ChristianMatch

Forum

Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 188 189 190 191 192 193 194 ... 241 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 17:59
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?

JOKE849 schreef:
Kort gezegd je wil gewoon horen van een ieder doet die het of doet die het niet Gefrustreerde smiley

Ach, laat maar...ik geef het op.
Wie is trouwens op het idee gekomen om deze topic te starten? Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 14:11

RONNY104 schreef:
Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:00
Er hoeven immers geen fantasie-details bij vermeld te worden.

*Moest dat dan of is dat gedaan.

Zeg Ronny, moet elke woord of elke zin nu echt ontleed worden of uitgelegd worden? Kan je nu echt niet begrijpen wat er staat?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:21
BerichtOnderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?

VISSER278 schreef:
Ik weet dat je heel graag zou willen dat W-tje ook komt , maar ze woont op de Veluwe hoor, Lachende smiley Frank!

Pfff, Boze smiley ik doe geen moeite meer om W-tje te overtuigen. Ze wilde zelfs vorige pn ook al niet komen toen Mario er was. Nu jij er ook bent wil ze nog niet komen. Ik kan al beter proberen die vervelende boom in mijn tuintje te overtuigen om naar de pn te komen...en daar te laten.

Wat Drente betreft: er is iemand die daar gaat kamperen Gefrustreerde smiley
Volgende week lezen we dan in het topic van de slechtse momenten dat ze reuma en een longontsteking heeft...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:17
BerichtOnderwerp: roddels

VISSER278 schreef:
Chat, ik kreeg het idee alsof je vond dat ik je wilde terechtwijzen ofzo , omdat je dit topic ben gestart. Dat is dus helemaal niet zo.
Waar het bij mij om gaat is dat ik weet dat er over een bepaald persoon zeer misselijkmakende geruchten rondgaan die nergens op zijn gebaseerd. En mijn wens was /is dat dit zo snel mogelijk over is.

Chat kaartte inderdaad terecht het roddel-probleem aan. Het leidt tot niets en het is zelfs heel frappant dat mensen van achter de schermen (lees: oud CM-leden) nog wat olie op het vuur gooien. Daarvoor hebben die oud-leden dan een insider nodig die de 'boodschap' overbrengen op de site. Nou ja, waar gaat dit eindigen.

Eigenlijk zouden we de roddels moeten negeren. Doen alsof ze niet bestaan. Uiteindelijk merkt de roddelaar en zijn of haar marionetten wel dat hun gezwets niets uithaalt. Ik moet echter toegeven dat het negeren van roddels niet zo eenvoudig is. Dit dan naar aanleiding van wat ik vorige week ondervond.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:00

Omdat Dini vervelende reacties kreeg heb ik haar posting maar verwijdert... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 17 mei 2011, 22:27
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 12:42

HANNAH810 schreef:
is er iets misgegaan, visser? weerbericht 18 dec? Smiley die vol vragen zit

...ik weet ook niet waar onze Zeeuw het over heeft Hannah.
Misschien tast het zeewater hier en daar iets aan bij Visser... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 12:32

Misschien is het maar beter terug on-topic te gaan.
We kunnen beter gewoon de vraag die gesteld wordt beantwoorden en er een motivatie aan toevoegen. Anders gaan we zo ver uitwijden over bepaalde zaken die helemaal niets meer met dit topic te maken heeft.

Ik denk dat iedere forumganger, en dat zijn bijna altijd dezelfde leden, omdat het grootste gedeelte van de Cm-leden de weg naar het forum nog niet hebben gevonden of alleen maar meelezen, nu wel zijn mening heeft gegeven. Wat natuurlijk niet wilt zeggen dat verduidelijken met betrekking op de vraag steeds welkom zijn.

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 11:16
BerichtOnderwerp: Rol vader na echtscheiding

Spijtig genoeg ben ik geen vader. Hoewel ik dit wel graag had gewild te zijn. Het doorgeven en laten blijken van een liefde is iets heel moois. Ook al weet ik dat het niet altijd vlotjes zal verlopen. Dat niet vlotjes verlopen is nu eenmaal eigen aan dit aardse leven. Of je nu in gezin leeft of alleenstaande bent.

Als ik de verhalen lees of aanhoor dan word ik steeds overvallen door een naar gevoel. Hoe kunnen sommige ouders zo onverschillig zijn? Ik vind het heel pijnlijk. Dit moet zo erg zijn voor de kinderen. Kinderen die dit helemaal niet wenste. Maar het blijft niet alleen bij de kinderen, lees ik. Het gaat verder dan dat.

Het is inderdaad dan ook bemoedigend om te lezen hoe Visser (ik noem de naam maar) zo vol passie en met trots schrijft over zijn zoon. Het kan bemoedigend werken en een opsteker zijn. Ik weet ook wel dat andere gescheiden ouders niet altijd het slechte voorbeeld zijn hoor. Gelukkig maar toch.

Frank Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 10:49

Volgens de Belgische weerberichten zou het zaterdag zo'n 24 graden worden. Of dat het in Ede ook zo zal zijn is andere koek of bolus. Het ziet er in elk geval goed uit.

Ik hoorde wel dat het in Drente hard zou regenen en erg waaien. Misschien zijn er mensen die daar plannen hadden...en die deze dan weer opbergen om toch naar de pn te komen. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 17 mei 2011, 14:22
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 10:44
BerichtOnderwerp: roddels

Niet iedereen is bestand tegen een roddel. Voor sommige kan het een hevige impact hebben wat een angst met zich meebrengt of een terughoudendheid. Plotse contacten worden afgebroken of men verdwijnt uit de chatroom wanneer een bepaald iemand die chatroom binnen komt. Kortom: een roddel kan iemands houding of leven gaan bepalen. Het ontstaan van kliekvormingen door een roddel ontaard wel eens in vijandigheid. Twee of meerdere kampen die tegen over elkaar komen te staan. Zo geef je de roddelaar veel de macht. Een macht die hij of zij helemaal niet verdient. Zo’n macht wordt misbruikt en maakt steeds slachtoffers.

Natuurlijk praten we wel eens over iemand anders. In een gesprek kan er wel eens gepraat worden en een mening worden gegeven over iemand anders. Niets is menselijker dan dat. Dit is echter nog totaal iets anders dan wanneer een zogenaamde waarheid als dé waarheid de wereld wordt in gestuurd.

Stel, Heer, een wacht voor mijn mond, bewaak de deur mijner lippen, en hoed mijn hart voor de verleiding het kwade spel mee te spelen, bij bedrijvers van het onrecht te behoren. Aldus de woorden van David in Psalm 141.

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 03:04
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

DINI968 schreef:
Daar heb je helemaal gelijk in Visser. Een echte zeeuwse bolus Kwijlende smiley Kwijlende smiley
Bovendien ben ik geen konijn dus ik eet geen wortels.
Maar die bolus...............nog maar 6 nachtjes slapen Slapende smiley

Verraste, verbaasde smiley die geraspte worteltjes en sushi waren wel voor Hannah bedoelt hoor.
Als je graag een bolus eet staat je dat helemaal vrij...om er enkele te kopen en mee te brengen Kwijlende smiley

Ik heb hier in de AH of de Emté nog geen bolussen gezien. Is dat dan iets typisch Zeeuws?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 19:42
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

SUSANNAH475 schreef:
Slechtste moment is dat ik verkouden ben en het daarom letterlijk mijn neus uitloopt... dus strijken enzo vergeet het maar...
Maar ja, ergens mag ik me gelukkig prijzen want het weekend was het niet zo en daar was ik zooo blij mee... Lachende smiley

Verraste, verbaasde smiley heb je niet zo van die dingetjes met een touwtje dat je in je neus kan stoppen? Anders blijft de strijk liggen...

Misschien komt het wel door het weekend dat je nu verkouden bent Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 18:47
BerichtOnderwerp: wie gaat wel eens naar de wellness ?

VISSER278 schreef:
Sooooo, wat een geheugen zeg. Ik wist wel iets van een dinsdag maar wat ....dat was ik kwijt.
Maar gaan de dames liever op een andere dag.....geen probleem , Frank en Visser zijn niet zo moeilijk. Lachende smiley

zelfs ons W-tje zou liever op een andere dag dan dinsdag gaan. Waarom ze daar zo op aandringt weet ik niet Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 18:37

RONNY104 schreef:
jij vind van niet ,maar ieder maakt dat zelf uit,jij doet het niet omdat jij het niet juist vind om te doen?als dat zo is en wij gaan naar dezelfde kerk en jij zou weten dat ik het wel doe spreek jij me er daar niet op aan dan?

Hoewel de vraag niet aan mij is gericht vind ik dat niemand, ook de mensen van je eigen kerk niet, je kan veroordelen of ontraden om aan matrubatie te doen. Dit is gewoon een privé-aangelegenheid. Tenzij, en dat zei ik al eens eerder, dat je er anderen last mee zou berokkenen.

Als je denkt dat God er een punt van zou maken, maar dat is slechts een veronderstelling want nergens in de Schrift wordt het afgeraden, wanneer je aan zelfbevrediging doet dan kan je je beter onthouden van die vorm van genieten. Er zit dan ook niets anders op dan begrip te tonen voor die mensen hun (ont)houding. Net zo min dat zij ons kunnen bevelen om niet te mastruberen, zo min kunnen wij niet zeggen dat ze het wel moeten doen.

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 18:25

VISSER278 schreef:
Als jij je opgeeft dan is de locatie gelijk vastgesteld: Rotterdam in de Maas. En vergeet je badslippers niet he! Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley ik dacht dat we naar de de 'Sweat & Fun' gingen in Zwolle?

En het is dan wel op die dag in nude-dress hoor Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 16 mei 2011, 18:26
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 17:46

WILLEMIJN232 schreef:
Je kreeg net vandaag een knipoog van Judith Frank, dus blijf maar bij het masturberen en niet bij jouw kerkgang........(geldt naar een kerkdienst kijken op tv ook) Verraste, verbaasde smiley

W-tje, als Judith straks die knipoog verwijderd Huilende smiley, smiley in tranen heeft door jouw toedoen ben ik heel boos op jou...

maar laten we ons niet overgeven aan slow chatten.
Het onderwerp van deze topic is best wel ernstig omdat het overladen is met veel taboes die het genieten wel eens in de weg zou kunnen staan. En laat ons eerlijk zijn: we genieten allemaal wel eens graag. Een mooie film, een pilske, lekker eten, genieten van de aandacht, muziek...enz.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 17:32

RONNY104 schreef:
opmerking van Frank,
Je moet bij deze vraag niet met bijbelteksten gooien want er staat helemaal niets in de Bijbel over matrubatie.

*de vraag is of een christen mag mastruberen.
dus ja als je maar een paar keer naar de kerk gaat dan denk ik niet
dat je van zo een iemand kan verwachten de bijbel te kennnen vandaar..

Nou jongen, ik zou je wat kunnen vertellen over mijn verleden maar aangezien ik bij de katholieken strekking hoor zal dat toch weer des duivels zijn...

ik zou je best met enkele Bijbelse termen rond de oren kunnen slagen maar dat doe ik maar niet aangezien het onderwerp van de topic.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 17:18

WILLEMIJN232 schreef:
Je moet bovenstaande eens even lezen van Judith, zij schreef streng doch rechtvaardig on-topic blijven......
En ik zie de link niet zo tussen een paar keer of 52 keer naar de kerk gaan en masturberen Verraste, verbaasde smiley

Ik zie het verband ook niet W-tje maar ik ben er zeker van dat Ronny ons gaat uitleggen wat hij bedoelde.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 13:09

VISSER278 schreef:
He Frank, heb je ook al een dag of datum in gedachten?
Ik meen me te herinneren dat ik op het forum ooit wel eens heb gelezen dat de dinsdag een voorkeursdag is bij de vrouwen. misschien iets om rekening mee te houden? Lachende smiley

Dan gaan we gewoon op een dinsdag Visser...tenzij de 3 lieve dames een andere dag willen... Lachende smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 16 mei 2011, 17:39
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 22:59
BerichtOnderwerp: kan je een relatie met een meisje van 19 als jezelf 30 bent

VISSER278 schreef:
Waarom??????????

jullie chatten slow... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 22:43

Ik vermoed dat Judith weer moet ingrijpen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 22:29

VISSER278 schreef:
Doe dat dan wel ná 21 mei want ja....ik had beloofd dat ik op de terugreis je gids zou zijn en in het Noorden van het land ben ik ook niet zo bekend.
En in het midden.....misschien wil W-tje die taak dan wel van me overnemen. Lachende smiley

Ik denk dat op stap gaan met W-tje een heel avontuur is waar ik me niet zo goed aan durf te wagen... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 22:19

VISSER278 schreef:
Als je je verveelt; Ga profielen bekijken net zolang totdat je er één tegen komt met regio 020, dan weet je het. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Misschien België.... o nee dat is 0032....toch?

0032...is geen regio nummer Gefrustreerde smiley

Ach, ik hoef het al niet meer te weten. Het is toch allemaal in het midden of des noorden van het land te doen...ik ga wel verhuizen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 20:43

JASMYN704 schreef:
HHHH Tja, jij denkt: 'de aanhouder wint?!'

Verraste, verbaasde smiley neen we houden niet aan in de sauna...we gaan hengelen, wilt Visser toch Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 20:17

MARIO216 schreef:
Zo'n kuil die de Duitsers altijd graven in Zandvoort. Of hij moet nog in de Eerste Wereldoorlog leven. Smiley met dichtgeplakte mond

Boze smiley tis goed met jou hé??? Of ik vraag op de pn aan Cross om jou te trakteren op een kilo eikeltjes Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 19:23

MARIO216 schreef:
Dat 020 landskampioen werd.

Welke regio is 020? Hebben zij de meeste CM-leden?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 19:20

WILLEMIJN232 schreef:
Misschien kom je dan Frank wel tegen in zijn loopgraaf.....of hoe noem je zoiets?

Het wordt eens de hoogste tijd dat je ook mee gaat W-tje, dan zie je dat daar helemaal geen loopgraven zijn. Boze smiley

Of ga je ons ook duidelijk zeggen dat je op één of ander klei blijft?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 16:52

MARYLIEN613 schreef:
geen kwestie van vervelen, is hier genoeg te doen,
maar geen zin om te werken,
eerder 't besef van nood aan een / die goede vriend.........
maar je mag altijd mailen hoor,
zal mijn best doen te antwoorden (op z'n belgisch hé Knipoog smiley )

Je mag best eens geen zin hebbben om wat te doen, maar via de mail kan ik je strijk niet doen hé?

Tja, die vriendschap...ik herken het Marylien...
mijn vingers praten...en mijn ogen horen...dat is eigenlijk niet de bedoeling van deze lichaamsonderdelen... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 16:45

MAUREEN217 schreef:
Hahaha, die frank, ja hè en in je huwelijksnacht zo tekeer gaan dat zijn hart het begeeft, en bij d notaris komen en er dan achterkomen, dat je achter het net vist en niets erft, hoe triest. Je bent een grappemaker, nee, lief bedoelt, maar ik ga dan liever voor het echte, je hart.

Hartelijk dank voor je getuigenis Maureen. Ik vind het heel naar voor jou, en dat op je eerst huwelijksnacht nog wel.

Ja, mijn hart is goed...zei de cardioloog nog onlangs. Dus, al je het niet erg vind wil ik het zelf nog wat houden. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 16:40
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

VISSER278 schreef:
Ben bang dat ik dan nooit meer welkom ben op de pn.
Dat wil ik ze echt niet aandoen. Fink sielugh.

Ten eerste: iedereen is welkom
Ten tweede: Hannah moet echt vermageren (dat zeg ik voor haar eigen welzijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )

Dus vang maar wat worteltjes en breng gerust gerapste sushi mee.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 188 189 190 191 192 193 194 ... 241 Volgende
Pagina 191 van 241