Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 19:57
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Daarom snap ik niet waarom er alleen maar zuipavonden worden georganiseerd,en er lijkt er sterk op dat het altijd alleen dezelfde groepje mee mag. Ik stelde een tijdje geleden voor om bijvoorbeeld te bowlen en toen wou niemand, vandaar mijn sarcatische opmerking over de hoeveelheid mensen snap je |
Nee, dat snap ik echt totaal niet.
Ten eerste heb ik in 4 jaar lidmaatschap waarbij ik veel stapavondjes meegemaakt heb, nog nooit een cm-zuipfeest meegemaakt.
Ten tweede begin je nu te klagen dat er maar 25 mensen mee mogen, en dat het altijd dezelfde zijn die mee mogen, terwijl er nog niet eens 25 aanmeldingen zijn. Dus als je mee wilt, meld je dan gewoon aan!
Ten derde wat heeft jou mislukte bowlingavond hier mee te maken? Ieder mens heeft andere interesses en gaat op andere uitjes mee. Zoals jij niet van stapavondjes houd(dat maak ik even op uit de woorden zuipavonden) hou ik niet van wandelingen, picknicken en bowlen, dus daar meld ik me nooit voor aan. Maar moeten we ons nu schuldig voelen omdat er voor een stapavond meer aanmeldingen komen dan voor een bowlingavond?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 19:45
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Die wurggreep en beenklem zijn om te voorkomen dat je wegloopt nu je los bent van je ketting? Ik heb geen kerstboom en geen trouwplannen ......... dus ik mag niet zo dicht bij mannen komen........(is toch een goed voornemen nietwaar? ) |
He he, eindelijk iemand die snapt hoe de foto bedoelt is !! Nee, wij hangen ook nooit zo op de bank en poseren ook nooit voor foto's van ons samen.
Ik wordt wel eens een beetje naar als ik de foto's van elkaar bijna wurgende mensen op forum zie die bijna wanhopig aan ons proberen te tonen hoeveel ze wel niet van elkaar houden.(ik geloof best dat ze van elkaar houden hoor, maar wat doet het ertoe of wij dat ook zien?) Dus toen we op een gezellige avond met een mede- cm-er op bezoek de zoveelste foto daarvan zagen konden we het even niet laten om uit te proberen hoe comfortabel die wurggrepen nou precies zijn
Owja, en Herman, jij bent Hoeksche Waarder, ik ben van dat eiland gered en ben Nederduitse
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 09:37
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Beter alleen op cm zitten dan al een totaal stellen aan die er mee mogen |
En waarom zou je geen totaal mogen stellen Daniel? Ooit geprobeert om met 25 man een cafe in te lopen en te zorgen dat iedereen een plekje vond? Dat valt al niet mee, maar met 35 man wordt dat simpelweg onmogelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 23:21
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
VISSER278 schreef: | Pieter, heb je die foto ook gezien? Hoeveel tijd denk je wel niet dat het kost voor dat ze uit die innige omhelzing zijn en in bed belanden? |
Ja, dat gingen wij dus ff uittesten......valt mee hoor, t is best te doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 23:16
|
|
|
MARISKA601 schreef: | zit een foutje in annet |
Ja sorry, ik was te druk met klef zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 23:13
|
|
|
Wij ook
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zaterdag 31 december 2011, 23:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 14:48
Onderwerp: De klik...
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat is toch ook wat ik bedoel. Wat is de definitie van een klik??? Dat is net hetzelfde vragen aan een religieus wat hij of zij verstaat onder een roeping. Sommige zaken zijn niet uit te leggen, of ze zijn wel uit te leggen maar dat is voor ieder een andere ervaring. Soms komt er maar een klik na enkele ontmoetigen. Dat las ik hier ook eens op het forum of in de chat en die 2 mensen zijn nu een bekend CM-echtpaar. Niet alles is uit te leggen en niet alles ervaar je direct. Soms moet je effe doorzetten, geduld hebben. |
Zoals je in 1 ontmoeting misschien ' de klik' kan ervaren, kan je denk ik ook in 1 ontmoeting ervaren dat er totaal geen klik is, niet op vriendschappelijk gebied en niet op romantisch gebied. Is het dan eerlijk om de andere partij hoop te laten houden op iets waarvan jij al weet dat het nooit gaat komen? Afgewezen worden, om wat voor reden dan ook, is nooit leuk, voor niemand, maar is meteen eerlijk zijn daarover dan toch niet de beste manier? Hoe langer je iemand hoop laat houden, hoe harder de klap later is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:45
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Oh, dat was wel gezellig geweest.....Ik weet ook wel waarom ik niet kon slapen. Ik ben recent met die gladheid met mijn fiets gevallen(had er notabene net dure winterbanden op laten zetten omdat ik bang voor gladheid ben!) dus schouderblad erg in de kreukels en dan weet je pas hoe vaak je op je schouder ligt snachts..... Laten we het er dan maar niet over hebben hoe het is als je alles met links moet doen terwijl je rechts bent........ |
Nu zijwieltjes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:45
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als ik de essentie van dit verhaal begrijp dan is: als Annette niet kan uitslapen dan moet niemand uitslapen. |
Het was half 10 en ik had opdracht hem om 9 uur wakker te maken Frank, t was niet om 6 uur ofzo hoor, zo n beul ben ik nou ook weer niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Aha dus hij werdt netjes van links naar rechts over het bed gerold wat lief van jou toch |
Nee, toen ik bij het rollen aankwam besloot hij toch maar op te staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Whaaaaaaaaaaaaa hahahaha kijk Annette ook een manier om je man uit zn bed te plukken |
Ik heb hem laten liggen hoor, heb net als jij op school geleerd bed verschonen met patient erin Maar geloof dat tie me beetje irritant vond....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | dat beloofd...ik denk dat ik me al maar ga afmelden dan... |
En dan, in je uppie op cm gaan zitten terwijl de rest wel in Amersfoort zit? Das niet slim joh, gewoon lekker meegaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:36
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat ik niet kan slapen terwijl ik toch niet vroeg naar bed ging........ Zo! Heb ik ook eens even een slecht moment...... |
Had ik dat geweten, had ik ook op cm gaan zitten, samen wakker is altijd gezelliger he. Ik heb het echt nooit maar heb echt geen oog dichtgedaan vannacht. Vrees dat ik de reden nog weet ook: ik heb heel de week uitgeslapen en vrijwel niets gedaan overdag Ben gewoon niet geschikt om vakantie te vieren, vandaag eerst het huis maar eens een grondige schoonmaakbeurt geven dus.
(owja, sorry Pieter, volgende keer zal ik wachten met het bed verschonen tot je eruit ben )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:22
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat zullen we moeten afwachten tot de laatste dagen...want aanmeldingen en afmeldingen gaan vaak hand in hand... |
Dan moet je afwachten tot we er zijn, want afmeldingen gaan door tot op het laatste moment.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:50
|
|
|
COOTJE711 schreef: | hoezo stoken..... |
Hoe kom je daaaaaaaaaaaaaaar nou bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 19:43
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat meen je niet...zijn ze daar zo braaf??? |
Het is verbazingwekkend, maar t is echt zo. Nou is de sociale controle en het ontzag voor de politie hier nog een heel stuk groter dan in nederland. Ga hier op dorp ongein uithalen en je ouders worden echt wel even ingelicht door de buurt (en de ouders doen er vervolgens nog wat mee ook). Maar ik ga er van uit dat het hier in de grote steden ook wel anders is hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 18:40
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn katten zijn geheelonthouders....zogezegd van de blauwe knoop en de enige die hier bang voor rotjes is.....dat ben ik! |
En dat voelen je katten dus aan, maar je bent niet de enige hoor, ik hou er ook niet van, zodra er vuurwerk verkocht mag worden vertoon ik me het liefst gewoon niet meer op straat. Sinds ik hier woon heb ik geluk, tot 31 december 22.00 uur hoor je hier echt geen klap!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 14:54
|
|
|
VISSER278 schreef: | Of ze zijn zo door het dolle heen dat weer alle kerstballen sneuvelen. |
Dan heeft Marry in elk geval iets te doen op oudjaarsavond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:48
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Sociale contacten maar weer es bijgehouden vandaag... Vanmorgen in het nieuwe huis van m'n grote zus gekeken en straks bij mn schoonzus op de koffie en de kids vermaken Vanavond gourmetten |
Lekker he, ik ben normaal blij als de schoolvakanties weer om zijn, maar deze vakantie heb ik dat nog niet. Dinsdag gezellig bij mn zus op de koffie geweest en daarna met mn dochter en een vriendin met haar dochters naar een paardenshow geweest, gisteren met het zelfde clubje een meidenmiddag gehouden, met zn 6en op de bank een dvd zitten kijken en mn zoontje vond dat zo irritant dat ik vanmiddag verplicht met hem een 'jongensfilm' moet kijken. Tussendoor doen we wat spelletjes, koken of bakken we met zn drietjes en zijn we vooral gewoon lekker lui.
Geloof dat ik nog eens leer om te genieten van schoolvakanties, het geheim is geloof ik jezelf voor te vakantie vast te beloven dat behalve de dagelijkse dingen zoals de was en stofzuigen er gewoon even geen huishoudelijke dingen gedaan hoeven te worden. Normaal was ik hele dagen aan het opruimen en soppen, en dat was totaal zinloos met 3 kinderen de hele dag thuis want voor ik klaar was lag er alweer rommel. Voortaan neem ik ook gewoon vakantie als ze thuis zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:28
|
|
|
MARRY942 schreef: | hihi....de ouzo is nog nie op...dr staat nog een half flessie....is een bietje veul voor mij alleen....misschien 31 december om 24.00 uur....dan slaap ik door de herrie heen |
In dag geval kan je het beter aan de katten geven, slapen zij er misschien ook doorheen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 12:45
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Hier komt dan het eindresultaat:
Op zaterdag 17 maart gaan we stappen in Amersfoort. Heb gehoord, dat er voldoende tijd is voor aanpassing van werkroosters. Aanvang 20 uur, verdere info volgt nog. (met dank aan Wmijn.)
Wie wil ermee? |
Pieter en Annette
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:44
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Als jullie nu aangeven wanneer het niet uitkomt, kunnen we nu de datum vaststellen. En dat geldt voor iedereen die mee wil. Kan evt. pv. Volgende week kom ik dan met een definitief voorstel. |
Ik heb niet echt datums dat ik niet kan, en bovendien hoeft de rest van cm zich niet aan ons aan te passen he. Als ik een datum weet kan ik oppas regelen, dus doe een voorstel zou ik zeggen, en dan zien we wel of het te regelen is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:23
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Sorry ben ik nu zo dom....weleens aardappels gegeten nadat je uitgeschoten was met het zoutvat??? Nou dat is er gebeurd...gewoon een ongelukje, maar nu is de hachee te zout...meer niet!!!!!!!!!!!!!!!! En nu vraag ik een oplossing...(want weggooien is zonde) Sommige mensen weten van die trucjes.... |
Daarom gebruik ik dus zakjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:16
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | hoho, Gitta is welkom. |
Nadat Gitta op een cm stapavondje in Utrecht in de kroeg onder de tafel pieste mag ook die niet meer mee chat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:08
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik ben het helemaal met je eens Annette.....Als Chatuliem dat nu ook eens was...... |
Weet je, ik ga ff een voorbeeld geven:
chatuliem, ik zou ons best op willen geven, als ik weet waarvoor ik mezelf opgeef. Ik kan pas iets plannen als ik weet welke datum,waar en wat we gaan doen, want ik lees een stapavondje maar in de reakties wordt er gesproken over een etentje volgens mij
Mijn tip: open een nieuw topic met duidelijk wat je waneer waar wilt gaan doen met wie! En als het dan in mn planning past, geef ik ons op
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op donderdag 29 december 2011, 11:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:03
|
|
|
Chat, jij organiseerd hier een uitje, dat mag je ook de spelregels bepalen. Zet die spelregels er dan ook meteen duidelijk bij, dat is de eeuwige discussie hierover niet nodig. Ik weet jou meninge over uitjes met kinderen/leden van andere sites/introducee's, maar niet iedereen weet dat.
Maak het jezelf dus gewoon makkelijk en vertel dat je op een bepaalde datum een bepaald uitje organiseerd voor enkel cm leden zonder kinderen, dat bespaar je jezelf een hoop ergernis. Je geeft nu 6 mogelijke datums aan en geen duidelijk plaats, waardoor je dus vraag om discussie. Als je een bepaalde datum neetzet en een bepaalde plaats zijn de eerste 3 reakties toch altijd van mensen die niet meegaan of een andere datum willen of een andere plaats, dan kan je altijd nog overleggen of je iets aanpast. Je kan het toch nooit iedereen naar hun zin maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 19:29
|
|
|
[quote=ZEELAND736]
Je hebt gelijk, ik zei koolraab maar ik bedoelde koolrabi, die groene knolletjes, koolraab is die rode knol, die je hier trouwens ook overal kan krijgen. Geen idee hoe dat smaakt, zal ik nog eens uitproberen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 19:13
|
|
|
[quote=ZEELAND736]
Koolraab is lekker hoor, mits je het goed op smaak brengt, vandaar de zoete uien eroverheen. De keuze in verse groente is hier best beperkt, maar koolrabi is altijd overal volop verkrijgbaar, wordt hier nog veel gegeten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 17:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb inderdaad die zakjes gevonden. Ik het heb gehakt met (gewassen) handen met de kruiden gemengd en het is inderdaad goed. Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat het beter smaakt dan het gekruide gehakt dat je in de Belgische winkels koopt.
Dank je wel, Annette...of moet ik dat op die andere topic zetten? |
weet ik niet, was het het mooiste moment van jouw dag?
|
|
Naar boven |
|
|