Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 21:53
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | haha alsof ik dat niet weet Frank, kwam het zo over dan ? |
Pfff, ik moei me voortaan nergens meer mee... Ik kom zelfs het forum niet meer lezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 21:35
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Mario en Thirza, ik wil jullie wel een link sturen die ik ontvangen heb, maar ik stuur die i.v.m. privacyredenen alleen naar degene die ook op de picknick zijn geweest. Ben je niet op de picknick geweest, vraag het dan ff aan Sweetlady, van haar heb ik nl. de link ontvangen en daar ga ik verder niet over...
Graag ff (kort) mailtje mocht je (aanwezig zijn geweest op de pn) en interesse hebben... |
Mario en Thirza waren er hoor Sus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 21:25
Onderwerp: Stilte
|
|
|
Weet je wat mij altijd zo raakte op Goede Vrijdag? Namelijk de woorden van Jezus:" Mijn God, mijn God, waarom hebt Gij Mij verlaten?” Hoewel Hij wist wat er zou gebeuren, zie ook psalm 27:45, is er toch nog die diep menselijke vraag. Angst, ongeloof misschien omdat Hij de mensen er niet toe in staat achtte?
Die zin van Jezus en dan het inleveningsvermogen voor het gevoel van Maria, de moeder Gods, die haar kind zag lijden hielden me vroeger tijdens mijn kloosterleven op zaterdag erg stil.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 24 april 2011, 06:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 21:03
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
VISSER278 schreef: | CM- onwaardig, vind je niet? |
Wat was de naam van die Russische site ook al weer???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 21:01
Onderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Gevoel laat je nooit in de steek Frank..... , dus het is aardig wat waard......... |
Visser wenst me een prettig weekend. Blijkbaar komen zijn wensen uit wanneer ik je reactie lees W-tje.
Zouden er nog leuke wensen in vervulling komen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 20:59
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
het werkt weer goed hier...mijn letters die me grote vertraging op het scherm komen (het zijn net de Nederlandse treinen) de chatbox die niet goed werkt of me een raar scherm oplevert...en toch is alleen de site van CM maar geopend...dit is echt heel erg irritant...een afknapper dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 20:53
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Nou, ik ging deze keer maar op tijd boodschappen doen, las ergens hier (weet zo gauw ff niet meer welk topic ik dat tegenkwam) over de drukte in de supermarkten en dat viel reuze mee. Behalve naar appie ook nog naar de Em-té geweest (ook een supermarkt) en daar kreeg ik zomaar (4) gratis tompoezen mee (ik denk paastompoezen, want ze zijn geel... pfff) en toen ik mijn boodschappen wilde afrekenen kreeg ik een gratis chocoladepaascake... helemaal voor niks... Nou Frank, ik kan weer eten hahaha...
Ik vond het wel grappig, die Em-té zijn we vorige week nog gepasseerd met een aantal CM-ers... |
ik kreeg gisteren een zak snoepjes bij de Em-té...ik heb ze moeten verstoppen want anders gaan die in één ruk op.
Ik had ook wel graag tomdingense gekregen en die andere dingen...maarre, Sus, ik gun je al dat lekkers hoor maar omdat het niet zo gezellig is om dat alleen op te eten wil ik ook nu weer een offer brengen...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 24 april 2011, 12:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 20:37
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik kwam wel even voor je op Frank, of ben je dat vergeten????? |
Vind ik wel heel lief van je W-tje. Dank je. Zo krijg ik toch nog een beetje het gevoel alsof er iemand om me geeft. Nouja, maar wat is een gevoel waard, hé?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 17:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | Haha, nu pas? Half cm. is daar al lid van. Heb je al die postings niet gelezen van personen die van russische dames mails kregen? |
Ja, inderdaad nu je het zegt. Ik heb die postings gelezen en ik heb ooit eens met die man die met de topic begon erover gepraat. Ik ben zijn naam vergeten maar hij was vorig weekend ook op de pn.
Ik zal dan maar hier blijven. Tenzij ik teveel tegenkantingen krijg...oei, wat zeg ik nu weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 17:22
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
VISSER278 schreef: | Daar heb ik 2 handen voor. |
Hopelijk heb je dan in één hand iets vast wat luistert naar de naam 'strijkijzer'.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 17:21
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | hmmm, dus eigenlijk moet ik blij zijn... haha Goeie Hannah, die houd ik erin... ik ben super dankbaar dat God me zo heeft geschapen... MET GEVOEL... |
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 23 april 2011, 17:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 17:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Prettig weekend, Willemijn |
Visser dat zeg je toch alleen op een maandag. Zo hoort ze het graag. Waar moet W-tje zich nu druk over maken???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 17:11
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Dit is een liefdesverklaring ..wat heel gebruikelijk is in België.
Dus ga alvast het bruidsboeket maken joepie |
een liefdesverklaring !?!...een oorlogsverklaring lijkt er meer op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 17:09
|
|
|
VISSER278 schreef: | De waarheid is hard , he frank! Maar ja , nu kan je wel zwijgen maar dan zeggen ze weer : Wie zwijgt stemt toe. |
iedereen is tegen mij. Pffff, ik ga me inschrijven op een Russische date-site. Daar zijn ze tenminste vriendelijk...denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 17:07
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hier maak je echt vrienden mee Mario........ Weet je wat zo erg is? Als je op maandag boodschappen doet en ze zitten nog in het systeem van het weekend......Prettig weekend.....oh nee, fijne maandag natuurlijk....... |
prettig weekend wensen op een maandag??? Het wordt de hoogste tijd dat je eens naar betere oorden afzakt W-tje. Brabant is zo'n plek of België.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 17:01
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | In België zijn ze blij met de digitale camera, nu krijgen ze tenminste ook eens te zien wat ze hebben gefotografeerd.
In de tijd van het filmrolletje, gingen ze eerst de negatieven bekijken om te zien of de foto's wel waren gelukt .... Je stuurt toch geen filmrolletje op, om te laten ontwikkelen, als er een paar mislukte foto's bij waren. Das geld uitgeven voor Jan met de korte achternaam, en dan ook nog zeggen, "dien Ollanders bent wel eel zuunig" |
Ik dacht dat het vandaag Stille Zaterdag was en dat dan alle vingers zouden zwijgen. Het is niet meer wat het geweest is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 09:19
Onderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?
|
|
|
THIRZA120 schreef: | personen die mee hopen te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 madelief 40 jaar trijnie671, 49 jaar, regio 0594 SweetLady, sweet 40, regio 026 maria576 en partner; regio 038 dini968, 52 jaar susannah475, 45 jaar jennifer645 43 jaar regio 345 Erika129 36 jaar regio 0318 Thirza120 (30 jaar), regio 0318
eloy997 45 jaar + zoon 12 en dochter 10 crossroad317 regio 0524 maded 46 jaar regio 0183 jan578 52 jaar regio 0172 Billy701 49 jaar regio 0594 jan935 61 jaar regio 0182 |
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 23 april 2011, 09:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 05:48
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sja, hebben ze jou w te kort gedaan he. Want op één been kan je niet lopen he |
Ach Visser, medelijden kennen ze niet meer tegenwoordig...gelukkig was er nog kaas, snoep, Ikea-flappen, komkommer, chocolade eitjes...en had ik ook nog wat bij, wat Dini, Sweet en Sus allemaal hebben opgegeten
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 23 april 2011, 05:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 05:39
|
|
|
VISSER278 schreef: | Niet nodig.....daar heb ik een wasmachien voor. |
Maar daarmee is je strijk nog niet gedaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 05:38
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik vraag me af waarom sommige dingen zo'n pijn kunnen doen... |
Dat is meestal een eigenschap van stomme dingen Sus. Euh...over welke pijn heb je het dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 00:36
|
|
|
THIRZA120 schreef: | je kan het ook netjes vragen of ik weer wat lekkers mee neem... |
Allerbeste Thirza,
Ik vond je cake echt heel lekker. Zelfs dat ene kleine stukje dat ik kreeg was om duimen en vingers bij af te likken. Zou je op de volgende picknick weer zo lief willen zijn om iets lekkers te maken, aub? Ik zal de afwas wel doen.
Als ik nu niet moest kunnen komen hoef je niets te bakken, hoor.
Alvast bedankt...Frank (heel nederig)
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 23 april 2011, 05:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 23:46
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vandaag nasi van de buurvrouw , die het wel een beetje zielig vond dat visser nog zou moeten koken als ie om 17.30uur thuis zou komen van z'n werk. Wat een bure he? |
Misschien wilt ze ook wel je was en strijk doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 22:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik zou er geloof ik wel wat van zeggen Frank......., maar ik vind het bij AH ook irritant als ze : prettige dag nog zeggen......en dan vooral dat toontje......... |
Ja maar bij AH is dat uit beleeftheid en dat was het bij die Duitser ook maar dat is wat anders dan goede dag zeggen...toch vind ik niet dat hij ontslagen moest worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 22:07
|
|
|
XABIA794 schreef: | wat kom jij toch allemaal tegen van rariteiten echte afknappers ... nou, als je eens met de benen langs de uitlaat van men motor schuurt ben je gelijk onthaard EN gevild |
Rariteiten tegen komen is nu eenmaal mijn lot. Dat offer draag ik in waardigheid...maar het mag nu ook wel eens iets anders zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 22:05
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, frank, dan ben je er NU dus uit hoe de belgische lady's zich ontharen....... nu de gentleman nog.......goed voorbeeld doet goed volgen... |
Neen, ik begrijp nu hoe Belgische ladies mannen willen behandelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 22:04
|
|
|
[quote=HANNAH810]o ja, frank?
oké, jij hebt gewonnen... Hoe komt dat eigenlijk dat ik hier op CM terecht gekomen ben???
|
|
Naar boven |
|
|