Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 06:09
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
DINI968 schreef: | Het zijn cd tjes bounty..............bij de echte Hermannen val ik niet in slaap, die snurken vast te veel of ik kieper ze in mijn slaap het bed uit ik val regelmatig uit bed |
En hoeveel geeft de schaal van Richter dan aan wanneer je uit je bed valt???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 06:06
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Tja er staat altijd veel wind in Friesland Frank ...dus heb je niks aan roeispanen.
Tenzij je genoeg paardekracht in je armen hebt.
Beter is een zeiltje te spannen. |
Misschien heeft Lisa nog een zeil (met genoeg paardekrachten) in haar kast liggen. Of op haar bed liggen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 23:28
Onderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?
|
|
|
LISA610 schreef: | Hooo Frank... ik ben nog lang niet zo oud als jij he.. duurt nog een jaar of vijf en da's echt wel een heeeeeeele poos ha ha ha |
ja, daar heb je ook weer een punt...sorry...maar ik bedoelde maar dat ondanks je jonger bent dan ik je toch al zoveel wijsheid hebt als ik...
pffff, hopelijk heb ik me hier goed uitgepraat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 23:22
|
|
|
LISA610 schreef: | Laat t woordje "zo" maar weg en knoop het dan nu voor eens en altijd in je oren: je bent belangrijk! |
Ach Lisa, voor die jeugd zijn wij toch maar zeurkousen. Ik vind Thirza ook wel belangrijk en dat heeft niets te maken met die lekkere dingetjes die ze bakt hoor.
Later, als ze zo oud is al wij, zal ze onze wijze woorden wel begrijpen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 19:44
|
|
|
DINI968 schreef: | Waar staan jouw puntjes voor???????? |
Nouja, laat maar... geniet maar van je puntjes hoor....pfff, wat doe ik hier nog???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 19:18
|
|
|
DINI968 schreef: | Een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg............ |
dus die puntjes staan voor..????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 19:14
Onderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
|
|
|
LISA610 schreef: | Geeft niets hoor, kan gebeuren. Laat het je er vooral niet van weerhouden om op het forum te blijven schrijven, ongeacht wat anderen daar ook van vinden of menen mee te moeten doen. De meeste mensen waarderen het alleen maar als zij een nieuweling op het forum aantreffen die zelfs het lef heeft om te reageren op de meer beladen onderwerpen en dat geldt zeker ook voor mij. |
Eerlijk gezegd kan ik niet meer volgen. Wie schreef welke reactie? Waar gaat het nog over? Waarom niet gewoon eens duidelijk antwoorden...het lijkt nu wel een openbaar onderonsje dat zo ingewikkeld is dat niemand het nog begrijpt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 19:11
|
|
|
DINI968 schreef: | Je weet toch hoe hopeloos antiek ik ben? Een laptop, het moet niet zotter worden..........Bovendien neem ik in principe alleen mijn.....................mee naar bed |
en al die puntjes staan voor...???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 18:43
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Frank je mag ze wel uitdelen hoor en voetballen is misschien niet zo handig, want dat is nou niet jullie specialiteit. |
heeft Thirza zoals alle grote der aarde nu ook al een woordvoerder
pfff, laat me niet lachen...wij Belgen hebben al een paar keer besloten om niet te willen meedoen met de WK of de EK om de andere landen een kans te geven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 17:34
|
|
|
THIRZA120 schreef: | eeh.. mijn kinderen komen niet mee... |
en Mario zal ook niet komen...wil jij dan met mij voetballen???
Baai de wee... als je kinderen niet komen wie gaat dan al die lekkere dingen uitdelen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 14:03
|
|
|
MARIO216 schreef: | Er wordt bij ons in de regio een open bedrijven dag gehouden, dus of ik ga eerst naar die open bedrijven dag en dan pn. Komt er nog een andere picknickdag?? |
Hé, openbedrijvendag is natuurlijk ook erg interessant. Ik keek net even via google maar ik vind niets terug van die dag? Is er een site van?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 13:59
|
|
|
JOKE849 schreef: | Dan zal ik dat maar even snel doen door mijn mening te plaatsen: (zoals gevraagd werd) Mijn mening is helaas niet zo verhelderend denk ik.
De vraag is: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ? dit is al een bepaalde groep in een hokje plaatsen vind ik, want waarom "vrijgezel christen?" Net of dat de getrouwden/ of degene in een relatie zich niet hiermee "bezondigen" Dus dat is niet echt fair.
Daarbij denk ik dat we allemaal wel iets van normen en waarden hebben meegekregen van huis uit, misschien in combinatie met de pynenburgkoek.
Sommige redenaties kan ik niet helemaal volgen: zoals als het écht zonde was, zou het wel vernoemd staan in de Bijbel. Dus als iets niet vernoemd staat, mag het. We hebben de 10 geboden en die worden genoemd, maar hoeveel mensen, houden zich eraan? Dus er is niemand van ons die liegt, begeert, iemand dood wenst, en we hebben allemaal onze vijand lief!
Beter kun je dan de tekst gebruiken: Alles is geoorloofd, maar niet alles is nuttig.
- Is het nuttig om te doen? - Is het het nog nuttiger om het hier bespreekbaar te maken?
Ik denk dat niemand zonder zonde is, of het nu gaat om dit onderwerp of iets anders, maar niemand is volmaakt. |
Het is inderdaad mooi geschreven wat hier boven staat maar wat vind je nu zelf eigenlijk? Want dé vraag die in deze topic gesteld wordt, beantwoord je met een wedervraag. Daarnaast lees ik dan wel een hele uiteenzetting over normen en waarden maar jouw antwoord op de topic-vraag vind ik niet terug.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 12 mei 2011, 17:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 13:47
|
|
|
DINI968 schreef: | Sjonge jonge Mario, hoe oud ben je?????????
Bovendien is de picknick erg ontspannend omdat er niet geflirt of gedated mag worden dat scheelt bakken met energie |
Oja? Is dat werkelijk zo???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 13:45
|
|
|
Dat het maar vlug 21 mei is met mooi picknick-weer dan zie ik nog eens mensen of CM-ers...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 09:23
|
|
|
ik denk er plots aan dat het morgen, vrijdag de 13de is. Gelukkig is Floshke geen zwarte kat... Ik blijf toch maar voor alle zekerheid lekker thuis morgen. Hoewel dat nu ook weer geen garantie is om ongelukken-vrij te blijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 08:10
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Uw buitenboordmotor is helaas overleden. En daar ben ik dus niet blij mee.
Nog iemand een mooi tweedehandsje vanaf 6 pk?
Thomas, beetje doorgedraaid... |
ik heb nog 2 roeispanen liggen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 22:49
|
|
|
XABIA794 schreef: | ik heb wel ne motor, maar die kan je niet aan je boot hangen vrees ik... |
je kan de boot aan de motor hangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 22:48
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 11 mei 2011, 22:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 19:22
Onderwerp: Het Uiterlijk
|
|
|
DINI968 schreef: | als ik jou zie word ik direct jaloers op zoveel schoonheid.............
Ik dacht eerst dat het haar dochter was op die foto
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 16:53
|
|
|
MARIO216 schreef: | Zit er over na te denken, ben nog moe van het Ardennen-weekend. |
Ach, tegen die tijd ben je weer uitgerust om te kunnen spelen met de kinderen van Thirza. Ik zal jouw cake-je wel opeten dan.
Waar ben je eigenlijk geweest in de Ardennen? En deed je daar iets avontuurlijks?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 15:00
|
|
|
JOKE849 schreef: | Back on topic; schreef je Joke. Heb je dan ook een mening over het onderwerp van deze topic?
Frank |
Jazeker [/quote]
Oké, neem rustig je tijd om het mooi te verwoorden...we wachten ondertussen wel geduldig maar met enige spanning naar jouw relaas hier in deze topic. Het kan steeds een interessant zijn een nieuwe mening te horen.
Alvast bedankt, Joke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 12:20
|
|
|
ERIKA129 schreef: | personen die mee hopen te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 madelief 40 jaar trijnie671, 49 jaar, regio 0594 SweetLady, sweet 40, regio 026 maria576 en partner; regio 038 dini968, 52 jaar susannah475, 45 jaar jennifer645 43 jaar regio 345 Thirza120 (30 jaar), regio 0318 Mir111 18 jaar regio 0318 (onder voorbehoud) met volleybal Samen585, regio 0182, met 2 kids Nicolette592, 55 jaar
eloy997 45 jaar + zoon 12 en dochter 10 crossroad317 regio 0524 maded 46 jaar regio 0183 jan578 52 jaar regio 0172 Billy701 49 jaar regio 0594 jan935 61 jaar regio 0182 visser278 43 jaar regio 113 searching 40 jaar regio 0182 (oud-lid)
Heb mezelf van de lijst gehaald helaas ik kan niet volgende ronde hopelijk wel weer van de partij |
wiens voeten moet ik nu onder handen nemen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 07:15
|
|
|
DINI968 schreef: | Gister moest ik er om 7 uur uit en had ik me bijna verslapen en nu ben ik al vanaf 4 uur wakker. Alle wijze raden die ik normaal aan niet slapers geef hielpen geen barst.
|
het is dus nooit goed!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:21
|
|
|
RONNY104 schreef: | persoonlijk vind ik deze discusie 100x niks..de bijbel staat vol dat het gaat om het samen doen ,met god als middelpunt..als je mastruberen vind kunnen omdat welk excuus je dan ook hebt moet je toch nog ff wat beter de bijbel lezen. |
masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen: is de vraag.
Ja, het moet gewoon kunnen zonder al die zogenaamde veronderstellingen die kant noch wal raken. Als je het graag doet omdat het nodig is en omdat je er kan van genieten: doe het dan gewoon. Vind je er niets aan om de één of andere reden: doe het dan gewoon niet. Zo simpel is het want nergens wordt het ons verboden. Het staat niet in de Bijbel en ook de medische wereld keurt mastrubatie niet af. Waarom hebben we dan nog de raad nodig van de andere wat genot of afschuw betreft? Ik ga toch ook niet vragen of ik al dan niet rode kool mag eten of ik een blauwe of groene broek zou dragen? Zoek niet achter alles een probleem.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:15
|
|
|
MARIO216 schreef: | Nee joh, Ik heb Frankt gevraagd mij te gidsen, alle manneke gij weet toch wel de weg. |
aan mij de weg vragen??? Mario dat komt niet goed hoor...ik loop zelfs verkeerd in mijn badkamer...en dat is heus geen grote plek...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:11
Onderwerp: Het Uiterlijk
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en aan degene die open doet. (ok; ik ben eigenwijs....... ) |
...als die wilt open doen hangt dan af van een bepaalde factor. Dus ik vind je, ondanks je vrouw bent, niet eigenwijs.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:08
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | ik zou het niet weten, maar jij reageert ook niet zo vaak als een ander je een vragende reaktie geeft ! sorry maar vond jou laatste opmerking ook nogal raar! |
Inderdaad, je hebt gelijk...
|
|
Naar boven |
|
|