ChristianMatch

Forum

Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 ... 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 14:09
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

FRANKT627 schreef:
Ja maar die beschuit en eitje zijn goed als je een bal of gehaktbrood maakt. Dus niet zo geschikt voor de Bolognese saus...ik ga dus alleen maar het zakje van Annette toevoegen.

Is hachee hetzelfde als stoofvlees? In België heb ik nog nooit van hachee gehoord.

Hachee is suddervlees met uien, op het zelfde rek waar de gehaktkruiden hangen, hangen ook zakjes voor hachee, recept staat er achterop Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 11:23

FRANKT627 schreef:
Knipoog smiley ...ik zat eerlijk gezegd een beetje te wachten op een tip van jou, Annette.

Goed dat zet ik dan ook maar op het lijstje. Ik wist zelfs niet dat het bestond. Ik heb alleen maar potjes met kruiden.

Elke supermarkt heeft zo'n rek met zakjes van Verstegen of van Silvo, staat meestal bij de potjes kruiden.
Pieter deed pas boodschappen en nam een potje mee, resultaat: vreselijk zoute gehaktbal,en de volgende keer wordt het dus vast een hele flauwe bal...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 11:15

FRANKT627 schreef:
Ik heb nog eens zin in pasta. Het enige probleem is dat het gehakt in NL niet gekruid is. Dat heb je in België dus wel.

Dus, bolognese saus maken en mijn plan maar trekken met de kruiden. Ik ga wel wat afwijken van de normale bolognese en doe er wat wortelen, selder en erwtjes doorheen.

Pfff, en tegen dat het klaar is heb ik geen trek meer...in de diepvries dan maar. Voila...

Je hebt in de supermarkt zakjes met gehaktkruiden, 1 zakje is voldoende voor 500 gram gehakt. Ideaal, want ik ben ook erg slecht in het kruiden van gehakt met losse kruiden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 10:50

[quote=ZEELAND736]

Wij eten koolraapstampot met gekarameliserde uien.....geen idee hoe het smaakt.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 10:32

[quote=WILLEMIJN232]

Mijn moeder heeft ons regelmatig verteld: jullie moeten me waarschuwen als ik op mijn moeder ga lijken!

Heb haar er nog niet op betrapt, maar soms kost het moeite om niet een keer om te pesten te zeggen: goh, je bent net oma.....enkel omdat ik de reaktie daarop al weet. Duiveltje smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op woensdag 28 december 2011, 10:34
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 10:22

[quote=WILLEMIJN232]

Mijn moeder zei dat altijd als we ons bord niet leeg wilden eten: de kinderen in afrika zouden een moord doen voor zo'n bord eten.
Een hele stomme opmerking die veel moeders in die tijd maakten geloof ik, en waar veel kinderen, net als ik, na een paar keer op antwoorden: stuur het dan op, want ik lust gewoon niet meer!

En het erge is dat ik me er pas op betrapte een soortgelijke opmerking te maken tegen mn zoon die zn bord niet leeg wilde eten Gefrustreerde smiley
Toch maar weer terug naar de regel: bord niet leeg is geen toetje, die werkt hier meestal ook perfect.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:45
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

CHATULIEM619 schreef:
Waarom? Het is toch net als GTST, iedereen walgt ervan maar ondertussen wordt er elke dag naar gekeken.

GTST kijk ik echt nooit, maarja, waarom zou je ook als je lid van cm bent he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:33

ZEELAND736 schreef:
Is dat die idioterie waar jij b.v. volstrekt niet aan mee doen Pieter???

Nee, de idioterie waarvoor hij graag lid blijft Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 25 december 2011, 20:39
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

ERIKA129 schreef:
Het naast iemand wakker mogen worden ken ik niet en misschien is dat helaas misschien ook niet.
Ik zeg altijd ik romantiseer een Huwelijk niet en ik roamntiseer kinderen niet maar alleen is maar alleen!

En dat klopt ook, en daar mag je nog van balen ook en het hardop zeggen is ook moet ook kunnen.
Enkel als je er al weken van te voren hele dagen mee bezig bent, dan denk ik dat je je af moet vragen waarom kerst zo erg is.
Ook al verkeer je misschien in een situatie die je graag anders gezien had, net als met andere dingen in het leven is het vaak net wat je er zelf van maakt.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 25 december 2011, 15:18

MARRY942 schreef:
Mijn slechtste moment....de wekker loopt af.....en je realiseren: oh...het is kerst.... en dat je ook deze kerst weer alleen naar de kerk moet (eh....mag!).....
Bij het naarbuitengaan speelde de organist het Halleluja van Handel....
zo majestueus, zo juichend! (We zongen ook nog mijn favoriete psalm: Geloof zij God met diepst ontzag....)
Hij kan en wil en zal in nood, zelfs bij het naderen van de dood, volkomen uitkomst geven.
In mijn opstandige, bruisende koppie is het weer effe rustig!
Merry Christmas everybody!

Ik kan me nog goed de jaren herinneren dat ik vreselijk eenzaam was met kerst, ook al werd ik wakker naast iemand, renden er kinderen door mn huis en zat ik met 10 personen aan tafel voor de kerst maaltijd.

Toen ik gisteravond in mn bed lag bedacht ik me dat ik voor het eerst in jaren niet met een rotgevoel naar kerst toegeleefd heb. De herinneringen aan de vreselijke kerst van de laatse jaren van mn 1e huwelijk zaten zo diep dat ik er zelfs de jaren na de scheiding nog een rotgevoel van kreeg.

Soms bekruip het gevoel me hier wel eens dat het samen zijn met kerst wel heel erg wordt verheerlijkt. Want in hoeveel gezinnen vliegen de kersballen niet door de kamer op deze dagen?
Ik heb misschien makkelijk praten, ik vier vandaag kerst met mijn hele gezin, ik werd wakker naast de man waar ik van hou en de kersballen hangen hier nog allemaal rustig in de boom, maar ook ik heb kerst in mn eentje gevierd, en dat was nog altijd een heel stuk beter dan de kerst daarvoor.

Owja, het enige slechte moment deze dag was dat ik finaal ingemaakt ben met Risk door mijn man en mijn 8 jarige dochter Boze smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op zondag 25 december 2011, 15:19
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:19

COOTJE711 schreef:
Dan te bedenken dat deze jongen al voordat ie bij het school gala kwam in coma was.....

2 weken zelfde verhaal, ook een jongen van 15 die bijna een uur buiten had gelegen en niet op het feestje verscheen van zijn klasgenootje.... promillage van 3,6 Zieke smiley

En wat zeggen de ouders dan, als ze zoonlief later op mogen halen?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:53

FRANKT627 schreef:
Ach, hoe waren wij, ik bedoel jullie, zelf toen je 15 was? Knipoog smiley

Toen ik 15 was heel braaf. Nou had ik het thuis ook echt niet hoeven te proberen om op die leeftijd dronken thuis te komen, laat staan comazuipen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 16:04
BerichtOnderwerp: Morgen

CHATULIEM619 schreef:
Die wijzen waren niet zo verstandig Inktvis, ze waren astrologen...

Ow, dan klopt mn kostuum dus toch!
Zondag bij de kerstviering van de kindernevendienst ben ik 1 van de wijzen, en toen ik gisteren mn wijze-outfit kreeg zag ik er opeens uit als een kruising van Jomanda en Perkamentus uit de Harry Potterfilms. Geschokte, onthutste smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op vrijdag 23 december 2011, 16:04
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 14:06

Ik ging vanmorgen naar het kerstontbijt bij de oppasmoeder van mn jongste dochter, mn hulp was nog druk aan het poetsen in huis en haar auto stond voor de mijne, dus ik bedacht dat we er ook gewoon lopend heen konden.

Kom ik terug, hulp inmiddels vertrokken en aangezien ik mn autosleutel niet nodig had was ik vergeten mn sleutelbos in mn zak te stoppen Gefrustreerde smiley
En na de verhuizing nog geen sleutels bij laten maken natuurlijk, dus ik moest Pieter gaan bellen voor de sleutel. Had ik nog geluk dat hij alweer op weg naar huis was en niet ergens aan de andere kant van Nederland zat, dus een half uur later kon ik gelukkig naar binnen!

Komende week eerst een paar sleutels bij laten maken en bij de buren afgeven dus.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 16:28

ERIKA129 schreef:
Ja das weer een feit! Mannen Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Ach, soms zijn het best schattige klagertjes hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 16:24

ERIKA129 schreef:
Waarom kijk je zo blij Smiley die vol vragen zit
Je liep gisteravond nog al niet te mopperen over die niet te vr**** sletteslierten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Als je niks om te klagen hebt moet je gewoon iets verzinnen om te kunnen klagen he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 11:14
BerichtOnderwerp: mooie, bijzondere uitspraken

JOLAN931 schreef:
zetpillen noemen ze hier billensnoepjes

Lachende smiley

Owkee..die gaan we vanavond uitproberen, maar iets zegt me dat dat geen resultaat gaat hebben,hihi
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 09:22
BerichtOnderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans

LEANNE226 schreef:
Vermenigvuldigt u voordat u heengaat? Clown smiley
Heb je niet meer wensen dan een vrouw die minimaal 30 jaar jonger is?Knap,rijk en beschikkende over verpleegkwaliteiten misschien?

Ik heb niks te klagen,mijn dag begint altijd met een lach als ik het cm forum lees Lachende smiley

Enkel daarvoor zou je al lid blijven heKnipoog smiley
Een vaak gehoorde klacht is hier dat mensen niet eerlijk zijn, en daar kan je Johnjohan dan weer niet van beschuldigen he Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:27

MARRY942 schreef:
T is misschien een schrale troost Annette....maar ik heb begrepen dat een groot deel van nederland plat ligt...ik ben gaan werken...met een strip vol pijnstillers heb ik het volbracht....maar weet dat hier half gouda plat ligt....hoesten, benauwd.....ik heb nu 4 nachten niet geslapen...ik ga ook aftakelen...morgen misschien toch maar effe naar de dok.... Knipoog smiley

Hier ook hoor, en wij zijn ook allemaal al een keer ziek geweest.
Mn dochter heeft vorige week het halve huis ondergespuugd, ik was eind vorige week zo beroerd dat ik niet eens rechtop kon zitten en zaterdag was mn zoontje dus ziek. Leek beter, maar bleek vandaag dus in alle hevigheid teruggekomen te zijn. Hij ligt nu gelukkig heerlijk rustig te slapen na 3 verschillende soorten medicijnen.
We bellen alle afspraken voor de komende 2 dagen maar af en laten de kerstvakantie maar 2 dagen eerder beginnen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 19:11

Mn zoontje is ziek, eind van de middag opeens vreselijk hoesten en een beetje benauwd. Om 17.30 toch maar even de spoeddienst gebeld want zo slaapt er niemand hier in huis vannacht.
Ik had al blij geweest als ik gewoon even langs had kunnen komen met hem, maar tot mn grote verbazing zegt de arts nadat ik uitgelegt had wat er aan de hand was: ow, dan kom ik toch gewoon even langs.
Ik ben zo dol op dit land, niks huisartsenposten en met koortige kinderen door de kou moeten, de dokter komt gewoon zelf even. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 16:13

ZEELAND736 schreef:
Heb je (officieel) al die tijd dan eigenlijk ook niet kunnen rijden...omdat je je rijbewijs niet had???
Das toch wel erg lang??

Die picknick was geloof ik eind augustus, toen aangifte gedaan dat het weg was.
Vervolgens ben ik naar datzelfde Straßeverkehrsambt gegaan om een nieuwe aan te vragen. Daar bleek dat omdat ik nog een nederlands rijbewijs had, ik eers papieren bij het RDW in nederland aan moest vragen om te bewijzen dat ik een rijbewijs bezit.
Toen ik dat aanvroeg stond er niet bij dat ze een kopie van mn paspoort wilde,dus een week of 7 later kwam de brief terug met de vraag het nogmaals op te sturen met een kopie van mn paspoort. Twee maanden later had ik eindelijk de papieren in huis, en moest toen een nieuwe aan gaan vragen op het gemeentehuis in mijn dorp, en dan kan je het vervolgens bij het Straßeverkehrsambt ophalen, normaal na 4 weken maar bij mij duurde het 6 weken.

Officieel had ik 6 weken geleden met de papieren van de RDW een tijdelijk rijbewijs moeten gaan halen, maar ik reed al zo lang zonder dat ik geen zin had om 2 uur in de rij te gaan staan daarvoor en het risico maar genomen heb.

Dus als je denkt dat nederland bureaucratisch is, t kan nog vele malen erger hoor! En als je ooit in het buitenland gaat wonen: ruil zo snel mogelijk je rijbewijs in voor een rijbewijs uit het land waar je woont, dan had ik namelijk gewoon na 4 weken weer een rijbewijs gehad ipv bijna een half jaar later.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 12:49

Ik had echt zoveel geluk vandaag!
Ik kon deze week eindelijk mn nieuwe rijbewijs ophalen(ja, nog van die keer dat mn tas uit de auto gestolen werd tijdens die cm-piicknick, omdat mn oude rijbewijs weg was moeten er papieren uit nederland komen om te bewijzen dat ik recht op een rijbewijs had).
Dat moet je hier doen bij het Straßeverkehrsambt, dat bekend is om zn lange wachttijden aan de balie, je kan om iets op te halen gerust een uurtje of 2 uittrekken.

Bij aankomst hing er een groot papier op de deur, het systeem van de autoregistratie had storing, er werd druk aan gewerkt maar tot 12 uur kon je geen auto's aanmelden en afmelden.
En dus waren alle medewerkers enkel maar bezig met andere zaken, zoals de afgifte van rijbewijzen, dus binnen 10 minuten stond ik weer buiten met mn nieuwe Führerschein Lachende smiley
Nu nog ff uitzoeken wat voor rijbewijzen ze me cadeau gedaan hebben, op mn nederlandse had ik enkel auto en brommer rijbewijs, nu heb ik ook nog mn trekkerrijbewijs en een categorie die ik niet thuis kan brengen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 16:47
BerichtOnderwerp: vreemdgaan

CHATULIEM619 schreef:
Sommige dingen moet je niet over schrijven hier, dat geeft een heel ongemakkelijk gevoel bij mensen.

ongemakkelijk gevoel niet, eerder een goeie lachbui.
Ik heb wel eens uit een geintje gezegt dat ik verwachtte dat ik op cm ooit nog eens ging lezen dat zelfs sex binnen het huwelijk niet mocht. Maar ik geloof dat we nu toch echt hard die kant op gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 16:27

Er werd wel eens geklaagt over het libelle-niveau op cm, maar als ik dit allemaal lees verlang ik zo terug naar dat libelle- niveau.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 18 december 2011, 23:07
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

je bedoelt deze: Knipoog smiley

http://www.youtube.com/watch?v=EJzWa9nk9co&feature=fvsr
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 december 2011, 21:28
BerichtOnderwerp: Kerst

ERIKA129 schreef:
Boompie ken zeker op de vensterbank staan Clown smiley

Nee, 1.60 hoog, een echte lelijke kunstboom en de kinderen zijn helemaal gelukkig. Morgen nog ff terug naar de kerstoutlet voor bijpassende lelijke ballen Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op vrijdag 16 december 2011, 21:28
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 december 2011, 16:10

YELNIN491 schreef:
dat hoeft niet eens altijd, sommigen zijn zo bedreven in het liegen en voorliegen dat je dat eens niet merkt. Denk aan de Pathologische leugenaars, die kunnen zooooo goed liegen dat je het niet eens merkt, ja veel later meestal

Soms zelfs zo goed dat ze er zelf in gaan geloven....
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 december 2011, 10:39

SHANITA130 schreef:
Ik snap met de beste wil van de wereld niet, waar jij het over hebt, en wat je bedoelt.

Ik vermoed jou bijdrage van 9.50 uur Shanita,
en dat is trouwens gewoon een nederlands spreekwoord:

als is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 20:50

MARRY942 schreef:
Hey...goed idee Annette, bedankt voor de tip! Kwijlende smiley

stokje kaneel een vanille stokje erbij, das nog lekkerder.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 18:37

MARRY942 schreef:
Mijn ex-schoonmoeder deed er altijd een scheutje van die vieze rode zoete wijn bij.....brrr....ik doen het zonder en ze smaken ook! Kotsende smiley

Wijn vind ik ook niet lekker, ik giet er altijd een flesje rode bessensap in.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 ... 56 Volgende
Pagina 21 van 56