Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:23
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank , gedraag je ..... zo durft Petra helemaal niet meer naar de pn te komen. |
Ach ja, valium kan ook tegengesteld werken hè, wordt het alleen maar erger van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:06
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hé Marianne, ik lees net dat ze alleen op kwallen viste. Misschien moet ze toch maar bij Visser in de leer gaan. Dan 'vangt' ze zeker paling in groen, zure haring, kibbelingen en dergelijke toestanden... (bij de visboer) |
Bedoel je nu te zeggen dat Visser een kwal is? Frank...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:18
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach, ik ben een sukkel...ik zal maar wel verlengen na 22 juli...het is te leuk hier... |
Je weet ook niet wat je wilt, maar goed het is nog niet de 22e en om ff ontopic te blijven...de 28e is het voor mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:13
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee hoor Wist u dat Frank aan de valium zit? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja maar dit is ook niet goed voor mij hoor...pffff, van de ene valium naar de andere... |
Verkeerde topic...ik verwijs u door naar het topic "wat eten we vandaag"...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 13:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik had niet over Floshke zijn haar maar wel over die ene foto van jou...ach laat maar, waar maak ik me nog druk over... |
Je hoeft je dan iig niet te vervelen
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 14 juli 2012, 13:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 10:04
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 11 juli 2012, 16:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 09:59
Onderwerp: Zeepbellen...
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja.. Mijn grootste zeepbel was heeeel groot ik stikte wel half..maar groot dat die was.
Deze gedachte bracht mij op de zeepbellen van het leven. hoe vaak zijn we aan het blazen,om een mooie grote zeepbel te maken, doe ik nu af van,dat je niet mag streven naar mooie dingen?
Maar als ik naar mij zelf, en om mij heen kijkt.. zie ik zo veel mooie zeepbellen,die meegedreven worden in de stroom van voor en tegenspoed..en ergens weer klappen. Het maakt me soms verdrietig,en dat mag ik zijn..ook al is dit niet de mooiste zeepbel..misschien een zeepbel van tranen.
Wat,wanneer al mijn blazen van een mooie zeepbel ophoudt, Dan komt er ruimte om weer omhoog te kijken, nee,niet starend naar een mooie zeepbel door mij zelf geblazen. maar naar Hem,die ondanks mij mooi opgeblazen zeepbel.. weer laat zien..ik kastijd niet tot plagen..maar deed alles tot mijn eer, zodat je je eens verwonderen gaat...
Herken je dat? |
Wow, mooi beschreven en jazeker, heel herkenbaar!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 11 juli 2012, 09:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:33
Onderwerp: Pesten...
|
|
|
Mensen, mensen, iemand gebruikt een woord waarmee iemand anders gekwetst wordt...hoe moeilijk is het toch om "sorry" te zeggen, niet omdat je een woord gebruikt hebt, maar omdat er iemand gekwetst is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Heide wijs me eens aan in mijn tekst waar ik het woord 'discriminatie' heb geschreven?
Indien ik het wel had geschreven zou ik dan als oud cm-lid de nieuwkomers willen wegjagen? Wat is dat nu toch weer voor een veronderstelling? Ik begrijp helemaal niet waarop je doelt. |
Je hebt het woord "discriminatie" niet gebruikt, maar wel het woord "apelanden" en ik denk dat Heide daarop doelt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 18:24
Onderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
|
|
|
VRIJGEZEL390 schreef: | update
Vandaag bloed laten kontroleren en bij de arts geweest. Mijn bloedwaarde was goed alleen de waarde van het bezinksel was iets gestegen. Op zich geen probleem maar wel iets om in de gaten te houden. Mijn peneciline kuur is afgelopen en nu moet in de gaten gehouden worden of het zo blijft en de bacterie infectie onder controle is. Wel moet ik steeds mijn temparatuur goed in de gaten houden en als die begint te stijgen me direkt bij het ziekenhuis melden. Over de aanhoudende pijn kunnen ze in dit stadium nog niets zeggen omdat mijn knie nog veel te dik is. Volgende week donderdag moet ik opnieuw mijn bloed laten testen en bij de arts komen. Het blijft dus nog even afwachten.
Gr Ernst |
Blijft spannend zo! Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:40
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Frankt627, 48 jaar, regio 076 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; -Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:24
Onderwerp: Heb jij nog een vraag...?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dan nog is Hij er voor je en hoort ook je stamelen, en net als wij denken Heere ik kan niet meer bidden alle deuren zijn gesloten.. Dan opent Hij een raam en laat zien mijn kind hier ben Ik ik zal altijd met je zijn en met je meegaan... Ook als jij het even niet kan dan Zie ik je hart aan... Een vader laat zijn kind niet los in ons aardse leven... een Hemelse Vader doet dat zeker niet!
Ik weet wat het is als je denkt er staat een muur een grote blok beton ik ben alleen en wat helpt het bidden me nog?? Altijd weer kom ik toch weer bij Hem uit... Waarom?? Hij laat nooit los wat Zijn Hand begon!!
Psalm 138 : 4
Als ik, omringd door tegenspoed, Bezwijken moet, Schenkt Gij mij leven; Is 't, dat mijns vijands gramschap brandt, Uw rechterhand Zal redding geven. De HEER is zo getrouw, als sterk; Hij zal Zijn werk Voor mij volen - den, Verlaat niet wat Uw hand begon, O Levensbron, Wil bijstand zenden. |
Amen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:23
|
|
|
TINK100 schreef: | ik heb een keer een verhaal gelezen:
een moeder hoorde haar kind bidden, maar het was als volgt: A,B,C,D enz...tot en met de Z.... moeder vraagt aan haar kind, waarom het alfabet...nou, zegt het kind, God weet toch wel wat er in mijn hart leeft, Hij maakt er wel een gebed van.......
MOcht ik vast zitten, kan de woorden en gedachtes niet vinden, Hij weet wat ik nodig heb, wat mijn moeilijkheden zijn, waar mijn nood en verdriet ligt maar ook mijn vreugde...... |
Mooi Tink!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 13:32
|
|
|
JANS221 schreef: | Pfff...moeilijk! Goddank, heb ik zelf dat gevoel niet zo vaak. Een antwoord heb ik ook niet gelijk....maar misschien even verder gaan op dat gevoel? Want dat woord gebruik je twee keer, het is dus een gevoel. En dat gevoel hangt denk ik vaak af van de omstandigheden waarin je verkeert. Het ligt dus niet aan God, dat hij niet hoort!
Maar het blijft moeilijk.....
Jans, zomaar wat hardop gedacht |
Gelukkig heb ik ook niet veel van die momenten en idd het is mijn gevoel. In die momenten schakel ik over in de "verstandsmodus" en zeg ik steeds maar tegen mijzelf dat ik weet dat God bij mij is en voor mij zorgt, ook al voel ik het ff niet zo.
Waar ik in die momenten op terug grijp is muziek en zingen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 13:26
|
|
|
JOL252 schreef: | ... dan begrijpt Hij de diepere taal van je hart... |
Ja, een grote troost!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 12:31
|
|
|
Een vervolgvraag:
Wat wanneer je het gevoel hebt van ff niet meer kunnen bidden, dat je het gevoel hebt dat je tegen een muur zit te praten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 10:02
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nou die van mij is echt heel leuk en lief maar toch zie ik hem liever niet tenminste niet in de praktijk |
Haha, theorie en praktijk...soms zoooooooooo ver van elkaar vandaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 08:56
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...als ik op de pn elke vrouw moet aanpakken die er plezier in schept om mij dag en nacht te plagen kom ik met die zaterdag niet toe. Ik heb hier een lijstje liggen met plaagvrouwen en dat lijstje is al langer dan de deelnemerslijst van de pn...
En die bolussen zijn maar plakdinges. Eerst plakken je vingers aan elkaar, dan hangt je gezicht vol plaksel waar de vliegen op afkomen (misschien ook wel spinnen) en vervolgens plakken je darmen aan elkaar.
Een pn kan leuk zijn indien ze je met rust laten en je niet dwingen om een kippeboutje van de BBQ te eten. Pffff, heel mijn mond was van binnen verbrand. Komt er nog eens bij dat ze je veters van je schoenen zo vast aanknopen dat je vier octaven hoger gaat spreken en dat je adem tot onder je oksels is afgesneden...
Denk maar eens goed na, Petra, vooraleer je naar een pn gaat...als ik er ben kan je alvast rekenen op 1 normaal CM-lid ...nu ik weet dat Erika ook gaat heb ik al mijn twijfels. Jans en Willemien hebben het ook al gemunt op mij...Willemien wilde me onlangs al opwachten met een mattenklopper...
Ik denk dat ik nog liever naar een optreden ga van Frans Bouwmarkt... |
Ik denk...nee, ik denk niets en ik hou ook mijn
Maar ik geloof dat ik mij ook maar 's aan ga melden
Neem er iemand een camera mee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 00:02
Onderwerp: Niet trouwen met gescheiden vrouw
|
|
|
HANNAH810 schreef: | als t niet meer wil werken, dan krijg je gewoon een nieuwe, toch? |
Haha, als het goed is wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Petra, van al je postings hier op het forum heb ik nog nooit het idee gehad dat je aan het pesten was.
Ik vind je humor en je plaagjes zelfs heel goed. Soms kan het wel eens gebeuren dat een plaagje verkeerd of niet begrepen wordt maar met wat enige uitleg nadien wordt alles weer gladgestreken. Je moet dus geen zorgen maken over je plaagerijtjes. |
Mijn idee ook hoor Petra!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:01
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik kijk haast nooit zo ...een enkel keertje misschien eens maar dat is dan per ongeluk...
Hoewel ik veel redenen heb om boos te kijken want het vrouwvolk heeft het wel op mij, lieve Belg, gemunt. Dat is heel duidelijk te merken... |
En leuk dat ie dat toch vindt...geef maar gewoon toe hoor
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 9 juli 2012, 23:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 21:49
|
|
|
YES356 schreef: | HIER WIL IK DHR. H,.EIDE
AL HELEMAAL NIET ZIEN!!!
DUS OOK HIER VERBODENTOEGANG
EN OW WEE ALS JE DE STILLE TROM GEBRUIKT!!!!!
|
Zo is het!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 21:48