullie aan die namen om ze te gebruiken om een datingsite?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 17:47
Onderwerp: deel iets leuks met anderen
|
|
|
DANIEL777 schreef: | jij toch? |
Nee joh...ben een die hard vrijgezel, ik kom alleen maar op bruiloftsfeestjes en hoef nooit de rekening te betalen,slimme meid hè
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 17:40
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow, ik denk alleen aan jou, Vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow, ik hou alleen van jou. Vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow, ik denk alleen aan jou, vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow, ik hou alleen van jou, hou alleen van joooooooooooooooooou
sorry,moest er even uit..... |
Met jou meevliegen
http://www.youtube.com/watch?v=3kRuTlOXs5o
Mijn favo nummer van Paul de Leeuw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 17:35
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Das braaf Carin,heeeeeeeel braaf,keurig,ik ben trots op je!!!
(de rest slik in,ik wil mijn geweeeeeeeeldige reputatie hoog houden ) |
Ik vertel ook niet alles hè , houd mijn imago ook graag braaf Zo houden we beiden onze geweldige reputatie hoog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 17:28
Onderwerp: begrafenis of crematie?
|
|
|
Lieve Marianne en Leanne,
Wow , wat hebben jullie veel verdriet al meegemaakt. Erg veel respect met de manier waarop jullie er mee omgaan!
Ik moest dit even kwijt,gedenk jullie als ik bid! Gods zegen en rust toegewenst!
Lieve groet, Carin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 17:27
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik oefen vast voor als er een "kater" op haar weg komt (doen Carin,doen!!! ) |
Haha, een kater in huis? Maar dan ben ik niet meer de baas in huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 17:23
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Moest het zo zijn??Als je het ziet zitten....doen!!! |
Ja, dit komt wel echt op mijn weg,denk ik. Kruimel ( zo heet de kat) heeft mijn broer ooit uit het asiel gehaald en is nu 6 of 7 jaar. Heel aanhankelijk katje maar mijn broer is bijna nooit thuis en zoekt dus al lange tijd een nieuw huis voor haar.
Ik heb hem net gebeld, zaterdag komt hij haar brengen, wel spannend maar ook weer goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 17:17
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | goeie deal: jij de kat van je broer, ik Muis uit 't asiel |
Zal ik het doen??
( Eh...zullen wij het doen,bedoel ik?)
Maar als dit zo makkelijk gaat, Griffin, wanneer scheer jij je baard er dan af?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 17:15
Onderwerp: vakantie gedicht
|
|
|
MARIO216 schreef: | Gaan we een dichtbundel uitgeven |
Ja, ik wil wel zo`n gedichtenbundel. best een leuk idee. Maar de opbrengst gaat toch wel naar een goed doel hè!!
Ik ben VOOR!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 17:14
|
|
|
Vanmiddag kreeg ik een mail van mijn broer, hij zoekt een nieuw tehuis voor zijn kat,pffff Ik denk haast wel dat ik het doe, nu thuis komen is zo ontzettend ongezellig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 17:11
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
HANNAH810 schreef: | haha, zei je niet; "sorry, meneer, daar is uw saldo niet hoog genoeg voor!"? |
haha, niet dit was èen van de zeldzame keren dat ik sprakeloos was! Maar elke keer als hij weer in de winkel kwam, kreeg ik wel spontaan een kleur! Het is al jaaaaaaaaren geleden hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 15:01
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik.... |
Pffff.....bluf, hoe wil je dat gaan doen dan? Meer kletsen dan wij, vrouwen, doen red je niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 15:00
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Haha...zo kwam ik ooit es bij de slager binnen die vroeg "wat heeft u nodig, mevrouw?" Waarop ik antwoordde "Een goede massage, maar die heb je hier zeker niet?"...de man kéék me toch raar aan! Nou ja, toen heb k maar gewoon een pondje gehakt gevraagd |
Haha, leuk Tess....
Ik herinner me dat ik zoiets aan een klant vroeg en die zei; een kus
Tjonge....voelde me erg ongemakkelijk toen en nee, niet gegeven natuurlijk, duhhhh! Heb vanaf toen wel een andere openingsvraag bedacht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 12:56
|
|
|
Soms zijn er van die vragen waar je alleen maar rare antwoorden op krijgt, bijvoorbeeld;
Ik vraag; "Wilt u er een tasje om heen ?" Klant zegt; "Heeft u die?".
Of: de kapper zegt: "Wat kan ik voor u doen? ". Ik zeg ,"ik wil mn haar graag laten bijknippen".
Kennen jullie dat ook, die grappige vraag en antwoorden? Als je er bij stil staat, slaat het werkelijk nergens op...haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 12:38
Onderwerp: Laat reageren op Mailen en berichten op forum
|
|
|
Heerlijk, op eigen benen staan ( eh...dat doe je natuurlijk al heel lang ) maar nu een eigen plekkie, lekker eten waar jij zin in hebt, spulletjes om je heen die jij mooi vind, GEFELICITEERD!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 11:55
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | tijdje geleden had ik eens ff wat geanalyseerd...
mariska501.........1731......nu 1822 = + 91 henk710.............1318 ......nu 1321 = +3 jonathan890.........900...... nu 1053 = + 153 tessybear731........881.......nu 1022 = + 141 chatuliem.............954.......nu 1011 = + 57 hannah810...........863....... nu 889 = + 36 mario216..............858.......nu 940 = + 82
enne Mario...je staat 7e haaaa....ik ben de grootste stijger |
Wat is dit nou.....een top 7 Is nieuw voor mij, ken de top 3/ top 5 en de top 10 maar dit....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 11:53
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | gezien het feit dat mensen het maximaal 11 dagen zonder CM uit kunnen houden (he, Susanne ), zie ik 'm na zijn vakantie wel weer terugkomen.
ik geef 'm 2 weken... |
Okay,dat is 2 voor terugkeer en 1 twijfelgevalletje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 11:52
Onderwerp: actieve opstelling
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | Anderzijds, op het forum zijn mensen vaak heel ópenhartig. Dat is toch ook fijn om te lezen. Zo iets kun je niet afdwingen, dat moet je durven, dat moet je aard zijn. Respect ! |
Ik weet dat ik soms openhartig kan zijn, maar geloof me het is gecontroleerd openhartig. De dingen die diep bij mij gaan zal ik zeker niet op een openbaar forum neerzetten,daarvoor moet ik toch een band met iemand hebben!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 11:46
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nee das lekker moeilijk zeg!
Dan is ter toch geen lol meer an |
Ah joh....dit is grootspraak, Jonathan is zwaar verslaafd aan CM, weet je toch? Wedje doen dat tie terugkomt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 08:48
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging van Eva/Dinsdag 20 juli 2010
|
|
|
EVA685 schreef: | Zaterdag 24 juli:
BLIJF DICHT BIJ MIJ!
O, HEER, leid ons, toon ons in alles Uw wil en Uw weg. Blijf dicht bij MIJ en je zult de weg kennen, omdat IK de Weg ben, zoals IK Mijn dicipelen heb gezegd. Dat is de oplossing voor alle aardse problemen. Blijf dicht, heel dicht bij MIJ, denk, handel en leef in MIJN tegenwoordigheid. Hoe zou een vijand het wagen je aan te raken als je door MIJ wordt beschermd? Het geheim van alle macht. alle vrede, alle reinheid, alle invloed, is, dat je heel dicht bij MIJ blijft. Blijf in MIJ, leef in MIJN tegenwoordigheid. Verblijd je in MIJN liefde, loof en dank de hele dag. Er zijn wonderen op komst. |
Eva, dit is zo waar! Afgelopen nacht heb ik voor het eerst rustig kunnen slapen nadat ik alles bij God neergelegd heb. Mooi dan dat je zo`n tekst erbij zet, dank je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 08:47
Onderwerp: begrafenis of crematie?
|
|
|
Ik heb al , in een ander forum, aangegeven alles geregeld te hebben voor mijn begrafenis. Geen crematie dus, het idee al.....
Maar Lepeltje, alles overlaten aan je familie vind ik onbegrijpelijk. Weet je wat er allemaal wel niet geregeld moet worden? Ze hebben dan al zo`n verdriet over jou maar komen er niet aan toe omdat ze; *adressen moeten opzoeken *de dienst moeten regelen, welke tekst,welke kerk, welke voorganger? *wilde je toespraken of niet? *wil je begraven worden of niet?
Pfff....en weet je wat het allemaal kost? Nee, Lepeltje, denk er nog maar eens goed over na, dit zijn dingen die je toch echt zelf moet regelen, maar dat is mijn bescheiden mening!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 21:55
Onderwerp: actieve opstelling
|
|
|
SHANITA130 schreef: | En vergis je niet...Áls je dan iemand gevonden hebt, waarvan je houdt en die van jou houdt, dan is het wel heel hard werken hoor.
Dat zei Tessybear hier een keer op het forum, en ik snapte toen niet wat zij bedoelde. Want ik was net een paar dagen heel erg verliefd..niks hard werken.
Nu het langer duurt, en het een en ander aan dingen zich voordoet dus wel....
Maar/en ik geloof dat God kracht geeft, en ook rust op Zijn tijd.
Fijne Avond!
Shanita |
Ze zeggen toch ook dat liefde een werkwoord is?
Het boekje ,de 5 liefdestalen van Gary Chapman, is een aanrader Shanita, ken je die?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:54
Onderwerp: deel iets leuks met anderen
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wat ontzettend goed van je Carin!!!Ik kan het niet,ik wil het niet........stom he,en dat terwijl ik weet dat het zomaar nodig kan zijn. Prachtig lied heb je uitgekozen..... |
Nou, Leanne, ik heb er jaren over gedaan hoor. Maar het telkens achter me aan en nu heb ik er rust bij. Veel mensen snapten het ook niet maar ja...das voor hun!
Even iets anders....moet veel aan je denken, het afscheid van je man en vader van je kinderen,wat een moeilijke tijd heb je achter de rug. Heel bewonderenswaardig dat je mee ingestemd hebt voor de transplantatie, zegt veel over wie je man was!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:26
|
|
|
Wat vinden jullie van het volgende;
Elke keer als ik bij de kapper zit vraagt ze mij of ik naar beneden wil kijken. Dan kijk ik dus naar een saaie zwarte mantel. Nu heb ik al een aantal keer gezegd dat het misschien een leuke optie zou zijn, als ze een stripverhaal op die kappersmantel zouden zetten. Dan is het tenminste leuk om naar beneden te kijken, of een rebus of zo... Herkennen jullie dit?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:17
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Zal ik het plaatje bij mijn profiel zetten? Of word het dan te verwarrend voor iedereen? |
Erbij zetten en...mede mogelijk gemaakt door Griffin, vind tie vast leuk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:11
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | deze Grif? Wat een schatje!!
|
Oh...die is lief! DOEN hoor Griffin ,maken we van haar ons CM katje!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 18:53
Onderwerp: Ik ga op reis naar....
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Zucht....... vandaag mijn tickets opgehaald
vertrek 05.10uur......aankomst 9.45 uur. 2½uur vooraf op schiphol zijn dat wordt nachtbraken
terug om 22.30uur vliegen.....in nederland weer om 1uur...koffers om 2uur, thuis om 2uur....weer nachtbraken.
Wel ECHT 11 dagen in Griekenland, dat wel.
Maar mijn broertje wil mij wegbrengen en weer halen....ach ga ik hem maar niet aandoen. Hij is net als ik....ja zeggen en niet over nadenken. Altijd voor anderen klaarstaan. Zo maar ff een lang-parkeer plekkie regelen op schiphol. |
Joh...als hij net als jij bent dan vind tie het nog leuk ook , aanpakken dat aanbod, gewoon DOEN!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 18:27
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Leuk dat die poes zo heet... ....naar mij vernoemd?...... |
Tja, Griffin, dit is een vingerwijzing, deze kat is bestemd voor jou !
Leuk hoor Maris, dat Griffin dit speciaal doet voor jou, wat een schatje!!
|
|
Naar boven |
|
|