Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 12:03
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Om maar weer es op het onderwerp van dit topic terug te komen: Mijn mooiste moment tot nu toe was 5 minuten geleden: een enorme hagelbui met stenen van wel een halve centimeter doorsnee, heel de straat en alles was wit....en dan sta ik voor het raam en kijk omhoog....en daar stond een schitterende regenboog. Wat kan de schepping soms gigantisch mooi zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 11:57
Onderwerp: Kerst
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hier kan ik me volledig in vinden! Ik heb een kerstboom in huis staan en er zit voor mij niks anders aan vast dan een stukje gezelligheid met deze donkere dagen!
Als ik het stuk van momo zo lees dan vraag ik me het volgende af, heb je dan ook geen krans met lichtjes?of een vaas met ballen en lichtjes? Brand je geen kaarsen rond deze tijd? Zijn dat dan niet allemaal afgoden in jou ogen? |
Nou, ik heb ook een kerstboom, een adventsster en kaarsjes staan hoor. (voor deze keer) ben ik het met Erika eens: je koopt toch ook wel eens een bos bloemen omdat het zo gezellig staat? (enneh....kaarsjes brand ik het hele jaar door) en de adventsster hangt promt te stralen op de eerste adventszondag.....ook ik zie in dit alles geen kwaad. Zolang de kerstgedachte er niet door weggedrongen wordt, en dat wordtie bij mij niet!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 18:40
Onderwerp: Het weer
|
|
|
PIETER649 schreef: | dan wil ik bij jou niet binnen komen jij hebt toch 6 van die drollenfabrieken rondlopen? |
Die drollenfabrieken hier, Pietje, die fabriceren niet zo veel drollen omdat ze niet zo veel eten krijgen....(wel genoeg hoor, je hoeft de dierenalarmcentrale nie in te schakelen) Enneh....hihi...was je van plan naar dat vermaledijde Gouda te komen dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 17:11
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | zijn er dan aardige dochters??? |
Niet zo heel veel Frank...maar ik ken er drie ...(de mijnes)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 17:09
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|
|
FRANKT627 schreef: | een hengel??? Ben je van plan weer naar een sauna te gaan??? |
Frank, je vat het niet.....om te vissen.....op wat dan ook.....heb je een hengel nodig...Visser, ik hoop voor je dat ze bijten in je aas, en dat je niet achter het net vist!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 17:06
Onderwerp: Gebedsroom donderdag 15 december
|
|
|
SHANITA130 schreef: | hahaha, muizenplaag, hahahaha
Als jij dat even wilt melden over Jacob, Marry, dan vind ik dat heel correct van jou Waar bemoeit men zich mee? Was in een vorig erg belangrijk gebedstopic ook al zo...
Trouwens ik ben ook geen echte Nederlander, kom uit Amsterdam. Als je uit Amsterdam komt, dan bestaat Nederland uit 2 delen. Uit Amsterdam, en uit de rest van Nederland. Ook wel provincialen genoemd! |
Dank je wel voor je fijne en lieve reaktie Shanita, het is heerlijk om ook eens wat pósitiefs te mogen ontvangen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 13:55
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik vraag me af hoe hoog het water staat in de gouwe.... |
Ik vraag me ook wel eens wat af : die muizenplaag in Ede...hoe komt dat toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 12:56
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik denk dat Erika de eerste zal zijn om iets positiefs over jou te vertellen Marry.... zodra dat er is, echt waar
Trek het je niet aan Marry, ze kent je geeneens |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 12:52
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
HARALD940 schreef: | Ja baas.
Vanavond lekker makkelijk eten, soep met witte bolletjes. |
Ik eet vanavond Marokkaans: Couscous En lekker dat dat spul is.....alles vers erin...mmmm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 12:50
Onderwerp: Houdbaarheid op christian match
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Vond het heel bijzonder om Jeruzalem te zien en om er te zijn... Daarnaast was ik ook ontgoocheld hoeveel kits en nep daar is! Enorme toeristische trekpleisters.... bijv. Rond pasen lopen honderden toeristen met een kruis op hun rug over de via dolorosa |
Hihi...ik heb hem ook gelopen Cootje....maar dan zonder kruis! Mijn kruisje laat ik altijd thuis als ik op vakantie ga...even zonder zorgen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 12:48
|
|
|
PIETER649 schreef: | net de droogste novembermaand in 100 jaar achter de rug, al 2 weken... en nu al zeuren over wat regen.... wees blij dat je geen hond hebt die je moet uitlaten, katten doen het bij de bu... euh.. hoef je niet uit te laten want die doen ALLES in de kattenbak | Oh...dan heb ik "beschaafde" katten....ze komen niet buiten en doen alles netjes op de bak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 12:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nu ga je mij toch niet zeggen dat dit jullie enige vorm van communicatie is, hé? Dat kan ook via de foon of mail... |
Ooh Frankie, wat ben je weer A-romantisch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 21:22
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik denk dat Erika de eerste zal zijn om iets positiefs over jou te vertellen Marry.... zodra dat er is, echt waar
Trek het je niet aan Marry, ze kent je geeneens |
das waar pietje...maar doet wel een beetje zeer hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 21:19
Onderwerp: Kerst
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Boompie ken zeker op de vensterbank staan |
mijn boompie was 5 euro...ook kunst..maarre...je zet je brilletje op....je ziet bijna nie dattie nie ech is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 18:52
|
|
|
HARALD940 schreef: | He, Marry, gefeliciteerd!
Thnx!, jij hebt toch ook wel kerstvakantie straks? |
Dank jullie wel lieverds! Nee voor mijn geen kerstvakantie...maar daar treur ik niet om...ik had hiervoor 2 jaar (onvrijwillig) vakantie... dat was lang zat he!
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op vrijdag 16 december 2011, 18:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 18:50
|
|
|
[quote=ERIKA129]
enneh...wanneer ga jij nou es iets positiefs over mij hier melden Erika?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 18:49
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vraag me af waar ze mee bezig zijn! Jaloerzie eerste klas Zeer jammer dat tie niet meer terug komt door een stel van die jaloerse vrouwen anders kan ik het niet zien. Ik wens hem zeer veel geluk toe en liefde maar bovenal God's onmisbare zegen, en hoop dat degene die hieraan meegewerkt hebben zich eens goed achter de oren krabben! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 17:34
|
|
|
[quote=HERMAN968]
(even namens Jacob) Hij was erbij afgelopen donderdag, maar wegens familieomstandigheden moest hij er plotseling uit.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 17:31
|
|
|
Hier heeft het zo'n beetje de hele dag geregend, gehoosd, gemiezeld.... Naar mijn werk doornat geregend, uit mijn werk doornat geregend, daarna wat cadeautjes voor kerst kopen, heeeeeelemaal doorgeregend...kortom....ik zet geen voet meer buiten de deur vandaag....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 17:30
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik MOET...niet nodig...ik krijg een etentje...daar gaat een mens graag de deur voor uit!!!
|
mmm lekker Zeeland, ik wens je een hele fijne avond!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 17:28
Onderwerp: Dichterbij
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Vissen eten toch plankton...dat is een visaterisch gerecht |
Eh....ik geloof dat dat voor Inktvissen niet zo opgaat Frank, ik heb in een natuurfilm van Jacques Cousteau wel eens gezien dat een inktvis een gewoon visje omarmde, verstikte, en vervolgens opat.... jaaa das de natuur he...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 17:25
|
|
|
Mijn mooiste moment was vanmorgen onder het koffiedrinken met mijn werkgeefster. Ik schijn zo goed te bevallen dat ik voortaan een ochtend meer mag komen werken. Ben super-de-super-giga-turbo-blij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 17:22
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Is die eerder dit jaar niet gestorven? Of...was dat vorig jaar?
Ze zullen er toch geen mummie van gemaakt hebben zeker? |
Nou volgens mijn informatie istie al een paarduizend jaar dood Frank...ik eh...heb bij zijn graf gestaan geloof ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 12:31
|
|
|
GRACE585 schreef: | Is dit een slechtste moment behoorlijk of-topic lijkt me |
Wanneer zou Grace nou ooit es wat positiefs tegen mij zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 12:30
Onderwerp: Dichterbij
|
|
|
INKTVIS960 schreef: | Koe Bertha, is ook zielig,.......................weet je wat, we nemen gewoon een krop sla,..............eet smakelijk ! |
Met geroosterde pijnboompitjes? mmmm! ik kom eraan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 12:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | misschien bracht je wel de verkeerde man mee naar huis. Had hij iets aan zijn hand? Is zijn naam wel degelijk Herman en niet Mustafa? |
Of Rhamses II?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 12:26
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Je krijgt de groeten van de witte haai uit de Rode Zee, ik heb hem geaaid, lief beestje hoor |
Gunst Herman, je bent er weer! Welkom terug in dit koude kikkerlandje. Hoe was je vakantie? enneh....ik durf het haast niet te vragen: hoe was de temperatuur daar? Je bent zeker zo bruin als een okkernoot?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 23:03
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Marry Dank je wel voor je reactie . Sjalom. Martin |
We hebben voor je gebeden hoor Martin! Bidt en u zal gegeven worden....zoekt en gij zult vinden he... Sjalom!
|
|
Naar boven |
|
|