Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 09:35
Onderwerp: Hoe Bevrijdingsbediening mensen tot demonische gebondenheid
|
|
|
IMKE917 schreef: | Ja idd, de Bijbel staat vol symbolen. Zo staat de Adelaar symbool voor God die boven zijn kinderen zweeft en wanneer ze dreigen te vallen of vermoeid raken, komt Hij onder hen om ze weer veilig in Zijn nest te brengen.En dat is de gedachte die opkomt wanneer ik een Adelaar zie op een chr. site. Net zolas een regenboog, een duif, een lammetje....vul maar aan. |
Wat een mooi beeld hè, Imke!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 24 november 2010, 09:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 09:33
Onderwerp: Hoe Bevrijdingsbediening mensen tot demonische gebondenheid
|
|
|
WILLIE400 schreef: | Hmmm een arend ja heel occult lijkt me pfffff Net als de leeuw??? Laatste tijd is iedereen zo vol van zijn "waarheid" dat ik me wel eens bezorgd afvraag of de bijbel uberhaupt nog wel word gelezen.het lijkt wel of studies op de bijbel het Woord belanrijker zijn. jammer de toon op het forum word soms zo naargeestig en dat lijkt me niet de bedoeling. Gods zegen voor een ieder
Gr. Willie |
Scherp gezien, Willie.
Enkele personen zijn helaas zo star en overtuigd van zichzelf, waarbij ik me afvraag of het om hun waarheid (gelijk) of om dé 'waarheid' gaat. Ik mis helaas de liefde in hun stukjes. Laat je dan als christen niet iets heel belangrijks liggen? Jammer dat zelfinzicht soms ontbreekt.
Ik vind het moeilijk om met zulke mensen (gelukkig zijn het er maar een paar) te discussiëren. Dan doe ik er liever het zwijgen toe. Dat kan opbouwender zijn.
Mooi bijbelgedeelte plaatste je, Leanne. Bijzonder trouwens, dat ik vanmorgen vers 12 - via 'Dagelijks Woord' - op de mail kreeg. Zo komt dit bijbelgedeelte 2 keer tot me.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 24 november 2010, 09:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 00:38
Onderwerp: geboren baby haasje
|
|
|
HAAS141 schreef: | Op zaterdag 20 November is onze zoon geboren en hij heet Daan. Na een matige start gaat het nu goed met hem hij woog 7 pond. Als alles goed gaat mag hij zondag of maandag naar huis. Met de ouders gaat het ook goed en sas is vooral blij dat ze niet meer misselijk is.
gr aernoudt & Saskia en Daan |
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Fijn, dat het allemaal goed is gegaan. Geniet ervan!
Groetjes, Marijan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 22:20
Onderwerp: weinig lol
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd ervaar ik het niet als negatief als we verschil van mening hebben. Wat dat betreft vraag ik me af hoe het in de hemel zou zijn. Het lijkt me niet aantrekkelijk om het overal met iedereen altijd eens te zijn.Een goede discussie is altijd leerzaam voor de betrokkenen. |
Zo denk ik er ook over, Chat. Ik leer juist veel van het forum, vooral ook door de verschillende meningen. Het forum is voor mij een verrijking en ook wel een stukje ontspanning. En dat het er af en toe wat negatief aan toe gaat, neem ik voor lief. Dat is in reallife toch niet anders? Voor mij overheerst het positieve.
Wie het forum niet meer als ontspanning kan zien, kan er beter niet meer komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 20:27
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Zou ze ons ook een beetje missen? |
Wat nou? Is Mariska weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 20:00
Onderwerp: weinig lol
|
|
|
BART817 schreef: | das idd erg vervelend en stoor me ook altijd aan dat soort dingen. zeker op een christelijk forum! |
Tja....weet je wat ik dan denk? Doe er iets aan! Schrijf iets leuks en wacht niet alleen maar af.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 17:37
Onderwerp: Zinterklaas
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Had ik een heule poos geleden al gedaan haha...enige nadeel in dit geval...je kunt ook niet zien wie er bij jou langs geweest is |
Je kunt het toch ook even aanvinken? Dan kijk je naar het profiel van de persoon, die je getrokken hebt. Vervolgens haal je het vinkje weer weg. Dan mis je niet veel mensen die bij jou gekeken hebben, zeker als je een rustig moment van de dag uitkiest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 16:51
|
|
|
JOLAN931 schreef: | je profiel in de gaten houden wie er wel heel erg vaak komt kijken |
Nog even een tip.... Je kunt bij 'instellingen wijzigen' Toon niet welke profielen ik bezoek aanvinken. Dan kunnen ze niet zien dat je gekeken hebt. Slim hè?
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 22 november 2010, 16:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 23:41
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIO216 schreef: | En noch een schrijf fout ook geslagt i.p.v. geslacht. Marijan heeft het niet gelezen geloof ik. |
Marijan was even druk (maar 2 uurtjes) met bellen. Jij mazzel!
Fijn, dat Visser me vervangen heeft.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 21 november 2010, 23:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 21:38
Onderwerp: De 3 Noordelijke provincie`s activiteiten
|
|
|
VISSER278 schreef: | foutje juf. Het is we en geen wel |
Jij zou ook een zeer geschikte meester zijn, Visser. 't Is maar een tikfoutje, toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 21:35
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Sjongejonge, wat een gedoe en zpelvauten allemaal.
Deze week allemaal een chocoladeletter kopen. Oh nee wacht; het hele alphabeth. En dan goedt oevenun
De rest van de instructie(s) volgt per mail!
GrZ! |
'k Heb de mail gelezen. Wat een leuk idee, Zinga! Dat gaat helemaal leuk worden. En ik heb zo'n leuk iemand getrokken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 20:38
Onderwerp: Pinkstergemeente
|
|
|
ANITA324 schreef: | Dank jullie wel voor al jullie reacties ik wardeer het enorm. Ik blijf van jullie houden alleen jullie leer neem ik niet aan. Ik neem alleen de Bijbel van HEERE God aan Dat is mijn houvast !
Shalom, |
De leer van wie bedoel je, Anita? Het lijkt erop alsof jij de enige op CM bent, die de juiste leer aanneemt. Ik hoop dat ik dat verkeerd lees en dat je het zo niet bedoelt, want dat zou ik erg en eng vinden.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 21 november 2010, 20:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 20:32
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | in een normale geloofsgemeenschap wordt elek week en zelfs elke dag het brood gebroken en gegeten...de eucharistie dus...bij afscheuringen heb je dan weer een eigen invulling van het werkelijke...wat is daar nog echt aan? Het heeft geen waarde meer...maar goed wie ben ik??? |
Tja, wat je gewend bent vind je vaak normaal hè. Het gaat bij ons anders. Voor mij heeft het in ieder geval heel veel waarde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 20:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat in mijn geloofgemeenschap de laatste zondag van het kerkelijk jaar altijd een herdenkingsdienst is van de overledenen. Wij herdenken de mensen wiens leven voltooid is......In zo'n dienst is dan geen H.A., vandaar mijn vraag...... En eigenlijk was dat ook wel een mooi moment vandaag.......een dienst in het teken van ontslapenden zoals ze dat noemen....Dan ben je blij dat jij er nog bent om te herdenken....... |
Bij ons in de gemeente wordt dat gedaan op Oudejaarsavond. 't Heeft ook iets moois, om dat op de laatste zondag van het kerkelijke jaar te doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:41
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank is nog niet weg hoor, dus van mj heb je voorlopig geen last. |
Zou hij soms toch weer verlengd hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | Iedereen die hier wat schrijft: OPGEPAST. Juf Marijan corrigeert elke spelfout. |
Zelfs in het weekend. Maar wees gerust, alleen als mensen er een beetje om vragen. Dat ik een spelfout vaak wel zie, zie ik maar als een tic van mezelf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:35
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Durven jullie wel! Twee mannen tegen een weerloze vrouw..... |
Ik help je, Willemijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:34
|
|
|
MAATJES468 schreef: | Sorry Tessybear maar het is toch echt MET T, Heb je niet opschool geleerd dat je het woord met spelen moet vervangen?? Dan krijg je DIT SPEELT dus word het DIT BIEDT Geeft niet hoor verder ben je vast een lieve meid |
Maatje, tussen op en school moet een spatie hoor. Niet goed opgelet op school?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:32
Onderwerp: Uit eten in Rotterdam!
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is net alsof je terug liever thuis bent dan op dat etentje...dat zegt misschien iets over... |
Je bedoelt het gevoel, dat je kunt hebben na een (mislukte) date.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:29
|
|
|
Vanmorgen vierden we het Heilig Avondmaal in de gemeente. Altijd weer een mooi moment!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:26
|
|
|
VISSER278 schreef: | houen zo , willemijn. |
Al zijn Willemijn en ik het zeker niet over alles eens, dit gaat ons wel lukken! Sterker nog, wel leren zelfs van elkaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:25
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ja; we denken inderdaad erg verschillend, willemijn, maar dan nog is het opvallend dat we het over hoofdlijnen toch nog eens kunnen worden, of op zijn minst meningen naast elkaar kunnen leggen, zonder dat er vonken af vliegen............ |
Precies! Dat ben ik helemaal met je eens, Hannah.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:23
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Sja, dat was inmiddels duidelijk... Zing heeft gelijk, Tess schaamt zich diep Wellicht krijg ik van de Zint dan toch nog een nieuw woordenboek der Nederlandsche taal |
Je kunt ook zonder hoor, Tess. Je moet gewoon het werkwoord 'lopen' invullen. dan kom je er bijna altijd uit.
Hmm....en als juf mag ik de kids dat zo eigenlijk niet aanbieden. Hoezo moeilijk doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 16:29
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Mijn slechtste moment vandaag: sta ik mijn best te doen voor de visite vanavond een lekkere appeltaart te bakken....heftig met mijn handen in het deeg en ja hoor....telefoon! Ik kon nix...was machteloos... |
En wat was nu precies het slechte aan dit moment? Snap ik eigenlijk niet zo goed. Dat je de telefoon niet kon oppakken? Dat je bezoek afbelde? Dat je nu met de appeltaart zit?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 12:28
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dat is mijn zool |
'k Heb ook het profiel van m'n laarzen al onderzocht, maar kan niks anders vinden dan modder en steentjes.
Wat zie ik over het hoofd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:07
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ben je het dan ook wel eens niét met haar eens? Kan het me haast niet voorstellen. |
Huh , valt 't zo op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 18:34
Onderwerp: Pinkstergemeente
|
|
|
ANITA324 schreef: | Zoekt en gij zult vinden
Zowaar ik leef ik heb een gemeente gevonden en ga trouw elke zondag naar een samenkomst.
Shalom, |
Ik hoop dat je je daar nog heel lang thuis zult voelen, Anita.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 18:30
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik hoorde onlangs van iemand dat chocolade eten ook iets te maken kan hebben met PMS...dus als de nood hoog is... |
Je moet niet overal wat achter zoeken, Frank. Chocola is gewoon lekker.
|
|
Naar boven |
|
|