ChristianMatch

Forum

Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 23:11
BerichtOnderwerp: Een bijzonder Koninginnedag 2013

ERIKA129 schreef:
Tja had goed gekunt ben ik met je eens maar ja trix is in Januari jarig he das niet echt een lekkere maand voor buiten feest vieren de 30 ste april was daarom beter en alex is maar 3 dagen eerder jarig... dus tja kan me de wisseling wel indenken... Alleen zijn wij allemaal gehospitaliseerd zoals ze dat in de zorg noemen Knipoog smiley

Zorg Smiley die vol vragen zit waar ben jij eigenlijk van dan, de voor zorg, de verzorg, of de nazorg, of gewoon bezorg Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 12:57
BerichtOnderwerp: De klik...

JOL252 schreef:
Hoef je die rib in ieder geval niet mee te sjouwen, scheelt weer wat zweetdruppels. Engeltje smiley

Ach Jol, ik zou er wat minder moeite mee hebben als dat ding eens een keer beter werd besteed Gefrustreerde smiley maar ja Slapende smiley dromen zijn bedrog toch Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 12:50
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

JANS221 schreef:
Nu : bruine bol met kruidenkaas, gerookte zalm en geroosterde pijnboompitten.

voor vanavond ligt er nog een heerlijk varkenshaasje op mij te wachten. Kwijlende smiley

Nou die zijn zeker zwaar gevallen Zieke smiley of gelijk er na aan het montie jakken geslagen Gefrustreerde smiley of weet watsjers Smiley die vol vragen zit of van de week in Obies Verlegen lachende smiley

Nouhou Zieke smiley dat weet wastjer of mountiejakken begint meer op hongerstaken te lijken Geschokte, onthutste smiley dur is al een week niet meer gegeten Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op woensdag 13 februari 2013, 18:36
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 09:14
BerichtOnderwerp: slechte/ineffectieve Bijbelstudie

KICKER344 schreef:
Heel erg irritant zeg! Mensen die geen oog hebben voor anderen...

Je hebt een aantal goede tips gehad om buiten te gaan kijken wat er nog meer voor is. Je kunt echter ook proberen in de groep zelf iets te gaan doen. Je kunt eens aan de andere leden vragen wat zij ervan vinden. Hebben zij er ook moeite mee? Dan kun je het met zijn allen eens op tafel gooien. En dat hoeft niet op een rottige manier. Je kunt ook aangeven dat het jullie verveeld dat alleen zij aan het woord zijn en dat jullie ook ruimte willen. Wel lastig, maar als iedereen er achter staat...Succes!

Het is zeker irritant, als anderen totaal geen notie van je nemen, binnen de kerkmuren waar je altijd komt.
Dat heb ik in het verleden ook wel mee gemaakt (wie niet) te meer er ook wel eens gezegd is, dat leer je wel als je ouder wordt.

Ik heb het vroeger ook gedaan toen ik een jaar of 19 was, de boer op binnen de Christelijke beleving.
Alles wat er zo,n beetje huist binnen de (pkn) en ook de (charismatische)
maar uiteindelijk toch weer terug keerde (ned herv) naar mijn eigen beleving.

Soms en eigenlijk wel te vaak, wordt je het bos ingestuurd met persoonlijke ervaringen van derden.
Dat kom je ook op CM tegen, en soms ook van mensen uit je eigen gelederen, die zich op hun eigen wijzen manier uitdrukken.
Met uitdrukkingen en woorden die je in het dagelijkse leven, nooit of niet gebruikt, laat staan of je er eigenlijk ooit kennis van hebt genomen.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 08:43

STEENTJE178 schreef:
Jep........ lang leve de girlpowerrrrrrrrrr Knipoog smiley
Eind goed, al goed Engeltje smiley

Nee Steen, geen power, maar crisis Huilende smiley, smiley in tranen jullie kosten gewoon te veel, al vanaf het begin, zonder er iets voor gedaan te hebben, een rib uit ons lijf Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 08:38

ANNA415 schreef:
Welke vrouw is tegenwoordig nog financieel afhankelijk van een man Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit Ik moet er toch niet aan denken Zieke smiley

Precies, maar ik laat het ook liever aan de vrouw over Geschokte, onthutste smiley werken uiteraard Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 23:24

Heel simpel......CRISIS Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 23:20

STEENTJE178 schreef:
Die tijd.......waarin de vrouw het sloofje was?
Die tijd....... waarin de mannen het geschotene aan de vrouw afgaven, omdat ZIJ het konden, en dus wel moesten, bereiden?
Die tijd....... waarin CM niet bestond (Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt)
Die tijd....... willen we niet meer!!

Kijk Steen, lang heel lang geleden, heel lang voor jij geboren bent, was er al het fenomeen vrouwen emancipatie Gefrustreerde smiley
Dat in 1980 zo ver was doorgedrongen, dat stukje bij beetje, de positie van de man werd overgenomen door vrouwen Zieke smiley
En aangezien hij een vrouw bent (denk ik) weet jij ook wel wat de eind conclusie is geworden Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 23:14

LEONARD480 schreef:
Waar is de tijd gebleven dat de man met opgeheven hoofd ...met pijl en boog de situatie meester was en dankbaar, met zijn lieve vrouw aan zijn zijde ...zucht... helaas de tijden veranderen... Geschokte, onthutste smiley

Weet je wat de ellende is Leonard de vrouwen (meisjes voorheen) worden geboren met een deegroller Huilende smiley, smiley in tranen
Maar er is zowaar een probleem Gefrustreerde smiley ze zijn er een gebruiksaanwijzing vergeten bij te doen Coole smiley met zonnebril
Het ware gebruik kennen ze niet Verraste, verbaasde smiley daarvoor gaan zij naar de bakker (mannelijk)
Hoezo geen man nodig Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
GERRIT084
op dinsdag 5 februari 2013, 23:14
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 21:18
BerichtOnderwerp: Tipsch voor den man

SHANITA130 schreef:
Werken ambtenaren tegenwoordig Smiley die vol vragen zit

Dat noemen ze bij hen nu ook zo (vallen ook onder de wet gelijke behandeling Gefrustreerde smiley ) net als het emancipatie beleid voor vrouwen Engeltje smiley
(en of het werkt?! volgens mij in alle gevallen voor geen meter Verlegen lachende smiley )

Laatst aangepast door
GERRIT084
op dinsdag 5 februari 2013, 21:20
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:02

STEENTJE178 schreef:
Ik denk dat zowel mannen als vrouwen daarin hetzelfde ervaren.

Nou Steen ben bang van niet, helemaal niet wil, ik ook niet zeggen, maar door de band genomen, is er bij vrouwen, ook nog het financiele en economische aspect .
Doorgaans worden uiterlijk en leeftijd dan weer gecompenseerd, aan de draagkracht, of de juiste keuze binnen een relatie.
Mocht de vrouw binnen de relatie, betere secundaire verhoudingen hebben ten overstaan van de man.
Als bv een huisman relatie mogelijk is, waarbij de vrouw voor de inkomsten (hoogste) zorgt, en de man een onderdanig geheel wordt
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:41
BerichtOnderwerp: God zet de juiste mens op de juiste tijd op de juiste plaats

ROOS575 schreef:
Weer zo'n intelligente opmerking 'nog zoveel meer vinden dat.... Weet je dat dit altijd een zwaktebod is in een discussie? Engeltje smiley

Wie bepaald hier het topic slotje? Okee doe het slotje dan maar op je mond Smiley met dichtgeplakte mond Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ben bang dat hij een ander slotje bedoelde, iets in de geest van een slot om zijn territorium, daar waar wel alles uit mag, en niets binnen mag komen Geschokte, onthutste smiley
Ach Roosje Lachende smiley zie het maar zo, blaffende ...... bijten niet toch Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:27

SHANITA130 schreef:
Ja, en dan krijg je het verschil tussen man en vrouw, wat Willemijn zei:'dat ze geen jonge gozer zou willen, ja ik ook niet; uitzonderingen.

Maar ja, als je zo es kijkt waar oudere mannen, en ja er zijn veel uitzonderingen, op vallen, kijk maar in mannenbladen, media etc.

O, ik dacht ff in de snelheid dat ik op Leanne reageerde, nou ja, staat er nu al. @ Leanne dus. Ja, ik zag je quote aan voor je post....

Dat een jongere man, een oudere vrouw zou huwen, moet je meer zien in de economische belangen Verraste, verbaasde smiley
Dat heb ik zo links en rechts waar genomen Zieke smiley en die dat niet hebben gedaan, lopen Coole smiley met zonnebril en met een witte stok met rode bandjes Geschokte, onthutste smiley
(of met een hond)
Willen en kunnen is hier een wereld van verschil Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 22:59

KEITH722 schreef:
het is niet alleen gereformeerde prietpraat voor mij alleen, er denken nog véél meer mensen met gezond verstand zo over! Knipoog smiley, verder weet ik echt het verschil nog wel tussen de bijbel en een sprookjesboek (ook weer zo'n verdachtmaking!) en ga je op een paar andere punten in mijn vorige postings ook al consequent niet in, als je nou een volwassen discussie wil voeren mamaloe, leer dan eerst eens op álle punten netjes in te gaan ipv alleen op de punten die je uitkomen...

ik sluit de discussie even af wegens gebrek aan het vermogen te lezen of aan de onwil eerlijk op álle dingen van de opponente partij in te gaan

slotje

a

Nou Keet, volgens mij begrijp jij enkel, wat jij zelf snapt Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 22:50

ROOS575 schreef:
Jawel ik hoorde dat over 25 jaar de pensioengerechtigde leeftijd omlaag gaat naar 60 jaar...
Die generatie heeft het verdiend Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Engeltje smiley

dan ben ik inmiddels aan met mummificeren denk ik Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 21:05

ROOS575 schreef:
Jawel het scheelt kilo's plamuur om de rimpels op te vullen Engeltje smiley
Jammer dat de gelijktijdige pensioen niet meer geld voor de vrouw, anders had je het misschien druk Gerrit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley met blinkend witte tanden

Bijdehandje Boze smiley gevallig mot in nog 14 jaar helaas Gefrustreerde smiley en tegen die tijd, mag ik hopen, gaat de hele goe gemeente weer met 65 met pensioen Coole smiley met zonnebril en mocht het al zo ver komen, is de mogelijkheid er, om met zun 2en te gelijk te gaan Geschokte, onthutste smiley met pensioen Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 20:57

KEITH722 schreef:
wil je het eerst goed lezen allemaal gerrit!, je reactie laat zien dat je dat bepaald nog niet hebt gedaan... de categorie 90 tot 95 was ook niet absoluut bedoeld, kan ook nog wat jonger of nog wat ouder zijn dán, het ging om het voorbeeld en niet om de cijfers

Ja maar dat mag je ook zelf wel, dat iemand zich verondersteld dat God mensen weg neemt, kan net zo waarschijnlijk worden geacht als dat men zou zeggen, dat God wel leven geeft.
Ik denk dat er wereld wijd ook wel aardig de best aan gedaan wordt, trouwens in beide gevallen.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 20:01

LEANNE226 schreef:
Met kijken heb ik weinig problemen,wat is er mis mee?Ik kijk ook graag naar mensen,zonder bijbedoeling........
Als hun tong uit de mond hangt dan is er iets mis,dat begrijp ik ook welKnipoog smiley

Wat ik wat triestig vind is dat menig oudere man zichzelf zo jong inschat dat ze een veel jongere partner willen hebben.Een flink leeftijdsverschil kan prima maar ik denk dat het verkeerd is om dat als uitgangspunt te hebben.Is het puur omdat je een veel jongere vrouw wilt dan moet je wat vaker in de spiegel kijken Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Stel dat je als man een 15 jaar jongere partner hebt;als hij met pensioen gaat moet zij nog 15 jaar werken en als zij met pensioen gaat is hij 82.........

Leanne,nuchter

Ps.natuurlijk kun je overal waar ik "man" schrijf ook "vrouw" invullen

Ja ja, maar je moet natuurlijk ook het economische belang mee nemen

een jongere daar ligt het cosmetica percentage een stuk lager als bij de wat oudere Gefrustreerde smiley
En gezien het kelderen van de pensioenen, is een jongere vrouw natuurlijk een stuk voordeliger dan een leeftijdgenote Lachende smiley
Het is dan voor een man een geruststellende gedachte, dat vrouw lief nog kan gaan werken Engeltje smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op maandag 4 februari 2013, 20:03
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 19:50

KEITH722 schreef:
??? Bedoel je daarmee dat het wel de tijd was voor die andere jongens om "weggenomen" te worden? nee toch zeker?? kom nou toch, een of andere Henk zei zoiets laatst ook al over dat meisje dat laatst voor de trein in Meppel is gekomen maar goed, die Henk heeft dan ook niet meer verstand

het gaat écht helemaal NIET over het door God bewust wegnemen van jonge mensen maar zuiver over een puur menselijk ongeluk (vgs zegge zijn ze door de slagbomen geslalomd om toch over de overweg te komen)

God zegt hoogstens wel: hee jullie hier al?? of zoiets maar "wegnemen"..., ja, oude mensjes van 90, 95 jaar die er geen energie meer vóór en er geen zin meer ín hebben, ja die worden weggenomen, maar verder blijven het verschrikkelijke ongelukken..., zo weer een misverstand uit de weg

Om je eerlijk de waarheid te zeggen, vind ik jou opmerking ook maar kort door de bocht, er gaat er maar één over leven en dood.
En of Hij alleen maar mensen tussen de 90 en 95 weg zou halen al helemaal.
Het leven en de dood, daar kunnen wij mensen alleen onze vraagtekens bij zetten.
Je hebt ook mensen en mensen, de één leeft heel verantwoordelijk, de ander heel erg onverantwoordelijk.
Maar ze zijn overal, die het overleven en niet, je kan er alleen je vraagtekens bij zetten, en je er bij neerleggen, en anders niet.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 13:33

MAMALOE463 schreef:
De meeste dromen zijn bedrog Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik mag dan wel niet, aan Elmstreet wonen, de mijne komen altijd uit Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 11:42

SHANITA130 schreef:
De enige mannen die een jong blaadje kunnen krijgen moeten en met een hoop poen over de brug komen, en ook nog eens 'good looking' zijn.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ja en bij veel gebrek aan alles Gefrustreerde smiley droom ik liever Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 11:28
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

MAMALOE463 schreef:
Is ook zo, je hebt mensen die soort van verlatingsangst hebben en zich heel makkelijk en snel om die reden weer aan een andere man of vrouw vastklampen.

Zulke mensen hebben meer baat bij een goede psychiater dan op een dating site, als je niet uitkijkt, zitten er straks 2 bij de psychiater.
Financieele schade is wel te verhelpen, daar wordt wel veel voor gewaarschuwd, maar emotionele schade, daar heeft men wat minder moeite mee geloof ik.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 11:17

WILLEMIJN232 schreef:
Nou Shanita, ik moet er niet aan denken om met een jongeman van die leeftijd een relatie te hebben.....Een oude bok met het groene blaadje , hoe luidt dat spreekwoord ook alweer?

En Gerrit? Droom lekker verder zou ik zo zeggen....... Knipoog smiley

ach Willemijn Lachende smiley soms ik dromen beter toch........... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 09:32
BerichtOnderwerp: EERLIJK ZIJN, te gek voor woorden

MAMALOE463 schreef:
Ja dat is een risico als je op een forum deelneemt en die akelige smiley's erbij, jou zin kan bij een ander verkeerd overkomen en opgevat worden, terwijl als je dezelfde zin face to face zou zeggen zou het heel anders overkomen.

Om op die akelige smiley,s terug te komen
Zo,n anderhalf jaar geleden is er om gevraagd, aan mij, die te gaan gebruiken puur en alleen, omdat men niet wist wanneer er humor, en wanneer ik iets serieus bedoeld werd.
En dat had niet eens met opleidingen te maken, dat was van HBO tot laag opgeleide leden. ( of net andersom)

En eigenlijk vind ik het dom, en niet echt intellectueel om een ander te corrigeren welke taal hij/zij gebruikt om iets duidelijk te maken.
En ik moet zeggen dat, soms een smiley wel eens kan helpen, maar gerust niet bij elk onderwerp, of antwoord.
Maar goed er zijn natuurlijk altijd wel mensen die, hun huid, duurder willen verkopen dan die werkelijk is.

Maar je hebt er natuurlijk ook die de lolbroek uit willen hangen, en zich vrolijker uit drossen, dan zij werkelijk zijn.
En uiteindelijk kom je bedrogen uit, als je al iemand van CM zou mogen ontmoeten, dan snij je er zo doorheen, hoe iemand werkelijk is.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 08:52

SHANITA130 schreef:
Hai Mamaloe,

Hahahaha LOL

Maak je geen zorgen, die kwam helemaal in zijn geheel niet aan.

Daar heb ik teveel zelfvertrouwen voor... Knipoog smiley

Ik kan ook wel iets terugzeggen, maar ja dat doe ik niet; dat zou denk ik écht geen leuke opmerking zijn. Twijfelende smiley

Hij was ook niet lullig bedoeld, Geschokte, onthutste smiley en zeker niet van foto Coole smiley met zonnebril maar meer leeftijd Engeltje smiley
Maar oké ook in een bejaardenhuis hebben mannen nog geen te verwezenlijken dromen toch Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 23:59
BerichtOnderwerp: Dit is de dag

ZEELAND736 schreef:
Tegelijkertijd Simon maar even feliciteren....
Van Harte en nog vele jaren hoor!!!

Precies, en 3 minuten te laat, sluit ik mij er bij aan Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 23:52

MAMALOE463 schreef:
Zoo die komt hard aan Gerrit, vind dit niet zo een leuke opmerking van je eerlijk gezegd
Twijfelende smiley

Vind je, maar wel zo eerlijk toch, heb het wel eens vaker gezet, je hoeft niet te reageren als je niets weet.
En daar bij gelaten, ik vind dat tiepies wel de keuze vrij mag zijn wat die ook is, en ik vind het wel een leuk idee van de bedenker, en daar gaat het toch om Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 23:40

SHANITA130 schreef:
Nou, er is één ding wat ik nog nooit gedacht heb en nooit zal denken; aan haar kan ik niet tippen Smiley die vol vragen zit

Echt niet S Smiley die vol vragen zit als ik nu zou mogen kiezen Geschokte, onthutste smiley ga ik voor de bovenste Gefrustreerde smiley maar ja, ksal wel weer niet mogen kiezen Engeltje smiley
Maar ik vind wel dat zij een punt heeft.................... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zondag 3 februari 2013, 23:41
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 21:43
BerichtOnderwerp: Vergeving

TESSYBEAR731 schreef:
Ik geloof werkelijk niet dat Roady en Zoeker robots en napraters zijn, shanita. Laat dat duidelijk zijn. Ik begrijp hun manier van denken heel goed en sta er zelf ook zo tegenover omdat ik in staat ben de nuances in het verhaal te zien. Maar blijkbaar is het pad dat zij en ik hebben afgelegd een andere dan die van jou en is er geen mogelijkheid om elkaar op dit punt te vinden. Soms is het dan beter dit te accepteren en erop te vertrouwen dat God met ieder van ons Zijn eigen weg gaat. Uiteindelijk kan alleen Hij ons de waarheid écht duidelijk maken. Knipoog smiley

Das mooi, en naar mijn bescheiden mening, bepaalt voor, of over het algemeen, zij in dit geval, die gene die dit topic is begonnen tot hoever er wordt door gegaan over een onderwerp.
Anders raak je de regie aardig kwijt, .......... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 15:01
BerichtOnderwerp: EERLIJK ZIJN, te gek voor woorden

ROOS575 schreef:
Daar ben ik het volledig niet mee oneens!
Dingen die je mondeling zegt, komen soms heel anders over dan die je leest.
Hierdoor zijn er al veel misverstanden ontstaan in het verleden, heden en ik vrees ook in de toekomst.

Precies, en eerlijk gezet, heb ik dat zelf ook wel eens zo ervaren, juist bij mij zelf, iets zo lezen, zoals ik zelf wilde, en het verwijt kreeg, het weer anders begrepen te hebben.
Maar ook andersom, iets zetten, en verkeert begrepen worden, en vaak wordt dan de aanzet tot ruzie gezet.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 ... 74 Volgende
Pagina 20 van 74