Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 mei 2011, 10:23
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
LISA610 schreef: | Lieve Willemijn... de drie J's liggen er al uit ha ha ha |
Dat is nu typisch W-tje...zij kan zo koddig verstrooid zijn of ergens leuk in trappen...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 14 mei 2011, 10:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 mei 2011, 09:57
|
|
|
ik denk dat we vandaag niet veel sunshine moeten verwachten...toch niet on our shoulders...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 mei 2011, 01:28
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Hoi Mario,
Van harte proficiat met je verjaardag met je. Ik wens je een heel mooi en intens nieuw levensjaar toe... Maak er een mooie dag van, hopelijk met taart...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 14 mei 2011, 05:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 23:10
Onderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank.....niets zo veranderlijk als het weer.behalve de laatste 5- 6 weken dan he. |
alleen het weer is niet veranderlijk hoor. Vergilius wist veel vroeger al namelijk dat: 'varium et mutabile semper femina' en dat dan een hele leven lang
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 14 mei 2011, 06:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:23
|
|
|
IMKE917 schreef: | Kijk jij wel bij het goede land Frank??? Je moet Nederland hebben hoor !!
Ik hoop niet dat het waar is...ik ga kamperen |
ga je in Ede kamperen??? Mag ik dan ook eens in je tentje...
Ja hoor, het is voor Nederland en voor zaterdag...18 december 2010...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 13 mei 2011, 22:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 20:19
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
HANNAH810 schreef: | frank en zn bifi-worstjes, haha t moet ook niet gekker worden; de ene wil franse kaas, de ander worst, volgende weer salami.......zucht...... |
bi-fi worstjes??? Neen ik bedoelde iets veel lekkerders en zachter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:36
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hmmmmm; gistende soep, lust je dat niet zo graag dan, frank? |
er zijn inderdaad lekkerdere dingen zoals een bi.. maar ik zal het wel met die gistende soep moeten doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:32
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | nou...na een pilsje zou de dag alsnog in de soep kunnen lopen, hoor. als het pilske verkeerd valt, bijvoorbeeld |
oké, ik blijf dan maar thuis...ik ben het toch al gewend om me te vervelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:28
|
|
|
...om eens iets anders te doen dan me te vervelen en hopen-op wat een site me zou kunnen geven ga ik maar eens een pilske drinken. Dan hoor en zie ik nog eens iemand. ...na 18u gebeuren er toch geen vrijdag-de-13de-ongelukken meer.
Cheers...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:22
|
|
|
HANNAH810 schreef: | jij bent toch geen kerel, leonard?
(maar een erasmusbrug?) |
...enkele van de tien enige forum-leden zijn weer erg lief voor elkaar hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:12
|
|
|
[quote=TINK100]
Volgens mij deed ons Tink iets fout
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 13 mei 2011, 18:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 17:39
Onderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
|
|
|
MAUREEN217 schreef: | Beste Ftank, dat zei ik ook, toch! |
Ja, maar anderen begrijpen precies niet goed wat een vraag inhoud. Er kan soms een praatcultuur zijn waar je heel veel woorden gebruikt maar eigenlijk niets zegt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 17:10
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | of de vent is gewoon Galant, dat kan natuurlijk ook.
overigens komt dat in bepaalde kerkelijke stromingen niet voor, daar zijn de heren bijna h*fters. ze zullen de dames niet effe in d'r jas helpen of zo...
(nou is Galant zijn moeilijk bij mij, ik rijd namelijk niet in een Mitsubishi... ) |
Welke kerkelijke stromingen bedoel je?
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 13 mei 2011, 17:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 16:29
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Lieve mensen,
Ik zeg niet dat ik niet verleng, maar ik leg mijn lidmaatschap wel voor een week of 6 neer, vanaf 18 mei. Zoals sommigen van jullie weten heb ik het psychische niet makkelijk en veel te verwerken. Om tot rust te komen en weer regelmaat in mijn leven te krijgen ga ik 3 tot 6 weken naar pastoraal en diaconaal centrum de Herberg te Oosterbeek. Aangezien ik daar geen intenet heb leg ik mijn lidmaatschap voor die tijd stil. Ik wens jullie alle goeds toe en bovenal God's zegen. Maak geen ruzie he
Hopelijk tot over 6 weken liefs Erika |
Hoi Erica
Ik wens je een mooie helende tijd toe. Het zal niet altijd makkelijk. Het zal je veel energie kosten. Tranen, herinneringen, twijfels, fouten die je beging...het zal allemaal je pad kruisen. Het zal pijnlijk maar tevens ook een louteringsproces zijn. Zoals goud in de smeltkroes van zijn onzuiverheden wordt ontdaan zo ook kan jij gelouterd worden. Een nieuwe frisse Erika zal opstaan. Het vergt moed en volharding om door deze zure appel heen te bijten. Misschien zal de weegschaal het niet direct bevestigen maar als het meezit zal je je een stuk lichter voelen na die periode in het PDC.
In België hebben we een para-commando eenheid en hun motto luidt: Who Dares Wins. Wie durft wint...jij durft, en je zal winnen.
Sterkte en alle liefs...
Frank, Floske en Prikkie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 16:12
Onderwerp: oecumene, de eenheid van alle Kerken
|
|
|
XABIA794 schreef: | welcome back frank |
Hé Xabia, dank je wel voor de welcome back...maar ik ben hier alweer 5 dagen hoor.
Of heb ik jouw berichtje te laat gelezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 16:09
|
|
|
...ik heb al een voorlopig weerbericht gevonden voor zaterdag..
De maximumtemperatuur ligt tussen -1 in het westen en -4 in het oosten. De wind draait naar zuidoost tot oost en neemt toe naar matig, aan de kust vrij krachtig.
Komende nacht en morgen ochtend is het bewolkt en valt er van tijd tot tijd sneeuw. Er valt vannacht rond de 5 cm sneeuw.
Het kan natuurlijk nog veranderen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 16:00
Onderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
|
|
|
MAUREEN217 schreef: | Beste Ronny, ben het volkomen met je eens, eerder heb ik het ook zo gebracht. Maar men kon mij niet volgen. Daarom probeer ik het op deze manier hier moet je letterlijk met bijbelteksten gooien, anders word het niet gepakt of begrepen. |
Neen Maureen, dat is nu net het punt. Je moet bij deze vraag niet met bijbelteksten gooien want er staat helemaal niets in de Bijbel over matrubatie.
Er wordt een vraag gesteld en vele geven een uiteenzetting over van alles en nog wat maar ze vergeten (durven niet) hun mening zeggen of het voor hen kan of niet. Rond de pot draaien, goochelen met woorden maar de vraag blijft bij sommige onbeantwoord. Terwijl eigenlijk alleen een 'ja' of een 'neen' volstaat met eventueel daarbij een toelichting.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 13:41
|
|
|
THIRZA120 schreef: | personen die mee hopen te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 madelief 40 jaar trijnie671, 49 jaar, regio 0594 SweetLady, sweet 40, regio 026 maria576 en partner; regio 038 dini968, 52 jaar susannah475, 45 jaar jennifer645 43 jaar regio 345 Thirza120 (30 jaar), regio 0318 Mir111 18 jaar regio 0318 (onder voorbehoud) met volleybal Samen585, regio 0182, met 2 kids Nicolette592, 55 jaar Jasmein464, 50 jaar, regio 078
eloy997 45 jaar + zoon 12 en dochter 10 crossroad317 regio 0524 maded 46 jaar regio 0183 jan578 52 jaar regio 0172 Billy701 49 jaar regio 0594 jan935 61 jaar regio 0182 visser278 43 jaar regio 113 searching 40 jaar regio 0182 (oud-lid) Ton818 65 jaar, regio 010 (onder voorbehoud) Pimpernel828, 44 jaar, regio 030 Frankt627, 47 jaar
Nu maar hopen dat ik niemand ben vergeten.....
Ik heb iig mijn best gedaan... |
Hannah vroeg ook om positivo bij te voegen... .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 12:33
Onderwerp: Het Uiterlijk
|
|
|
MAUREEN217 schreef: | Ja, hè Martin, wel kijken, maar thuis eten, haha. We hebben ogen om te kijken toch? En dat mag, zolang je maar je grenzen kent. En laten we wel zijn, als je vrijt met iemand vol kraters en een afschuwelijk gezicht, daar knap je tochop af, of gooi je een zakdoek op het gezicht? |
Veronderstel nu eens dat jij in bed ligt samen met een man en die zou plots een zakdoek over je gezicht gooien wanneer hij iets anders wilt doen dan slapen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 12:10
|
|
|
Heeft er iemand vandaag al een ongeluk gehad???
Tja, de dag is nog lang...veel is nog mogelijk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 12:07
|
|
|
THIRZA120 schreef: | (tis dat je zelf een man bent) |
nouja...bijna toch...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 10:14
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wat weet je daarvan af, dan, leonard; bij mijn weten ben je nog niet op één van de picknicks geweest, toch? |
neen maar hij heeft wel elke week de Libelle als leesvoer...dus weet hij voor een gedeelte waar hij over praat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 09:39
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Zeilen staat voor mij althans synoniem voor dobberen ... met een kaars lichtje aan en een hapje en een drankje op de grote meren. |
dat is candlelight sailing...een romanticus is opgestaan
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 13 mei 2011, 09:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 09:23
|
|
|
Als een man de deur van zijn auto opent voor een vrouw, weet je een ding zeker: Of de auto is nieuw, of de vrouw.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 07:23
|
|
|
I may appear to be free But I'm just a prisoner of your love I may seem alright and smile when you leave But my smiles are just a front I play it off but I'm dreamin of you
Here is my confession May I be your possesion Boy I need your touch Your love kisses and such With all my might I try But this I can't deny
Tja, toch mooi verwoord hé? Kunnen de CM-meiden gebruiken wanneer ze niet uit hun woorden komen bij hun vriendje
http://www.youtube.com/watch?v=qsTk2xp0nvY
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 07:01
|
|
|
Nog 8 keer slapen en dan is het weer de pn.
Zeelandse bolussen en Thirza-cakjes... De Belgische chocolade van Sofie moeten we er maar bij fantaseren...want zij kan niet komen... Misschien zijn er ook wel Sweetse Ikea-flappen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 06:36
Onderwerp: leuke site
|
|
|
Het is inderdaad een goede site. Ik was hem ooit al eens tegen gekomen zonder er verder aandacht aan te besteden.
Ik las net effe het stukje van die psychiater en zijn uitspraken over het huwelijk. Wat niet in goede aarde valt bij sommige.
http://www.cip.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=22511
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 06:12
Onderwerp: hoelang ben jij vrijgezel ?
|
|
|
MARSJG370 schreef: | Vrijgezel???, moet ik alles bij mekaar optellen???? toch wel zo'n 16 jaar denk ik zo, ten minste als je je jeugdjaren mee mag tellen |
Dus als ik het dan goed begrijp had je vanaf je 16de steeds een vriendinnetje waardoor je sindsdien nooit meer vrijgezel was. Nou, proficiat dan maar zeker
|
|
Naar boven |
|
|